Jump to content



Recommended Posts

  On 2/9/2024 at 5:14 ΠΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:


BYD Dolphin λέμε και έκλεισες. 

Expand  

 

 

Ηλεκτρικό; Στην σερραϊκή επαρχία; Εχω κάποιες αμφιβολίες.

Αλλά πλέον δε το αποκλείω. Δε ξέρω όμως. \

 

Φοράς μια ζωή αντιντας (vag tdi) και έρχονται και σου λένε μετά να φορέσεις εσπαντριγιες (ηλεκτρικά, υβριδικά, τογιοτα, byd).

  • Haha 2
  On 2/9/2024 at 11:09 ΠΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

 

Ηλεκτρικό; Στην σερραϊκή επαρχία; Εχω κάποιες αμφιβολίες.

Αλλά πλέον δε το αποκλείω. Δε ξέρω όμως. \

 

Φοράς μια ζωή αντιντας (vag tdi) και έρχονται και σου λένε μετά να φορέσεις εσπαντριγιες (ηλεκτρικά, υβριδικά, τογιοτα, byd).

Expand  


Φίλος αγόρασε πριν κανένα τετράμηνο το e-208 στον πατέρα του για τις καθημερινές μετακινήσεις. Σε χωριό της Τρίπολης. Μια χαρά κάνει καθημερινά τη δουλεια του και απροβλημάτιστα. Όταν τα χλμ της ημέρας είναι σχεδόν στάνταρ, δεν εχεις να φοβηθείς κάτι. Ειδικά όταν έχεις και εναλλακτικό τούτου σε περίπτωση που ξεχάσεις να φορτίσεις. 
Το Dolphin βέβαια είναι αδιάφορο οδηγικά αλλά δε νομίζω να το πάρεις για στρίψιμο στα βουνά. 

  • Like 2
  On 3/9/2024 at 6:25 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

16 ωρες για φορτιση? παμε καλα?

Expand  

Αγοράζεις δύο, ένα στην φόρτιση, ένα στην χρήση!

Problem solved!!! 😋

  • Haha 6
  On 3/9/2024 at 9:27 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Στο τελος θα μας πουνε

"Batteries not included"

Expand  


Το κάνει εν μέρει η ΝΙΟ. Οι μπαταρίες γίνονται leasing κάθε μήνα. Εννοείται έχει το αυτοκίνητο αλλά πληρώνοντας κάθε μήνα ένα ποσό έχεις το δικαίωμα να πας στο ειδικά διαμορφωμένο κουβούκλιο τους και να κάνεις αλλαγή από άδεια μπαταρία σε γεμάτη μέσα σε 2 λεπτά. 

 

 

  On 3/9/2024 at 6:25 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

16 ωρες για φορτιση? παμε καλα?

Expand  


Εχω Model S 75D. Με το τριφασικό στο σπιτι θέλει περίπου 10 ωρες να φορτίσει. Από το 0-100%. Αν εχεις φορτιστή και ειδική γραμμή για φόρτιση, 22kW, θέλει το πολύ ένα 4ωρο. 
 

  • Like 2

Κι αυτά είναι για 0-100%.

Στο ηλεκτρικό μου παίζω 40-80% σταθερά από shuko (που θέλει 0-100% 25 ώρες φόρτιση) και κάνω 1500-2000χλμ τον μήνα.

Στο θερμικό μου ποτέ δεν το άφηνα να πέσει στη ρεζέρβα, αμέσως το γέμιζα.

 

  On 4/9/2024 at 6:47 ΠΜ, το μέλος filarhos έγραψε:

Κι αυτά είναι για 0-100%.

Στο ηλεκτρικό μου παίζω 40-80% σταθερά από shuko (που θέλει 0-100% 25 ώρες φόρτιση) και κάνω 1500-2000χλμ τον μήνα.

Στο θερμικό μου ποτέ δεν το άφηνα να πέσει στη ρεζέρβα, αμέσως το γέμιζα.

 

Expand  

Πόση ώρα χρειάζεται το 40-80% απο shuko?

Ποιο αυτοκίνητο;

(edited)

Οι πριζες σουκο εχουν προδιαγραφες 16Α, δηλαδη 3500W. Δεν νομιζω να υπαρχει φορτιστης σουκο 3000W. Υποθετω max 2500W θα δινουν στο αμαξι, μεχρι 80% φορτιση και μετα πεφτει.

