Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

1 ώρα πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Λοιπόν, για την υπερθέρμανση(?) που έχω, αποφάσισα να ψάξω τον εγκέφαλο του βεντιλατέρ...

Αφού μίλησα με πολλούς (>15) ανταλλακτικατζήδες, κατέληξα ότι ψάχνω τσάμπα διότι έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια από την opel και δεν υπάρχει πλέον στην αγορά μεταχειρισμένο. Μου προτάθηκε από γνωστό όνομα στην Καλλάρη να βάλω aftermarket με κόστος 150€ αλλά δεν ψήνομαι.

 

Ούτε ebay υπάρχει; (Γερμανικό κατα προτιμήση)

Είχα παρόμοιο θέμα στο audi, κανείς εδω δεν έχει ανταλλακτικά ούτε η αντιπροσωπεία! 

Η λύση βρέθηκε απο forum και googlαρισμα, η ίδια η Audi έχει σηκώσει site που πουλάει ολα τα γνήσια ανταλλακτικά για αυτοκίνητα >20 ετών νομίζω, αποστολή απο Γερμανία κομπλέ, αλλά οι αντιπρόσωποι εδώ πετάνε χαρταετό!

Βρήκα μέχρι και μπλοκ rs6 κούτα αχρησιμοποίητο που με έβαλε σε σκέψεις, αλλά μετά είδα τα 10κ που ζητάει και το ξαναξέχασα🤣 

 

Το θέμα είναι οτι είναι ήδη στο δρόμο το κολάρο του ψυγείου που δεν υπήρχε απλά πουθενά, ούτε καν στο ebay! 

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Η λύση βρέθηκε απο forum και googlαρισμα, η ίδια η Audi έχει σηκώσει site που πουλάει ολα τα γνήσια ανταλλακτικά για αυτοκίνητα >20 ετών νομίζω, αποστολή απο Γερμανία κομπλέ, αλλά οι αντιπρόσωποι εδώ πετάνε χαρταετό!

 

Το θέμα είναι οτι είναι ήδη στο δρόμο το κολάρο του ψυγείου που δεν υπήρχε απλά πουθενά, ούτε καν στο ebay! 

Μακάρι να υπήρχε κάτι ανάλογο και για fiat...

  • Agree 1
  • horni 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Δεν εχεις υπερθερμανση

 

Είναι στο κάτω όριο :p

 

2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Με 95 θερμοκρασία νερου? 

Δε νομίζω. 

Βάλε ρε συ έξτρα ρελέ που θα εμπλέκει τον ανεμιστήρα forcibly με κουμπί σε μαξ στροφές αν το φοβάσαι τόσο.

Έχει δουλίτσα αλλά είναι σχετικά "καθαρή" πατέντα.

 

Δεν χρειάζεται η πατέντα, αφού μόλις φτάσει εκεί ανεβάζει στροφές ο ανεμιστήρας, αλλά κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να μην φτάνει σε τέτοια θερμοκρασία.. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simon said:

 

Είναι στο κάτω όριο :p

 

 

Δεν χρειάζεται η πατέντα, αφού μόλις φτάσει εκεί ανεβάζει στροφές ο ανεμιστήρας, αλλά κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να μην φτάνει σε τέτοια θερμοκρασία.. 

 

Ανοιξε τη σόμπα τότε στο ζεστο με τέρμα ανεμιστήρα να μη πάει 95. :hehe:

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Ούτε ebay υπάρχει; (Γερμανικό κατα προτιμήση)

 

Βρήκα δύο τρία μεταχειρισμένα από ανατολική Ευρώπη αλλά στα 150-180 με μεταφορικά.. Έχει πολλά από ντίζελ αλλά είναι διαφορετικό.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Άσχετο αλλά ας πω τον πόνο μου έχω βαρεθεί το σφάλμα στο lacetti 

p0132

Heated oxygen
sensor (HO2S) 1,
bank 1 -high voltage

 

Θα πάω να τραβήξω νέα καλωδίωση  στον πρώτο λ . 

