Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Έχω καιρό να μπω σε κάτι άλλο. Χθες συνειδητοποίησα πόσο καλό είναι το C5, σε σχέση με στημένο μικρό (με έπιασε η μέση μου :p), αλλά και σε σχέση με bmw 3άρα με χιλιόμετρα στην σπασμένη αριστερή της μεσογείων (είναι διαλυμένος ο δρόμος). Εγώ αέρα, η bmw χαροπάλευε και μ'έκοβε ελεεινά :hehe: 

 

 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

 

Focus ST 5 κύλινδρο.

Κρίμα το παιδί, για να φύγει εκεί μιλάμε για 200+, και ίσως πολύ +.

Δυστυχώς η άσφαλτος δεν είναι χώμα, και αυτό αποδεικνύουν οδηγοί τύπου Gilles Panizzi, μετριοι στο χώμα, άπιαστοι στην άσφαλτο.

Υπερβολική αυτοπεποίθηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έφυγε στην ευθεία. Στη στροφή για Καποδιστρίου έφυγε, έχουν γίνει πολλές φορές ατυχήματα στο ίδιο σημείο επειδή έχει κακή κλίση ο δρόμος και η άσφαλτος είναι χάλια. Δεν δικαιολογώ τίποτα, είμαστε άξιοι των επιλογών μας. Χτύπησε με την αριστερή πλευρά στην κολώνα και το αυτοκίνητο έγινε ακορντεόν.

 

Spoiler

Πάντως εγώ μέχρι 80 έμπαινα πριν πήξει το μυαλό μου, περισσότερα ήταν αυτοκτονία. Με το punto μέχρι 60 αλλά τότε δεν ήμουν άνθρωπος.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Δεν έφυγε στην ευθεία. Στη στροφή για Καποδιστρίου έφυγε, έχουν γίνει πολλές φορές ατυχήματα στο ίδιο σημείο επειδή έχει κακή κλίση ο δρόμος και η άσφαλτος είναι χάλια. Δεν δικαιολογώ τίποτα, είμαστε άξιοι των επιλογών μας. Χτύπησε με την αριστερή πλευρά στην κολώνα και το αυτοκίνητο έγινε ακορντεόν.

 

  Hide contents

Πάντως εγώ μέχρι 80 έμπαινα πριν πήξει το μυαλό μου, περισσότερα ήταν αυτοκτονία. Με το punto μέχρι 60 αλλά τότε δεν ήμουν άνθρωπος.

 

 

Δεν ξέρω σε ποια λέτε ότι έφυγε, είναι λίγο περίπλοκο το setup εκεί. Πας δεξιά στο τούνελ πριν για να κάνεις αριστερά και να βγεις προς νέα ιωνία, και πας λίγο πιο κάτω και κάνεις δεξιά για Καποδιστρίου.

Αν είναι η δεύτερη, είναι μία από τις στροφές μου, μιας και από 18 χρονών το 2000 οδήγησα εκεί με το δασκαλικό mtv clio 1.4, οπότε παίρνω πίσω τα 200+ (αυτά τά χω για την ανοιχτή καμπή χωρίς να βγεις προς Καποδιστρίου - εγώ αυτό κατάλαβα ότι έγινε για να χει μαζέψει τόσα χιλιόμετρα). 

Το 1.4 mtv δασκαλικό έμπαινε άνετα με 60. Το 309 μετά που είχα όχι τόσο άνετα. Το punto έμπαινε άνετα με 80, Τρίτη και γραμμές. Το Στίλο δεν το θυμάμαι.

Το punto πρέπει να έχει μπει με 100+ με γραμμή από τέρμα αριστερά και μεγάλα κέφια (αλλά με καλή κατάσταση δρόμου).

Η θεά προχθές μπήκε με 80-100 αλλά όχι όσο σταθερά ήθελα (λόγω χαράδρας - άνοιξα την ιδανική γραμμή - όχι ότι μασάει το χαιντράκτιβ αλλά λυπάμαι τις 18ρες).

