Simon Ιούλιος 7, 2023 #12441 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 2 ώρες πριν, το μέλος and64 έγραψε: μμ ίσως και να μην ανοίγει εντελώς για ελάχιστα οπότε να μην είναι εμφανές το πρόβλημα παρα μόνο σταματημένος. Αν και τείνω να συμφωνήσω οτι μάλλον κάτι με τα βεντιλατέρ παίζει... Απο διαγνωστικό δεν ξέρω τι μπορει να δει, με vcds σε vag βλέπεις duty cycle στα βεντιλατέρ και αρκετούς επιμέρους αισθητήρες θερμοκρασίας στο μοτέρ και ψυγείο για να έχεις μια ιδέα τι κάνει το ψυκτικό Κι εγώ αυτό λέω, ίσως να μην ανοίγει εντελώς. Έχει το διαγνωστικό της opel και λέει ότι είναι κατά 99% ο εγκέφαλος του ανεμιστήρα ΑΛΛΑ ίσως είναι ο θερμοστάτης 1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Το μόνο σύμπτωμα του να κολάει ανοιχτός είναι να πέφτει η θερμοκρασία σε πορεία. Το να κολάει κλειστός ναι θα μπορούσε να μην επαρκεί η ψύξη. Ο εγκέφαλος του ανεμιστήρα σημαίνει ότι το βεντιλατέρ δεν δουλεύει σωστά. Συνήθως έχουν 2 σκάλες, χαμηλή - υψηλή. Στη χαμηλή δεν ακούγεται. Στην υψηλή τον ακούς. Αν σου ανεβάζει θερμοκρασία και μου λες παίρνει ο ανεμιστήρας και τη ρίχνει, είναι αυτό. Δες πόσο κάνει ένα βεντιλατέρ (100 ευρά?) και άλλαξέ το μαζί με τον έλεγχό του (υποθέτω είναι ενσωματωμένο στο μοτέρ). Στο κανε και πέρυσι? Αν όχι, τότε δεν είναι φυσιολογικό. Αν ναι, οκ. Όλες οι ενδείξεις έχουν μια "αδράνεια" στο κέντρο, εξαρτάται από τον κατασκευστή το πόσο μεγάλη είναι. Π.χ. η κεντρική θερμοκρασία λαδιού στο citroen έχει εύρος 30 βαθμών, και τα υπόλοιπα έχουν εύρος ~5. (είνια με μπαρίτσες). Μπορεί να φταίει και μούργα στο ψυγείο, λάθος παραφλού κλπ. Η θερμοκρασία σε πορεία είναι ~85 βαθμούς και γενικά δείχνει να λειτουργεί σωστά ο θερμοστάτης στο κάτω εύρος λειτουργίας. Επειδή είναι 12 χρονών ίσως τα έχει ψιλοπαίξει. Στο δικό μου έχει 3 σκάλες ο ανεμιστήρας και στις δύο χαμηλές δεν το ακούς από μέσα, πρέπει να ανοίξεις το καπό. Το πρόβλημα είναι ότι ο εγκέφαλος δεν κυκλοφορεί πλέον σε καινούριος οπότε πρέπει να πάω σε μεταχειρισμένο που πιθανόν να έχει αντίστοιχο πρόβλημα λόγω ηλικίας. Και δεν πάει σετ με τον ανεμιστήρα 28 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Tί είναι? άστρα Η? Στον Z13DT του κόρσα είχα παρόμοια συμπεριφορά. Έφτανε 100 και έπεφτε στους 80 ώσπου μια φορά κόλλησε ανοιχτός ο θερμοστάτης. Μα αν πάει στους 100 δεν είναι caput; Εγώ το βλέπω να περνάει τους 90 και φοβάμαι μην κάψω φλάτζα.. Vectra c είναι. Πριν λίγο που ήρθα από δουλειά σταματημένος έξω από το σπίτι, ο ανεμιστήρας δούλευε στη μικρή σκάλα και μόλις έπεσε η θερμοκρασία στους 87-88 σταμάτησε. btw το ψυγείο είναι δύο χρόνια, το παραφλού φετινό και η αντλία νερού (γνήσια) 2.5 χρόνια Να πω στον μηχανικό να αλλάξει τον θερμοστάτη όπως και να έχει; Ή να ψάξω πρώτα τον εγκέφαλο του ανεμιστήρα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
