Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Το λοιπον 

Μαρεσει που μου βαζεις ορισμενα συγκεκριμενα για να κοιταξω 

 

Ψαχνοντας τα , ειμαι μεταξυ τριων , με σειρα προτιμησης

(ως κριτηρια εχω βαλει χρονολογια 2014+ , αθηνα , ατρακαριστο , εως 10Κ ) 

 

 

 

1.Yaris  .... σε ενα τετοιο εμαθα .... δε θα το ειχα καν στα υποψη μου μιας και εσωτερικα δε μου αρεσε καθολου , ομως βλεπω πως οι πιο προσφατες εκδοσεις (του 2015 ) ειναι ομορφες με κανονικα οργανα 

2.Clio , ομορφουλι και μεσα και εξω , αναμεσα τους , μου φαινεται ειναι το μοναδικο που με 10Κ βρισκεις αμαξι 5ετιας  ενω αμα πας λιγο πιο πισω(2015) , πεφτεις και στα 8Κ

 

3.To corsa ηταν απο την αρχη επιλογη , μου φαινεται πως εχει τις περισσοτερες επιλογες και μου αρεσει πολυ το εσωτερικο του 

 

 

Κλειστο χωρο δυστυχως δεν εχω , θα το φαει ο ηλιος και η βροχη . 

 

 

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από kpetros
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες! Χρειάζομαι τη βοήθεια σας γιατί πραγματικά έχω απαυδήσει με το scrollαρισμα στο car.gr , τηλέφωνα , ελέγχους κλπ.

Ψάχνω να πάρω αμάξι με budget 10 έως και 14κ (εάν κάτι αξίζει πολύ). Τα κριτήρια μου είναι τα παρακάτω:

  • Δεκαετίας το πολύ, άρα από το '14 και μετά
  • Να είναι turbo γιατί μου αρέσει το γκάζι και θέλω να 'χει ροπή από χαμηλά.
  • 5θυρο
  • Να έχει κλίμα και ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πισω, γιατί έχουμε 2024 και δεν μπορώ άλλο το άνοιξε-κλίσε στο καλοριφερ/ac γιατί ή θα κρυώνεις ή θα βράζεις ξέρω γω. Θέλω να μπαίνω μέσα, να πατάω το auto και να μην ασχολούμαι άλλο.
  • Να παίρνει κοτσαδόρο για να βάλω σχάρα ποδηλάτων
  • Να μπορεί να μπει χωματόδρομο εάν χρειαστεί χωρίς να βρίσκει κάτω, και ας πηγαίνω με 1η-2α.
  • Να έχει λογική για την εποχή κατανάλωση. 

Γενικά δεν κάνω πολλά km. Δουλεύω hybrid μοντέλο, στο γραφείο πάω με το ποδήλατο και γενικά ακόμα και να αλλάξω δουλειά δεν σκοπεύω να πηγαίνω με το αμάξι γιατί πραγματικά δεν αντέχω την κίνηση. Το αμάξι θα υπάρχει κυρίως για βόλτες/εκδρομές και να πηγαίνω στη δουλειά εάν έχει πολύ κακοκαιρία έξω.

Μέχρι στιγμής οδηγώ έναν chevrolet aveo του 2008 το οποίο έχει πάει πραγματικά παντού. Έχει κατέβει σε φαράγγια τύπου Πάντα-βρέχει, σε παραλίες με κακούς χωματόδρομους, δασικούς δρόμους κλπ και κατέβηκε και ανέβηκε κυρία γιατί παρόλο που είναι city αμάξι έχει περίπου 18 εκατοστά απόσταση από το έδαφος. Κοίταγα σε αντίστοιχα city cars και είδα πως όλα πλέον έχουν απόσταση 12-14 εκατοστά στην καλύτερη, άρα στην πράξη εκεί που κατέβαινα με το aveo, με ένα fiesta θα έβρισκα. 
Οι παραπάνω λόγοι με ώθησαν να κοιτάξω στην κατηγορία cross τύπου fiesta active diesel και hyundai i20 active diesel. Ωστόσο από τι βλέπω στις αγγελίες, το budget μου δεν το επιτρέπει. Έχω βρει εντός budget 2 αμάξια, ένα Fiesta active 19 13500 και i20 active του 16 11800 , όπου και τα δύο βγήκαν φόλες μετά από έλεγχο. Το ένα τρακαρισμένο, το άλλο παντελώς ασυντήρητο και με κακή λειτουργία του κινητήρα. 
Δεν ψάχνω 4x4, θέλω κάτι που να μην βρίσκει κάτω σε νορμάλ χωματόδρομους όπως έκανα μέχρι τώρα με το aveo, να είναι αξιόπιστο(σχετικά είναι όλα εδώ) και να τηρεί τις προϋποθέσεις των παραπάνω bullets.

Δεν ξέρω αν κάνω σωστά, αλλά έχω αποκλείσει τα αμάξια που έχουν κινητήρες με υγρό ιμάντα, δηλαδή ford ecoboost, psa group TCE etc.