Το θέμα είναι ότι τον τελευταίο μήνα που έχω κάνει κάτι περάσματα είδα ότι έχει ανοίξει η άσφαλτος στα δεξιά τάφρο/χαράδρα. Υποθέτω από τα έργα που γίνονται για το μετρό, έχει αυξηθεί η χρήση της γέφυρας από φορτηγά, και έκατσε. Η αγωνιστική γραμμή είναι πάνω από την τάφρο. Προφανώς αποσταθεροποιήθηκε το ST και έφυγε πέφτοντας από κάτω. Είναι εξωφρενικό να φύγεις τόσο πολύ εκεί μιας και ακόμη και με 150 το ST με τη σωστή γραμμή θα έπρεπε να μπαίνει, αλλά τα στημένα αυτοκίνητα θέλουν σύνεση (εκτός από χέρια). 

Το αποτέλεσμα είναι το κόστος του λάθους αυτοκινήτου (μη αγωνιστικό = χωρίς roll bar, ζώνη 6 σημείων, κράνη κλπ.) στη λάθος χρήση (πίστα ενώ στην πραγματικότητα είσαι σε δημόσιο δρόμο). 

 

Η στροφή με χρέπι είναι των 40 χιλιομέτρων, για να ξέρουμε τι λέμε. 40 χιλιόμετρα άτος = 80 χιλιόμετρα θεά = 110 χιλιόμετρα st(imeno). Απλά λόγω εμπειρίας για να φύγει τόσο ευθεία πιστεύω ότι μιλάμε για 150+ και πέρασμα ακριβώς πάνω από τη χαράδρα.

 

Πέραν του προφανούς (υπερβολική ταχύτητα κλπ.) εγώ πάντα υποστηρίζω ότι ο δρόμος πρέπει να χει όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται. Το να έχεις τέτοιες τάφρους σε τόσο πολυσύχναστους δρόμους, δεν δίνει άλλοθι στο κράτος να αποποιηθεί την ευθύνη του. Προφανώς φταίει και ο οδηγός, αλλά θα πρέπει ο δρόμος να είναι ασφαλής. Έχω τεράστιο θέμα με τα ιδιαίτερα χαμηλά όρια ταχύτητας, μιας και από ένα σημείο και μετά, απλά μπορείς να περπατήσεις. Δεν χρειάζεται να πάρεις το αμάξι αν είναι να πας με 10 χλμ/ώρα, περπάτα με 5.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

πας λίγο πιο κάτω και κάνεις δεξιά για Καποδιστρίου

Σε αυτό το σημείο έφυγε. Δεν είχε μπει καν στην στροφή, από street view το σημείο που έσπασαν οι μπαριέρες είναι ακριβώς εκεί που είναι η πινακίδα Ελ.Βενιζέλος.

 

Το να θες να τρέξεις  σε αυτούς τους δρόμους γεμάτους με λακκούβες και επικίνδυνα σαμαράκια.. δεν το καταλαβαίνω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα, τον είχα δει σε δοκιμες στο διαδρόμιο με τα crosscart και πετούσε αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τα (πολλά) χιλιομετρα τα οποία είχε εκεί, ίσα ίσα που απο κάποιον που "ζει" στις πιστες περιμένεις να οδηγεί πολύ πιο συνετά σε δημόσιο δρόμο και ειδικά στην πόλη

  • Like 5
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Δεν ξέρω σε ποια λέτε ότι έφυγε, είναι λίγο περίπλοκο το setup εκεί. Πας δεξιά στο τούνελ πριν για να κάνεις αριστερά και να βγεις προς νέα ιωνία, και πας λίγο πιο κάτω και κάνεις δεξιά για Καποδιστρίου.

Αν είναι η δεύτερη, είναι μία από τις στροφές μου, μιας και από 18 χρονών το 2000 οδήγησα εκεί με το δασκαλικό mtv clio 1.4, οπότε παίρνω πίσω τα 200+ (αυτά τά χω για την ανοιχτή καμπή χωρίς να βγεις προς Καποδιστρίου - εγώ αυτό κατάλαβα ότι έγινε για να χει μαζέψει τόσα χιλιόμετρα). 

Το 1.4 mtv δασκαλικό έμπαινε άνετα με 60. Το 309 μετά που είχα όχι τόσο άνετα. Το punto έμπαινε άνετα με 80, Τρίτη και γραμμές. Το Στίλο δεν το θυμάμαι.

