Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

42 minutes ago, Thresh86 said:

είναι σύνθετο το ζήτημα και δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα αυτή κουλτούρα του street racing , όσο κ αν με βρίσκει σύμφωνο η περαιτέρω παρακίνηση για μαθήματα,κουλτούρα ασφαλούς οδήγησης, safetrack κλπα

 

Για πρώτη φορά πάντως αρχίζω και αναρωτιέμαι μήπως το έχουμε παρακάνει πλέον στα αυτοκίνητα / μοτοσυκλέτες.

 

Η εν λόγω Ferrari πιάνει τα 200 σε 7.5 δεύτερα. Κ να σου γλυστρήσει το πόδι που λέει ο λόγος έχει φτάσει 3ψηφιο αριθμό.

 

Χεκ, η μεσαίου κυβισμού  μηχανή μου και πιάνει τα 100 σε < 4sec. 

 

Γνωρίζουμε οτι έρχονται black box , speed limiter , οι Γάλλοι είναι πολύ αυστηροί με ιπποδυναμεις και ταχύτητες και ενώ αντιτίθεμαι σε όλα αυτά , αρχίζω και προβληματίζομαι. 

Αμά είσαι "μπαμπουίνος" φίλε μου -και δε το λέω για σένα- και το Μάτι του Σάουρον να σε βλέπει κάθε φορά που κάνεις βλακεία , τη στραβή θα την κάνεις. Το θέμα είναι

μην σκοτωθεί  κάποιος αθώος . Αυτά που λες θα εφαρμοστούν 100% και θα σε χαλάσει και εμένα θα με χαλάσει , αλλά δυστηχώς για όλα τα στραβά πράγματα

σε αυτόν αυτόν τον κόσμο που τα προκαλούν λίγοι, οι πολλοί την πληρώνουν...

Έγινε επεξεργασία από chrkon
  • Like 3
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

btw, σχετικά με το ατύχημα στη βούλα.... ακόμη και να πήρε την στροφή που φαίνεται από την κάμερα του βενζινάδικου με 80, ακολουθεί η γνωστή ευθεία που απο το μέσο και μετά ειναι και ανηφορική, γνωστότατη είτε για κόντρες είτε για ανοίγματα. Επειδή μένω στην περιοχή, έχω δει παρα παααρα πολλούς με το που βγαίνουν από την στροφή να βουτάνε το πόδι όσο πάει.

 

Από το τέλος της στροφής μέχρι το φανάρι (η προσκρουση είναι ~15 μέτρα μετά το φανάρι) έχεις καθαρά 100μ ευθείας, αν βάλεις και το τελείωμα της καμπής γίνονται 110-120μ ανάλογα το πόσο ήρωας νιώθεις.

 

Με το συγκεκριμμένο όχημα, 488 Pista, το 80-120 έρχεται σε 1.3sec, το 100-180 σε 3.6sec... μια χαρά είχε το χώρο και το χρόνο για να φτάσει τα 150+, αν όντως βούτηξε το πόδι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Snips said:

Και φυσικά δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα στην οδηγική παιδεια και στον έλεγχο του τρόπου οδήγησης. Είναι μεγάλος ο πόνος λέει η επώνυμη αδερφή του. Αν είναι, κάνε κάτι γι αυτό. Μπες στην βουλή και κάντα ολα "λίμπα". Απαίτησε x 1000 πρόστιμα, μικρότερα όρια ταχύτητας, μαθήματα στα σχολεία. Κάντο όμως. Η εσύ η κάποιος που έχει στυλό και αποφασίζει. Με δύο τρία ιδιωτικά σωματεία ανά την Ελλάδα, τα ζώα εκεί έξω δεν εξαφανίζονται. Τουρμπάτο θέλει ο ένας, μούρη ο άλλος, χρυσή αλυσίδα στο λαιμό, φορτηγάκι να βγαίνει από ότι παράδρομο θέλει χωρίς έλεγχο, διότι εκεί μεγάλωσε....και άλλα ωραία αποτελέσματα της αυτοκαταστροφικότητας μας.

 

Ευτυχώς δεν πήρε κανέναν στον λαιμό του. 

 

Δεν είναι έτσι, έτσι λέει ο Ιαβέρης.

Ισχύει ως ένα βαθμό, αλλά υπάρχει και μεγάλη υποκρισία.

 

Με το τσιγάρο, σιγά σιγά αυξήθηκε ο φόρος, σταμάτησαν οι διαφημίσεις, αλλά πάλι πολλά μέρη είναι τεκές. Παρ'όλ'αυτά γίνεται πλέον (μετά από 10 χρόνια που εφήρμοσε τον αντικαπνιστικό ο Γιωργάκης) σοβαρή προσπάθεια να περιοριστεί το κάπνισμα. 