Έγινε επεξεργασία από xriantw
  On 4/9/2024 at 5:26 ΜΜ, το μέλος xriantw έγραψε:

Οι πριζες σουκο εχουν προδιαγραφες 16Α, δηλαδη 3500W. Δεν νομιζω να υπαρχει φορτιστης σουκο 3000W. Υποθετω max 2500W θα δινουν στο αμαξι, μεχρι 80% φορτιση και μετα πεφτει.

Expand  

 

-Αρχηγέ βρήκαμε 3 τόνους κοκαΐνη.

-Μπράβο παιδιά, καλή δουλειά που βρήκατε 2 τόνους κοκαΐνη!

-Μεγάλη επιτυχία της αστυνομίας, κατασχέθηκε 1 τόνος κοκαΐνη :)

 

Πέρα από την πλάκα, μια χαρά φορτίζεις από schuko και στα όρια της πρίζας, με την προϋπόθεση ότι η ηλεκτρική εγκατάσταση είναι σωστή.

Ένας σωστός φορτιστής ανιχνεύει και ενδεχόμενη πτώση τάσης στο καλώδιο και ελαττώνει το ρεύμα για λόγους ασφάλειας.

  • Like 2
  On 4/9/2024 at 6:14 ΜΜ, το μέλος minast έγραψε:

 

-Αρχηγέ βρήκαμε 3 τόνους κοκαΐνη.

-Μπράβο παιδιά, καλή δουλειά που βρήκατε 2 τόνους κοκαΐνη!

-Μεγάλη επιτυχία της αστυνομίας, κατασχέθηκε 1 τόνος κοκαΐνη :)

 

Πέρα από την πλάκα, μια χαρά φορτίζεις από schuko και στα όρια της πρίζας, με την προϋπόθεση ότι η ηλεκτρική εγκατάσταση είναι σωστή.

Ένας σωστός φορτιστής ανιχνεύει και ενδεχόμενη πτώση τάσης στο καλώδιο και ελαττώνει το ρεύμα για λόγους ασφάλειας.

Expand  

Ειπα "Οι πριζες σουκο εχουν προδιαγραφες 16Α, δηλαδη 3500W. Δεν νομιζω να υπαρχει φορτιστης σουκο 3000W. Υποθετω max 2500W θα δινουν στο αμαξι" . 

Απλο λογικο συμπερασμα. Εξαλου μια απλη διαιρεση ειναι, πχ αν 50KWH μπαταρια φορτιζει σε 20 ωρες, 2,5KW θα δινει ο φορτιστης.

Δεν πηγα στην BMW AUDI  κλπ να δω ποσα βαττ βγαζουν οι σουκο φορτιστες για Ελλαδα.

  On 4/9/2024 at 6:58 ΠΜ, το μέλος Ignatios έγραψε:

Πόση ώρα χρειάζεται το 40-80% απο shuko?

Ποιο αυτοκίνητο;

Expand  

40-80% είναι λίγο πάνω από 23kwh. Το αυτοκίνητο είναι id.3 με 58άρα μπαταρία

Στη δουλειά φορτίσω με περίπου 8Α δηλαδή 1.75kw (μετρημένο) άρα θέλει περίπου 13 ώρες. Και το περιορίζω γιατί δεν ξέρω την εγκατάσταση και όσο χάλια και να είναι τα 8Α τα αντέχει και με διατομή 1. Στο σπίτι και στο χωριό που έχω εγκατάσταση για 20Α και 25Α, αντίστοιχα, παίζω με το όριο της shuko τα 16A δηλαδή 3,6-3,7kw περίπου 6ώρες. 

 

Ο μετασχηματιστής έχει αισθητήρα θερμοκρασία στον ακροδέκτη κι αν υπερβει το όριο το κόβει. Το αστείο είναι ότι στο χωριό δεν έχει κόψει ποτέ (σου στέλνει μήνυμα στο app ότι σταμάτησε η φόρτιση) και ούτε οι ακροδέκτες δεν ζεσταίνονται σημαντικά. Αλλά στη δουλειά έχει κόψει μερικές φορές, απλώς δεν είμαι σίγουρος ότι δεν είχαν κλείσει τον διακόπτη, και οι ακροδέκτες είναι πάντα σημαντικά πιό ζεστοί, πιάνονται.

 

Μετασχηματιστής της tesla.

  • Like 3
  • Wow 1
  On 6/9/2024 at 9:10 ΠΜ, το μέλος filarhos έγραψε:

Στο σπίτι και στο χωριό που έχω εγκατάσταση για 20Α και 25Α, αντίστοιχα, παίζω με το όριο της shuko τα 16A δηλαδή 3,6-3,7kw περίπου 6ώρες. 

Expand  

Με 3x2,5 καλωδιο?

  • Agree 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.