Το punto πρέπει να έχει μπει με 100+ με γραμμή από τέρμα αριστερά και μεγάλα κέφια (αλλά με καλή κατάσταση δρόμου).

Η θεά προχθές μπήκε με 80-100 αλλά όχι όσο σταθερά ήθελα (λόγω χαράδρας - άνοιξα την ιδανική γραμμή - όχι ότι μασάει το χαιντράκτιβ αλλά λυπάμαι τις 18ρες).

Το θέμα είναι ότι τον τελευταίο μήνα που έχω κάνει κάτι περάσματα είδα ότι έχει ανοίξει η άσφαλτος στα δεξιά τάφρο/χαράδρα. Υποθέτω από τα έργα που γίνονται για το μετρό, έχει αυξηθεί η χρήση της γέφυρας από φορτηγά, και έκατσε. Η αγωνιστική γραμμή είναι πάνω από την τάφρο. Προφανώς αποσταθεροποιήθηκε το ST και έφυγε πέφτοντας από κάτω. Είναι εξωφρενικό να φύγεις τόσο πολύ εκεί μιας και ακόμη και με 150 το ST με τη σωστή γραμμή θα έπρεπε να μπαίνει, αλλά τα στημένα αυτοκίνητα θέλουν σύνεση (εκτός από χέρια). 

Το αποτέλεσμα είναι το κόστος του λάθους αυτοκινήτου (μη αγωνιστικό = χωρίς roll bar, ζώνη 6 σημείων, κράνη κλπ.) στη λάθος χρήση (πίστα ενώ στην πραγματικότητα είσαι σε δημόσιο δρόμο). 

 

Η στροφή με χρέπι είναι των 40 χιλιομέτρων, για να ξέρουμε τι λέμε. 40 χιλιόμετρα άτος = 80 χιλιόμετρα θεά = 110 χιλιόμετρα st(imeno). Απλά λόγω εμπειρίας για να φύγει τόσο ευθεία πιστεύω ότι μιλάμε για 150+ και πέρασμα ακριβώς πάνω από τη χαράδρα.

 

Πέραν του προφανούς (υπερβολική ταχύτητα κλπ.) εγώ πάντα υποστηρίζω ότι ο δρόμος πρέπει να χει όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται. Το να έχεις τέτοιες τάφρους σε τόσο πολυσύχναστους δρόμους, δεν δίνει άλλοθι στο κράτος να αποποιηθεί την ευθύνη του. Προφανώς φταίει και ο οδηγός, αλλά θα πρέπει ο δρόμος να είναι ασφαλής. Έχω τεράστιο θέμα με τα ιδιαίτερα χαμηλά όρια ταχύτητας, μιας και από ένα σημείο και μετά, απλά μπορείς να περπατήσεις. Δεν χρειάζεται να πάρεις το αμάξι αν είναι να πας με 10 χλμ/ώρα, περπάτα με 5.

 

 

Προφανώς είσαι καλύτερος οδηγός από εμένα και έτοιμος για ειδική :p

Πάντως τόσα χιλιόμετρα μέσα σε πόλη έχουν πολλές φορές μοιραία αποτελέσματα. Αν φύγεις στο ίδιο σημείο με 100 χιλιόμετρα ακόμα και με τη.. θεά, θα καταλάβεις τι εννοώ. Οι δρόμοι είναι αυτοί που είναι, οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε. Δεν είναι πίστα για να κάνουμε το κέφι μας. Υπάρχουν πάρα πολλές μη ελεγχόμενες μεταβλητές που μπορεί να κάνουν μια συνηθισμένη στροφή ένα εκκλησάκι ακομα. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

 

Πέραν του προφανούς (υπερβολική ταχύτητα κλπ.) εγώ πάντα υποστηρίζω ότι ο δρόμος πρέπει να χει όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται. 

 


Συμφωνω, αλλα ετσι ξερεις οτι ανεβαζεις και το οριο ταχυτητας για τους "μαγκες" της ασφαλτου 
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

 

Αν είναι η δεύτερη, είναι μία από τις στροφές μου, μιας και από 18 χρονών το 2000 οδήγησα εκεί με το δασκαλικό mtv clio 1.4, οπότε παίρνω πίσω τα 200+ (αυτά τά χω για την ανοιχτή καμπή χωρίς να βγεις προς Καποδιστρίου - εγώ αυτό κατάλαβα ότι έγινε για να χει μαζέψει τόσα χιλιόμετρα). 

