Jump to content



Recommended Posts

  On 8/3/2024 at 4:45 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Ωραιο αμαξι, οχι επειδη το 'χω

Expand  

για παμε ενα λαικ οι αλφιστι εδω μεσα (αν ειμαστε πανω απο 5 θα ξαφνιαστω 🤣)

  • Like 1
(edited)

Το συγκεκριμενο ειναι γερμανικο, μονο το μοτερ ειναι ιταλικο*

 

*και η αναρτηση και τα φρενα 😋

Έγινε επεξεργασία από slalom
  • Haha 1
  • 2 weeks later...

Οποιος ανακαλυψε το ΑPP η Accelerator Pedal Position Sensor και οποιος το τοποθετησε στα αυτοκινητα πρεπει να τους κρεμασουν αναποδα στην πιστα της Νυρεμβεργης.

p.s. Οσο ποιο ψηλα τοσο ποιο καλα.

  • Haha 3
  • Wow 1
  On 27/3/2024 at 8:31 ΠΜ, το μέλος Proteas έγραψε:

Οποιος ανακαλυψε το ΑPP η Accelerator Pedal Position Sensor και οποιος το τοποθετησε στα αυτοκινητα πρεπει να τους κρεμασουν αναποδα στην πιστα της Νυρεμβεργης.

p.s. Οσο ποιο ψηλα τοσο ποιο καλα.

Expand  

Σου έβγαλε βλάβη? 

  On 27/3/2024 at 10:41 ΠΜ, το μέλος BloodMage έγραψε:

Σου έβγαλε βλάβη? 

Expand  

Βλαβη ειναι ολος ο σενσορας, απορω που δεν εχει γινει θεμα ως τωρα τετοια μλκια συστημα.

 

  On 27/3/2024 at 5:57 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε:

Βλαβη ειναι ολος ο σενσορας, απορω που δεν εχει γινει θεμα ως τωρα τετοια μλκια συστημα.

 

Expand  

σε τι αμαξι?

  On 27/3/2024 at 5:57 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε:

Βλαβη ειναι ολος ο σενσορας, απορω που δεν εχει γινει θεμα ως τωρα τετοια μλκια συστημα.

 

Expand  

Δλδ???

Eνα MG ZS. Το δηλαδη ειναι οτι  "Η εφαρμογή αυτή (ΑPP) του ηλεκτρονικού γκαζιού έχει ως αποτέλεσμα την μειωμένη απόκριση του γκαζιού και κατ’ επέκταση την κακή επιτάχυνση

του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται  προβλήματα στην οδήγηση (δυσκολία στο ξεκίνημα, στα ανηφορικά σημεία, στις αλλαγές ταχυτήτων, στις προσπεράσεις κλπ)"..

 

Το λοιπον, να πατας γκαζι και το το αυτοκινητο να κοβει για κλασματα μεν αλλα τοσο θελει για να γινει ειδικα οταν εισαι αναμεσα σε νταλικες και να ερχεται απο πισω αλλος καρφωτος

ειναι απαραδεκτο, χωρις να κανω διαφημιση αν και Ελληνικη η πατεντα δειτε και πειτε μου οτι ειναι ενταξει να δουλευει ετσι το συστημα του γκαζιου πριν την πατεντα..

 

 

  On 27/3/2024 at 9:22 ΜΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Πώς δεν το σκέφτηκα εγώ αυτό;;;;;;;;;;;; (κάνω ευθυγράμμιση μόνος μου)

Expand  

 

Eχω κάνει και γω με μέτρο όταν είχα το νισσαν αλλά αυτό το επικό δε το είχα σκεφτεί ποτέ.

Εγώ όχι με μέτρο. Οπτικά, πού σκάει το ίχνος της εμπρός ζάντας πάνω στην πατούρα της πίσω. (Το θυμάμαι μετά από ευθυγράμμιση σε μηχάνημα) Και επίσης μετά δοκιμές στο δρόμο 2-3 φορές μέχρι να το φέρω εκεί που μου αρέσει.

  • Like 1
  On 27/3/2024 at 9:27 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε:

Eνα MG ZS. Το δηλαδη ειναι οτι  "Η εφαρμογή αυτή (ΑPP) του ηλεκτρονικού γκαζιού έχει ως αποτέλεσμα την μειωμένη απόκριση του γκαζιού και κατ’ επέκταση την κακή επιτάχυνση

του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται  προβλήματα στην οδήγηση (δυσκολία στο ξεκίνημα, στα ανηφορικά σημεία, στις αλλαγές ταχυτήτων, στις προσπεράσεις κλπ)"..

 

Το λοιπον, να πατας γκαζι και το το αυτοκινητο να κοβει για κλασματα μεν αλλα τοσο θελει για να γινει ειδικα οταν εισαι αναμεσα σε νταλικες και να ερχεται απο πισω αλλος καρφωτος

ειναι απαραδεκτο, χωρις να κανω διαφημιση αν και Ελληνικη η πατεντα δειτε και πειτε μου οτι ειναι ενταξει να δουλευει ετσι το συστημα του γκαζιου πριν την πατεντα..

Expand  

Εκανες και βιντεο??

 

 

  • Haha 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.