 

Τον άλλαξες;

Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Άσχετο αλλά ας πω τον πόνο μου έχω βαρεθεί το σφάλμα στο lacetti 

p0132

Heated oxygen
sensor (HO2S) 1,
bank 1 -high voltage

 

Θα πάω να τραβήξω νέα καλωδίωση  στον πρώτο λ . 

Αλλαζεις αισθητηρα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 μετά από 4,5 χρόνια που είχα αλλάξει αισθητήρες λ, δημιουργήθηκε και πάλι πρόβλημα στις αρχές του έτους οπότε ξεκίνησα τα πειράματα (έχω δοκιμάσει ότι αισθητήρα υπάρχει για lacetti κανένας δεν κρατάει εκτός από NGK/NTK έτσι πίστευα).

Και ξεκιναω τον αλλάζω παίδες τον Φλεβάρη με έναν ridex premium για δοκιμή μιας και δεν την είχα δοκιμάσει την μάρκα και μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια και έβαλα νεο τον Απρίλιο NGK/NTK που του είχα και πριν και είχε αντέξει 4,5 χρόνια και τωρα μετά από κανένα δίμηνο ξανά τα ίδια , το ίδιο θέμα το είχα πριν 5 χρόνια ότι αισθητήρα και να του έβαζα τον έτρωγε μέχρι που έφερα NGK/NTK και έβαλα και ηρέμησα.

Αλλά τώρα δεν ισχύει το ίδιο να έπεσα σε ελλατοματικο NGK λ τι να πω.

 

Οπότε λέω να τραβήξω μια νέα καλωδιοση στον πρώτο λ που βγάζει το ερρορ και μπερδουκλωνει το αμάξι. Και μετά να κινηθώ για αυθεντικούς λ 200€ είχαν πριν 5 χρόνια τώρα λογικά θα έχουν πάει 250€

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε:

@Simon, οι 92 °C δεν είναι υπερθέρμανση. Είναι κανονική θερμοκρασία, ιδίως για καλοκαίρι. Αν δεν εμπιστεύεσαι την ένδειξη, είναι άλλο θέμα.

 

Επειδή την εμπιστεύομαι υπάρχει το θέμα, ζεσταίνεται το νιώθω :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

 μετά από 4,5 χρόνια που είχα αλλάξει αισθητήρες λ, δημιουργήθηκε και πάλι πρόβλημα στις αρχές του έτους οπότε ξεκίνησα τα πειράματα (έχω δοκιμάσει ότι αισθητήρα υπάρχει για lacetti κανένας δεν κρατάει εκτός από NGK/NTK έτσι πίστευα).

Και ξεκιναω τον αλλάζω παίδες τον Φλεβάρη με έναν ridex premium για δοκιμή μιας και δεν την είχα δοκιμάσει την μάρκα και μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια και έβαλα νεο τον Απρίλιο NGK/NTK που του είχα και πριν και είχε αντέξει 4,5 χρόνια και τωρα μετά από κανένα δίμηνο ξανά τα ίδια , το ίδιο θέμα το είχα πριν 5 χρόνια ότι αισθητήρα και να του έβαζα τον έτρωγε μέχρι που έφερα NGK/NTK και έβαλα και ηρέμησα.

Αλλά τώρα δεν ισχύει το ίδιο να έπεσα σε ελλατοματικο NGK λ τι να πω.

 

Οπότε λέω να τραβήξω μια νέα καλωδιοση στον πρώτο λ που βγάζει το ερρορ και μπερδουκλωνει το αμάξι. Και μετά να κινηθώ για αυθεντικούς λ 200€ είχαν πριν 5 χρόνια τώρα λογικά θα έχουν πάει 250€

Αν καταλαβα καλα, δεν εβαλες αυθεντικους?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.