Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

20 ώρες πριν, το μέλος Lakisss έγραψε:

Αυτο που περιγραφει δεν ειναι προσπεραση, προσπεραση ειναι οταν αλλαζουμε λωριδα

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Αυτο που περιγραφει δεν ειναι προσπεραση, προσπεραση ειναι οταν αλλαζουμε λωριδα

Το γράφει στο τέλος.

oι oδηγoί των βραδυπoρoύντων oχημάτων υπoχρεoύνται να κινoύν αυτά στη δεξιά λωρίδα τoυ oδoστρώματoς. Αυτό σημαίνει ότι στην περίπτωση που κάποιο αργό όχημα βρίσκεται στην αριστερή ή την μεσαία λωρίδα και κάποιο άλλο προσπεράσει από δεξιά του, τότε το αυτοκίνητο που δέχεται την προσπέραση είναι παράνομο!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Soon η συνεχεια..

 

SP%20Automotive%20Chaos%20%281%29.jpg?it
WWW.CARANDMOTOR.GR

Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos έρχεται ξανά στο προσκήνιο μετά από ανάρτηση του Σπύρου Πανόπουλου στα μέσα...
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Πολιτιζμός:

bunies.jpg
WWW.IN.GR

Ο άνδρας αμύνεται, ενώ μία γυναίκα προσπαθεί να σταματήσει τον οδηγό με το λευκό πουκάμισο, ο οποίος όμως δεν πτοείται. Το...

 

Link to comment
Share on other sites

Apple%20Car%201.jpeg?itok=1z3xOJzQ
WWW.CARANDMOTOR.GR

Η Apple προσλαμβάνει υψηλόβαθμα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας και ετοιμάζεται πυρετωδώς για την...

Δεν φτανει που μας εχουν χτυπησει οι 10 πληγες του Φαραω και ερχεται και η Apple..

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Proteas έγραψε:
Apple%20Car%201.jpeg?itok=1z3xOJzQ
WWW.CARANDMOTOR.GR

Η Apple προσλαμβάνει υψηλόβαθμα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας και ετοιμάζεται πυρετωδώς για την...

 

dont-laugh-japanese-show.gif

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

On 11/8/2022 at 1:42 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε:

Soon η συνεχεια..

 

SP%20Automotive%20Chaos%20%281%29.jpg?it
WWW.CARANDMOTOR.GR

Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos έρχεται ξανά στο προσκήνιο μετά από ανάρτηση του Σπύρου Πανόπουλου στα μέσα...

 

πρέπει να αυξήσει τις προσπάθειες του για έγκαιρο λανσάρισμα γιατί οι Βούλγαροι καραδοκούν και δεν εννοώ τη Λέφσκι 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/8/2022 at 6:16 ΜΜ, το μέλος Lakisss έγραψε:

 

Δεν έπρεπε να πηγαίνει στη μεσαία at the first place.

Υπάρχουν 2 υποσημειώσεις:

1. Πολλές φορές ειδικά πιο παλιά, η δεξιά λόγω χρήσης από νταλίκες ήταν λιωμένη. Οπότε εκτός αν ταξίδευες με C5, πας στη μεσαία.

2. Πλέον με τα ηλεκτρονικά καβλιτσέκια (cruise control etc.) που κάνεις προσπέραση ο ένας 120 κι ο άλλος 121 και θες 10 λεπτά για να προσπεράσεις, βολεύει να χρησιμοποιούνται σωστά οι λωρίδες (σύμφωνα με τον ΚΟΚ, που λέει πας δεξά).

 

Στο UK που είναι λίγο πιο αγκρέσιβ σου παίζουν φώτα / κλείνουν κλπ. για να σε βάλουν στην αργή λωρίδα (αριστερή εκεί) αν πας σούρνωντας στη μεσαία.

Εδώ σούρνεται ο άλλος στη μεσαία με 80 και νομίζει ότι έχει και δίκιο.

 

On another note, μου βγαλε την πρώτη βλάβη η σιτροένα: μού σπασε ο πίσω αριστερά γρύλλος παραθύρου κι έπεσε το παράθυρο :p 

Ο ορίτζιναλ 372 ευρώ με το μοτέρ και ο ιταλικός ιμίτα 70 (χωρίς μοτέρ που έβαλα το ίδιο). 

Πήρα τον ιμίτα και το πήγα να μου το βάλουν αντιπροσωπεία, όπου μου έβαλαν και καινούρια κλιπ και χάρηκα (κάτι που δεν θά κανα μόνος μου στο front/back-yard) και όλα καλά! 

Μιλάμε για αμάξι με 42000 χλμ που ο λόγος που δουλεύει ο πίσω γρύλλος είναι επειδή κάνω λάθος το κουμπί με τον μπροστά, αλλά τέλος πάντων... πλαστικά απ' τα lidl.

 

 

IMG_5175.jpg

IMG_5174.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Δεν έπρεπε να πηγαίνει στη μεσαία at the first place.

Υπάρχουν 2 υποσημειώσεις:

1. Πολλές φορές ειδικά πιο παλιά, η δεξιά λόγω χρήσης από νταλίκες ήταν λιωμένη. Οπότε εκτός αν ταξίδευες με C5, πας στη μεσαία.

2. Πλέον με τα ηλεκτρονικά καβλιτσέκια (cruise control etc.) που κάνεις προσπέραση ο ένας 120 κι ο άλλος 121 και θες 10 λεπτά για να προσπεράσεις, βολεύει να χρησιμοποιούνται σωστά οι λωρίδες (σύμφωνα με τον ΚΟΚ, που λέει πας δεξά).

 

Στο UK που είναι λίγο πιο αγκρέσιβ σου παίζουν φώτα / κλείνουν κλπ. για να σε βάλουν στην αργή λωρίδα (αριστερή εκεί) αν πας σούρνωντας στη μεσαία.

Εδώ σούρνεται ο άλλος στη μεσαία με 80 και νομίζει ότι έχει και δίκιο.

 

On another note, μου βγαλε την πρώτη βλάβη η σιτροένα: μού σπασε ο πίσω αριστερά γρύλλος παραθύρου κι έπεσε το παράθυρο :p 

Ο ορίτζιναλ 372 ευρώ με το μοτέρ και ο ιταλικός ιμίτα 70 (χωρίς μοτέρ που έβαλα το ίδιο). 

Πήρα τον ιμίτα και το πήγα να μου το βάλουν αντιπροσωπεία, όπου μου έβαλαν και καινούρια κλιπ και χάρηκα (κάτι που δεν θά κανα μόνος μου στο front/back-yard) και όλα καλά! 

Μιλάμε για αμάξι με 42000 χλμ που ο λόγος που δουλεύει ο πίσω γρύλλος είναι επειδή κάνω λάθος το κουμπί με τον μπροστά, αλλά τέλος πάντων... πλαστικά απ' τα lidl.

 

 

Το αρθρο δε μιλαει για προσπεραση, μιλαει για παραλληλη κινηση

 

Τους γρυλους πρεπει να τους δουλευεις γιατι μαζευουν λασπη απο το παραθυρο, ξεραινεται και κολλανε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 14/8/2022 at 2:11 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Τους γρυλους πρεπει να τους δουλευεις γιατι μαζευουν λασπη απο το παραθυρο, ξεραινεται και κολλανε

Τους δούλευε έστω και κατά λάθος και να τι έπαθε! 😀

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.