Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Το μεσημεριανό που το είδε; Έτρωγε εκείνη την ώρα μήπως;

Ακόμα και launch να εννοούσε, αυτό που έκανε δεν ήταν…

Είτε θα πεις για crackles, είτε για pops and bangs. Launch για να θεωρηθεί πρέπει να είσαι σταματημένος. 

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Το μεσημεριανό που το είδε; Έτρωγε εκείνη την ώρα μήπως;

Ακόμα και launch να εννοούσε, αυτό που έκανε δεν ήταν…

Είτε θα πεις για crackles, είτε για pops and bangs. Launch για να θεωρηθεί πρέπει να είσαι σταματημένος. 

 

 έτσι το διαβάζουν οι πολυμαθείς το launch (ειδικά οι βόρειοι) τρώνε το u 😂😂😂😂😂 

στο επομενο remap θα βάλει και rolling antilag ο θεος στον κουβά αλλά που να ξέρεις τώρα εσυ απ'αυτα 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

Έχω κλάψει με τον τυπο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Το να διαβασεις μια λεξη σωστα δεν ειναι θεμα καταγωγης

 

Σίγουρα οχι, αλλά διάφοροι που χαζευω youtube κατα καιρό και είναι περιξ της Θεσσαλονικης το λένε φουλ ετσι, απο εκει το ακουσα το λαντς πρωτη φορά.

Τεσπα, αρκετα ασχοληθήκαμε με τα καρναβάλια...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζοντας τη συμβίωση με τη C5, όσο περνάει ο καιρός, όλο και ανακαλύπτω τα παπατζιλίκια που έχουν κάνει δεξιά κι αριστερά.

Έχω το thp το οποίο έχει 2-3 απαράδεκτα σχεδιαστικά ατοπήματα, από αυτά που φαίνονται:

1. έχει εμπλεκόμενη αντλία νερού (δεν δουλεύει μόνιμα). έχει ένα παπατζιλίκι που το βαφτίζει τεντωτήρα βοηθητικού ιμάντα - clutch αντλίας νερού το οποίο κάνει και 150-200 ευρά, όταν ο απλός τεντωτήρας έχει 20, και εμπλέκει κατά βούληση την αντλία νερού. 

2. έχει ρουλεμάν συμπλέκτη ενωμένο με το τρομπάκι σε 1 παπατζιλίκι (ΗΜΑΡΤΟΝ). παθών (διαλύθηκε το ρουλεμάν), 380 το κιτ συμπλέκτη βαλέο με βολάν διπλής μάζης, 870 μόνο το βολάν στην ψιτροέν. συμβατικές κατασκευές έχουν 50 ευρώ το τρομπάκι, 20 ευρώ το ρουλεμάν, το ρουλεμανο-τρομπάκι έχει 150. επίσης δεν αλλάζεις βολάν ποτέ :p 

3. οι πολλαπλασιαστές δεν βιδώνουν, είναι σφηνωτοί :p 

 

ΟΚ προφανώς θα βρίσκω συνεχώς θεματάκια, αλλά αυτά είναι λίγο ό,τι νά 'ναι.

On the plus side, για ένα αμάξι 1.5 τόνου, πίνει 11 λίτρα στην πόλη και 8 λίτρα ταξίδι, με ένα μέσο όρο 10.000 χλμ στα 8.8 για μένα και ένα μέσο όρο των τελευταίων 600 στα 9.8 (που κάνω κυρίως πόλη με a/c).  

 

Τώρα στα ερωτηματικά: 

έχει έρθει η ώρα για λάστιχα μετά το καλοκαίρι. η διάστασή μου είναι 245/45/18.

Σκέφτομαι για Continental Sport Contact 7. 

Τώρα φοράει Falken Azenis FK510 τριετίας με 31κ.

Έχει δοκιμάσει κανείς σε μεγάλες διαστάσεις τίποτα άλλο? 

https://www.skroutz.gr/s/32706877/Continental-ContiSportContact-7-245-45-R18-100Y-XL-Θερινό-Λάστιχο-για-Επιβατικό-Αυτοκίνητο.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

 

Τώρα στα ερωτηματικά: 

έχει έρθει η ώρα για λάστιχα μετά το καλοκαίρι. η διάστασή μου είναι 245/45/18.

