Nickzzz Ιανουάριος 19, 2022 #11041 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2022 (edited) Σας έχω. Spoiler 123 Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 19, 2022 από Nickzzz 1 2 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Ιανουάριος 19, 2022 #11042 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2022 πριν 2 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: Και που κρυβόσουν τόσο καιρό;;;; Έλεγα οτι εχει και 1 σοβαρό μοτερ το γκρουπ αλλά μάλλον όχι... Γιατί τα πήρες στο χέρι αν επιτρέπεται, λόγω tuning? Χωρίς tuning. Την μια για ανεξήγητο λόγο, σε pull, με το μοτέρ ζεστό μεν, αλλά είχε κάποιο κρύο έξω (-5), και την δεύτερη πιο δικαιολογημένα γιατί ήταν στα ψιλοκόκκινα για κάποια ώρα. Τι α κανς. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιανουάριος 19, 2022 #11043 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2022 πριν 7 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: Μη νομίζεις οτι είμαι κανένας εγκάθετος, εχω και γω ενα τέτοιο οπότε έχω κερδίσει το δικαίωμα αυτο (για την ακρίβεια το έχω χρυσοπληρώσει ) Σε παω κοντρα... golf mk6 1.4 dsg... Εχω αλλαξει πιστονια/μπιελες/turbo και δι-δισκο, ολα τα τελευταια 2 χρονια. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιανουάριος 19, 2022 #11044 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2022 5 hours ago, and64 said: Και που κρυβόσουν τόσο καιρό;;;; Έλεγα οτι εχει και 1 σοβαρό μοτερ το γκρουπ αλλά μάλλον όχι... Γιατί τα πήρες στο χέρι αν επιτρέπεται, λόγω tuning? Σοβαρό μοτέρ είναι μόνο το 4.0Τ V8 και το 5.2 V10. Τόσα χρόνια σε group δεν έχω ακούσει για έστω και ένα σπασμένο. Και μιλάμε για περίπου 30-35.000 μέλη. Έχω διαβάσει για τουρμπίνες, διαφορικά, ελάχιστα σασμάν, αλλά για μοτέρ ποτέ. Και μιλάμε πάντα για τα περισσότερα εκτός προδιαγραφών (τουλάχιστον stage 1). Το δικό μου S8 έκανε με 2ο στάδιο περίπου 55.000χλμ. Τώρα έχω κοντά στα 25.000χλμ με Stage 3 (πάνω από 800 άλογα μοτέρ). Και ναι σε λιγότερο από 4 χρόνια που το έχω, έχει γράψει κοντά στα 85-86.000 χλμ. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 19, 2022 #11045 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2022 1 hour ago, jax7480 said: Σοβαρό μοτέρ είναι μόνο το 4.0Τ V8 και το 5.2 V10. Αυτό βλέπω και γω! 1 hour ago, jax7480 said: Και ναι σε λιγότερο από 4 χρόνια που το έχω, έχει γράψει κοντά στα 85-86.000 χλμ. Όπως πρέπει δηλαδή και δεν πήγαμε και καμια βόλτα ειδικά τώρα που φλερτάρεις 4ψήφια νούμερα ιπποδύναμης 1 hour ago, YDinopoulos said: Σε παω κοντρα... golf mk6 1.4 dsg... Εχω αλλαξει πιστονια/μπιελες/turbo και δι-δισκο, ολα τα τελευταια 2 χρονια. Αααα εσεις ειστε ολοι σκληροπυρηνικοί! Εγω δεν εχω αλλάξει τίποτα το "δομικό" στον twincharger με 235k χλμ πλέον (ούτε και στο dsg...κατσε να χτυπησω κανενα ξύλο ) αλλά παίζει να έχω αλλάξει τα μισά περιφερειακά κάποια απο 2-3 φορές (μανγητική κομπρέσσορα, αντλίες υψηλής/χαμηλής, ψυγείο, βεντιλατέρ, καμια 10αρια βαλβίδες απο αυτές που εχει σε αφθονία, κιτ χρονισμού φυσικά, κλειδαριές, τελευταίως σεβρο + ολες τις βαλβίδες του...και σίγουρα τίποτα ψιλά ακομα που ξεχνάω!) 