Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 2 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

Και που κρυβόσουν τόσο καιρό;;;;  😂

 

Έλεγα οτι εχει και 1 σοβαρό μοτερ το γκρουπ αλλά μάλλον όχι... Γιατί τα πήρες στο χέρι αν επιτρέπεται, λόγω tuning? 

 

Χωρίς tuning.

Την μια για ανεξήγητο λόγο, σε pull, με το μοτέρ ζεστό μεν, αλλά είχε κάποιο κρύο έξω (-5), και την δεύτερη πιο δικαιολογημένα γιατί ήταν στα ψιλοκόκκινα για κάποια ώρα.

Τι α κανς. 🤷‍♀️

  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Μη νομίζεις οτι είμαι κανένας εγκάθετος, εχω και γω ενα τέτοιο οπότε έχω κερδίσει το δικαίωμα αυτο 😂

(για την ακρίβεια το έχω χρυσοπληρώσει :p )

 

Σε παω κοντρα... golf mk6 1.4 dsg...

 

Εχω αλλαξει πιστονια/μπιελες/turbo και δι-δισκο, ολα τα τελευταια 2 χρονια.  

  • Like 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, and64 said:

Και που κρυβόσουν τόσο καιρό;;;;  😂

 

Έλεγα οτι εχει και 1 σοβαρό μοτερ το γκρουπ αλλά μάλλον όχι... Γιατί τα πήρες στο χέρι αν επιτρέπεται, λόγω tuning? 


Σοβαρό μοτέρ είναι μόνο το 4.0Τ V8 και το 5.2 V10. Τόσα χρόνια σε group δεν έχω ακούσει για έστω και ένα σπασμένο. Και μιλάμε για περίπου 30-35.000 μέλη. Έχω διαβάσει για τουρμπίνες, διαφορικά, ελάχιστα σασμάν, αλλά για μοτέρ ποτέ. Και μιλάμε πάντα για τα περισσότερα εκτός προδιαγραφών (τουλάχιστον stage 1). Το δικό μου S8 έκανε με 2ο στάδιο περίπου 55.000χλμ. Τώρα έχω κοντά στα 25.000χλμ με Stage 3 (πάνω από 800 άλογα μοτέρ). Και ναι σε λιγότερο από 4 χρόνια που το έχω, έχει γράψει κοντά στα 85-86.000 χλμ. 

  • Like 1
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jax7480 said:


Σοβαρό μοτέρ είναι μόνο το 4.0Τ V8 και το 5.2 V10. 

Αυτό βλέπω και γω! 

 

1 hour ago, jax7480 said:

Και ναι σε λιγότερο από 4 χρόνια που το έχω, έχει γράψει κοντά στα 85-86.000 χλμ. 

Όπως πρέπει δηλαδή και δεν πήγαμε και καμια βόλτα ειδικά τώρα που φλερτάρεις 4ψήφια νούμερα ιπποδύναμης 😂

1 hour ago, YDinopoulos said:

 

Σε παω κοντρα... golf mk6 1.4 dsg...

 

Εχω αλλαξει πιστονια/μπιελες/turbo και δι-δισκο, ολα τα τελευταια 2 χρονια.  

 

Αααα εσεις ειστε ολοι σκληροπυρηνικοί! 😛 Εγω δεν εχω αλλάξει τίποτα το "δομικό" στον twincharger με 235k χλμ πλέον (ούτε και στο dsg...κατσε να χτυπησω κανενα ξύλο 🤣) αλλά παίζει να έχω αλλάξει τα μισά περιφερειακά κάποια απο 2-3 φορές (μανγητική κομπρέσσορα, αντλίες υψηλής/χαμηλής, ψυγείο, βεντιλατέρ, καμια 10αρια βαλβίδες απο αυτές που εχει σε αφθονία, κιτ χρονισμού φυσικά, κλειδαριές, τελευταίως σεβρο + ολες τις βαλβίδες του...και σίγουρα τίποτα ψιλά ακομα που ξεχνάω!)

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

αν δούμε στο ~17:20 του παραπάνω βίντεο τα ημιαξόνια της traction avant είναι πραγματικά εντυπωσιακά (δεν είχα ξαναδεί κάτι διαφορετικό από μπιλιοφόρους μπροστά, σε όλα τα μπροστοκίνητα - πρώτη φορά βλέπω τέτοιο άξονα :p ). 