Σκέφτομαι για Continental Sport Contact 7. 

Τώρα φοράει Falken Azenis FK510 τριετίας με 31κ.

Έχει δοκιμάσει κανείς σε μεγάλες διαστάσεις τίποτα άλλο? 

https://www.skroutz.gr/s/32706877/Continental-ContiSportContact-7-245-45-R18-100Y-XL-Θερινό-Λάστιχο-για-Επιβατικό-Αυτοκίνητο.html


Sport Contact 7

Bridgestone Potenza Sport

Michelin Pilot 5

Goodyear Eagle F1 Supersport

Goodyear Eagle Assymetric 6

 

Overall το Contact 7 καλύτερο όλων. 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Συνεχίζοντας τη συμβίωση με τη C5, όσο περνάει ο καιρός, όλο και ανακαλύπτω τα παπατζιλίκια που έχουν κάνει δεξιά κι αριστερά.

Έχω το thp το οποίο έχει 2-3 απαράδεκτα σχεδιαστικά ατοπήματα, από αυτά που φαίνονται:

1. έχει εμπλεκόμενη αντλία νερού (δεν δουλεύει μόνιμα). έχει ένα παπατζιλίκι που το βαφτίζει τεντωτήρα βοηθητικού ιμάντα - clutch αντλίας νερού το οποίο κάνει και 150-200 ευρά, όταν ο απλός τεντωτήρας έχει 20, και εμπλέκει κατά βούληση την αντλία νερού. 

2. έχει ρουλεμάν συμπλέκτη ενωμένο με το τρομπάκι σε 1 παπατζιλίκι (ΗΜΑΡΤΟΝ). παθών (διαλύθηκε το ρουλεμάν), 380 το κιτ συμπλέκτη βαλέο με βολάν διπλής μάζης, 870 μόνο το βολάν στην ψιτροέν. συμβατικές κατασκευές έχουν 50 ευρώ το τρομπάκι, 20 ευρώ το ρουλεμάν, το ρουλεμανο-τρομπάκι έχει 150. επίσης δεν αλλάζεις βολάν ποτέ :p 

3. οι πολλαπλασιαστές δεν βιδώνουν, είναι σφηνωτοί :p 

 

Ζημιάρικα τα γαλλικά :p

Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν γίνει περίπλοκα και ίσως -λέω τώρα- υπάρχουν σκόπιμα αυτά τα ατοπήματα.

 

10 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

On the plus side, για ένα αμάξι 1.5 τόνου, πίνει 11 λίτρα στην πόλη και 8 λίτρα ταξίδι, με ένα μέσο όρο 10.000 χλμ στα 8.8 για μένα και ένα μέσο όρο των τελευταίων 600 στα 9.8 (που κάνω κυρίως πόλη με a/c).

 

Οδήγηση σύμφωνα με τον ΚΟΚ ή πάμε κι όπου βγει; :hehe: Καλά είναι πάντως για 180 άλογα. Στο ταξίδι σε ευθεία με τί ταχύτητα έχεις 8;

Link to comment
Share on other sites

Σε Insignia 4x4 220hp ~1,9 ton Dunlop Sport Maxx RT2 

 

Έχω δοκιμάσει και sport contact και σε άλλο αυτοκίνητο και brιdgestone. 

 

Το Dunlop είναι φοβερό, μαλακό, ζεστένεται πάρα πολύ γρήγορα, δεν σπάει η πρόσφυση σχεδόν ποτέ

και δεν λέει να παιθάνει ούτε μετά απο 30 και 40 χιλ. χλμ, τα αλλάζω επειδή περνάει ο καιρός.

 

Το χειμώνα φοράω χειμερινά οπότε δεν έχω άποψη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Συνεχίζοντας τη συμβίωση με τη C5, όσο περνάει ο καιρός, όλο και ανακαλύπτω τα παπατζιλίκια που έχουν κάνει δεξιά κι αριστερά.

