Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 3 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Panamera Turbo S το προηγούμενο μοντέλο και Carrera 4S 992…

Μιας και η κουβέντα πήγε στο αντισπίν της Ferrari. Έχω την εντύπωση ότι οι Porsche βάζουν καλύτερα την δύναμη στο δρόμο, και δεν πετάνε εύκολα κώλους ακόμα και οι πισωκίνητες. Πάντα με τις προστασίες off. Επιβεβαιώνεις;

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Lakisss said:

Μιας και η κουβέντα πήγε στο αντισπίν της Ferrari. Έχω την εντύπωση ότι οι Porsche βάζουν καλύτερα την δύναμη στο δρόμο, και δεν πετάνε εύκολα κώλους ακόμα και οι πισωκίνητες. Πάντα με τις προστασίες off. Επιβεβαιώνεις;

Εξαρτάται για τι μοντέλο μιλας. Οι 911 με το μοτερ που κρέμεται πίσω εχουν περισσότερη πρόσφυση αλλα κάποιες γενιές δεν ήταν καθόλου εύκολες στη διόρθωση όταν ξεπεράσεις το όριο, κυρίως οι παλιότερες (996 και πίσω)

 

Σε άσφαλτο Ελλάδας πάντως και το 1800αρι mx5 φεύγει για πλάκα οπότε ψάχνεις να βρεις... 😄

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

το Widowmaker κάποτε δεν βγήκε για πλάκα  :)

 

χρειάστηκε πολύ δουλειά απο τους μηχανικούς για να μειώσουν την επίδραση κάποιων εγγενών μειονεκτημάτων ελέω διάταξης (κινητήρας πίσω)

 

όποιος έχει όρεξη , μια πολύ καλή ανάλυση για το πως στρίβει μια πολύ δυνατή (τότε αλλά και σήμερα) πισωκίνητη και πισώβαρη 911

 

 

 

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Τα προβλήματα για τους άμπαλους οδηγούς έχουν λυθεί σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής από το 1934 :p 

 

 

Το βασικότερο πλεονέκτημα ήταν η ευκολία οδήγησης.

 

Φυσικά σήμερα που όλοι έχουμε μπροστοκίνητο ψάχνουμε τα πισωκίνητα με το τσιγγέλι, αλλά ακόμη και τα 70s τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνταν ήταν με την κίνηση πίσω (40 χρόνια μετά την traction avant). Ο λόγος φυσικά η αξιοπιστία, η ευκολία κατασκευής, η δυνατότητα για μεγάλου μεγέθους κιβώτια ταχυτήτων, το ξεχωριστό διαφορικό, τα οδηγικά χαρακτηριστικά στα γρήγορα αυτοκίνητα and the list goes on - αν δούμε στο ~17:20 του παραπάνω βίντεο τα ημιαξόνια της traction avant είναι πραγματικά εντυπωσιακά (δεν είχα ξαναδεί κάτι διαφορετικό από μπιλιοφόρους μπροστά, σε όλα τα μπροστοκίνητα - πρώτη φορά βλέπω τέτοιο άξονα :p ). 

 

Ένα καλό μπροστοκίνητο σε κάνει μάγκα. Αν δε είναι και αργό, τζάμπα μάγκα, γιατί το πας στα όρια της πρόσφυσης εύκολα. Been there, done that. Still there (άμπαλος θείτσος) :hehe: 

  • Like 3
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Lakisss said:

Μιας και η κουβέντα πήγε στο αντισπίν της Ferrari. Έχω την εντύπωση ότι οι Porsche βάζουν καλύτερα την δύναμη στο δρόμο, και δεν πετάνε εύκολα κώλους ακόμα και οι πισωκίνητες. Πάντα με τις προστασίες off. Επιβεβαιώνεις;


Και τα 2 ήταν 4κινητα, το ένα ήταν test drive λόγω επικείμενης αγοράς, το άλλο ήταν απλή δοκιμή επειδή μου το δάνεισε γνωστός μου οπότε δεν έκανα το λάθος να πειράξω τα ηλεκτρονικά. Η 970 σε σχέση με το S8 είχε πιο άμεσο τιμόνι και αισθανόσουν πως πατούσε ναι μεν καλύτερα στο δρόμο αλλά πιο, ας πούμε, στις μύτες των ποδιών, καλύτερη αίσθηση και απόκριση λόγω αρκετά μικρότερου βάρους. Φυσικά μιλάμε πάλι για ένα βαρύ, μεγάλο, σεντάν αυτοκινητο αλλά έκρυβε καλά τα κιλά και το μέγεθος του.
Η 992 4S ήταν σε άλλο επίπεδο σε σχέση με ότι έχω οδηγήσει. Ένα αυτοκινητο φαρδύ σε μέγεθος το οποίο όμως στην Sport ρύθμιση νόμιζες πως οδηγούσες το Mini. Άμεση απόκριση σε γκάζι και τιμόνι με τρελή πληροφόρηση ανά πάσα στιγμή για το που πατάει το αμάξι και που ακριβώς βρίσκεται στο δρόμο. Νομίζεις πως μπορείς να κάνεις και να το οδηγήσεις όπως θέλεις γιατί σου έδινε απίστευτη αίσθηση σιγουριάς με το πως πατούσε στο δρόμο. 
 

