Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

5 minutes ago, acct said:

 

Έχει βγάλει χριστουγεννιάτικο άλμπουμ η Μόνικα; Γκέι-σετ-ε-ματς, που λένε και στο τένις...

 

Η Εφη δεν έχει τόσες εμφανίσεις σε πανηγύρια όσα εξώφυλλα έχει κάνει η Μόνικα στο Vogue, αλλά αυτό ξεφεύγει από το scope του παρόντος thread.

Just now, TopCLR said:

Ε36 Μ3? Ποιο μοντέλο του VAG Group είναι; 😋

Πέρα από την πλάκα ποιο το νόημα του πόσες Supra και πόσες BMW M3 κατασκευάστηκαν (άρα και πόσα πωλήθηκαν); Όταν υπάρχει σε κάποιους η νοοτροπία "BMW = ανώτερη κλάση, πολυτέλεια, πρεστίζ και TOYOTA = μικρομεσαία κλάση, αμάξια για φτωχούς" υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι διαφορετικό από αυτό που παρέθεσες;

Ακόμα και (παράδειγμα) να είναι πολύ καλύτερη η Supra κάποιος που δεν είναι "ψαγμένος" θα επιλέξει BMW!

Γι' αυτό άλλωστε δεν δημιουργήθηκε η Lexus; Για να βγάλει και η Toyota αμάξια "πολυτελείας" όπως η BMW και η Mercedes.

 

Μπορεί στο γιδοστάν να είναι έτσι. Στον υπόλοιπο κόσμο:

 

ΒΜW Μ = motorsports

Supra = αρπαχτή που δεν πέτυχε

 

To συγχρονο σουπρα είναι BMW και αυτό κάτι λέει ε;

Tα lexus / acura / infinity ξεκίνησαν ως λύση για τις νομικές αγκυλώσεις με τα περιθώρια κέρδους στις ΗΠΑ 40 χρόνια πριν. Το πόσο σχετικά είναι με τα motorsports και το performance το βλέπουμε απ το πόσα γράφουν laps στις πιστες. 1 ανα 10-15 BMW. 

  • Plits 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Μην προσπαθείς καν να τους εξηγήσεις. Δε καταλαβαίνουν αφού.  Συγκρίνουν την Μονικα Μπελούτσι με την Έφη Θώδη.

Δεν συμπαθώ τις Ferrari, μόνο την F40, ειδικά την LM. 

WWW.SUPERCARS.NET

The 1989 Ferrari F40 LM supercar is the F40 turned ultimate edition. Our guide covers the designs behind...

 

  • Plits 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος TopCLR έγραψε:

Ε36 Μ3? Ποιο μοντέλο του VAG Group είναι; 😋

Πέρα από την πλάκα ποιο το νόημα του πόσες Supra και πόσες BMW M3 κατασκευάστηκαν (άρα και πόσα πωλήθηκαν); Όταν υπάρχει σε κάποιους η νοοτροπία "BMW = ανώτερη κλάση, πολυτέλεια, πρεστίζ και TOYOTA = μικρομεσαία κλάση, αμάξια για φτωχούς" υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι διαφορετικό από αυτό που παρέθεσες;

Ακόμα και (παράδειγμα) να είναι πολύ καλύτερη η Supra κάποιος που δεν είναι "ψαγμένος" θα επιλέξει BMW!

Γι' αυτό άλλωστε δεν δημιουργήθηκε η Lexus; Για να βγάλει και η Toyota αμάξια "πολυτελείας" όπως η BMW και η Mercedes.

Και προσθετω σε ολα αυτα, εφοσον παραχθηκαν/πουληθηκαν λιγοτερα σουπρα μκ4 ειναι και πιο συλεκτικο

1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Μπορεί στο γιδοστάν να είναι έτσι. Στον υπόλοιπο κόσμο:

 

ΒΜW Μ = motorsports

Supra = αρπαχτή που δεν πέτυχε

ναι ειδικα η Ε36 (την χειροτερη βρηκες να αναφερεις, να ελεγες καμια Ε30 η Ε46 ναι πω οκ....ουτε ο ταμτακος δεν θα επαιρνε 36αρι αν ζουσε τωρα)

