Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

2 hours ago, fatalara said:

Μου λες με τροπο να παω σε βενζινη?

 

To βλέπω εντελώς στυγνά το θέμα:

Λέω οτι θέλει έλεγχο. Ο 1.5 στα χρόνια που κοιτάς είχε θέμα με την καδένα νομίζω που λύθηκε αργότερα κάποια στιγμή με revision. Σε όλο το γκρουπ όχι μόνο σε σιτροέν C5.

Οπότε πρέπει να δώσεις σημασία στο τι επισκευές έχει κάνει και αν είναι ανοιγμένο το μοτέρ.

 

Και γενικά πέρα από τον 1.5 της stellantis που είναι μια χαρά, όλα θέλουν έλεγχο οτι και αν είναι απλά το diesel θέλει λίγη παραπάνω προσοχή και στην αγορά και στη χρήση μετά για να μην το σακατέψεις. Κοστίζουν οι ζημιές του αν δεν είσαι έτοιμος. Και το πρόβλημα δεν είναι και η ζημιά σαν ζημιά, είναι το να βρεις συνεργείο της προκοπής.

 

Προσωπικά άσχετα από το τι μου αρέσει πιο πολύ, σαν professional shitbox buyer σε μεταχειρισμένο στην αγορά της Ελλάδας έτσι όπως είναι τώρα, θα έπαιρνα βενζίνη σκέτη όχι mhev και υβρίδια αν έπαιρνα γενικής χρήσης daily. Από diesel θα κοίταζα μόνο σε δεύτερη φάση με πολλές προϋποθέσεις.

Αλλά η γνώμη μου ούτε έχει ούτε και θα έπρεπε να έχει κανένα βάρος στην επιλογή σου. Εσύ θα οδηγάς, εσύ θα συντηρείς. Αν κάτι δεν ήταν φιόγκος σε καμια κολώνα(κυριότερο) ή δε το είχε κανένας τσίπης δεβαζωφραγκος που δεν έκανε σέρβις και σου αρέσει το αμάξι όπως τσουλάει και νιώθεις βολικά σε αυτό σαν οδηγός απλά το παίρνεις.

Προβληματικά αμάξια από σχεδιασμού δεν υπάρχουν μόνο προβληματικοί άνθρωποι και fanboys.

 

 

2 hours ago, BloodMage said:

σε σπρωχνει σε toyota hybrid (βενζινη)

 

Δεν θα πρότεινα σε κανέναν κάτι που δεν παίζει να έκανα/επέλεγα εγώ. Γιατί να πάρω κόσμο στον λαιμό μου.

Τι είμαι σαν μερικούς μερικούς που τους κολλάει το mouse στο desktop και λένε ε έτσι είναι δε πειράζει.

Δε μιλάνε για αυτό και βάζουν και άλλους να την πατήσουνε.

Και το καταλαβαίνεις όταν χώσεις και συ διχιλιαρο και αισθάνεσαι μλκς μετά. 

 

  

2 hours ago, BloodMage said:

Στο προηγουμενο chr και μεταχειρα κιολας με προβληματιζει το σασμαν του το cvt, στο καινουριο υποτιθεται εχουν λυσει ολα τα θεματα που ειχε (ειναι βεβαια νωρις για να το πουμε αυτο)

για μενα ειναι μια καλη επιλογη το προηγούμενο chr αν βρεις καποια toyota εξουσιοδοτημένη να στο ελέγξει καλα. 

σε καθε περιπτωση ομως πρεπει να κανεις ενα test drive γιατι μπορει να ξενερωσεις με το σασμαν, με τον τροπο λειτουργειας τους δλδ. ειναι τα ζα μου πολυ αργα ειδικα σε εκκίνηση. μακαρι να το εβγαζε με μηχανικο 6αρι

 

 

EDIT: αν δεν σε νοιαζει το θεμα της καταναλωσης αυτο το θεωρω αρκετα ολοκληρωμενη προταση παρολο που εμφανησιακα (σε εμενα τουςλαχιστον) δεν μου κανει το κλικ

 

Αν δε ξενερώσει στο test drive θα ξενερώσει την πρώτη φορά που βγει σε ορεινό επαρχιακό δίκτυο. 

Εξαρτάται από τον οδηγό. Αν ο οδηγός είναι κορίτσι/γυναίκα/γιαγιά/παππούς/κάποιος που απλά θέλει να μετακινείται απο το Α στο Β εντός πόλης ναι είναι μια χαρά και απλά όπως κάθε ""αυτόματο"" σασμάν θέλει προσοχή στην συντήρηση και λίγη αποταμίευση αν δεν υπάρχει γενική ευχέρεια οικονομική, για όταν έρθει η στιγμή της ανακατασκευής.