Έχω το thp το οποίο έχει 2-3 απαράδεκτα σχεδιαστικά ατοπήματα, από αυτά που φαίνονται:

1. έχει εμπλεκόμενη αντλία νερού (δεν δουλεύει μόνιμα). έχει ένα παπατζιλίκι που το βαφτίζει τεντωτήρα βοηθητικού ιμάντα - clutch αντλίας νερού το οποίο κάνει και 150-200 ευρά, όταν ο απλός τεντωτήρας έχει 20, και εμπλέκει κατά βούληση την αντλία νερού. 

2. έχει ρουλεμάν συμπλέκτη ενωμένο με το τρομπάκι σε 1 παπατζιλίκι (ΗΜΑΡΤΟΝ). παθών (διαλύθηκε το ρουλεμάν), 380 το κιτ συμπλέκτη βαλέο με βολάν διπλής μάζης, 870 μόνο το βολάν στην ψιτροέν. συμβατικές κατασκευές έχουν 50 ευρώ το τρομπάκι, 20 ευρώ το ρουλεμάν, το ρουλεμανο-τρομπάκι έχει 150. επίσης δεν αλλάζεις βολάν ποτέ :p 

3. οι πολλαπλασιαστές δεν βιδώνουν, είναι σφηνωτοί :p 

 

ΟΚ προφανώς θα βρίσκω συνεχώς θεματάκια, αλλά αυτά είναι λίγο ό,τι νά 'ναι.

On the plus side, για ένα αμάξι 1.5 τόνου, πίνει 11 λίτρα στην πόλη και 8 λίτρα ταξίδι, με ένα μέσο όρο 10.000 χλμ στα 8.8 για μένα και ένα μέσο όρο των τελευταίων 600 στα 9.8 (που κάνω κυρίως πόλη με a/c).  

 

Τώρα στα ερωτηματικά: 

έχει έρθει η ώρα για λάστιχα μετά το καλοκαίρι. η διάστασή μου είναι 245/45/18.

Σκέφτομαι για Continental Sport Contact 7. 

Τώρα φοράει Falken Azenis FK510 τριετίας με 31κ.

Έχει δοκιμάσει κανείς σε μεγάλες διαστάσεις τίποτα άλλο? 

https://www.skroutz.gr/s/32706877/Continental-ContiSportContact-7-245-45-R18-100Y-XL-Θερινό-Λάστιχο-για-Επιβατικό-Αυτοκίνητο.html

 

επειδη φοραγα το ιδιο μοτερ στο DS3 αυτα που περιγραφεις ειναι πτεσματα.....θερμοστατης, αισθητηρας στροφαλου, αντλεια βενζηνης υψηλης, αισθητηρας εκκεντροφορου, αλλαγη μαντεμι τουρμπινας και επισκευη.....και πολλα αλλα που δεν θυμαμαι

εχε τον νου σου οτι καινε πολυ λαδι τα μοτερ αυτα. και απο τσιμουχακια βαλβιδων αλλα πιο πολυ απο τα ελατηρα πιστονιων

να ναι καλα η bmw που ειχε βαλει το χερακι της για το συγκεκριμενο μοτερ, σε οτι βαζει χερι καταστρεφεται

για οσους δεν γνωριζουν ειναι το μοτερ που φορανε και τα μινι κουπερ R56

εγω το εδωσα και ησυχασα. μου ειχε περασει απο το μυαλο να το κανω ολικη ανακατασκευη με σφυριλατα εμβολα και μπιελες και για hybrid turbo setup αλλα παλι καλα δεν το εκανα