Supra = Μπορει να μην πετυχε τοτε αλλα δες τωρα ποσο εχει μια Ε36Μ και ποσο μια σουπρα μκ4. Σε ολον τον κοσμο οχι μονο στο γιδοσταν

 

1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

To συγχρονο σουπρα είναι BMW και αυτό κάτι λέει ε;

Οτι ο κοΖμος που ζουμε παει κατα διαολου :hehe:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minast said:

Αυτά τα λες επειδή δεν έχεις δει τη σειρά ντοκυμανταίρ Fast and Furious 😛 

 

Tα έχω δει τα ντοκιμαντέρ αυτά. Από εκεί έμαθα ότι το evo είναι πισωκούνα ντριφτάδικη αμα λάχει.

 

51 minutes ago, BloodMage said:

Και προσθετω σε ολα αυτα, εφοσον παραχθηκαν/πουληθηκαν λιγοτερα σουπρα μκ4 ειναι και πιο συλεκτικο

ναι ειδικα η Ε36 (την χειροτερη βρηκες να αναφερεις, να ελεγες καμια Ε30 η Ε46 ναι πω οκ....ουτε ο ταμτακος δεν θα επαιρνε 36αρι αν ζουσε τωρα)

Supra = Μπορει να μην πετυχε τοτε αλλα δες τωρα ποσο εχει μια Ε36Μ και ποσο μια σουπρα μκ4. Σε ολον τον κοσμο οχι μονο στο γιδοσταν

 

Οτι ο κοΖμος που ζουμε παει κατα διαολου :hehe:

 

Τα στοκ mint condition τουρμπο αμερικάνικα supra είναι πανάκριβα γιατί δεν υπάρχουν.  Γενικά δεν έχουν καμία λογική οι τιμές σε συλλεκτικά αυτοκίνητα/αντικείμενα. Είναι όσο είναι.

Τα καγκουρεμένα και ειδικά τα μη γνήσια τουρμπο δεν είναι ακριβά και υπάρχουν και στην αμερική και στην ασία και στο dubai.

Γενικά πόσο να έκανε δηλαδή; Δεν είναι opel για να έχει τιμή σκραπ όταν παλιώνει. Όσο να ναι είναι θρυλικό αυτοκίνητο.

 

Η ένστασή μου όμως είναι στο ότι δεν είναι μαγικό το να βγάλεις στοκ 320 άλογα από 3 λίτρα μοτέρ με τουρμπίνα.

Το Μ3 ίδιας εποχής τα βγάζει ατμοσφαιρικά με ~ ιδια κυβικά/ίδια πιστόνια για αυτό και το ανέφερα σαν παράδειγμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 18/7/2024 at 5:50 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Όσο να ναι είναι θρυλικό αυτοκίνητο.

 

ετσι μπραβο!

On 18/7/2024 at 5:50 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Η ένστασή μου όμως είναι στο ότι δεν είναι μαγικό το να βγάλεις στοκ 320 άλογα από 3 λίτρα μοτέρ με τουρμπίνα.

Η μαγεια του 2jz δεν ειναι το ποσα αλογα βγαζει μαμα αλλα το τι ποτεντιαλ εχει και ποσο αλεξισφαιρο ειναι

On 18/7/2024 at 5:50 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Το Μ3 ίδιας εποχής τα βγάζει ατμοσφαιρικά με ~ ιδια κυβικά/ίδια πιστόνια για αυτό και το ανέφερα σαν παράδειγμα.

ελα τωρα συγκρινουμε την μοτερακλα  το 2jz με ενα μοτερ που σπαει με την σκεψη, στην δευτερη σβουρα εχει γινει ρυζι. Η bmw καλος η κακος αργησε να ξυπνησει. και απο θεμα αξιοπιστιας και απο θεμα αποδοσης 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, BloodMage said:

ετσι μπραβο!

Η μαγεια του 2jz δεν ειναι το ποσα αλογα βγαζει μαμα αλλα το τι ποτεντιαλ εχει και ποσο αλεξισφαιρο ειναι

ελα τωρα συγκρινουμε την μοτερακλα  το 2jz με ενα μοτερ που σπαει με την σκεψη, στην δευτερη σβουρα εχει γινει ρυζι. Η bmw καλος η κακος αργησε να ξυπνησει. και απο θεμα αξιοπιστιας και απο θεμα αποδοσης 

 

Δε σας κράζω το μοτέρ, το μόνο που λέω είναι οτι υπάρχουν πλέον και από αλλου αναλογα μοτέρ. Και τότε υπήρχαν.