Αλλά αν τα αμάξια δεν είναι απλά συσκευές για για κάποιον και αυτός ο κάποιος πατάει και εκτός πόλης σε κανένα ορεινό/επαρχιακό οδικό δίκτυο, δε βλέπω πως μπορεί να συνυπάρχει με variator.

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Μεταχειρισμενο, του 2019 20κ και κατω. 98κ χιλιομετρα

Βρισκω και C3 aircross 2021 99κ χιλιομετρα 16.5κ ευρω.

Ολα 1.5 πετρελαιο.

Αναρωτηθηκες γιατι εχει 98Κ και οχι 107Κ?

ή γιατι αλλα εχουν 58Κ?

 

Ειναι παρα πολλα €€ οσα και να εχει (km)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος sstav έγραψε:

και δηλαδή τωρα...ενα Opel astra k diesel πουλιεται μεταχειρο 11-12κ και τα καινούργια i10/c3 20κ... σαν να παιρνεις καινούργια GTX 4070 στη τιμή μεταχείρο 4090...

ε οχι και 4090 το opel astra diesel :hehe:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Αναρωτηθηκες γιατι εχει 98Κ και οχι 107Κ?

ή γιατι αλλα εχουν 58Κ?

 

Ειναι παρα πολλα €€ οσα και να εχει (km)

Δεν έχει και πολύ νόημα. It is what it is. 
Και εγώ το πρώτο μου αυτοκίνητο το πήρα το 2008 και ήταν 147 του 2004 στα 5500. Αρχική τιμή 21.000. Το έχει ακόμα ο αδερφός μου στην Αθήνα. Θέλω Giulia και η μοναδική που βρίσκω εδώ είναι μια super (βασική) του 2017 στα 32κ. Η super είχε 36.800 και αυτός μετά από 8 χρόνια την δίνει τόσο. Φίλος, πουλάει Mito του 2009 9800 και άμα τους αρέσει σου λέει αλλιώς το κρατάω. 
Το C5 που λέμε αν το πάρεις καινούργιο έχει 46.000 στην έκδοση αυτή που βρίσκω 20.000 του 2020/21. Βρες μου αυτοκίνητο της προκοπής στα 10-15κ που να μην έχει 200κ+ χιλιόμετρα και να είναι 4-5 έτη και το παίρνω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Θέλω Giulia

και ποιος δεν θελει

7 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Βρες μου αυτοκίνητο της προκοπής στα 10-15κ που να μην έχει 200κ+ χιλιόμετρα και να είναι 4-5 έτη και το παίρνω.

πρεπει να ανεβεις στα 20κ για να παρεις αυτο που περιγραφεις. εχουν ξεφυγει τα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

και ποιος δεν θελει

πρεπει να ανεβεις στα 20κ για να παρεις αυτο που περιγραφεις. εχουν ξεφυγει τα πραγματα

Αυτό λέω. Τώρα είναι στα 20-25 και αν θες κάτι παραπάνω 30. Τι να κανείς έτσι είναι πλέον, θες αυτοκίνητο τα σκας. Οποίος ήταν τυχερός και αγόρασε 2021 πριν αλλάξουν οι τιμές βγάζει και κέρδος τώρα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Θέλω Giulia και η μοναδική που βρίσκω εδώ είναι μια super (βασική) του 2017 στα 32κ.

Στα 29Κ

WWW.CAR.GR

 

17 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Το C5 που λέμε αν το πάρεις καινούργιο έχει 46.000

Σε αυτα τα λεφτα παιρνεις αλλα οχηματα, με αστερια, προπελες κυκλους κλπ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:
20 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Το C5 που λέμε αν το πάρεις καινούργιο έχει 46.000

Σε αυτα τα λεφτα παιρνεις αλλα οχηματα, με αστερια, προπελες κυκλους κλπ

σε αυτα τα λεφτα εγω ενα Golf R MK8 θα επαιρνα

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Αυτο το πεντακυλινδρο, εχει πολλα να διαλεξεις

μιλαμε για αμαξι του 20-21

σε audi πας σε TTRS του 10, δεν εχεις αλλη επιλογη

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Με 45Κ σε Audi του 20-21 παίρνεις μόνο Α3 8Υ δίλιτρο. Για τετρακίνητο μιλάμε πάντα. 

αυτο λεω, 5κυλινδρο δεν παιρνεις με αυτα τα λεφτα σε αυτη τη χρονολογια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.