Εχω δει και σε παλια πισωκινητα τετοιους σταυρους, μαλλον δεν "κυκλοφορεις πολυ"

Link to comment
Share on other sites

Τα χοντρά μεταλλικά που φαίνονται κολλημένα πρέπει να είναι έξτρα, γιατί αν ψάξετε σχέδια από τα ημιαξόνια, θα τα δείτε λεπτά, όπως τα κανονικά που ξέρουμε.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

 

Αααα εσεις ειστε ολοι σκληροπυρηνικοί! 😛 Εγω δεν εχω αλλάξει τίποτα το "δομικό" στον twincharger με 235k χλμ πλέον (ούτε και στο dsg...κατσε να χτυπησω κανενα ξύλο 🤣) αλλά παίζει να έχω αλλάξει τα μισά περιφερειακά κάποια απο 2-3 φορές (μανγητική κομπρέσσορα, αντλίες υψηλής/χαμηλής, ψυγείο, βεντιλατέρ, καμια 10αρια βαλβίδες απο αυτές που εχει σε αφθονία, κιτ χρονισμού φυσικά, κλειδαριές, τελευταίως σεβρο + ολες τις βαλβίδες του...και σίγουρα τίποτα ψιλά ακομα που ξεχνάω!)

 

Έχεις κάνει μια εκτίμηση κόστους?

 

Ποια ήταν στο πρόγραμμα λόγω φυσιολογικής φθοράς  και ποια απροσδόκητα λόγω ελαττώματος ? 

Από περιέργεια ρωτάω ( κ ήρεμα σίγουρα :tongueout:

 

Επίσης, από ανάρτηση (+top mounts) , συμπλέκτες, φρένα κλπα ? 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Thresh86 said:

 

Έχεις κάνει μια εκτίμηση κόστους?

 

Ποια ήταν στο πρόγραμμα λόγω φυσιολογικής φθοράς  και ποια απροσδόκητα λόγω ελαττώματος ? 

Από περιέργεια ρωτάω ( κ ήρεμα σίγουρα :tongueout:

 

Επίσης, από ανάρτηση (+top mounts) , συμπλέκτες, φρένα κλπα ? 

Έχω φίλο που στα όσα χρόνια έχει το Golf Plus 1.4TSI, χωρίς DSG, έχει δώσει περίπου 6-6.500€ σε συμμαζεματα.

  • Like 1
  • Sad 2
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Thresh86 said:

 

Έχεις κάνει μια εκτίμηση κόστους?

 

Ποια ήταν στο πρόγραμμα λόγω φυσιολογικής φθοράς  και ποια απροσδόκητα λόγω ελαττώματος ? 

Από περιέργεια ρωτάω ( κ ήρεμα σίγουρα :tongueout:

 

Επίσης, από ανάρτηση (+top mounts) , συμπλέκτες, φρένα κλπα ? 

 

Έχω αλλά δεν θελω να ξερω 😂😂 

Να συμπληρώσω οτι το εχω πάρει με σχεδον 60κ, τα 175κ είναι δικά μου απο τα συνολικά του χιλιόμετρα και ειναι στοκ εντελως απο μοτέρ. Χοντρικά είναι κάπου 4.5κ τα έξτρα στα 12 χρονια (υπολογίζω και τον ουρανο πχ που επεσε η επενδυση και τον άλλαξα και ηλεκτρικα θέματα κλπ)  οχι τραγικά, αλλά οχι και λίγα. 

 

Ανάρτηση είχα bilstein b6 για 120κ χλμ που ήταν άψογη μεχρι που έσπασε πίσω το ενα αμορτισερ και αντικαστάθηκαν με kyb ultra sr τα οποία ειναι τραγικά σκληρά και καθόλου άνετα παρότι στρίβουν αρκετά καλά.

Top mount 1 φορά εχω αλλάξει,αλλά τωρα θελει παλι μπροστά τα ακούω να παραπονιούνται, σινεμπλοκ από s3 κρατάνε γερα.