Eκτός και αν τα RB δεν τα θεωρείτε μοτερ ξερωγω.

 

Και τα συγκρίνω όχι απλά σαν μοτερ αλλά και την καρότσα τους... **tututu nismo tutututu**

Και δε το λέω εγώ, απλά αναπαράγω αυτά που λέει ο Lieberman. Που ξέρει τι του γίνεται νομίζω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Eκτός και αν τα RB δεν τα θεωρείτε μοτερ ξερωγω.

πολλα κιλα μοτερακλα, ισως μου αρεσει περισσοτερο απο το 2jz

 

η ενσταση μου εμενα ειναι συγκρηση supra mk4 turbo με m3 e36. κατα την αποψη μου σε ολα ειναι κατα πολυ ανωτερο το supra. και οχι επειδη ειναι συλεκτικο/σπανιο κλπ κλπ αλλα για αυτο που ειναι

Spoiler

 

 

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, BloodMage said:

πολλα κιλα μοτερακλα, ισως μου αρεσει περισσοτερο απο το 2jz

 

η ενσταση μου εμενα ειναι συγκρηση supra mk4 turbo με m3 e36. κατα την αποψη μου σε ολα ειναι κατα πολυ ανωτερο το supra. και οχι επειδη ειναι συλεκτικο/σπανιο κλπ κλπ αλλα για αυτο που ειναι

 

Το είπα σαν παράδειγμα και περίμενα να πει κάποιος RB!!!! (το είχα αφίσα στο δωμάτιο, αντι την βανα μπάρμπα σκέψου) αλλά που...

 

Γενικά, πέρα από το τρολινγκ, προφανώς και για πολλούς απο εμας που μεγαλώσαμε το 90 πάντα θα έχουμε το JDM στην καρδιά μας ότι μουλάρια και να μας έφερε η ζωή να έχουμε για daily, αλλά ας μην υπερβάλουμε για το τι ήταν στην πράξη οι θρύλοι εκείνοι.

 

Btw ακόμα θυμάμαι το κόκκινο z32 που είδα πιτσιρικάς στο χωριό και με άφησε ο τύπος να κάτσω στο τιμόνι.

Btw2 η τελευταία φορά που έκλαψα και η πρώτη φορά που ένιωσα τι είναι να το heartbreak ήταν όταν 18 χρονών μάζεψα λεφτά για s13 που έδινε ένας αλλά δε μου το πούλησε γιατί είπε οτι δε θα κλείσει το σπίτι του πατέρα μου αυτός και δε θέλει να ζει με τύψεις.

Aργότερα επιχείρησα να αγοράσω A70 με σκασμένο μοτερ αλλά σε όσα συνεργεία πήγα να ρωτήσω για επισκευή απλά με έδιωχναν. Το καημένο απλά σάπισε στον μπαχτσέ που το είχαν παρατημένο και το έδωσαν για σκραπ τελικά.

Εγώ πάντως κατέληξα με Ν15 για πρώτο (νόμιμο) και τα ρεστα μπεκ, ΟΖ, remus κλπ κλπ. :hehe:

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

το RB ειναι μια κατηγορια μονο του ονειρο καθε πετρολχεντ

 

Αρα στην καρδια σου ζει ενα μικρο σχιστοματικο παιδακι, οσο σταχτη και αν μας ριχνεις στα ματια καθε φορα που τρολλαρεις τα japan :PPPPPPPPPPPPP

 

N15 με oz και remus εξατμηση 🤣

βεβαια τωρα μας φαινεται αστειο αλλα τοτε πρεπει να ηταν wow

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Το είπα σαν παράδειγμα και περίμενα να πει κάποιος RB!!!! (το είχα αφίσα στο δωμάτιο, αντι την βανα μπάρμπα σκέψου) αλλά που...