Το 1.4 mtv δασκαλικό έμπαινε άνετα με 60. Το 309 μετά που είχα όχι τόσο άνετα. Το punto έμπαινε άνετα με 80, Τρίτη και γραμμές. Το Στίλο δεν το θυμάμαι.

Το punto πρέπει να έχει μπει με 100+ με γραμμή από τέρμα αριστερά και μεγάλα κέφια (αλλά με καλή κατάσταση δρόμου).

Η θεά προχθές μπήκε με 80-100 αλλά όχι όσο σταθερά ήθελα (λόγω χαράδρας - άνοιξα την ιδανική γραμμή - όχι ότι μασάει το χαιντράκτιβ αλλά λυπάμαι τις 18ρες).

 

 

 

Αρα μεσες ακρες μας λες οτι αυριο - μεθαυριο μπορει να εισαι εσυ στο εξωφυλλο ? 

Δηλαδη ποσοι πρεπει να πεθανουν για να μπει μυαλο ? 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε:

 

Η ποια; Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά οι δημόσιοι δρόμοι δεν έχουν αγωνιστική γραμμή, έχουν λωρίδα κυκλοφορίας -και όριο ταχύτητας. Δεν ήταν στο γκραν πρι του Μονακό. Ακόμη κι αν ο δρόμος ήταν τέλειος και στρωμένος με γόμα, θα μπορούσε κάλλιστα να περνάει ένας απρόσεχτος πεζός ή ένας σκύλος. Και, προφανώς, το όριο μειώνεται κατά την κρίση του οδηγού, ανάλογα με την κατάσταση του οδοστρώματος, τις καιρικές συνθήκες, τον φωτισμό.

 

Εξαιτίας της ιδιότητάς του, ο αυτόχειρας όφειλε να έχει πολύ καλύτερη κρίση. Είναι αδιανόητο οδηγός αγώνων να αυτοκτονεί με αυτόν τον τρόπο. Είναι κρίμα ότι νέος άνθρωπος πέταξε όλη του τη ζωή στα σκουπίδια, αλλά πάλι καλά που δεν συμπαρέσυρε και κάποιον άλλο στον θάνατο.

 

Από κάτι τέτοιες δολοφονικές συμπεριφορές βρίσκουν αφορμή και θα καταλήξουν να νομοθετούν σε μερικά χρόνια τα αυτοκίνητα να σου κάνουν αλκοτέστ, κουίζ γνώσεων και δακτυλική εξέταση πριν πάρουν μπροστά.

 

 

 

Είναι λάθος να πιέζεις το αυτοκίνητο για να μείνεις στη λωρίδα, όταν ο δρόμος είναι άδειος, έχεις ορατότητα μπρος / πίσω κλπ.

Κατά τ'άλλα προφανώς και συμφωνώ, αλλά έχω άλλη κατηγοριοποίηση στη σημαντικότητα των πραγμάτων:

1. αποστάσεις ασφαλείας

2. γνώση του οδοστρώματος

3. γνώση του αυτοκινήτου και της δεδομένης κατάστασης (θερμοκρασίας ελαστικών, απόδοσης φρένων κλπ.)

Ένας οδηγός που νικάει σε αγώνες ξέρει σίγουρα το 1 και 3, αλλά αμφιβάλλω αν ήξερε το 2 για την προκειμένη περίπτωση!

 

Στο συγκεκριμένο σημείο είναι σχεδόν αδύνατον να περάσεις πεζός, εκτός αν έχεις μείνει με το αυτοκίνητο.