Φρένα ειχα βάλει απο gti6, 1 φορά εχω αλλάξει δίσκους μπροστά (παρότι ετρωγε ξύλο ενιοτε έχει κάνει και αρκετά χιλιομετρα πόλη/εθνικη)  αλλά οκ αυτά ολα είναι νορμάλ συντήρηση, δεν μετράω τα λάδια/μπουζι/αναρτήσεις/φρένα/λάστιχα, αυτά θα τα θέλει οποιοδήποτε αυτοκίνητο...

 

Συμπλεκτη μη μελετάς, είναι dsg και εχει πολύδισκο αλλά εχω το 6αρι που κολυμπάνε σε βαλβολίνη οπότε εχοντας κάνει τις αλλαγές λάδι/φίλτρο στο κιβώτιο κανένα θεμα ΕΥΤΥΧΩΣ 

 

Απο αυτά που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ τα περισσότερα δεν είναι φυσιολογική φθορά...ας πούμε οτι το σεβρο ισως είναι λογω χιλιομέτρων και οι αντλίες βενζίνης

 

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος and64 έγραψε:

 

Έχω αλλά δεν θελω να ξερω 😂😂 

Να συμπληρώσω οτι το εχω πάρει με σχεδον 60κ, τα 175κ είναι δικά μου απο τα συνολικά του χιλιόμετρα και ειναι στοκ εντελως απο μοτέρ. Χοντρικά είναι κάπου 4.5κ τα έξτρα στα 12 χρονια (υπολογίζω και τον ουρανο πχ που επεσε η επενδυση και τον άλλαξα και ηλεκτρικα θέματα κλπ)  οχι τραγικά, αλλά οχι και λίγα. 

 

Ανάρτηση είχα bilstein b6 για 120κ χλμ που ήταν άψογη μεχρι που έσπασε πίσω το ενα αμορτισερ και αντικαστάθηκαν με kyb ultra sr τα οποία ειναι τραγικά σκληρά και καθόλου άνετα παρότι στρίβουν αρκετά καλά.

Top mount 1 φορά εχω αλλάξει,αλλά τωρα θελει παλι μπροστά τα ακούω να παραπονιούνται, σινεμπλοκ από s3 κρατάνε γερα.

Φρένα ειχα βάλει απο gti6, 1 φορά εχω αλλάξει δίσκους μπροστά (παρότι ετρωγε ξύλο ενιοτε έχει κάνει και αρκετά χιλιομετρα πόλη/εθνικη)  αλλά οκ αυτά ολα είναι νορμάλ συντήρηση, δεν μετράω τα λάδια/μπουζι/αναρτήσεις/φρένα/λάστιχα, αυτά θα τα θέλει οποιοδήποτε αυτοκίνητο...

 

Συμπλεκτη μη μελετάς, είναι dsg και εχει πολύδισκο αλλά εχω το 6αρι που κολυμπάνε σε βαλβολίνη οπότε εχοντας κάνει τις αλλαγές λάδι/φίλτρο στο κιβώτιο κανένα θεμα ΕΥΤΥΧΩΣ 

 

Απο αυτά που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ τα περισσότερα δεν είναι φυσιολογική φθορά...ας πούμε οτι το σεβρο ισως είναι λογω χιλιομέτρων και οι αντλίες βενζίνης

 

 

Θενκ γιου. Καταρχάς, το 6άρι έχεις ή το 5άρι (γενιά Golf εννοώ)  ? 

 

Είμαι και εγώ αντίστοιχα σε αρκετά χλμ πλέον , αν και σχετικά ξεκούραστα γιατί έγιναν πράγματι πολλά χλμ σε εθνική οδό.

Οπότε κάνω έναν απολογισμό , τρόπον τινά , για να δω που βρίσκομαι όπως και να ακούσω άλλους κατόχους σε τι φάση βρίσκονται κ αυτοί στα αντίστοιχα χλμ.

Το λες και και κάποιου είδους satisfaction survey απο την ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (JD Power , Jupiter Demeter , ΚΑΜΕΡΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ) 

 

Απο τις ερωτήσεις που έχω , BILSTEIN B6 ήταν στα spec του οχήματος ? Ακούω σαν μπούσουλα οτι καλύτερα τα ευρωπαικά να παίζουν με ευρωπαίους κατασκευαστές στις αναρτήσεις και τα ασιατικά/ιαπωνικά με αντίστοιχες εντόπιες, το "δέσιμο" είναι πιο καλό. Θα το επιβεβαιώσω ή θα το απορρίψω αυτό όταν ξαναβάλω αναρτήσεις απο ευρωπαίο κατασκευαστή γιατί έκανα και εγώ πέρασμα σε ΚΥΒ απο Monroe.