 

Γενικά, πέρα από το τρολινγκ, προφανώς και για πολλούς απο εμας που μεγαλώσαμε το 90 πάντα θα έχουμε το JDM στην καρδιά μας ότι μουλάρια και να μας έφερε η ζωή να έχουμε για daily, αλλά ας μην υπερβάλουμε για το τι ήταν στην πράξη οι θρύλοι εκείνοι.

 

Btw ακόμα θυμάμαι το κόκκινο z32 που είδα πιτσιρικάς στο χωριό και με άφησε ο τύπος να κάτσω στο τιμόνι.

Btw2 η τελευταία φορά που έκλαψα και η πρώτη φορά που ένιωσα τι είναι να το heartbreak ήταν όταν 18 χρονών μάζεψα λεφτά για s13 που έδινε ένας αλλά δε μου το πούλησε γιατί είπε οτι δε θα κλείσει το σπίτι του πατέρα μου αυτός και δε θέλει να ζει με τύψεις.

Aργότερα επιχείρησα να αγοράσω A70 με σκασμένο μοτερ αλλά σε όσα συνεργεία πήγα να ρωτήσω για επισκευή απλά με έδιωχναν. Το καημένο απλά σάπισε στον μπαχτσέ που το είχαν παρατημένο και το έδωσαν για σκραπ τελικά.

Εγώ πάντως κατέληξα με Ν15 για πρώτο (νόμιμο) και τα ρεστα μπεκ, ΟΖ, remus κλπ κλπ. :hehe:

 

 

@HotPeanut βγες απο το ακαου του κουκι. 

 

@Cyber_Cookie

Sad Hitler Blank Template - Imgflip

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, BloodMage said:

το RB ειναι μια κατηγορια μονο του ονειρο καθε πετρολχεντ

 

Αρα στην καρδια σου ζει ενα μικρο σχιστοματικο παιδακι, οσο σταχτη και αν μας ριχνεις στα ματια καθε φορα που τρολλαρεις τα japan :PPPPPPPPPPPPP

 

N15 με oz και remus εξατμηση 🤣

βεβαια τωρα μας φαινεται αστειο αλλα τοτε πρεπει να ηταν wow

 

Το έκανα για να αρέσει στα κορίτσια αλλά τελικά αρεσε περισσότερο σε ricerboi καγκουρες. 

 

 

5 hours ago, GFFermari said:

 

 

@HotPeanut βγες απο το ακαου του κουκι. 

 

@Cyber_Cookie

Sad Hitler Blank Template - Imgflip

 

 

Αστείος/τραγικός δεν είναι αυτός που δοκίμασε κάτι αλλά αυτός που ακόμα και 20 χρόνια μετά υποστηρίζει ακόμα την αρχική επιλογή του με αστεία επιχειρήματα. Και γιατί;

Για μια πολυεθνική που είναι τέρμα μαρκετινγκ και μια γενιά πίσω στην τεχνολογία που πουλάει και:

 

α) Πουλάει brand nostalgia σε κάποιους που νομίζουν οτι το συγχρονο cvt corolla είναι το ίδιο σε αξιοπιστία με το 1.3 4spd manual corolla του μπαμπά τους

β) Πουλάει halo effect σε κάποιους που νομίζουν οτι επειδή το GR yaris και GR corolla έχουν γιαρις και κορολα στο όνομα, τα 1500άρια φερετρα που αγοράζουν είναι τα ίδια με κάποιον τρόπο και νιώθουν ανώτεροι και ελίτ. Και άλλοι πλρώνουν και για "GR line" πχ 30.000 για γιαρις 110 άλογα με cvt σασμάν🤦‍♀️

 

Δεν είναι conspiracies αυτά, πρώτο εξάμηνο διοικηση επιχειρήσεων, Εισαγωγή στις αρχές Μαρκετινγκ.