Επειδή το έχω περπατήσει 2-3 φορές πολύ πρόσφατα, είναι μια άθλια κατασκευή ιδιαίτερα επικίνδυνη για τους πεζούς, αλλά σε κάθε περίπτωση περπατάς από την πρώτη έξοδο που πάει δεξιά (έχει και στάση / τέρμα το λεωφορείο 608 εκεί) και όχι στη δεύτερη. Δεν έχω δει ποτέ πεζό τα 25 χρόνια που περνάω, και ανήκω στην ελίτ τρελών που έχουν περπατήσει από αθήνα - χαλάνδρι μέσω Βεΐκου / καποδιστρίου :p Τώρα που το περπάτησα συνειδητοποίησα πόσο ψηλή είναι η γέφυρα και τι μαλακία κάνω τόσα χρόνια που μπαίνω φέτες, αλλά πάλι μυαλό δεν μπαίνει εύκολα... Επειδή η γέφυρα σε οδηγεί σε σήραγγα, έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι χαμηλά όταν οδηγείς. Δεν συνειδητοποιείς ότι από κάτω είναι ο άλλος δρόμος στα -5 μέτρα.

 

Επίσης σε αυτή τη γέφυρα έχω όντως μείνει με το 309 προ 10ετίας, είχα μείνει από ντιστριμπιτέρ με 110-120 (χωρίς να στρίβω δεξιά εκεί, τα 120 ήταν νορμάλ ταχύτητα), όπου εκμεταλλεύτηκα τη φόρα, προχώρησα, έστριψα δεξιά στο πρώτο στενό και με τη φόρα το πάρκαρα όπως όπως με τη μούρη. Η κοπελιά μου τότε μου είχε πει "μα γιατί σταμάτησες".... δεν σταμάτησα.... μείναμε!!!!! :hehe: Με μάζεψαν οι κολλητοί μου και το αμάξι το πήρε η οδική την επόμενη μέρα... Είχε τρυπήσει ένα σωληνάκι από το ψυγείο και έφτυνε πάνω στο distributeur... 

 

3 ώρες πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

 

Αρα μεσες ακρες μας λες οτι αυριο - μεθαυριο μπορει να εισαι εσυ στο εξωφυλλο ? 

Δηλαδη ποσοι πρεπει να πεθανουν για να μπει μυαλο ? 

 

Ελπίζω όχι, γιατί δεν οδηγώ με τα όρια του αυτοκινήτου εδώ και πολλά χρόνια. Πολύ πιο χαμηλά, και επειδή ξέρω να παίζω το παιχνίδι, προσέχω αρκετά. ΟΚ δεν οδηγώ με ταχύτητες atos, αλλά προσαρμόζομαι στο εκάστοτε όχημα. Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ιδιαίτερα ασφαλή, για να σκοτωθείς θες πολλά χιλιόμετρα και πολλή χαζομάρα. Ευτυχώς έχω περιορίσει και τα 2 αρκετά :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έπηξε το μυαλό πλέον.

 

Προσωπικά τρέχω μόνο σε ευθεία και όταν είμαι τελείως μόνος στο δρόμο. Αυτός είναι και ο λόγος που βγαίνω 2-3 το πρωί. 
Ξέρω πως στις στροφές είμαι κουλός, ανέκαθεν ήμουν, οπότε ποτέ δεν το κυνηγάω γιατί ξέρω πως δεν το έχω. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

είναι σχεδόν αδύνατον να περάσεις πεζός, εκτός αν έχεις μείνει με το αυτοκίνητο.

 

7 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Επειδή το έχω περπατήσει 2-3 φορές πολύ πρόσφατα

  

On 17/12/2021 at 2:05 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Τελικά αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό!

Citroen C5 Hydractive 3+.

 

the-it-crowd-it-crowd.gif

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Είναι λάθος να πιέζεις το αυτοκίνητο για να μείνεις στη λωρίδα

 

Αν τηρείς το όριο ταχύτητας, το αυτοκίνητο δεν πιέζεται :p

 

8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Στο συγκεκριμένο σημείο είναι σχεδόν αδύνατον να περάσεις πεζός, εκτός αν έχεις μείνει με το αυτοκίνητο.

Επειδή το έχω περπατήσει 2-3 φορές πολύ πρόσφατα

 

Αυτό είναι λίγο αντιφατικό..

 

8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Τώρα που το περπάτησα συνειδητοποίησα πόσο ψηλή είναι η γέφυρα και τι μαλακία κάνω τόσα χρόνια που μπαίνω φέτες, αλλά πάλι μυαλό δεν μπαίνει εύκολα...

 

Επειδή δεν είναι εφικτό αλλά ούτε και λογικό να έχεις περπατήσει κάθε δρόμο πριν τον οδηγήσεις, καλό είναι να μην είμαστε επιπόλαιοι.

