Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

5 hours ago, jax7480 said:


BYD Dolphin λέμε και έκλεισες. 

 

 

Ηλεκτρικό; Στην σερραϊκή επαρχία; Εχω κάποιες αμφιβολίες.

Αλλά πλέον δε το αποκλείω. Δε ξέρω όμως. \

 

Φοράς μια ζωή αντιντας (vag tdi) και έρχονται και σου λένε μετά να φορέσεις εσπαντριγιες (ηλεκτρικά, υβριδικά, τογιοτα, byd).

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

 

Ηλεκτρικό; Στην σερραϊκή επαρχία; Εχω κάποιες αμφιβολίες.

Αλλά πλέον δε το αποκλείω. Δε ξέρω όμως. \

 

Φοράς μια ζωή αντιντας (vag tdi) και έρχονται και σου λένε μετά να φορέσεις εσπαντριγιες (ηλεκτρικά, υβριδικά, τογιοτα, byd).


Φίλος αγόρασε πριν κανένα τετράμηνο το e-208 στον πατέρα του για τις καθημερινές μετακινήσεις. Σε χωριό της Τρίπολης. Μια χαρά κάνει καθημερινά τη δουλεια του και απροβλημάτιστα. Όταν τα χλμ της ημέρας είναι σχεδόν στάνταρ, δεν εχεις να φοβηθείς κάτι. Ειδικά όταν έχεις και εναλλακτικό τούτου σε περίπτωση που ξεχάσεις να φορτίσεις. 
Το Dolphin βέβαια είναι αδιάφορο οδηγικά αλλά δε νομίζω να το πάρεις για στρίψιμο στα βουνά. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Στο τελος θα μας πουνε

"Batteries not included"


Το κάνει εν μέρει η ΝΙΟ. Οι μπαταρίες γίνονται leasing κάθε μήνα. Εννοείται έχει το αυτοκίνητο αλλά πληρώνοντας κάθε μήνα ένα ποσό έχεις το δικαίωμα να πας στο ειδικά διαμορφωμένο κουβούκλιο τους και να κάνεις αλλαγή από άδεια μπαταρία σε γεμάτη μέσα σε 2 λεπτά. 

 

 

10 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

16 ωρες για φορτιση? παμε καλα?


Εχω Model S 75D. Με το τριφασικό στο σπιτι θέλει περίπου 10 ωρες να φορτίσει. Από το 0-100%. Αν εχεις φορτιστή και ειδική γραμμή για φόρτιση, 22kW, θέλει το πολύ ένα 4ωρο. 
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κι αυτά είναι για 0-100%.

Στο ηλεκτρικό μου παίζω 40-80% σταθερά από shuko (που θέλει 0-100% 25 ώρες φόρτιση) και κάνω 1500-2000χλμ τον μήνα.

Στο θερμικό μου ποτέ δεν το άφηνα να πέσει στη ρεζέρβα, αμέσως το γέμιζα.

 

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν, το μέλος filarhos έγραψε:

Κι αυτά είναι για 0-100%.

Στο ηλεκτρικό μου παίζω 40-80% σταθερά από shuko (που θέλει 0-100% 25 ώρες φόρτιση) και κάνω 1500-2000χλμ τον μήνα.

Στο θερμικό μου ποτέ δεν το άφηνα να πέσει στη ρεζέρβα, αμέσως το γέμιζα.

 

Πόση ώρα χρειάζεται το 40-80% απο shuko?

Ποιο αυτοκίνητο;

Link to comment
Share on other sites

Οι πριζες σουκο εχουν προδιαγραφες 16Α, δηλαδη 3500W. Δεν νομιζω να υπαρχει φορτιστης σουκο 3000W. Υποθετω max 2500W θα δινουν στο αμαξι, μεχρι 80% φορτιση και μετα πεφτει.

Έγινε επεξεργασία από xriantw
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν, το μέλος xriantw έγραψε:

Οι πριζες σουκο εχουν προδιαγραφες 16Α, δηλαδη 3500W. Δεν νομιζω να υπαρχει φορτιστης σουκο 3000W. Υποθετω max 2500W θα δινουν στο αμαξι, μεχρι 80% φορτιση και μετα πεφτει.

