Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

1 hour ago, PetrosD said:

Πυροσβεστήρα δεν είχε; Αν είχε και τον χρησιμοποιούσε, δε θα τη γλύτωνε;

 

Εκ των υστέρων βλέποντας το πόση ώρα πήρε να λαμπαδιάσει, μάλλον θα την γλίτωνε αν τον άδειαζε όλο και έκλεινε το καπό. Αλλά εκείνη την ώρα τι να σκεφτείς. Απλά δεν ανοίγεις καπό, κλείνεις πόρτες/παράθυρα απομακρύνεσαι.

Αυτό λέει η πυροσβεστική για τέτοιες περιπτώσεις. 

 

1 hour ago, BloodMage said:

εκτος και αν ηταν ψηλιασμενος και εριχνε πρωτου λαμπαδιασει!! αλλα τον εκοψα για μπακλαβα οποτε χλωμο 

 

Αυτό νομίζω πως θα δούλευε.

 

 

2 hours ago, BloodMage said:

Το περιμενα αυτο το σχολιο :hehe:

Ειπαμε αρπαζουν και τα σουπερκαρ, δες ποσες λαμπο αρπαζουν στον δρομο (που και αυτες στον ομιλο σας ειναι :hehe:)

 

Εντομεταξυ εβλεπα την τιμη του yaris gr με το αυτοματο σασμαν ειναι στα 70Κ

Δεν το περιμενα να το πω αυτο αλλα θα διαλεγα ανετα Golf R σε αυτα τα λεφτα. Η δινεις λιγα παραπανω και παιρνεις το απολυτο αντρικο εργαλειο!

 

 

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

 

Άλλη φάση το Mustang άλλη το R νομίζω. To R είναι και καθημερινό  και μπορεί να επιβιώσει σε καθημερινή χρήση, το mustang όχι.

Να σου πω το πιο απλό, παρκάρεις το πόλο, ούτε καν γκολφ έτσι, στον Κεραμεικό για να ανέβεις παραπάνω με το μετρό και όταν γυρνάς σου έχουν φάει καθρέφτες, φτερά και πιάνεις οπαδό Ρόμα να ξεβιδώνει την ζάντα. Απ' τη μαστανγκ δε θα μείνουν ούτε τα λάδια που έσταξε στην άσφαλτο. Θα βρεις μετά το κουφάρι κάπου στο Σχιστό.

 

Τέτοιο αμάξι είναι να το νοικιάσεις και να κάνεις την πλάκα σου για 1-2 μέρες και να το δώσεις πίσω. Αν όχι 1-2 μέρες, βραχυπρόθεσμο leasing το πολύ.

Κάνεις την πλάκα σου, το δίνεις πίσω, κάνεις το σταυρό σου και συνεχίζεις.

 

Και αν το φυσάς και είναι να μπεις στο τρυπάκι του να έχεις στην κατοχή σου αμάξι καθαρά "για ΣΚ" καλύτερα GR86 αντί mustang ή ακόμα και supra.

Και φυσικά αν το φυσάς πραγματικά και κάνεις αγορές "joymachines" υπάρχουν τα πραγματικά / επαγγελματικά αντρικά εργαλεία :

 

porsche-normal.webp

 

porsche-normal.webp

  • Like 2
  • Agree 1
  • Plits 1
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

θεωρω πως δεν θα εκανε δουλιτσα. ειναι της πλακας αυτοι οι μικροι που εχουμε στα αμαξι

Να μην αγοραζετε της πλακας

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Εκ των υστέρων βλέποντας το πόση ώρα πήρε να λαμπαδιάσει, μάλλον θα την γλίτωνε αν τον άδειαζε όλο και έκλεινε το καπό. Αλλά εκείνη την ώρα τι να σκεφτείς.

 

Όπως το λες. Έκανε πάρα πολύ ώρα από τον καπνό μέχρι να πάρει καλή φωτιά. Δε θέλει πολύ μυαλό. Βλέπεις καπνό, μάλλον έχεις φωτιά. Σταματάς και τον πυροσβεστήρα ανά χείρας. Αυτή είναι η πρώτη δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Άλλη φάση το Mustang άλλη το R νομίζω. To R είναι και καθημερινό  και μπορεί να επιβιώσει σε καθημερινή χρήση, το mustang όχι.

Ετσι ακριβως ειναι!

3 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

παρκάρεις το πόλο, ούτε καν γκολφ έτσι, στον Κεραμεικό για να ανέβεις παραπάνω με το μετρό και όταν γυρνάς σου έχουν φάει καθρέφτες, φτερά και πιάνεις οπαδό Ρόμα να ξεβιδώνει την ζάντα. Απ' τη μαστανγκ δε θα μείνουν ούτε τα λάδια που έσταξε στην άσφαλτο. Θα βρεις μετά το κουφάρι κάπου στο Σχιστό.