BloodMage Ιούλιος 7, 2023 #12442 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 αν δεν εχει αλλαχτει ποτε ο θερμοστατης και το κοστος του ειναι λογικο ας τον αλλαξει να εισαι ησυχος. υπαρχει περιπτωση να μην εχει εξαερωσει το κυκλωμα εντελως?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 7, 2023 #12443 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 6 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε: Να κάνω μια ερώτηση, θεωρείται φυσιολογικό να φτάνει σε μποτιλιάρισμα ο δείκτης θερμοκρασίας όπως στη φωτό; Μόλις πάει εκεί, ανοίγει ο ανεμιστήρας και πέφτει στους 87-88. Κινητήρας Ζ18ΧΕ. Υποψιάζομαι τον θερμοστάτη διότι δεν υπάρχει κάποια διαρροή ή δυσλειτουργία στο σύστημα ψύξης ή αντλίας νερού. Reveal hidden contents Μια χαρα δουλευει. Στην πραγματικοτητα πλησιαζει τους 110, αλλο αυτο που βλέπεις εσυ στο οργανο Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 7, 2023 #12444 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 20 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε: 1-0! Poulo; 8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Το πέτυχε ΑΚΡΙΒΩΣ στο κέντρο (είναι εκεί που πιάνει το καπώ μπροστά). Άξιος πραγματικά, έχει τα ειλικρινή συγχαρητήριά μου! Κωλοφανάρια που έχουν βάλει εκει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 7, 2023 #12445 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 (edited) 3 ώρες πριν, το μέλος PetrosD έγραψε: Poulo; Ετσι το πηρα, μαλλον εγραφε Pazaropoulos Το αφησα για την αλητεια! Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2023 από slalom 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ιούλιος 7, 2023 #12446 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 5 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε: αν δεν εχει αλλαχτει ποτε ο θερμοστατης και το κοστος του ειναι λογικο ας τον αλλαξει να εισαι ησυχος. υπαρχει περιπτωση να μην εχει εξαερωσει το κυκλωμα εντελως?? Είναι ο δεύτερος που έχει, κάνει self bleeding το συγκεκριμένο. Είπα στο μηχανικό να το αλλάξει προληπτικά αλλά λέει ότι είναι τσάμπα έξοδα. 4 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε: Μια χαρα δουλευει. Στην πραγματικοτητα πλησιαζει τους 110, αλλο αυτο που βλέπεις εσυ στο οργανο Με αγχωνει να το βλέπω πάνω από τους 90 πάντως... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 7, 2023 #12447 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 46 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε: Με αγχωνει να το βλέπω πάνω από τους 90 πάντως... Ετσι δουλευει Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιούλιος 7, 2023 #12448 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 (edited) Αν αλλάζει εύκολα θα τον άλλαζα πάντως. Επειδή διαφέρει απο μοντέλο σε μοντέλο (και απο μοτερ σε μοτέρ πολλές φορές) ίσως να είναι και τρελή μανούρα όπως πχ στον 2.7 v6 στο allroad που κρύβεται στην "καρδιά" του v και με έπιασε η ψυχή μου οταν το είδα λυμένο Βέβαια στα α4-α6 αυτής της γενιάς σχεδόν οτι και να θες να κάνεις το manual αναφέρει τις λέξεις "service position" που σημαίνει οτι πρέπει να κατέβει ολη η μούρη όπως στη φωτό, προφυλακτήρας,φανάρια, ψυγεία, condenser οπότε το παίρνεις απόφαση κάποια στιγμή Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2023 από and64 1 2 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Ιούλιος 7, 2023 #12449 