Cyber_Cookie Ιούνιος 27, 2023 #12361 Ιούνιος 27, 2023 2 hours ago, acct said: Εξαιρώντας τη χρησιμότητα της παράκαμψης του δακτυλίου, εν τέλει δεν έχει ουσιαστικό νόημα. Αν απλώς θέλεις αυτόματο, παίρνεις αυτόματο αμιγώς εσωτερικής καύσης. Με το υβριδικό απλώς κουβαλάς το επιπλέον βάρος του ηλεκτροκινητήρα, της μπαταρίας και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Επίσης, πληρώνεις ακριβότερα για να τα αγοράσεις και για να τα συντηρήσεις. Οικονομία στο καύσιμο έχεις μόνο αν κυκλοφορείς συνέχεια μικρές αποστάσεις με συχνές ακινητοποιήσεις και ρελαντί (όφελος που ίσως μπορείς να πετύχεις και με ένα συμβατικό με start-stop). Προφανώς υπάρχουν σενάρια χρήσης στα οποία οι χαμηλότερες εκπομπές των υβριδικών (όσο δουλεύει μόνο ο ηλεκτροκινητήρας) βοηθούν το περιβάλλον, αλλά η διαφορά στα κόστη δεν αποσβαίνεται ποτέ. Με συντηρητική οδήγηση, η ενέργεια που ανακτάται από το σύστημα πέδησης δεν ισοσκελίζει ποτέ τη διαφορά που έχει το υβριδικό με ένα πανομοιότυπο συμβατικό. Αν και ενίοτε δεν υπάρχει "πανομοιότυπο" συμβατικό. Edit: για να μη δημιουργώ λανθασμένη εντύπωση, προφανώς προτιμώ σε κάθε περίπτωση BEV, αλλά με τις τωρινές τιμές είναι λιγάκι ανεδαφικό. ~35k+ για ένα ID.3, 45k+ για ένα IONIQ 5, 55k+ για ένα Model Y, δύσκολα τα δικαιολογείς. Δεν είχα ποτέ daily driver full υβριδικό για να ξέρω από πρώτο χέρι αλλά για κάποιον που αποφασίζει να πάρει υβριδικό νομίζω το σύστημα της toyota είναι το πιο απροβλημάτιστο και το πιο λειτουργικό. Προσωπικά δεν θα αγόραζα ούτε Toyota ούτε και υβριδικό. But that's me. 4
BloodMage Ιούνιος 27, 2023 #12362 Ιούνιος 27, 2023 2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Δεν είχα ποτέ daily driver full υβριδικό για να ξέρω από πρώτο χέρι αλλά για κάποιον που αποφασίζει να πάρει υβριδικό νομίζω το σύστημα της toyota είναι το πιο απροβλημάτιστο και το πιο λειτουργικό. Προσωπικά δεν θα αγόραζα ούτε Toyota ούτε και υβριδικό. But that's me. και σε λογικη τιμη επισης!
HotPeanut Ιούνιος 27, 2023 #12363 Ιούνιος 27, 2023 4 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Προσωπικά δεν θα αγόραζα ούτε Toyota ούτε και υβριδικό. But that's me. 7
BloodMage Ιούνιος 27, 2023 #12364 Ιούνιος 27, 2023 για μενα αν καποιος τωρα θελει να το παιξει IN και να παρει κατι σε hybrid, τα plug in hybrid ειναι ισως η καλυτερη λυση. βεβαια υπερβολικα ακρυβα 1
Lakisss Ιούνιος 28, 2023 #12365 Ιούνιος 28, 2023 Η αρχική ποιότητα των αυτοκινήτων είναι απογοητευτική! - Εν Κινήσει ENKINISI.GR Αυτά συμβαίνουν όταν μία ολόκληρη βιομηχανία πιέζεται (από την αγορά, τους νομοθέτες ή… τον εαυτό της)... 6
minast Ιούνιος 28, 2023 #12366 Ιούνιος 28, 2023 Αφού κάναμε... agile και την κατασκευή αυτοκινήτων, με τις υγείες μας 3
acct Ιούνιος 28, 2023 #12367 Ιούνιος 28, 2023 16 minutes ago, minast said: Αφού κάναμε... agile και την κατασκευή αυτοκινήτων, με τις υγείες μας Εδώ κάναμε τα υποβρύχια, στα αυτοκίνητα θα σταματούσαμε; 1 6
Lakisss Ιούνιος 30, 2023 #12371 Ιούνιος 30, 2023 1 ώρα πριν, το μέλος HotPeanut έγραψε: Από 68hp το έκαναν 100hp 170 γράφουν με 25 κιλά ροπή, καθόλου άσχημα. 1
f117 Ιούνιος 30, 2023 #12374 Ιούνιος 30, 2023 2 ώρες πριν, το μέλος f117 έγραψε: έχει βάλει και κλαπέ στην εξάτμιση 2 ώρες πριν, το μέλος Lakisss έγραψε: 170 γράφουν με 25 κιλά ροπή, καθόλου άσχημα. Τρελό γέλιοο 4
PetrosD Ιούλιος 1, 2023 #12377 Ιούλιος 1, 2023 7 λεπτά πριν, το μέλος slalom έγραψε: Ναι πατησε απ'τα 50 στα 70, ε και? Τα σκασίματα του άρεσαν. Κανονικά, κάτι τέτοια κόβονται στο ΚΤΕΟ! 5
GeorgeVasil Ιούλιος 1, 2023 #12378 Ιούλιος 1, 2023 17 ώρες πριν, το μέλος f117 έγραψε: Τρελό γέλιοο λιγο λαοoυυντσ 1
GeorgeVasil Ιούλιος 1, 2023 #12380 Ιούλιος 1, 2023 2 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε: Και αγραμματος Αν κρινω απο τις πινακιδες, εχουν απλα μια διαφορετικη προφορα. (sorry not sorry) 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now