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιανουάριος 19, 2022 #11046 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2022 πριν 20 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: αν δούμε στο ~17:20 του παραπάνω βίντεο τα ημιαξόνια της traction avant είναι πραγματικά εντυπωσιακά (δεν είχα ξαναδεί κάτι διαφορετικό από μπιλιοφόρους μπροστά, σε όλα τα μπροστοκίνητα - πρώτη φορά βλέπω τέτοιο άξονα ). Εχω δει και σε παλια πισωκινητα τετοιους σταυρους, μαλλον δεν "κυκλοφορεις πολυ" Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 19, 2022 #11047 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2022 Τα χοντρά μεταλλικά που φαίνονται κολλημένα πρέπει να είναι έξτρα, γιατί αν ψάξετε σχέδια από τα ημιαξόνια, θα τα δείτε λεπτά, όπως τα κανονικά που ξέρουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 20, 2022 #11048 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 πριν 9 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: Αααα εσεις ειστε ολοι σκληροπυρηνικοί! Εγω δεν εχω αλλάξει τίποτα το "δομικό" στον twincharger με 235k χλμ πλέον (ούτε και στο dsg...κατσε να χτυπησω κανενα ξύλο ) αλλά παίζει να έχω αλλάξει τα μισά περιφερειακά κάποια απο 2-3 φορές (μανγητική κομπρέσσορα, αντλίες υψηλής/χαμηλής, ψυγείο, βεντιλατέρ, καμια 10αρια βαλβίδες απο αυτές που εχει σε αφθονία, κιτ χρονισμού φυσικά, κλειδαριές, τελευταίως σεβρο + ολες τις βαλβίδες του...και σίγουρα τίποτα ψιλά ακομα που ξεχνάω!) Έχεις κάνει μια εκτίμηση κόστους? Ποια ήταν στο πρόγραμμα λόγω φυσιολογικής φθοράς και ποια απροσδόκητα λόγω ελαττώματος ? Από περιέργεια ρωτάω ( κ ήρεμα σίγουρα ) Επίσης, από ανάρτηση (+top mounts) , συμπλέκτες, φρένα κλπα ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιανουάριος 20, 2022 #11049 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 2 hours ago, Thresh86 said: Έχεις κάνει μια εκτίμηση κόστους? Ποια ήταν στο πρόγραμμα λόγω φυσιολογικής φθοράς και ποια απροσδόκητα λόγω ελαττώματος ? Από περιέργεια ρωτάω ( κ ήρεμα σίγουρα ) Επίσης, από ανάρτηση (+top mounts) , συμπλέκτες, φρένα κλπα ? Έχω φίλο που στα όσα χρόνια έχει το Golf Plus 1.4TSI, χωρίς DSG, έχει δώσει περίπου 6-6.500€ σε συμμαζεματα. 1 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 20, 2022 #11050 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 2 hours ago, Thresh86 said: Έχεις κάνει μια εκτίμηση κόστους? Ποια ήταν στο πρόγραμμα λόγω φυσιολογικής φθοράς και ποια απροσδόκητα λόγω ελαττώματος ? Από περιέργεια ρωτάω ( κ ήρεμα σίγουρα ) Επίσης, από ανάρτηση (+top mounts) , συμπλέκτες, φρένα κλπα ? Έχω αλλά δεν θελω να ξερω Να συμπληρώσω οτι το εχω πάρει με σχεδον 60κ, τα 175κ είναι δικά μου απο τα συνολικά του χιλιόμετρα και ειναι στοκ εντελως απο μοτέρ. Χοντρικά είναι κάπου 4.5κ τα έξτρα στα 12 χρονια (υπολογίζω και τον ουρανο πχ που επεσε η επενδυση και τον άλλαξα και ηλεκτρικα θέματα κλπ) οχι τραγικά, αλλά οχι και λίγα. Ανάρτηση είχα bilstein b6 για 120κ χλμ που ήταν άψογη μεχρι που έσπασε πίσω το ενα αμορτισερ και αντικαστάθηκαν με kyb ultra sr τα οποία ειναι τραγικά σκληρά και καθόλου άνετα παρότι στρίβουν αρκετά καλά. Top mount 1 φορά εχω αλλάξει,αλλά τωρα θελει παλι μπροστά τα ακούω να παραπονιούνται, σινεμπλοκ από s3 κρατάνε γερα. Φρένα ειχα βάλει απο gti6, 1 φορά εχω αλλάξει δίσκους μπροστά (παρότι ετρωγε ξύλο ενιοτε έχει κάνει και αρκετά χιλιομετρα πόλη/εθνικη) αλλά οκ αυτά ολα είναι νορμάλ συντήρηση, δεν μετράω τα λάδια/μπουζι/αναρτήσεις/φρένα/λάστιχα, αυτά θα τα θέλει οποιοδήποτε αυτοκίνητο... Συμπλεκτη μη μελετάς, είναι dsg και εχει πολύδισκο αλλά εχω το 6αρι που κολυμπάνε σε βαλβολίνη οπότε εχοντας κάνει τις αλλαγές λάδι/φίλτρο στο κιβώτιο κανένα θεμα ΕΥΤΥΧΩΣ Απο αυτά που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ τα περισσότερα δεν είναι φυσιολογική φθορά...