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

α) Πουλάει brand nostalgia σε κάποιους που νομίζουν οτι το συγχρονο cvt corolla είναι το ίδιο σε αξιοπιστία με το 1.3 4spd manual corolla του μπαμπά τους

σιγουρα δεν ειναι το ιδιο οπως το παλιo κορολα. αλλα σιγουρα ειναι πιο αξιοπιστο απο τα βαγκ με dsg. τα ξερεις δεν χρειζεται να παω για τα λαδια που καινε τα vag και τα dsg που χαλανε για το τπτ. ok το ξερουμε οτι το cvt δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα τουλαχιστον δεν χαλαει σε παει απο το α στο β αξιοπιστα

6 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Πουλάει halo effect σε κάποιους που νομίζουν οτι επειδή το GR yaris και GR corolla έχουν γιαρις και κορολα στο όνομα, τα 1500άρια φερετρα που αγοράζουν είναι τα ίδια με κάποιον τρόπο και νιώθουν ανώτεροι και ελίτ

οταν το yaris gr εχει περισσοτερα αλογα απο ενα 2λιτρο vag ναι ρε συ ειναι επιτευμα. και δεν μιλαω για στησιμο....στην πιστα το βλεπεις με κιαλια. Για το corolla gr τι να πω? 1.5αρι μοτερ 3κυλινδρο 300αλογα, με απιστευτο στησιμο χωρις να ειναι λαδιερα και τερμα αξιοπιστο (μην ακουσω οτι καποια πηραν φωτια κλπ κλπ εννοειται οτι σε ενα αυτοκινητο παραγωγης καποια θα βγαλουν προβλημα). τι αλλο να ζητησεις σε μια εποχη που τα 2λιτρα φορολογουνται στον θεο? και ναι στην ελλαδα το yaris gr δεν αγοραζεται αλλα δεν φταιει η toyota γιαυτο. δες ποσο εχει αγγλια, γερμανια, ισπανια. 15-20 χιλιαρικα κατω

6 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Και άλλοι πλρώνουν και για "GR line" πχ 30.000 για γιαρις 110 άλογα με cvt σασμάν🤦‍♀️

και τι να παρει ? polo r-line dsg με 27-30κ ??? ελεος. προφανως και το gr line ειναι κοροιδια με 30κ

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BloodMage said:

σιγουρα δεν ειναι το ιδιο οπως το παλιo κορολα. αλλα σιγουρα ειναι πιο αξιοπιστο απο τα βαγκ με dsg. τα ξερεις δεν χρειζεται να παω για τα λαδια που καινε τα vag και τα dsg που χαλανε για το τπτ. ok το ξερουμε οτι το cvt δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα τουλαχιστον δεν χαλαει σε παει απο το α στο β αξιοπιστα

οταν το yaris gr εχει περισσοτερα αλογα απο ενα 2λιτρο vag ναι ρε συ ειναι επιτευμα. και δεν μιλαω για στησιμο....στην πιστα το βλεπεις με κιαλια. Για το corolla gr τι να πω? 1.5αρι μοτερ 3κυλινδρο 300αλογα, με απιστευτο στησιμο χωρις να ειναι λαδιερα και τερμα αξιοπιστο (μην ακουσω οτι καποια πηραν φωτια κλπ κλπ εννοειται οτι σε ενα αυτοκινητο παραγωγης καποια θα βγαλουν προβλημα). τι αλλο να ζητησεις σε μια εποχη που τα 2λιτρα φορολογουνται στον θεο? και ναι στην ελλαδα το yaris gr δεν αγοραζεται αλλα δεν φταιει η toyota γιαυτο. δες ποσο εχει αγγλια, γερμανια, ισπανια. 15-20 χιλιαρικα κατω

και τι να παρει ? polo r-line dsg με 27-30κ ??? ελεος. προφανως και το gr line ειναι κοροιδια με 30κ

 

Μα είπα πουθενά για volkswagen? Δεν είπα. Νομίζω κάποιος έχει κόμπλεξάκι με τον όμιλο. 🤭😅

Για αξιοπιστία βαγκ, ρε εγώ δεν ανεβάσα φωτο τις προάλλες το 5κύλινδρο της άουντι που έχω στην αποθήκη;;

Εχω πληρώσει ένα γιαρις μόνο σε ρεκτιφιέ, τι να μου πούνε τα dsg και τα λάδια; 

 

Είπα όμως οτι η τογιοτα που την έχουν αγιοποιήσει μερικοί είναι πολυεθνική όπως όλες οι άλλες.

Και έχει το μαρκετινγκ πάνω από την τεχνολογία.

Πολύ μαρκετινγκ λίγη ουσία η οποία είναι συγκεντρωμένη σε 4-5 μοντέλα που ο μέσος δούλος των 700€ στην Ελλάδα ούτε θα τα μυρίσει ποτέ του.

