Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Τηλεσκοπικό τιμόνι ήταν μια εφεύρεση που διαφημίζανε τα 80s - 90s πολύ στην παθητική ασφάλεια. Στόχος να μην έχεις μεγάλο άξονα και να μη φτάσει το τιμόνι στην οροφή. Τώρα στο λάντα δύσκολο να κρίνω, μπορεί να έφτασε η οροφή στο τιμόνι, αλλά δεν μου φαίνεται τόσο πετυχημένο το τηλεσκοπικό σύστημα :hehe:

Είναι το βήμα πριν τον αερόσακο. Ο αερόσακος βοηθάει αν χτυπήσεις στο τιμόνι με δύναμη. Το τηλεσκοπικό τιμόνι βοηθάει να μη σε αποκεφαλίσει το τιμόνι :p 

Μου κάνει εντύπωση που βγήκε κομπλέ σχετικά από το ρωσικό χρέπι (που πάντα ήθελα να πάρω και ακόμη θέλω).

 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, sotiris said:

το ρωσικό χρέπι (που πάντα ήθελα να πάρω και ακόμη θέλω)

 

Δεν είναι χρέπι, είναι από τις πιο προσβάσιμες πλατφόρμες για offroad προτζεκτ. 

Βάζεις 36" λάστιχα που να κρατάνε σε 0.1bar πιεση, bolt on IZhMash aftermarket μετάδοση, winch μπρος πίσω, snorkel και έχεις offroad οχημα που μπορεί να κάνει από mudding μέχρι rock crawling στο 1/10 της τιμής σε σχέση με άλλες μάρκες και που το μόνο του μειονέκτημα είναι το χειροκίνητο κιβώτιο. Πράγμα το οποίο λύνεται με 2JZ και 30-40-LE...

 

To αμέσως καλύτερο από ένα τέτοιο σεταπ είναι ένα Wrangler Rubicon το οποίο πάλι θέλει παρόμοιες μετατροπές απλά θα κοστίσει κοντά στα 100 χιλιάρικα.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Δεν είναι χρέπι, είναι από τις πιο προσβάσιμες πλατφόρμες για offroad προτζεκτ. 

Βάζεις 36" λάστιχα που να κρατάνε σε 0.1bar πιεση, bolt on IZhMash aftermarket μετάδοση, winch μπρος πίσω, snorkel και έχεις offroad οχημα που μπορεί να κάνει από mudding μέχρι rock crawling στο 1/10 της τιμής σε σχέση με άλλες μάρκες και που το μόνο του μειονέκτημα είναι το χειροκίνητο κιβώτιο. Πράγμα το οποίο λύνεται με 2JZ και 30-40-LE...

 

To αμέσως καλύτερο από ένα τέτοιο σεταπ είναι ένα Wrangler Rubicon το οποίο πάλι θέλει παρόμοιες μετατροπές απλά θα κοστίσει κοντά στα 100 χιλιάρικα.

 

I know απλά με ζορίζει και το 1/10 του 100.000 at the moment :p 

Αυτό με το 2JZ να το κοιτάξεις, το προτείνεις από ferrari μέχρι seicento :p

Δεν έχω δει να κυκλοφορούν πολλά, τόσο καλό είναι?? 

 

:hehe:

 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

I know απλά με ζορίζει και το 1/10 του 100.000 at the moment :p 

Αυτό με το 2JZ να το κοιτάξεις, το προτείνεις από ferrari μέχρι seicento :p

Δεν έχω δει να κυκλοφορούν πολλά, τόσο καλό είναι?? 

 

:hehe:

 

 

ενα RX8 με 2JZ 

dream project για μενα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, BloodMage said:

 

ενα RX8 με 2JZ 

dream project για μενα

 

 

 

εμένα Ferrari με 2JZGTE, κάτι τέτοιο -->

 

Culture Clash: Mike Burroughs' K24 Ferrari Takes Over SEMA - Speedhunters

 

 

Γενικά όλα είναι καλύτερα με 2JZ ρε. Το έχουν βάλει απο τρακτέρ μέχρι αεροπλάνο.

Το μόνο του πρόβλημα είναι πως οι τογιοτάκηδες νομίζουν πως όλα είναι όπως αυτό το μοτέρ. Και το τουρκικο κορόλλα και το το 1.3 γιάρις τους. 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Γενικά όλα είναι καλύτερα με 2JZ ρε. Το έχουν βάλει απο τρακτέρ μέχρι αεροπλάνο.

Το μόνο του πρόβλημα είναι πως οι τογιοτάκηδες νομίζουν πως όλα είναι όπως αυτό το μοτέρ. Και το τουρκικο κορόλλα και το το 1.3 γιάρις τους. 

 

ezgif-5-efb47bbe6f.gif

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, BloodMage said:

ειχα την εντυπωση οτι οτι CHR ερχεται απο japan

το corolla cross και το yaris GR σιγουρα ειναι japan, και φαντάζομαι και τα πιο ακριβά της μοντέλα

 

Πόσο ακριβά; Το Supra που φτιάχνεται στο εργοστάσιο της Στάγιερ? H το Land Cruiser που φτιαχνεται στην πορτογαλία;; :hehe:

To Corolla cross φτιάχνεται στην Ιαπωνία, Νοτια Αφρική, Βραζιλία, Κίνα, Ταϊβάν, Μαλαισία κλπ κλπ 

 

Γενικά στην Ελλάδα τα γιαπωνέζικα με VIN από J (made in japan δλδ) είναι τόσο διαδομένα όσο και οι μονόκεροι στις Τζιτζιφιές. 

 

 

 

 

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

On 5/9/2023 at 10:57 ΠΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Δεν είναι χρέπι, είναι από τις πιο προσβάσιμες πλατφόρμες για offroad προτζεκτ. 

Βάζεις 36" λάστιχα που να κρατάνε σε 0.1bar πιεση, bolt on IZhMash aftermarket μετάδοση, winch μπρος πίσω, snorkel και έχεις offroad οχημα που μπορεί να κάνει από mudding μέχρι rock crawling στο 1/10 της τιμής σε σχέση με άλλες μάρκες και που το μόνο του μειονέκτημα είναι το χειροκίνητο κιβώτιο. Πράγμα το οποίο λύνεται με 2JZ και 30-40-LE...

 

To αμέσως καλύτερο από ένα τέτοιο σεταπ είναι ένα Wrangler Rubicon το οποίο πάλι θέλει παρόμοιες μετατροπές απλά θα κοστίσει κοντά στα 100 χιλιάρικα.

Ή πας απο το δρομο

 

0,1bar? wtf?

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.