BloodMage Ιούνιος 26, 2023 #12341 Ιούνιος 26, 2023 39 λεπτά πριν, το μέλος navaho7 έγραψε: γιατί καφρίλα; δεν ειναι λες? εντομεταξυ στην σελιδα τους που λεει κλεισε ραντεβου για τεστ ντραιβ, εχει μονο το απλο yaris.
navaho7 Ιούνιος 26, 2023 #12342 Ιούνιος 26, 2023 σου έχει γυαλίσει το αμάξι, θεωρητικά είσαι υποψήφιος αγοραστής. Σιγά. Το πολύ πολύ κάποιος γνωστός κάποιου στελέχους της αντιπροσωπείας σε ένα χρόνο θα πάρει ένα Yaris GR πιο φθηνά χάρη σε αυτό το test drive 2
BloodMage Ιούνιος 26, 2023 #12343 Ιούνιος 26, 2023 (edited) 12 λεπτά πριν, το μέλος navaho7 έγραψε: σου έχει γυαλίσει το αμάξι, θεωρητικά είσαι υποψήφιος αγοραστής. Σιγά. Το πολύ πολύ κάποιος γνωστός κάποιου στελέχους της αντιπροσωπείας σε ένα χρόνο θα πάρει ένα Yaris GR πιο φθηνά χάρη σε αυτό το test drive σωστο και αυτο!! εντομεταξυ κοντα 50Κ βγαινει. ακομα και 30Κ να εδινα το ST (που δεν νομιζω να το δωσω τοσο) παλι ειναι πολλα τα 20κ που πρεπει να κοτσαρω BTW στην σελιδα τους λεει οτι δεν ειναι διαθέσιμο για παραγγελία Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2023 από BloodMage
GFFermari Ιούνιος 26, 2023 #12344 Ιούνιος 26, 2023 τι να το κανς ρε το GR? Νταξ ειναι λιγο σα WRC δρομου αλλα φουλ αμαξι δε το κανεις με τιποτα. Ασε το χοντα να λεει. VW εχει και το κρυβει. 5
PetrosD Ιούνιος 26, 2023 #12345 Ιούνιος 26, 2023 9 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε: το πετυχα παλι προχθες στον δρομο. (GR Yaris) δεν μπορουσα να ξεκωλησω το βλεμα μου απο πανω του θελω πολυ να το οδηγησω. Εχω σκευτει καφρηλα, να παω να το παιξω υποψηφιος αγοραστης και να ζητησω τεστ ντράιβ Κάντο! Το ίδιο έκανα έξω από μια NISSAN που είχαν ένα R35 GTR μεταχειρισμένο προς πώληση και ζήτησα Test drive. Φυσικά δεν μου έδωσαν το ίδιο, αλλά ένα αυτοκίνητο που είχαν ειδικά για Test Drive. (Στη Γερμανία το 2012) 3
Cyber_Cookie Ιούνιος 26, 2023 #12346 Ιούνιος 26, 2023 47 minutes ago, GFFermari said: Ασε το χοντα να λεει. VW εχει και το κρυβει. VAG εχει σίγουρα αλλά αφού το κρύβει μάλλον είναι κανα seat. Σιγουράκι. 3
BloodMage Ιούνιος 26, 2023 #12348 Ιούνιος 26, 2023 3 ώρες πριν, το μέλος PetrosD έγραψε: Κάντο! Το ίδιο έκανα έξω από μια NISSAN που είχαν ένα R35 GTR μεταχειρισμένο προς πώληση και ζήτησα Test drive. Φυσικά δεν μου έδωσαν το ίδιο, αλλά ένα αυτοκίνητο που είχαν ειδικά για Test Drive. (Στη Γερμανία το 2012) ναι αλλα εδω εισαι ελλαδα!! βεβαια θα παω και το πολυ πολυ να φαω ακυρο, δεν εχω να χασω κατι 3 ώρες πριν, το μέλος GFFermari έγραψε: τι να το κανς ρε το GR? Νταξ ειναι λιγο σα WRC δρομου αλλα φουλ αμαξι δε το κανεις με τιποτα. Ασε το χοντα να λεει. VW εχει και το κρυβει. βασικα ειναι wrc δρομου κοιτα toyotakias δεν ειμαι, δεν ειχα ποτε μου το toyota, αλλα το συγκεκριμενο αν δεν κοστιζε τοσο στην χωρα που ζουμε θα το ειχα ηδη στην κατοχη μου και εννοειται δεν το παιρνεις για τους χωρους το. ειναι αμαξι για 2 ατομα 2