 

Στα αυτοκίνητα, μπορείς να εισάγεις αντίστοιχα ένα μεγάλο φόρο σε μεγάλες ιπποδυνάμεις (όπως πρακτικά πάντα γινόταν, είτε με τα κυβικά είτε με την εργοστασιακή αξία), οπότε να κάνεις τα γρήγορα αυτοκίνητα λιγότερο ποθητά από το μέσο όρο.

 

Όμως αυτό προϋποθέτει να πιστεύεις ότι η ταχύτητα σκοτώνει.

Δυστυχώς δεν είναι η ταχύτητα (σε λογικά πάντα πλαίσια, όχι στα 400+ στην άουτομπαν που είδα παραπάνω) που σκοτώνει αλλά η ηλιθιότητα.

Ηλιθιότητα θα πει λανθασμένοι χειρισμοί του αυτοκινήτου, που είναι το πρόβλημα του 99% των οδηγών, είτε οδηγούν αργά, είτε οδηγούν γρήγορα.

 

Μετά το ερώτημα είναι οι εξωφρενικές κατασκευές. Τόσο η πόρσε του μαντ όσο και η φερράρι αυτή ανήκουν σε μια ιδιότυπη κατηγορία εξωφρενικών / εξωτικών κατασκευών. Υποθέτω ότι από τα μαμισιάτικα να το αγοράσεις (φορολογημένο υποθέτω τα 200.000 ευρώ από τα 500.000 είναι φόροι) καλύπτουν τα έξοδα του κρατικού μηχανισμού που θα σε μαζέψει από τα δέντρα. 

 

Μεγάλο πρόβλημα σε αυτές τις ειδικές κατασκευές είναι τα αυτόματα κιβώτια. Ο άλλος θεωρεί ότι μπορεί να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο που υπό ΚΣ θα δυσκολευόταν να το ξεκινήσει. Αν δυσκολευόταν να το ξεκινήσει, να κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων, να ζεστάνει τα φρένα κλπ. θα καταλάβαινε ότι θέλει λίγο προσοχούλα και ότι δεν μπορείς να πιέσεις ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρεις πως πάει και πως συμπεριφέρεται. Τώρα τι φταίει που μια φεράρι έφυγε σε δρόμο που στρίβει πούντο με τα ίδια χιλιόμετρα, υποθέτω ότι καταλαβαίνουμε σιγά σιγά στην Ελλάδα με τους νεόπλουτους που έχουμε πλέον σε αφθονία (bitcoin? αδερφή βουλευτής? φτηνό εργατικό δυναμικό λόγω κρίσης? τραπ?) ότι άλλο η μούρη άλλο η οδήγηση. Η αγωνιστική οδήγηση προϋποθέτει αγωνιστικά στημμένα αυτοκίνητα, κλειστούς δρόμους, στολή πυρασφάλειας, ρολ-μπαρ/ενισχύσεις κλπ. Όλα αυτά δεν έχουν βγει επειδή θέλει κάποιος να βαρύνει το σαξόραλλο με ρολλμπαρ, είναι επειδή στην πρώτη έξοδο εκτός από το αμάξι θα πέταγες και τον οδηγό. Όταν λοιπόν πας και αυτοκίνητα με πίσω κίνηση και 700 άλογα τα πουλάς έξω, αυτοκίνητα τα οποία με αντίστοιχα άλογα, 4κίνηση, αγωνιστικό στήσιμο και ρολλ μπαρ ξεκλήριζαν τους οδηγούς αγώνων των 80s (group b), υπάρχει μια υποκρισία στο θέμα. Αν δεις incam εποχής με group b καταλαβαίνεις γιατί δεν μπορείς να το κάνεις και γιατί δεν μπορείς να δώσεις χειροκίνητο με αυτά τα άλογα χωρίς βοηθήματα. 

 

Εμένα αυτό που μου τη δίνει είναι ότι όταν βγει ένα σαξόραλλο με λάθος υπολογισμό στροφής βγαίνουν όλοι οι δημοσιογράφοι μηδέν παιδεία, μηδέν το ένα, μηδέν το άλλο, ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Όταν βγαίνει ο οιωνεί οδηγός αγώνων παίκτης ρηάλιτη αδερφός βουλευτού μυκονιάτης, προσπερνάει εμφανώς από δεξιά στην παραλιακή με ...72 σύμφωνα με υπολογισμούς και μετά καρφώνεται στην ευθεία, ήταν η κακιά στιγμή, δεν έτρεχε για φεράρι, είναι καλά αυτοκίνητα οι φεράρι κλπ. 

Τεράστιο φάουλ της φερράρι ότι πήρε φωτιά το αυτοκίνητο, οποιοδήποτε τέτοιο αυτοκίνητο παίρνει φωτιά σε τέτοια σύγκρουση (δεν ήταν με υπερβολικά χιλιόμετρα) είναι για τα σκουπίδια. Προφανώς σχεδιαστικό λάθος. Άκουσα φυσικά κάποιον δημοσιογράφο (Παυλόπουλο) να λέει ότι φταίει ότι έχει τη μηχανή πίσω. Ούτε ο Τσάκωνας τέτοια διάγνωση.