Αν δεις το lineup της εκτός απ αυτά, στα φτηνόαμαξα που παίρνει ο κόσμος δλδ, δεν υπερέχει της χουντάη/κία ούτε σε design ούτε σε σπεκς ούτε και σε γενικότερη αξιοπιστία.

 

Αλλά δε μπαίνεις στη διαδικασία να διαβάσεις τι ακριβώς έγραψα. Ορμάς να κράξεις τις λαδιέρες. 

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

...σε αξιοπιστία με το 1.3 4spd manual corolla...

Το Corolla εώς το 78 (ΚΕ30) ήταν 1.2 τετρατάχυτο. Το 79 βγήκε το επόμενο (ΚΕ70) που ήταν πλέον 1.3 με 5 ταχύτητες. Κάτι το οποίο διαφημιζόταν κιόλας (τα 5αρια σασμάν μόλις άρχισαν να εμφανίζονται)!

Το ΚΕ30 του 78' το είχε ο πατέρας μου και ήταν πραγματικά πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Μα είπα πουθενά για volkswagen? Δεν είπα. Νομίζω κάποιος έχει κόμπλεξάκι με τον όμιλο. 🤭😅

Για αξιοπιστία βαγκ, ρε εγώ δεν ανεβάσα φωτο τις προάλλες το 5κύλινδρο της άουντι που έχω στην αποθήκη;;

Εχω πληρώσει ένα γιαρις μόνο σε ρεκτιφιέ, τι να μου πούνε τα dsg και τα λάδια; 

 

Είπα όμως οτι η τογιοτα που την έχουν αγιοποιήσει μερικοί είναι πολυεθνική όπως όλες οι άλλες.

Και έχει το μαρκετινγκ πάνω από την τεχνολογία.

Πολύ μαρκετινγκ λίγη ουσία η οποία είναι συγκεντρωμένη σε 4-5 μοντέλα που ο μέσος δούλος των 700€ στην Ελλάδα ούτε θα τα μυρίσει ποτέ του.

Αν δεις το lineup της εκτός απ αυτά, στα φτηνόαμαξα που παίρνει ο κόσμος δλδ, δεν υπερέχει της χουντάη/κία ούτε σε design ούτε σε σπεκς ούτε και σε γενικότερη αξιοπιστία.

 

Αλλά δε μπαίνεις στη διαδικασία να διαβάσεις τι ακριβώς έγραψα. Ορμάς να κράξεις τις λαδιέρες. 

ναι εχεις δικιο επεσα με τα μουτρα πανω στην vw group xaxaxax

βασικα κανω συγκρηση με vw γιατι ειναι απο τις πρωτες εταιριες σε πωλησεις μαζι με toyota. δλδ με τι να συγκρινω? με ρενο? με σουζουκι?

 

το γιαρις που εκανες ρεκτιφιε πρεπει να ηταν το κλασικο 1.4 που εκαιγε λαδια σωστα? 

 

μια χαρα διαβασα αυτα που εγραψες. ολες οι εταιριες ειναι για τα μπαζα στις ημερες μας αλλα θεωρω πως η toyota ειναι η λιγοτερο χειροτερη για καποιον που ψαχνει ενα οικονομικο αμαξι και αξιοπιστο. και για να δεις ποσο αντικειμενικος ειμαι και οχι κολλημενος, ποτε μου δεν ειχα toyota και ουτε καν ιαπωνικο αμαξι. 

Link to comment
Share on other sites

Γιαρις η Τογιότα δεν είχα ποτέ μου και δε καίγομαι να πάρω εκτός και αν βολέψει αργότερα για κάποιο gr/gt86. Αλλά έτσι όπως πηγαίνει η φάση δύσκολα. 

Η έκφραση το ότι έχω πληρώσει ένα γιαρις σε επισκευές είναι σχήμα λόγου απλά για να τονίσω ότι εχω αντιμετωπισει σοβαρότερα και σχετικά  ακριβά προβλήματα. Τα οποία όμως είναι αποτέλεσμα του ανθρώπινου παράγοντα με χρήση και τροποποίηση και όχι σχεδιαστικό θέμα του βαγκ. 