ας πούμε οτι το σεβρο ισως είναι λογω χιλιομέτρων και οι αντλίες βενζίνης 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 20, 2022 #11051 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 πριν 6 λεπτά, το μέλος and64 έγραψε: Έχω αλλά δεν θελω να ξερω Να συμπληρώσω οτι το εχω πάρει με σχεδον 60κ, τα 175κ είναι δικά μου απο τα συνολικά του χιλιόμετρα και ειναι στοκ εντελως απο μοτέρ. Χοντρικά είναι κάπου 4.5κ τα έξτρα στα 12 χρονια (υπολογίζω και τον ουρανο πχ που επεσε η επενδυση και τον άλλαξα και ηλεκτρικα θέματα κλπ) οχι τραγικά, αλλά οχι και λίγα. Ανάρτηση είχα bilstein b6 για 120κ χλμ που ήταν άψογη μεχρι που έσπασε πίσω το ενα αμορτισερ και αντικαστάθηκαν με kyb ultra sr τα οποία ειναι τραγικά σκληρά και καθόλου άνετα παρότι στρίβουν αρκετά καλά. Top mount 1 φορά εχω αλλάξει,αλλά τωρα θελει παλι μπροστά τα ακούω να παραπονιούνται, σινεμπλοκ από s3 κρατάνε γερα. Φρένα ειχα βάλει απο gti6, 1 φορά εχω αλλάξει δίσκους μπροστά (παρότι ετρωγε ξύλο ενιοτε έχει κάνει και αρκετά χιλιομετρα πόλη/εθνικη) αλλά οκ αυτά ολα είναι νορμάλ συντήρηση, δεν μετράω τα λάδια/μπουζι/αναρτήσεις/φρένα/λάστιχα, αυτά θα τα θέλει οποιοδήποτε αυτοκίνητο... Συμπλεκτη μη μελετάς, είναι dsg και εχει πολύδισκο αλλά εχω το 6αρι που κολυμπάνε σε βαλβολίνη οπότε εχοντας κάνει τις αλλαγές λάδι/φίλτρο στο κιβώτιο κανένα θεμα ΕΥΤΥΧΩΣ Απο αυτά που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ τα περισσότερα δεν είναι φυσιολογική φθορά...ας πούμε οτι το σεβρο ισως είναι λογω χιλιομέτρων και οι αντλίες βενζίνης Θενκ γιου. Καταρχάς, το 6άρι έχεις ή το 5άρι (γενιά Golf εννοώ) ? Είμαι και εγώ αντίστοιχα σε αρκετά χλμ πλέον , αν και σχετικά ξεκούραστα γιατί έγιναν πράγματι πολλά χλμ σε εθνική οδό. Οπότε κάνω έναν απολογισμό , τρόπον τινά , για να δω που βρίσκομαι όπως και να ακούσω άλλους κατόχους σε τι φάση βρίσκονται κ αυτοί στα αντίστοιχα χλμ. Το λες και και κάποιου είδους satisfaction survey απο την ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (JD Power , Jupiter Demeter , ΚΑΜΕΡΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ) Απο τις ερωτήσεις που έχω , BILSTEIN B6 ήταν στα spec του οχήματος ? Ακούω σαν μπούσουλα οτι καλύτερα τα ευρωπαικά να παίζουν με ευρωπαίους κατασκευαστές στις αναρτήσεις και τα ασιατικά/ιαπωνικά με αντίστοιχες εντόπιες, το "δέσιμο" είναι πιο καλό. Θα το επιβεβαιώσω ή θα το απορρίψω αυτό όταν ξαναβάλω αναρτήσεις απο ευρωπαίο κατασκευαστή γιατί έκανα και εγώ πέρασμα σε ΚΥΒ απο Monroe. Επίσης, τα υπόλοιπα που έβαλες σαν υψηλότερης απόδοσης , δεν ήσουν με κάτι ευχαριστημένος απο τα oem ή απλά ήθελες να πειραματιστείς ? ΥΓ αυτό με τον ουρανό να το προσέχεις , κάτι τέτοιο φοβόντουσαν και οι Κέλτες και το είπαν στον Μ.Αλέξανδρο και δε τους πίστεψε και τελικά 2400 χρόνια αργότερα επιβεβαιώνονται. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση Cyber_Cookie Ιανουάριος 20, 2022 Δημοφιλής Δημοσίευση #11052 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 πριν 44 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: ΚΥΒ KYB = Keep Your Bilsteins. 1 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 20, 2022 #11053 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 1 hour ago, Thresh86 said: Θενκ γιου. Καταρχάς, το 6άρι έχεις ή το 5άρι (γενιά Golf εννοώ) ? Είμαι και εγώ αντίστοιχα σε αρκετά χλμ πλέον , αν και σχετικά ξεκούραστα γιατί έγιναν πράγματι πολλά χλμ σε εθνική οδό. Οπότε κάνω έναν απολογισμό , τρόπον τινά , για να δω που βρίσκομαι όπως και να ακούσω άλλους κατόχους σε τι φάση βρίσκονται κ αυτοί στα αντίστοιχα χλμ. Το λες και και κάποιου είδους satisfaction survey απο την ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (JD Power , Jupiter Demeter , ΚΑΜΕΡΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ) Απο τις ερωτήσεις που έχω , BILSTEIN B6 ήταν στα spec του οχήματος ? Ακούω σαν μπούσουλα οτι καλύτερα τα ευρωπαικά να παίζουν με ευρωπαίους κατασκευαστές στις αναρτήσεις και τα ασιατικά/ιαπωνικά με αντίστοιχες εντόπιες, το "δέσιμο" είναι πιο καλό. Θα το επιβεβαιώσω ή θα το απορρίψω αυτό όταν ξαναβάλω αναρτήσεις απο ευρωπαίο κατασκευαστή γιατί έκανα και εγώ πέρασμα σε ΚΥΒ απο Monroe. Επίσης, τα υπόλοιπα που έβαλες σαν υψηλότερης απόδοσης , δεν ήσουν με κάτι ευχαριστημένος απο τα oem ή απλά ήθελες να πειραματιστείς ? ΥΓ αυτό με τον ουρανό να το προσέχεις , κάτι τέτοιο φοβόντουσαν και οι Κέλτες και το είπαν στον Μ.Αλέξανδρο και δε τους πίστεψε και τελικά 2400 χρόνια αργότερα επιβεβαιώνονται. 5αρι 3θυρο 2007 sportline Τα bilstein προφανώς και ήταν εξτρα, κατι sachs ψιλοσάπια φοραγε απο τη μάνα του. Πάντα μιλάω με εργοστασιακά ελατήρια, αν τα αλλάξεις αλλάζει το όλο στήσιμο ετσι κι αλλιώς. Τα φρένα πάντα μου φαίνονταν ανεπαρκή γιατι το 140αρι φόραγε 288 μπροστά και 256 πίσω, αν το κυνηγούσες λίγο σε στροφές δεν ήταν και οτι καλύτερο. Ενα απο τα θετικά του γκρουπ είναι οτι βρίσκεις bolt on πραγματα αρκετά εύκολα, οπότε βρήκα συγκεκριμένα gti 6 πίσω σετ με δαγκάνες 276 και μονο βάσεις δαγκανών και δίσκους 312 για μπροστά. Η βελτίωση είχε νόημα και δεν κόστισε κάτι τρελό αφού έτσι κι αλλιώς ήταν καιρός να αλλάξω δίσκους όταν το έκανα (κάπου στα 100k χλμ έγινε αυτο) Για τον ουρανό ισχύει....ασε γιατι αρχισαν να κρεμάνε και οι επενδύσεις στις πόρτες αλλά αυτές ετσι θα μείνουν 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 20, 2022 #11054 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 πριν 6 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: 5αρι 3θυρο 2007 sportline Τα bilstein προφανώς και ήταν εξτρα, κατι sachs ψιλοσάπια φοραγε απο τη μάνα του. Πάντα μιλάω με εργοστασιακά ελατήρια, αν τα αλλάξεις αλλάζει το όλο στήσιμο ετσι κι αλλιώς. Τα φρένα πάντα μου φαίνονταν ανεπαρκή γιατι το 140αρι φόραγε 288 μπροστά και 256 πίσω, αν το κυνηγούσες λίγο σε στροφές δεν ήταν και οτι καλύτερο. Ενα απο τα θετικά του γκρουπ είναι οτι βρίσκεις bolt on πραγματα αρκετά εύκολα, οπότε βρήκα συγκεκριμένα gti 6 πίσω σετ με δαγκάνες 276 και μονο βάσεις δαγκανών και δίσκους 312 για μπροστά. Η βελτίωση είχε νόημα και δεν κόστισε κάτι τρελό αφού έτσι κι αλλιώς ήταν καιρός να αλλάξω δίσκους όταν το έκανα (κάπου στα 100k χλμ έγινε αυτο) Για τον ουρανό ισχύει....