 

-Αρχηγέ βρήκαμε 3 τόνους κοκαΐνη.

-Μπράβο παιδιά, καλή δουλειά που βρήκατε 2 τόνους κοκαΐνη!

-Μεγάλη επιτυχία της αστυνομίας, κατασχέθηκε 1 τόνος κοκαΐνη :)

 

Πέρα από την πλάκα, μια χαρά φορτίζεις από schuko και στα όρια της πρίζας, με την προϋπόθεση ότι η ηλεκτρική εγκατάσταση είναι σωστή.

Ένας σωστός φορτιστής ανιχνεύει και ενδεχόμενη πτώση τάσης στο καλώδιο και ελαττώνει το ρεύμα για λόγους ασφάλειας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος minast έγραψε:

 

-Αρχηγέ βρήκαμε 3 τόνους κοκαΐνη.

-Μπράβο παιδιά, καλή δουλειά που βρήκατε 2 τόνους κοκαΐνη!

-Μεγάλη επιτυχία της αστυνομίας, κατασχέθηκε 1 τόνος κοκαΐνη :)

 

Πέρα από την πλάκα, μια χαρά φορτίζεις από schuko και στα όρια της πρίζας, με την προϋπόθεση ότι η ηλεκτρική εγκατάσταση είναι σωστή.

Ένας σωστός φορτιστής ανιχνεύει και ενδεχόμενη πτώση τάσης στο καλώδιο και ελαττώνει το ρεύμα για λόγους ασφάλειας.

Ειπα "Οι πριζες σουκο εχουν προδιαγραφες 16Α, δηλαδη 3500W. Δεν νομιζω να υπαρχει φορτιστης σουκο 3000W. Υποθετω max 2500W θα δινουν στο αμαξι" . 

Απλο λογικο συμπερασμα. Εξαλου μια απλη διαιρεση ειναι, πχ αν 50KWH μπαταρια φορτιζει σε 20 ωρες, 2,5KW θα δινει ο φορτιστης.

Δεν πηγα στην BMW AUDI  κλπ να δω ποσα βαττ βγαζουν οι σουκο φορτιστες για Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

On 4/9/2024 at 9:58 ΠΜ, το μέλος Ignatios έγραψε:

Πόση ώρα χρειάζεται το 40-80% απο shuko?

Ποιο αυτοκίνητο;

40-80% είναι λίγο πάνω από 23kwh. Το αυτοκίνητο είναι id.3 με 58άρα μπαταρία

Στη δουλειά φορτίσω με περίπου 8Α δηλαδή 1.75kw (μετρημένο) άρα θέλει περίπου 13 ώρες. Και το περιορίζω γιατί δεν ξέρω την εγκατάσταση και όσο χάλια και να είναι τα 8Α τα αντέχει και με διατομή 1. Στο σπίτι και στο χωριό που έχω εγκατάσταση για 20Α και 25Α, αντίστοιχα, παίζω με το όριο της shuko τα 16A δηλαδή 3,6-3,7kw περίπου 6ώρες. 

 

Ο μετασχηματιστής έχει αισθητήρα θερμοκρασία στον ακροδέκτη κι αν υπερβει το όριο το κόβει. Το αστείο είναι ότι στο χωριό δεν έχει κόψει ποτέ (σου στέλνει μήνυμα στο app ότι σταμάτησε η φόρτιση) και ούτε οι ακροδέκτες δεν ζεσταίνονται σημαντικά. Αλλά στη δουλειά έχει κόψει μερικές φορές, απλώς δεν είμαι σίγουρος ότι δεν είχαν κλείσει τον διακόπτη, και οι ακροδέκτες είναι πάντα σημαντικά πιό ζεστοί, πιάνονται.

 

Μετασχηματιστής της tesla.

  • Like 3
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος filarhos έγραψε:

Στο σπίτι και στο χωριό που έχω εγκατάσταση για 20Α και 25Α, αντίστοιχα, παίζω με το όριο της shuko τα 16A δηλαδή 3,6-3,7kw περίπου 6ώρες. 

Με 3x2,5 καλωδιο?

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.