Έχετε να προτείνετε κάτι; 

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

Να παίρνει κοτσαδόρο για να βάλω σχάρα ποδηλάτων

Υπαρχει αμαξι που δεν παιρνει κοτσαδορο?

 

Το car εχει φιλτρα, βαλε ολα αυτα που λες και θα σου βγαλει

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

Δεν ξέρω αν κάνω σωστά, αλλά έχω αποκλείσει τα αμάξια που έχουν κινητήρες με υγρό ιμάντα, δηλαδή ford ecoboost, psa group TCE etc.

και πολυ καλα εχεις κανει!
dacia duster η κατι παρομοιο εχεις κοιταξει? ειναι πολυ vfm και αποτι ξερω σε καλυπτει σε ολα αυτα που λες. με μια μικρη επιφυλαξη στον υγρο ιμαντα, δεν εχω ιδεα τι χρησιμοπουν τα νεα αυτα μοτερ της ρενο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, το μέλος Gregorypeg1000 έγραψε:

Δεν ξέρω αν κάνω σωστά, αλλά έχω αποκλείσει τα αμάξια που έχουν κινητήρες με υγρό ιμάντα

 

Και εγώ συμφωνώ ότι καλά κάνεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, kpetros said:

 

Εχει κοψει το καπνισμα και δεν χρειαζεται 

 

Τα πικάντο/ι10/aygo κλπ έχουν υποστηρικτές και enjoyers αλλά είναι φτηνα και με ανυπαρκτη μεταπωλητική αξία για κάποιον λόγο.

Απ την άλλη, 1ώρα ντροπής και είσαι στον ποροορισμό σου.

 

 

20 hours ago, Gregorypeg1000 said:

Δεν ξέρω αν κάνω σωστά, αλλά έχω αποκλείσει τα αμάξια που έχουν κινητήρες με υγρό ιμάντα, δηλαδή ford ecoboost, psa group TCE etc.

 

Δε κάνεις λάθος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Τα πικάντο/ι10/aygo κλπ έχουν υποστηρικτές και enjoyers αλλά είναι φτηνα και με ανυπαρκτη μεταπωλητική αξία για κάποιον λόγο.

Απ την άλλη, 1ώρα ντροπής και είσαι στον ποροορισμό σου.

 

 

Για αυτο ερωτω , μου κανει εντυπωση . Διοτι φαινονται πληρες σε εξοπλισμο , εντος 5-6ετιας και κατω απο 10 . 

Δεν ξερω τι αλλαζει .... περα απο το 1-1μιση μετρο πιο κοντουλια , υποθετω ολα τα υπολοιπα ειναι ιδια με τις "μεγαλυτερες" εκδοσεις . 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, kpetros said:

Δεν ξερω τι αλλαζει .... περα απο το 1-1μιση μετρο πιο κοντουλια , υποθετω ολα τα υπολοιπα ειναι ιδια με τις "μεγαλυτερες" εκδοσεις . 

 

Καλά ότι και να λέμε, πρώτα απ όλα είναι φτηνότερα γιατί και καινούρια παίζουν πιο κάτω από τα μεγαλύτερα μικρά. Πχ καινούριο Yaris παίζει 23-24 και Aygo X παίζει στα 17.

Αν είναι για όχημα ανάγκης και δε σε πειράζει να κάνεις υποχωρήσεις σε άνεση και χώρους μπορείς να εξετάσεις και ένα τέτοιο. 

Απ αυτή τη συνομοταξία οδηγικά καλύτερα είναι τα twingo, up, c1 αλλά ίσως αξίζει περισσότερο να κοιτάξεις i10 και picanto γιατί η προσφορά σε αυτά είναι μεγαλύτερη. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Καλά ότι και να λέμε, πρώτα απ όλα είναι φτηνότερα γιατί και καινούρια παίζουν πιο κάτω από τα μεγαλύτερα μικρά. Πχ καινούριο Yaris παίζει 23-24 και Aygo X παίζει στα 17.

Αν είναι για όχημα ανάγκης και δε σε πειράζει να κάνεις υποχωρήσεις σε άνεση και χώρους μπορείς να εξετάσεις και ένα τέτοιο. 

Απ αυτή τη συνομοταξία οδηγικά καλύτερα είναι τα twingo, up, c1 αλλά ίσως αξίζει περισσότερο να κοιτάξεις i10 και picanto γιατί η προσφορά σε αυτά είναι μεγαλύτερη. 

 

Εσωτερικα λιγο πολυ ιδια δεν ειναι ? Αντε στους πισω πιο στενα , απο το πορτπαγκαζ δεν ειναι που χανεις ?

Εχουν ομως και πολλα χιλιομετρα ..... 19/20 μοντελα με 150κ . Που προλαβαν να τα κανουν ολα αυτα  

 

 

Εμπορους εμπιστευομαστε ? Σχεδον ολες οι αγγελιες ειναι απο τουτους

 

Έγινε επεξεργασία από kpetros
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.