Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

39 λεπτά πριν, το μέλος navaho7 έγραψε:

γιατί καφρίλα;

 

δεν ειναι λες?

εντομεταξυ στην σελιδα τους που λεει κλεισε ραντεβου για τεστ ντραιβ, εχει μονο το απλο yaris. 😅

Link to comment
Share on other sites

σου έχει γυαλίσει το αμάξι, θεωρητικά είσαι υποψήφιος αγοραστής. Σιγά. Το πολύ πολύ κάποιος γνωστός κάποιου στελέχους της αντιπροσωπείας σε ένα χρόνο θα πάρει ένα Yaris GR πιο φθηνά χάρη σε αυτό το test drive 😛

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν, το μέλος navaho7 έγραψε:

σου έχει γυαλίσει το αμάξι, θεωρητικά είσαι υποψήφιος αγοραστής. Σιγά. Το πολύ πολύ κάποιος γνωστός κάποιου στελέχους της αντιπροσωπείας σε ένα χρόνο θα πάρει ένα Yaris GR πιο φθηνά χάρη σε αυτό το test drive 😛

σωστο και αυτο!!

εντομεταξυ κοντα 50Κ βγαινει. ακομα και 30Κ να εδινα το ST (που δεν νομιζω να το δωσω τοσο) παλι ειναι πολλα τα 20κ που πρεπει να κοτσαρω

BTW στην σελιδα τους λεει οτι δεν ειναι διαθέσιμο για παραγγελία 

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

το πετυχα παλι προχθες στον δρομο. (GR Yaris)

δεν μπορουσα να ξεκωλησω το βλεμα μου απο πανω του

θελω πολυ να το οδηγησω. Εχω σκευτει καφρηλα, να παω να το παιξω υποψηφιος αγοραστης και να ζητησω τεστ ντράιβ 😅

 

Κάντο! Το ίδιο έκανα έξω από μια NISSAN που είχαν ένα R35 GTR μεταχειρισμένο προς πώληση και ζήτησα Test drive. Φυσικά δεν μου έδωσαν το ίδιο, αλλά ένα αυτοκίνητο που είχαν ειδικά για Test Drive. (Στη Γερμανία το 2012)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Κάντο! Το ίδιο έκανα έξω από μια NISSAN που είχαν ένα R35 GTR μεταχειρισμένο προς πώληση και ζήτησα Test drive. Φυσικά δεν μου έδωσαν το ίδιο, αλλά ένα αυτοκίνητο που είχαν ειδικά για Test Drive. (Στη Γερμανία το 2012)

ναι αλλα εδω εισαι ελλαδα!!

βεβαια θα παω και το πολυ πολυ να φαω ακυρο, δεν εχω να χασω κατι

3 ώρες πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

τι να το κανς ρε το GR?

Νταξ ειναι λιγο σα WRC δρομου αλλα φουλ αμαξι δε το κανεις με τιποτα.

 

Ασε το χοντα να λεει. VW εχει και το κρυβει.

βασικα ειναι wrc δρομου

κοιτα toyotakias δεν ειμαι, δεν ειχα ποτε μου το toyota, αλλα το συγκεκριμενο αν δεν κοστιζε τοσο στην χωρα που ζουμε θα το ειχα ηδη στην κατοχη μου

και εννοειται δεν το παιρνεις για τους χωρους το. ειναι αμαξι για 2 ατομα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μιας και μιλάμε για test drive και για yaris. Θέλουμε με τη γυναίκα να πάρουμε αυτοκίνητο.

Θα αλλαχθεί ένα fiat panda του 2010 νομίζω με αέριο (έχει 200k και έχει αρχίσει να καταρρέει) και σκεφτόμαστε ως πρώτη επιλογή το Yaris το υβριδικό. Τι άλλες επιλογές έχουμε σε αυτά τα λεφτά (~20k) και σε αυτό το μέγεθος; Για ρίξτε καμιά πρόταση

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Χειρότερες επιλογές αν το εξετάζουμε απ τη πλευρά του υβριδικού συνόλου. 