navaho7 Ιούνιος 27, 2023 #12349 Ιούνιος 27, 2023 μιας και μιλάμε για test drive και για yaris. Θέλουμε με τη γυναίκα να πάρουμε αυτοκίνητο. Θα αλλαχθεί ένα fiat panda του 2010 νομίζω με αέριο (έχει 200k και έχει αρχίσει να καταρρέει) και σκεφτόμαστε ως πρώτη επιλογή το Yaris το υβριδικό. Τι άλλες επιλογές έχουμε σε αυτά τα λεφτά (~20k) και σε αυτό το μέγεθος; Για ρίξτε καμιά πρόταση
Cyber_Cookie Ιούνιος 27, 2023 #12350 Ιούνιος 27, 2023 2 minutes ago, navaho7 said: Τι άλλες επιλογές έχουμε σε αυτά τα λεφτά (~20k) και σε αυτό το μέγεθος; Χειρότερες επιλογές αν το εξετάζουμε απ τη πλευρά του υβριδικού συνόλου. 2
PetrosD Ιούνιος 27, 2023 #12351 Ιούνιος 27, 2023 Εμένα μου αρέσει το αέριο ως καύσιμο. 62 λεπτά το λίτρο το είδα προχτές! 1
BloodMage Ιούνιος 27, 2023 #12352 Ιούνιος 27, 2023 19 λεπτά πριν, το μέλος PetrosD έγραψε: Εμένα μου αρέσει το αέριο ως καύσιμο. 62 λεπτά το λίτρο το είδα προχτές! with that said, clio lpg 1
navaho7 Ιούνιος 27, 2023 #12353 Ιούνιος 27, 2023 3 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Χειρότερες επιλογές αν το εξετάζουμε απ τη πλευρά του υβριδικού συνόλου. από την πλευρά του υβριδικού συνόλου το εξετάζουμε, ισχύει. Κοιτούσα και το Swift, που επίσης είναι υβριδικό, και στα 20k παίρνεις το φουλ έξτρα μοντέλο, απλά με "ξενέρωσε" το 83 άλογα. Και επίσης, δεν έχω απολύτως καμία εμπειρία από Suzuki 2 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε: with that said, clio lpg Ρενό, ε; Κάπως δε μου αρέσει Από την άλλη, της γυναίκας θα είναι, οπότε δική της η τελική επιλογή.
HotPeanut Ιούνιος 27, 2023 #12354 Ιούνιος 27, 2023 Ήρθαν να μας την πέσουν οι βαγκητες αλλά.... There-was-an-attempt-1687861298702.mp4 2 2
Cyber_Cookie Ιούνιος 27, 2023 #12355 Ιούνιος 27, 2023 1 minute ago, navaho7 said: Και επίσης, δεν έχω απολύτως καμία εμπειρία από Suzuki Και καλύτερα να μην αποκτήσεις. 3 minutes ago, navaho7 said: Ρενό, ε; Κάπως δε μου αρέσει Από την άλλη, της γυναίκας θα είναι, οπότε δική της η τελική επιλογή. Ρενο LPG? Πάρε και άλογο με άσθμα ξερωγω. Ίδια αξιοπιστία θα έχουν. 7
acct Ιούνιος 27, 2023 #12356 Ιούνιος 27, 2023 Γιατί σας είναι ελκυστικά τα υβριδικά; Εκτός αν τα θέλετε για πρόσβαση στον δακτύλιο, τι κερδίζετε με τίμημα αυξημένο κόστος κτήσης, πολυπλοκότητα και κόστος συντήρησης; 2