Το να γλυτώσεις από μια "μαλακία" πολλές φορές, δεν εγγυάται ότι θα γλυτώνεις πάντα.

 

8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

με το 309 

χωρίς να στρίβω δεξιά εκεί, τα 120 ήταν νορμάλ ταχύτητα

 

Κι εγώ έτσι νόμιζα όταν ήμουν 18 :p

 

8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ιδιαίτερα ασφαλή, για να σκοτωθείς θες πολλά χιλιόμετρα και πολλή χαζομάρα. 

 

Εκτός αν πέσει κάνα αυτοκίνητο από γέφυρα στο κεφάλι σου :lol:

Είναι μη σου τύχει, επίσης δεν είναι μόνο η δική μας ζωή που μετράει αλλά και των υπολοίπων. Ειδικά αυτών που δεν είναι προστατευμένοι μέσα σε ένα όχημα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τι με βάζετε και κάνω... αλλά χαλάλι, επειδή είστε εσείς! 

image.thumb.png.9711daf88b69dfff80c0cc6b419db3a2.png

 

Στο μπλε σας έχω βάλει αυτό που είχα καταλάβει αρχικά ότι έκανε. Εγώ κατάλαβα ότι πήγαινε εκεί με 250+ και έφυγε κι έπεσε από κάτω. Εκεί είναι που λέω με το 309 πήγαινα με 120 και έμεινα, στην μπλε τροχιά. Ο ζάχος περνάει με 200 λογικά άνετα.

 

Σύμφωνα όμως με αυτά που μου λέτε, έκανε την πορεία για έξοδο προς Καποδιστρίου. Εκεί τα χιλιόμετρα είναι πολύ λιγότερα και το παράθυρο να πέσει από κάτω πολύ μικρό, μιας και μπορεί να πέσει μόνο ακριβώς στην καμπή (είναι η πορτοκαλί τροχιά, έχω βάλει και λίγο αγωνιστική γραμμή με το ποντίκι :p).

 

Εγώ το περπάτημα που κάνω είναι η κόκκινη τροχιά. Πας τέρμα δεξιά (η έξοδος είναι από πολύ πιο πριν) και δεν έχω δει κανέναν να περπατάει πάνω στην αερογέφυρα μιας και ο λογικός άνθρωπος δεν θα περπατάει δίπλα σε 3+3 λωρίδες που πάνε με 100 αλλά από κάτω. Οπότε το ότι δεν έχω δει κανέναν να περπατάει αφορά το κομμάτι που πορτοκαλί και κόκκινη τροχιά αλληλεπικαλύπτονται. Δεν είμαι καν σίγουρος ότι θα έπρεπε να επιτρέπεται το περπάτημα πλην αν έχεις εμπλακεί σε ατύχημα.

 

Εξακολουθώ να δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έφυγε στην έξοδο προς Καποδιστρίου, μιας και το χρονικό παράθυρο να πέσεις από κάτω είναι εξαιρετικά μικρό (αφορά μόνο την κορυφή της πορτοκαλί καμπής). Και τώρα που βλέπω το χάρτη, πιστεύω ότι έφυγε από την μπλε τροχιά με υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα (200-250+). Αν ήταν στο πορτοκαλί τότε τα χιλιόμετρα δεν μπορεί να ήταν τόσο πολλά αλλά πρέπει να πέτυχε τζόκερ με τη λακούβα, την αποσταθεροποίηση και τα 10-15 μέτρα δρόμο που μπορείς να πέσεις (γιατί μετά κατεβαίνει το υψούν).

 

Η Βεΐκου είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας και το όριο ταχύτητας ήταν 110 όταν έδινα για δίπλωμα, απλά για να έχουμε μια εικόνα του τι λέμε. Τα 110-120 λοιπόν πιάνονται από τα καλά αυτοκίνητα του 1980 και σχεδόν όλα του 1990. Το να στρίψεις με 110 δεξιά προς Καποδιστρίου δεν είναι παράνομο, μιας και απ'ότι θυμάμαι δεν έχει σήμανση ότι πρέπει να μειώσεις ταχύτητα. Άλλο αν πρέπει να ανοιχτείς 3 λωρίδες για να στρίψει και να κάνεις τάμα :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.