Ποσο αληθεια. Γιαυτο σε τετοια μερη μονο με μετρο πας

Ειδικα το φιεστα ουτε καν σε κλειστο παρκινγκ επι πληρωμη δεν θα το αφηνα. Ποσο μαλλον αν μιλαμε για μαστανγκ

1 ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Να μην αγοραζετε της πλακας

μαλλον δεν το εθεσα σωστα. εννουσα οτι ειναι τοσο μικροι οι πυροσβεστηρες αυτοι των αυτοκινητων που δεν κλανουν μια

25 λεπτά πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Στο μεταξυ κανεις δε ρωτησε τι πυροσβεστηρα πρεπει να εχει στο αμαξι

ειναι απλο. το μεγαλυτερο που μπορεις να εχεις, εκει που θελεις να το αποθηκευσεις. και πολυ βασικο να μην ξεχνας να του κανεις αναγόμωση. καθε χρονο νομιζω θελει

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

ειναι απλο. το μεγαλυτερο που μπορεις να εχεις, εκει που θελεις να το αποθηκευσεις. και πολυ βασικο να μην ξεχνας να του κανεις αναγόμωση. καθε χρονο νομιζω θελει

Εχει και εξακιλα

 

Τελος παντων, για τα αυτοκινητα πρεπει να εχουν κατασβεστικη ικανοτητα 8Α 34Β C

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Στα 54000 αλλαζει το θεμα

Ενταξει δεν σχολιαζω την διαφορα τιμης απο εδω γιατι απλα ειναι τραγικο

Screenshot_2.png

 

Spoiler

@Cyber_Cookieγια να σε προλαβω, αυτο ειναι το καλο ρε συ δεν ειναι σαν αυτο του βιντεο που γινεται φλαμπε :hehe:

 

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BloodMage said:

Στα 54000 αλλαζει το θεμα

Ενταξει δεν σχολιαζω την διαφορα τιμης απο εδω γιατι απλα ειναι τραγικο

Screenshot_2.png

 

  Hide contents

@Cyber_Cookieγια να σε προλαβω, αυτο ειναι το καλο ρε συ δεν ειναι σαν αυτο του βιντεο που γινεται φλαμπε :hehe:

 


 

Εδώ στην Ελλάδα είναι σαν να μη θέλει το κράτος να παίρνουμε καλά αυτοκίνητα και έχει βάλει paywall και τιμωρία σε όποιον το κάνει. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το 2016 που ζούσα στη Γερμανία, είχα BMW 320d E46. Ένα πρωί είχε -17 βαθμούς Κελσίου. Όταν πήγα να το βάλω μπροστά,  δεν έκανε έτσι το αυτοκίνητο, πήρε σχεδόν αμέσως. Οπότε να πω ότι το βίντεο είναι από προβληματικό αυτοκίνητο;

Και μια φωτογραφία από λίγο καιρό μετά που είχε -15.5

 

DSC_1524.thumb.jpg.5d208472e83bcb1b4d9cb7381b8b3a07.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, PetrosD said:

Οπότε να πω ότι το βίντεο είναι από προβληματικό αυτοκίνητο;

 

Όχι, μια χαρά είναι γι αυτόν τον κινητήρα. Είναι από μετατροπή.

 

Quote

Designed at the Kharkiv Locomotive Factory by Konstantin Chelpan and his team, it is found in the BT-7M (BT-8), T-34, KV, IS and IS-10 (T-10) tanks, and by extension, the vehicles based on them, such as the BMW335d.

 

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

Τί extremely harsh winter λέει! Μου έλεγε ένας Ρώσος, τότε στη δουλειά, ότι στην περιοχή που έμενε το χειμώνα έκανε -30 και τα αυτοκίνητα έπαιρναν μπρος.

  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

Τί extremely harsh winter λέει! Μου έλεγε ένας Ρώσος, τότε στη δουλειά, ότι στην περιοχή που έμενε το χειμώνα έκανε -30 και τα αυτοκίνητα έπαιρναν μπρος.

θεωρητικά στους -30 εχει γινει μερεντα το λαδι

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, HotPeanut said:

 

 

 

Κάτι τέτοιοι τενεκέδες είναι που λένε μετά πως είναι προβληματικό το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο. Έχει σκίσει τη μίζα έχει σκίσει τους καταλύτες τα χει σκίσει όλα.

Πες μου πως είσαι άμπαλος μεταλλοφάγος χωρίς να μου το πείς.

 

Πόσο στόκος πρέπει να είσαι για να μην καταλαβαίνεις πως το αμάξι έχει πεσμένη μπαταρία. -17 και -20 δεν είναι σοβαρό κρύο.

Σε τέτοιες περιπτώσεις σε μοτέρ με αυτόματη προθέρμανση όπως αυτό αν οι προθερμάνσεις δεν είναι σκισμένες και ζεσταίνουνε, θες 1-2 φορές παραπάνω γύρισμα το κλειδί πριν γυρίσεις τη μίζα για να κάνει καλύτερη προθέρμανση. Αν είναι πολύ πεσμένη η μπαταρία θες booster.

 

Δε φταίει το αμάξι ακόμα και BMW να είναι αν εσύ είσαι άσχετος τσιγγούνης τενεκές.

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.