Cyber_Cookie Ιούνιος 27, 2023 #12357 Ιούνιος 27, 2023 1 minute ago, acct said: Γιατί σας είναι ελκυστικά τα υβριδικά; Εκτός αν τα θέλετε για πρόσβαση στον δακτύλιο, τι κερδίζετε με τίμημα αυξημένο κόστος κτήσης, πολυπλοκότητα και κόστος συντήρησης; Σε αγορά καινούριου, ένα πλήρως υβριδικό σε μια υλοποίηση όπως αυτή της τογιότα έχει πάρα πολύ νόημα σε συνθήκες πόλης τόσο στην άνεση λόγω αυτόματου όσο και στα καύσιμα. Οι υλοποιήσεις MHEV ειδικά αυτές με χειροκίνητο σασμαν (βλέπε χιουντάι/κια) είναι εντελώς ανόητες. Ο μόνος ουσιαστικός λόγος είναι τα γραφειοκρατικά κέρδη για τα εταιρικά. 2 1
navaho7 Ιούνιος 27, 2023 #12358 Ιούνιος 27, 2023 6 λεπτά πριν, το μέλος acct έγραψε: Εκτός αν τα θέλετε για πρόσβαση στον δακτύλιο βασικό αυτό, δυστυχώς Προσωπικά θα ήθελα το iD3 PA Pro S, αλλά δε μου το επιτρέπει το budget μου 1
Simon Ιούνιος 27, 2023 #12359 Ιούνιος 27, 2023 25 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Και καλύτερα να μην αποκτήσεις. Μπήκα σε αυτόματο ignis την προηγούμενη εβδομάδα και ήταν απογοήτευση. 25 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Ρενο LPG? Πάρε και άλογο με άσθμα ξερωγω. Ίδια αξιοπιστία θα έχουν. Μια χαρά αξιόπιστο είναι ρε, και σούπερ οικονομικό, από επιδόσεις είναι που ασθμαίνει. 2 1
acct Ιούνιος 27, 2023 #12360 Ιούνιος 27, 2023 (edited) 1 hour ago, Cyber_Cookie said: Σε αγορά καινούριου, ένα πλήρως υβριδικό σε μια υλοποίηση όπως αυτή της τογιότα έχει πάρα πολύ νόημα σε συνθήκες πόλης τόσο στην άνεση λόγω αυτόματου όσο και στα καύσιμα. Εξαιρώντας τη χρησιμότητα της παράκαμψης του δακτυλίου, εν τέλει δεν έχει ουσιαστικό νόημα. Αν απλώς θέλεις αυτόματο, παίρνεις αυτόματο αμιγώς εσωτερικής καύσης. Με το υβριδικό απλώς κουβαλάς το επιπλέον βάρος του ηλεκτροκινητήρα, της μπαταρίας και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Επίσης, πληρώνεις ακριβότερα για να τα αγοράσεις και για να τα συντηρήσεις. Οικονομία στο καύσιμο έχεις μόνο αν κυκλοφορείς συνέχεια μικρές αποστάσεις με συχνές ακινητοποιήσεις και ρελαντί (όφελος που ίσως μπορείς να πετύχεις και με ένα συμβατικό με start-stop). Προφανώς υπάρχουν σενάρια χρήσης στα οποία οι χαμηλότερες εκπομπές των υβριδικών (όσο δουλεύει μόνο ο ηλεκτροκινητήρας) βοηθούν το περιβάλλον, αλλά η διαφορά στα κόστη δεν αποσβαίνεται ποτέ. Με συντηρητική οδήγηση, η ενέργεια που ανακτάται από το σύστημα πέδησης δεν ισοσκελίζει ποτέ τη διαφορά που έχει το υβριδικό με ένα πανομοιότυπο συμβατικό. Αν και ενίοτε δεν υπάρχει "πανομοιότυπο" συμβατικό. Edit: για να μη δημιουργώ λανθασμένη εντύπωση, προφανώς προτιμώ σε κάθε περίπτωση BEV, αλλά με τις τωρινές τιμές είναι λιγάκι ανεδαφικό. ~35k+ για ένα ID.3, 45k+ για ένα IONIQ 5, 55k+ για ένα Model Y, δύσκολα τα δικαιολογείς. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2023 από acct 1 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now