Το 1.4 που λες δεν ξέρω αν είναι αυτό. Υπάρχει όμως  το 1.3 που καίει ένα λίτρο στα χίλια με το που φτάνει τις 100.000. Και έχουν και ένα 1.8vvti με παρόμοιο  πρόβλημα. Απλά έχουν πιο μεγάλο κάρτερ και αργεί να ανάψει το τσεκ για τα λάδια. :hehe:

 

Τα current Τογιότα δε ξέρω ποσό πιο αξιόπιστα είναι σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά θεωρητικά τουλάχιστον πρέπει να είναι κατ’ ελάχιστο ίδια με τα Χιουντάι / Κια γιατί έχουν παρόμοια εγγύηση. Που και η εγγύηση βέβαια είναι ένα κεφάλαιο από μόνη της για το πως ακριβώς ισχύει σε περίπτωση που την χρειαστείς. 

Γενικά τα περί αξιοπιστίας είναι μεγάλη κουβέντα. Όλες οι μάρκες πλέον ακριβές η φτηνές λίγο πολύ ακολουθούν το δόγμα της BMW η οποία το εφαρμόζει εδώ και 50 χρόνια.
Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να φέρνει κέρδος μετά την πώληση μέσω του ακριβού σέρβις και των overpriced ανταλλακτικών. Για αυτό και στα παλιά είχες οδηγίες για το πως να χρονίσεις το μοτέρ ενώ τα καινούργια δεν έχουν καν δείκτη για να δεις τα λάδια τους.

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Το 1.4 που λες δεν ξέρω αν είναι αυτό. Υπάρχει όμως  το 1.3 που καίει ένα λίτρο στα χίλια με το που φτάνει τις 100.000. Και έχουν και ένα 1.8vvti με παρόμοιο  πρόβλημα. Απλά έχουν πιο μεγάλο κάρτερ και αργεί να ανάψει το τσεκ για τα λάδια. :hehe:

Πολυ σωστα, το 1.3 εννοουσα. Σωστα και για το 1.8, αυτος μου ξεφυγε

 

14 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Τα current Τογιότα δε ξέρω ποσό πιο αξιόπιστα είναι σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά θεωρητικά τουλάχιστον πρέπει να είναι κατ’ ελάχιστο ίδια με τα Χιουντάι / Κια γιατί έχουν παρόμοια εγγύηση.

toyota/hyumdai/kia ειναι παρα πολυ αξιοπιστα. σιγουρα πιο αρκετα πιο αξιοπιστα απο vag. εχω γνωστους με tiguan 1.5/formentor 2λιτρο/skoda ενα περιεργο δεν θυμαμαι μοντελο 1.5, και ολα μα ολα καινε λαδια....σε φαση να αναβει η ενδειξη πριν κλεισουν χρονο. μιλαμε για αμαξια κουτα 2021-2023. εννοειται πως η αντιπροσωπια λεει οτι ειναι φυσιολογικο

14 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Που και η εγγύηση βέβαια είναι ένα κεφάλαιο από μόνη της για το πως ακριβώς ισχύει σε περίπτωση που την χρειαστείς. 

Γενικά τα περί αξιοπιστίας είναι μεγάλη κουβέντα.

ω ναι

14 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Όλες οι μάρκες πλέον ακριβές η φτηνές λίγο πολύ ακολουθούν το δόγμα της BMW η οποία το εφαρμόζει εδώ και 50 χρόνια.
Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να φέρνει κέρδος μετά την πώληση μέσω του ακριβού σέρβις και των overpriced ανταλλακτικών. Για αυτό και στα παλιά είχες οδηγίες για το πως να χρονίσεις το μοτέρ ενώ τα καινούργια δεν έχουν καν δείκτη για να δεις τα λάδια τους.

Γιαυτο και πολλοι (πλεον και εδω στην ελλαδα) εχουν στραφει στην λυση του leasing (ακομα και ιδιωτες)

Link to comment
Share on other sites

μετά από καιρό ψαχνοντας για ένα αυτοκίνητο πολης ...  fall from the clouds που λένε και στο χωριο μου...πουλάνε τους "κουβάδες" 20Κ+ yaris/208/corsa ... ι10/picanto/swift...το micra δεν πουλιέται πλέον...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.