από την πλευρά του υβριδικού συνόλου το εξετάζουμε, ισχύει. Κοιτούσα και το Swift, που επίσης είναι υβριδικό, και στα 20k παίρνεις το φουλ έξτρα μοντέλο, απλά με "ξενέρωσε" το 83 άλογα. Και επίσης, δεν έχω απολύτως καμία εμπειρία από Suzuki

 

2 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

with that said, clio lpg


Ρενό, ε; Κάπως δε μου αρέσει :p

 

Από την άλλη, της γυναίκας θα είναι, οπότε δική της η τελική επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, navaho7 said:

Και επίσης, δεν έχω απολύτως καμία εμπειρία από Suzuki

 

Και καλύτερα να μην αποκτήσεις.

 

3 minutes ago, navaho7 said:

Ρενό, ε; Κάπως δε μου αρέσει :p

 

Από την άλλη, της γυναίκας θα είναι, οπότε δική της η τελική επιλογή.

 

Ρενο LPG? Πάρε και άλογο με άσθμα ξερωγω. Ίδια αξιοπιστία θα έχουν.

 

 

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, acct said:

Γιατί σας είναι ελκυστικά τα υβριδικά; Εκτός αν τα θέλετε για πρόσβαση στον δακτύλιο, τι κερδίζετε με τίμημα αυξημένο κόστος κτήσης, πολυπλοκότητα και κόστος συντήρησης;

 

Σε αγορά καινούριου, ένα πλήρως υβριδικό σε μια υλοποίηση όπως αυτή της τογιότα έχει πάρα πολύ νόημα σε συνθήκες πόλης τόσο στην άνεση λόγω αυτόματου όσο και στα καύσιμα.

 

Οι υλοποιήσεις MHEV ειδικά αυτές με χειροκίνητο σασμαν (βλέπε χιουντάι/κια) είναι εντελώς ανόητες. Ο μόνος ουσιαστικός λόγος είναι τα γραφειοκρατικά κέρδη για τα εταιρικά. 

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Και καλύτερα να μην αποκτήσεις.

 

Μπήκα σε αυτόματο ignis την προηγούμενη εβδομάδα και ήταν απογοήτευση.

 

25 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Ρενο LPG? Πάρε και άλογο με άσθμα ξερωγω. Ίδια αξιοπιστία θα έχουν.

 

Μια χαρά αξιόπιστο είναι ρε, και σούπερ οικονομικό, από επιδόσεις είναι που ασθμαίνει. :p

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Cyber_Cookie said:

Σε αγορά καινούριου, ένα πλήρως υβριδικό σε μια υλοποίηση όπως αυτή της τογιότα έχει πάρα πολύ νόημα σε συνθήκες πόλης τόσο στην άνεση λόγω αυτόματου όσο και στα καύσιμα.

 

Εξαιρώντας τη χρησιμότητα της παράκαμψης του δακτυλίου, εν τέλει δεν έχει ουσιαστικό νόημα. Αν απλώς θέλεις αυτόματο, παίρνεις αυτόματο αμιγώς εσωτερικής καύσης. Με το υβριδικό απλώς κουβαλάς το επιπλέον βάρος του ηλεκτροκινητήρα, της μπαταρίας και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Επίσης, πληρώνεις ακριβότερα για να τα αγοράσεις και για να τα συντηρήσεις. Οικονομία στο καύσιμο έχεις μόνο αν κυκλοφορείς συνέχεια μικρές αποστάσεις με συχνές ακινητοποιήσεις και ρελαντί (όφελος που ίσως μπορείς να πετύχεις και με ένα συμβατικό με start-stop).

 

Προφανώς υπάρχουν σενάρια χρήσης στα οποία οι χαμηλότερες εκπομπές των υβριδικών (όσο δουλεύει μόνο ο ηλεκτροκινητήρας) βοηθούν το περιβάλλον, αλλά η διαφορά στα κόστη δεν αποσβαίνεται ποτέ. Με συντηρητική οδήγηση, η ενέργεια που ανακτάται από το σύστημα πέδησης δεν ισοσκελίζει ποτέ τη διαφορά που έχει το υβριδικό με ένα πανομοιότυπο συμβατικό. Αν και ενίοτε δεν υπάρχει "πανομοιότυπο" συμβατικό.

 

Edit: για να μη δημιουργώ λανθασμένη εντύπωση, προφανώς προτιμώ σε κάθε περίπτωση BEV, αλλά με τις τωρινές τιμές είναι λιγάκι ανεδαφικό. ~35k+ για ένα ID.3, 45k+ για ένα IONIQ 5, 55k+ για ένα Model Y, δύσκολα τα δικαιολογείς.

Έγινε επεξεργασία από acct
  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.