ασε γιατι αρχισαν να κρεμάνε και οι επενδύσεις στις πόρτες αλλά αυτές ετσι θα μείνουν Μ'άρεσε πολύ το 5άρι , είχα οδηγήσει το 1.4 TSI και ένα πειραγμένο GTI με 240+ ίππους, πολύ ενδιαφέρον σασί. Οι σκέψεις σου μετά τις χαζοβλάβες που αντιμετώπισες ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 20, 2022 #11055 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 Μόλις τώρα, το μέλος Thresh86 έγραψε: Οι σκέψεις σου μετά τις χαζοβλάβες που αντιμετώπισες ? 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 20, 2022 #11056 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 (edited) 1 hour ago, Thresh86 said: Μ'άρεσε πολύ το 5άρι , είχα οδηγήσει το 1.4 TSI και ένα πειραγμένο GTI με 240+ ίππους, πολύ ενδιαφέρον σασί. Οι σκέψεις σου μετά τις χαζοβλάβες που αντιμετώπισες ? Ναι ήταν η γενιά μετα το mk2 ουσιαστικά που "ξύπνησε" ξανά η vw Οι σκέψεις μου είναι οτι το πακέτο twincharger + dsg είναι πολύ καλό ΟΤΑΝ δουλεύει ακόμα και στοκ οπως το έχω, ακόμα καλύτερα με ενα σωστό 1ο στάδιο! Όταν το πήρα δεν υπήρχει αντίστοιχος συνδυασμός σε αυτά τα κυβικά εκτός γκρουπ απ'οσο θυμάμαι, χώρια που οι διάφοροι σχιστομάτηδες έβγαζαν ακομα 1.4 ατμόσφαιρα 90 άλογα... Θα το άλλαζα μονο για παραπάνω κυβικά, κίνηση που δεν ήθελα να κάνω ομως για διάφορους λόγους (οικονομικό φυσικά + το οτι έχω διάφορα πρόσβαση σε διάφορα αυτοκίνητα άλλων κατηγοριών για να χρησιμοποιήσω αν χρειαστεί) οπότε μέχρι νεωτέρας παραμένει ως έχει! Αυτό που μου την έδωσε πιο πολύ ήταν το θέμα με την καδένα και το μεταβλητό, έπρεπε 100% να καλυφθεί απο vw γιατί ήταν μια βλαβη που ο χρήστης είχε 0% συμμετοχή. Εγω παρότι άλλαζα και αλλάζω λάδια καθε 7.5k απ'οταν το πηρα, στις 100κάτιk χρειάστηκε να αλλάξω ολο το σετ... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2022 από and64 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Etern4L Ιανουάριος 20, 2022 #11057 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2022 Έχει κανένας εμπειρία για Peugeot 308 1.2 e-THP 130hp για βλάβες ή αδυναμα σημεία κλπ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 21, 2022 #11058 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2022 Ένα μικρό demonstration για τους λόγους που με οδήγησαν να πάρω το ίδιο αμάξι με τον Clarkson (λίγο πιο μοντέρνο): 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 21, 2022 #11059 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2022 Κόντρα θανάτου στην παραλιακή (VIDEO&ΕΙΚΟΝΕΣ) WWW.NOTIA.GR Τραγική κατάληξη είχε η κόντρα δύο ΙΧ τα ξημερώματα της Πέμπτης στην παραλιακή. Όπως φαίνεται και στο βίντεο, ένα από... 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Ιανουάριος 21, 2022 #11060 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2022 7 minutes ago, ARMAGEDDON said: Κόντρα θανάτου στην παραλιακή (VIDEO&ΕΙΚΟΝΕΣ) WWW.NOTIA.GR Τραγική κατάληξη είχε η κόντρα δύο ΙΧ τα ξημερώματα της Πέμπτης στην παραλιακή. Όπως φαίνεται και στο βίντεο, ένα από... Αδιανόητο! Λες και τράβηξε χειρόφρενο στο πάγο γύρισε... Ένα ακόμα νεο παιδί χάνεται για το τίποτα... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now