 

Επίσης, τα υπόλοιπα που έβαλες σαν υψηλότερης απόδοσης , δεν ήσουν με κάτι ευχαριστημένος απο τα oem ή απλά ήθελες να πειραματιστείς ? 

 

ΥΓ αυτό με τον ουρανό να το προσέχεις , κάτι τέτοιο φοβόντουσαν και  οι Κέλτες και το είπαν στον Μ.Αλέξανδρο και δε τους πίστεψε και τελικά 2400 χρόνια αργότερα επιβεβαιώνονται.

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Thresh86 said:

 

Θενκ γιου. Καταρχάς, το 6άρι έχεις ή το 5άρι (γενιά Golf εννοώ)  ? 

 

Είμαι και εγώ αντίστοιχα σε αρκετά χλμ πλέον , αν και σχετικά ξεκούραστα γιατί έγιναν πράγματι πολλά χλμ σε εθνική οδό.

Οπότε κάνω έναν απολογισμό , τρόπον τινά , για να δω που βρίσκομαι όπως και να ακούσω άλλους κατόχους σε τι φάση βρίσκονται κ αυτοί στα αντίστοιχα χλμ.

Το λες και και κάποιου είδους satisfaction survey απο την ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (JD Power , Jupiter Demeter , ΚΑΜΕΡΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ) 

 

Απο τις ερωτήσεις που έχω , BILSTEIN B6 ήταν στα spec του οχήματος ? Ακούω σαν μπούσουλα οτι καλύτερα τα ευρωπαικά να παίζουν με ευρωπαίους κατασκευαστές στις αναρτήσεις και τα ασιατικά/ιαπωνικά με αντίστοιχες εντόπιες, το "δέσιμο" είναι πιο καλό. Θα το επιβεβαιώσω ή θα το απορρίψω αυτό όταν ξαναβάλω αναρτήσεις απο ευρωπαίο κατασκευαστή γιατί έκανα και εγώ πέρασμα σε ΚΥΒ απο Monroe.

 

Επίσης, τα υπόλοιπα που έβαλες σαν υψηλότερης απόδοσης , δεν ήσουν με κάτι ευχαριστημένος απο τα oem ή απλά ήθελες να πειραματιστείς ? 

 

ΥΓ αυτό με τον ουρανό να το προσέχεις , κάτι τέτοιο φοβόντουσαν και  οι Κέλτες και το είπαν στον Μ.Αλέξανδρο και δε τους πίστεψε και τελικά 2400 χρόνια αργότερα επιβεβαιώνονται.

 

 

5αρι 3θυρο 2007 sportline 

 

Τα bilstein προφανώς και ήταν εξτρα, κατι sachs ψιλοσάπια φοραγε απο τη μάνα του. Πάντα μιλάω με εργοστασιακά ελατήρια, αν τα αλλάξεις αλλάζει το όλο στήσιμο ετσι κι αλλιώς. 

Τα φρένα πάντα μου φαίνονταν ανεπαρκή γιατι το 140αρι φόραγε 288 μπροστά και 256 πίσω, αν το κυνηγούσες λίγο σε στροφές δεν ήταν και οτι καλύτερο. Ενα απο τα θετικά του γκρουπ είναι οτι βρίσκεις bolt on πραγματα αρκετά εύκολα, οπότε βρήκα συγκεκριμένα gti 6 πίσω σετ με δαγκάνες 276 και μονο βάσεις δαγκανών και δίσκους 312 για μπροστά. Η βελτίωση είχε νόημα και δεν κόστισε κάτι τρελό αφού έτσι κι αλλιώς ήταν καιρός να αλλάξω δίσκους όταν το έκανα (κάπου στα 100k χλμ έγινε αυτο) 

 

Για τον ουρανό ισχύει....ασε γιατι αρχισαν να κρεμάνε και οι επενδύσεις στις πόρτες αλλά αυτές ετσι θα μείνουν :hehe:

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

5αρι 3θυρο 2007 sportline 

 

Τα bilstein προφανώς και ήταν εξτρα, κατι sachs ψιλοσάπια φοραγε απο τη μάνα του. Πάντα μιλάω με εργοστασιακά ελατήρια, αν τα αλλάξεις αλλάζει το όλο στήσιμο ετσι κι αλλιώς. 