  • Like 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Πόσα κυβικά είναι αυτό το μοτέρ; Γιατί ένας φίλος με c4 με κινητήρα bmw 1600 turbo, έχει πάθει τα πάντα από βλάβες, όλες μοτερικές και όλες τις φορές μόνο σε εξουσιοδοτημένα. Κι ένας παλιός μου συνεργάτης με peugeot πάλι με bmw turbo κινητήρα, είχε σκάσει τόσα λεφτά για βλάβες κινητήρα, τουρμπίνας κλπ που τελικά το σκότωσε γιατί δεν το άντεχε άλλο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Πόσα κυβικά είναι αυτό το μοτέρ; Γιατί ένας φίλος με c4 με κινητήρα bmw 1600 turbo, έχει πάθει τα πάντα από βλάβες, όλες μοτερικές και όλες τις φορές μόνο σε εξουσιοδοτημένα. Κι ένας παλιός μου συνεργάτης με peugeot πάλι με bmw turbo κινητήρα, είχε σκάσει τόσα λεφτά για βλάβες κινητήρα, τουρμπίνας κλπ που τελικά το σκότωσε γιατί δεν το άντεχε άλλο.

αυτο το μοτερ που λες ειναι το THP. 1600 turbo. Ωραιες επιδοσεις χαμηλη καταναλωση αλλα πολυ ζημια (να ναι καλα η bmw)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι, η γενιά με τις βλάβες (γιατί υπάρχει και επόμενη έκδοση του κινητήρα που δεν κάνει κιχ).

Εγώ το πήρα με 35κ χιλιόμετρα (πρακτικά το αυτοκίνητο ήταν παρατημένο 10 χρόνια από κάποιον που το πήρε, οδήγησε κάνα χρόνο και μετά δεν το κινούσε). Ο δίσκος ακουγόταν από τότε, έβγαλε 9000 χιλιόμετρα μέχρι που παρέδωσε το ρουλεμανοτρομπάκι (έχω μια μπίλια στο πορτοφόλι μου να την θυμάμαι). Τώρα έχω αισίως 51κ. Έχω αλλάξει λάδια στα 38, 44 και 50. Στα 38 5w-30, στα 44 0w-30 (και τα 2 αντιπροσωπεία) και τώρα στα 50 5w-30 (εγώ).

Τα λάδια τα άλλαξα γιατί άκουγα την καδένα, με τα νέα δεν ακούγεται τόσο, αλλά την έχω κι αυτή στο πρόγραμμα.

Έχω μείνει μια φορά από βενζίνη (κακή ποιότητα), οπότε τότε την άκουσε σίγουρα και η αντλία υψηλής, και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στην επόμενη χρονιά θα την αλλάξω κι αυτή.

Link to comment
Share on other sites

πήγαμε για test drive το Σαββατο, το yaris hybrid. Πρώτη φορά σε αυτόματο. Το "ερωτεύτηκα", ψήνομαι να δώσω το avensis να πάω να αλλάξω κι εγώ αυτοκίνητο, να πάρω το corolla hybrid 😛

 

Τρελό μείον το backorder 11 μηνώνε συν το ότι δεν κλειδώνει η τιμή. WTF

Έγινε επεξεργασία από navaho7
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, navaho7 said:

πήγαμε για test drive το Σαββατο, το yaris hybrid. Πρώτη φορά σε αυτόματο. Το "ερωτεύτηκα", ψήνομαι να δώσω το avensis να πάω να αλλάξω κι εγώ αυτοκίνητο, να πάρω το corolla hybrid 😛

 

Τρελό μείον το backorder 11 μηνώνε συν το ότι δεν κλειδώνει η τιμή. WTF

 

Δε μπορείς να δεις σε περιφερειακές αντιπροσωπείες για ετοιμοπαράδοτα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Δε μπορείς να δεις σε περιφερειακές αντιπροσωπείες για ετοιμοπαράδοτα?

 

Δεν το σκέφτηκα, θεώρησα ότι είναι default αυτό. Σήμερα θα πέσουν τηλέφωνα :)

 

6 λεπτά πριν, το μέλος HotPeanut έγραψε:

@navaho7 Μην πάρεις Toyota. Σαπακια

 

Γιατί το λες αυτό; 🤔 έχοντας το avensis από το 2010 (2o χέρι) και ένα carina ως το 2010 (εκείνο πρώτο χέρι) δεν έχω κάποιο παράπονο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.