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 24 minutes ago, and64 said: Αν αλλάζει εύκολα θα τον άλλαζα πάντως. Επειδή διαφέρει απο μοντέλο σε μοντέλο (και απο μοτερ σε μοτέρ πολλές φορές) ίσως να είναι και τρελή μανούρα όπως πχ στον 2.7 v6 στο allroad που κρύβεται στην "καρδιά" του v και με έπιασε η ψυχή μου οταν το είδα λυμένο Βέβαια στα α4-α6 αυτής της γενιάς σχεδόν οτι και να θες να κάνεις το manual αναφέρει τις λέξεις "service position" που σημαίνει οτι πρέπει να κατέβει ολη η μούρη όπως στη φωτό, προφυλακτήρας,φανάρια, ψυγεία, condenser οπότε το παίρνεις απόφαση κάποια στιγμή Ναι ήταν μια 5ετία (~04-09) που τρώγανε μόνο ψυχομανίταρα στο σχεδιαστικό. Προς υπεράσπιση να πω ότι όταν έχει φτάσει να χαλάσει ο θερμοστάτης έχεις συνήθως και άλλα σοβαρότερα προβλήματα. 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιούλιος 7, 2023 #12450 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2023 20 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Ναι ήταν μια 5ετία (~04-09) που τρώγανε μόνο ψυχομανίταρα στο σχεδιαστικό. Προς υπεράσπιση να πω ότι όταν έχει φτάσει να χαλάσει ο θερμοστάτης έχεις συνήθως και άλλα σοβαρότερα προβλήματα. Μακάρι να ήταν 5ετία, 2001 είναι το όχημα Ναι ο θερμοστάτης αλλάζεται οταν κάνεις ιμάντες, αντλία κλπ για προφανέστατους λόγους... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούλιος 8, 2023 #12451 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2023 7 ώρες πριν, το μέλος and64 έγραψε: Αν αλλάζει εύκολα θα τον άλλαζα πάντως. Επειδή διαφέρει απο μοντέλο σε μοντέλο (και απο μοτερ σε μοτέρ πολλές φορές) ίσως να είναι και τρελή μανούρα όπως πχ στον 2.7 v6 στο allroad που κρύβεται στην "καρδιά" του v και με έπιασε η ψυχή μου οταν το είδα λυμένο Βέβαια στα α4-α6 αυτής της γενιάς σχεδόν οτι και να θες να κάνεις το manual αναφέρει τις λέξεις "service position" που σημαίνει οτι πρέπει να κατέβει ολη η μούρη όπως στη φωτό, προφυλακτήρας,φανάρια, ψυγεία, condenser οπότε το παίρνεις απόφαση κάποια στιγμή Εδώ μπεκ αλλάζουμε και κατεβάζουμε μοτέρ… 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση Lakisss Ιούλιος 9, 2023 Δημοφιλής Δημοσίευση #12452 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2023 Πόσες φορές το έχω σκεφτεί... punishment.mp4 1 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 11, 2023 #12453 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2023 Δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο setup. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιούλιος 11, 2023 #12454 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2023 8 λεπτά πριν, το μέλος Lakisss έγραψε: Δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο setup. Και γω τωρα αυτο εβλεπα, τρελό setup, ο ήχος του rs4 (που είναι ήδη πολύ καλός) μαζί με το spool απο την τουρμπίνα είναι άρρωστος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 11, 2023 #12455 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2023 13 λεπτά πριν, το μέλος and64 έγραψε: Και γω τωρα αυτο εβλεπα, τρελό setup, ο ήχος του rs4 (που είναι ήδη πολύ καλός) μαζί με το spool απο την τουρμπίνα