Πισωκίνητο έχω οδηγήσει ένα E220 της Mercedes σχετικά καινούριο (νομίζω μοντέλο του ‘20) και για μένα ήταν ένα αυτοκινητο το οποίο ναι μεν έδειχνε βαρύ αλλά με πολύ ελαφρύ τιμόνι σε σημείο που όταν το έβαζες στην πιο σπορ ρύθμιση έκανε χασιματα του τιμονιού στην ευθεία… Δεν ξέρω αν πήγαινε κάτι λάθος με το αμάξι ή αν είναι έτσι, πάντως προσωπικά ποτέ δεν θα αγόραζα κάτι τέτοιο. Ήσουν με ένα διαρκές άγχος ακόμα και σε απλό ταξιδάκι. 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Πισωκίνητο χωρίς antispin θέλει σεβασμό, χέρια και μυαλό.
150 άλογα να έχει, στους άθλιους Ελληνικούς δρόμους θα πετάξει κώλο για πλάκα...
Χωρίς ESP ακόμα και ένα ψόφιο CLK200 W209 που είχα, δίπλωνε με ευκολία μέχρι που έμπαινε, θες δε θες, το "2ο" antispin του.

 

Παιδαριώδες λάθος να το βγάλεις σε αμάξι με 700 άλογα και άπειρη ροπή χαμηλά...

 

Το στενάχωρο είναι οτι ο κόσμος δε μαθαίνει απο τα λάθη των άλλων, και η ιστορία επαναλαμβάνεται.

  • Like 3
  • Agree 3
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, and64 said:

Εξαρτάται για τι μοντέλο μιλας. Οι 911 με το μοτερ που κρέμεται πίσω εχουν περισσότερη πρόσφυση αλλα κάποιες γενιές δεν ήταν καθόλου εύκολες στη διόρθωση όταν ξεπεράσεις το όριο, κυρίως οι παλιότερες (996 και πίσω)

 

Σε άσφαλτο Ελλάδας πάντως και το 1800αρι mx5 φεύγει για πλάκα οπότε ψάχνεις να βρεις... 😄

 

ουτε καν. το 1.6 mx-5 που είχα (110 πόνυ) + μπλοκέ, πέταγε πανεύκολα με λάστιχα 3ετίας. Δεν συζυτάω για κρύα λάστιχα και νερά...

Θέλει πολύ προσοχή και σεβασμό το πισωκίνητο, πόσο μάλλον όταν εισαι στα 200+ άλογα

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, YDinopoulos said:

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

και σου δειχνω πιστονακι φιλου....

 

 

Και για πες... Βάραγε 2μπαρα ή ήταν κανένα απο τα "καλά" μοτέρ του ομίλου που βαράνε και στοκ; :shifty:

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

Θρυλική Ferrari Enzo έγινε σμπαράλια στα χέρια μηχανικού

 

Παράθεση

Σημαντικές υλικές ζημιές υπέστη μία Ferrari Enzo, όταν ο οδηγός της έχασε τον έλεγχο, βγήκε εκτός δρόμου και έπεσε πάνω σε ένα δέντρο κοντά στο Αμστερνταμ της Ολλανδίας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Enzo αυτή ανήκει σε μια τοπική αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και ο οδηγός ήταν ένας από τους μηχανικούς που εργάζεται εκεί.

 

  • Like 1
  • Haha 2
  • Sad 3
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Cyber_Cookie said:

 

secret stephen colbert GIF

 

Μη νομίζεις οτι είμαι κανένας εγκάθετος, εχω και γω ενα τέτοιο οπότε έχω κερδίσει το δικαίωμα αυτο 😂

(για την ακρίβεια το έχω χρυσοπληρώσει :p )

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος and64 έγραψε:

 

Μη νομίζεις οτι είμαι κανένας εγκάθετος, εχω και γω ενα τέτοιο οπότε έχω κερδίσει το δικαίωμα αυτο 😂

(για την ακρίβεια το έχω χρυσοπληρώσει :p )

 

No Way Beer GIF by Busch

 

Spoiler

2 κομμένους στρόφαλους έχω με το 2.5 R5 της Audi σε 2 διαφορετικά μοτερ. Πιστεύω και εγώ έχω membership.

 

  • Haha 5
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Cyber_Cookie said:

2 κομμένους στρόφαλους έχω με το 2.5 R5 της Audi σε 2 διαφορετικά μοτερ. Πιστεύω και εγώ έχω membership.

Και που κρυβόσουν τόσο καιρό;;;;  😂

 

Έλεγα οτι εχει και 1 σοβαρό μοτερ το γκρουπ αλλά μάλλον όχι... Γιατί τα πήρες στο χέρι αν επιτρέπεται, λόγω tuning? 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.