Τα φρένα πάντα μου φαίνονταν ανεπαρκή γιατι το 140αρι φόραγε 288 μπροστά και 256 πίσω, αν το κυνηγούσες λίγο σε στροφές δεν ήταν και οτι καλύτερο. Ενα απο τα θετικά του γκρουπ είναι οτι βρίσκεις bolt on πραγματα αρκετά εύκολα, οπότε βρήκα συγκεκριμένα gti 6 πίσω σετ με δαγκάνες 276 και μονο βάσεις δαγκανών και δίσκους 312 για μπροστά. Η βελτίωση είχε νόημα και δεν κόστισε κάτι τρελό αφού έτσι κι αλλιώς ήταν καιρός να αλλάξω δίσκους όταν το έκανα (κάπου στα 100k χλμ έγινε αυτο) 

 

Για τον ουρανό ισχύει....ασε γιατι αρχισαν να κρεμάνε και οι επενδύσεις στις πόρτες αλλά αυτές ετσι θα μείνουν :hehe:

 

 

Μ'άρεσε πολύ το 5άρι , είχα οδηγήσει το 1.4 TSI και ένα πειραγμένο GTI με 240+ ίππους, πολύ ενδιαφέρον σασί.

 

Οι σκέψεις σου μετά τις χαζοβλάβες που αντιμετώπισες ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Thresh86 said:

 

Μ'άρεσε πολύ το 5άρι , είχα οδηγήσει το 1.4 TSI και ένα πειραγμένο GTI με 240+ ίππους, πολύ ενδιαφέρον σασί.

 

Οι σκέψεις σου μετά τις χαζοβλάβες που αντιμετώπισες ? 

Ναι ήταν η γενιά μετα το mk2 ουσιαστικά που "ξύπνησε" ξανά η vw 

 

Οι σκέψεις μου είναι οτι το πακέτο twincharger + dsg είναι πολύ καλό ΟΤΑΝ δουλεύει ακόμα και στοκ οπως το έχω, ακόμα καλύτερα με ενα σωστό 1ο στάδιο! Όταν το πήρα δεν υπήρχει αντίστοιχος συνδυασμός σε αυτά τα κυβικά εκτός γκρουπ απ'οσο θυμάμαι, χώρια που οι διάφοροι σχιστομάτηδες έβγαζαν ακομα 1.4 ατμόσφαιρα 90 άλογα...:shifty:

 

Θα το άλλαζα μονο για παραπάνω κυβικά, κίνηση που δεν ήθελα να κάνω ομως για διάφορους λόγους (οικονομικό φυσικά + το οτι έχω διάφορα πρόσβαση σε διάφορα αυτοκίνητα άλλων κατηγοριών για να χρησιμοποιήσω αν χρειαστεί) οπότε μέχρι νεωτέρας παραμένει ως έχει!

 

Αυτό που μου την έδωσε πιο πολύ ήταν το θέμα με την καδένα και το μεταβλητό, έπρεπε 100% να καλυφθεί απο vw γιατί ήταν μια βλαβη που ο χρήστης είχε 0% συμμετοχή. Εγω παρότι άλλαζα και αλλάζω λάδια καθε 7.5k απ'οταν το πηρα, στις 100κάτιk χρειάστηκε να αλλάξω ολο το σετ...

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

kontranew.jpg
WWW.NOTIA.GR

Τραγική κατάληξη είχε η κόντρα δύο ΙΧ τα ξημερώματα της Πέμπτης στην παραλιακή. Όπως φαίνεται και στο βίντεο, ένα από...

 

  • Like 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, ARMAGEDDON said:
kontranew.jpg
WWW.NOTIA.GR

Τραγική κατάληξη είχε η κόντρα δύο ΙΧ τα ξημερώματα της Πέμπτης στην παραλιακή. Όπως φαίνεται και στο βίντεο, ένα από...

 

Αδιανόητο! Λες και τράβηξε χειρόφρενο στο πάγο γύρισε...
Ένα ακόμα νεο παιδί χάνεται για το τίποτα... :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.