είναι άρρωστος Το τρελό της υπόθεσης είναι χωροταξικό. Έβαλε το turbo πίσω γιατι δεν είχε χώρο μπροστά; Εκεί που είναι τα καυσαέρια έχουν κρυώσει και δεν μπορούν να σπουλάρουν γρήγορα την τουρμπίνα. Έπειτα πρέπει να γυρίσει την εισαγωγή μπροστά στο intercooler, μιλάμε για +4 μέτρα σωληνώσεις. Πρέπει να έχει πολύ μεγάλο lag. Τέλος χώρεσαν στο τούνελ της μετάδοσης η εξάτμιση συν την εισαγωγή συν τον άξονα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιούλιος 11, 2023 #12456 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2023 (edited) 21 λεπτά πριν, το μέλος Lakisss έγραψε: Το τρελό της υπόθεσης είναι χωροταξικό. Έβαλε το turbo πίσω γιατι δεν είχε χώρο μπροστά; Εκεί που είναι τα καυσαέρια έχουν κρυώσει και δεν μπορούν να σπουλάρουν γρήγορα την τουρμπίνα. Έπειτα πρέπει να γυρίσει την εισαγωγή μπροστά στο intercooler, μιλάμε για +4 μέτρα σωληνώσεις. Πρέπει να έχει πολύ μεγάλο lag. Τέλος χώρεσαν στο τούνελ της μετάδοσης η εξάτμιση συν την εισαγωγή συν τον άξονα; Απο τo googlαρισμα + το video δεν εχει καθόλου intercooler νομίζω, βασίζεται στις σωληνώσεις για να κρυώσει ο αέρας αλλά όντως και τα καυσαέρια φτάνουν με λιγότερη πίεση και θερμοκρασία πίσω οπότε το πόσο αποδοτικό είναι το όλο setup πραγματικά δεν το ξέρω... Υποθέτω οτι το εκανε για λόγω στενότητας χώρου ναι, οσο για το lag ήθελε να κρατήσει τον ατμοσφαιρικό χαρακτήρα οπότε είναι μέρος του παιχνιδιού αν και λέει οτι σηκώνει full boost στις 4000 και το κρατάει μέχρι κοφτη 8200 (υποθέτω ρίχνοντας σταδιακά πίεση μετά τις 7, 7.5?) Δεν φαινόταν να lagαρει ιδιαίτερα πάντως στο βιντεο, άλλωστε είναι 4.2, οχι 1000αρι και επίσης precision που φοράει (αν θυμαμαι σωστα) δεν είναι αστεία τουρμπίνα Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 11, 2023 από and64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 11, 2023 #12457 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2023 Το οτι ρουφαει οτι βρωμια υπαρχει στο δρομο (και νερα) ? Μονο 8 psi σηλωνει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ιούλιος 13, 2023 #12458 Κοινοποίηση Ιούλιος 13, 2023 Λοιπόν, για την υπερθέρμανση(?) που έχω, αποφάσισα να ψάξω τον εγκέφαλο του βεντιλατέρ... Αφού μίλησα με πολλούς (>15) ανταλλακτικατζήδες, κατέληξα ότι ψάχνω τσάμπα διότι έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια από την opel και δεν υπάρχει πλέον στην αγορά μεταχειρισμένο. Μου προτάθηκε από γνωστό όνομα στην Καλλάρη να βάλω aftermarket με κόστος 150€ αλλά δεν ψήνομαι. Είναι πιθανό να κάψω φλάτζα όσο το δουλεύω έτσι; Spoiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 13, 2023 #12459 Κοινοποίηση Ιούλιος 13, 2023 Δεν εχεις υπερθερμανση 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Ιούλιος 13, 2023 #12460 Κοινοποίηση Ιούλιος 13, 2023 31 minutes ago, Simon said: Είναι πιθανό να κάψω φλάτζα όσο το δουλεύω έτσι; Με 95 θερμοκρασία νερου? Δε νομίζω. Βάλε ρε συ έξτρα ρελέ που θα εμπλέκει τον ανεμιστήρα forcibly με κουμπί σε μαξ στροφές αν το φοβάσαι τόσο. Έχει δουλίτσα αλλά είναι σχετικά "καθαρή" πατέντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now