 

Τα μεταξωτά εσώρουχα θέλουν και μεταξωτά οπίσθια, αλλιώς C5 θείτσικη, στρίβεις με πιο πολλά από το μέσο οδηγό φεράρι (ή τουλάχιστον το κάνεις για πιο πολλές στροφές :p) και ισοπεδώνει και τις λακούβες. Με το ESP πάντα ON!

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Στο 3:20 βλέπεται τι έγινε:

 

Είσοδος στροφής 72, έξοδος 140. Δεν πιάνει πάντα.

Υποθέτω ότι τον περιστροφικό 5 θέσεων διακόπτη έπρεπε να τον δίνουν με λουκετάκι κλειδωμένο στο wet για χρήση σε στεγνή ελληνική άσφαλτο και να σου κλειδώνουν το αμάξι στο γκαράζ όταν βρέχει.

  • Like 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

πριν 2 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Τεράστιο φάουλ της φερράρι ότι πήρε φωτιά το αυτοκίνητο, οποιοδήποτε τέτοιο αυτοκίνητο παίρνει φωτιά σε τέτοια σύγκρουση (δεν ήταν με υπερβολικά χιλιόμετρα) είναι για τα σκουπίδια. Προφανώς σχεδιαστικό λάθος.

Τι διαβαζουμε...

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fatalara said:

 

 

Τι διαβαζουμε...

 

Μοιράζω απλόχερα γνώση!

 

@fatalara

Διάβασε κι εδώ τι λέει ο πραγματογνώμονας:

https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1273017/dystyxima-me-ferrari-den-yparxei-poythena-frenarisma-den-empleketai-allo-aytokinito

Τέλος, εξέφρασε τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι το όχημα τυλίχθηκε αμέσως στις φλόγες. “Τα αυτοκίνητα αυτής της κλάσης έχουν δικλείδες ασφαλείας στο ντεπόζιτο που είναι τα καύσιμα. Δεν πρέπει να παίρνουν αμέσως φωτιάς. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, θα αποτελέσει αντικείμενο έρευνας” είπε.

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Στο 3:20 βλέπεται τι έγινε:

 

Είσοδος στροφής 72, έξοδος 140. Δεν πιάνει πάντα.

Υποθέτω ότι τον περιστροφικό 5 θέσεων διακόπτη έπρεπε να τον δίνουν με λουκετάκι κλειδωμένο στο wet για χρήση σε στεγνή ελληνική άσφαλτο και να σου κλειδώνουν το αμάξι στο γκαράζ όταν βρέχει.

 

Ακόμη και καινούργιο τηγάνι να πάρεις, πρέπει να το μάθεις. Καθόλου τυχαία, ίδιο αυτοκίνητο, μία μέρα μετά την αγορά του:

Το γκάζι είναι σαν σκανδάλη: Αν δεν ξέρεις τι κάνεις, μην το πατάς.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Μοιράζω απλόχερα γνώση!

 

@fatalara

Διάβασε κι εδώ τι λέει ο πραγματογνώμονας:

https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1273017/dystyxima-me-ferrari-den-yparxei-poythena-frenarisma-den-empleketai-allo-aytokinito

Τέλος, εξέφρασε τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι το όχημα τυλίχθηκε αμέσως στις φλόγες. “Τα αυτοκίνητα αυτής της κλάσης έχουν δικλείδες ασφαλείας στο ντεπόζιτο που είναι τα καύσιμα. Δεν πρέπει να παίρνουν αμέσως φωτιάς. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, θα αποτελέσει αντικείμενο έρευνας” είπε.

 

Γιαυτο σου λεω οτι δεν ειναι σχεδιαστικο λαθος της φερραρι. Μας εβγαλες το ματι. Γυρευε τι εκαναν οι Σερβοι η ο προηγουμενος.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως είναι απλό να ελεγχθεί αν το αυτοκινητο είχε μπει ρε race mode με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βγαλμένα. Εγώ πιστεύω 99% αυτό είχε γίνει και βεβαια το γεγονός πως είναι πισωκίνητο. Προσωπικά έχω 4κινητο αυτοκινητο και τα ηλεκτρονικά τα βγάζω μόνο στο dragstrip αλλά έχω και αυτογνωσία. Δεν την έχω δει οδηγος F1 και ας είναι το αμάξι 1000 άλογα. 
 

Τωρα για την φωτιά που άρπαξε το αμάξι, σε περίπτωση πρόσκρουσης το τεπόζιτο κλειδώνει αυτόματα. Αλλά έχει πολλά πράγματα να καούν πριν το τεπόζιτο. 
 

Να προσθέσω και δεν ξανασχολιαζω το γεγονός, κρίμα στο παλικάρι που χάθηκε ότι κι αν έφταιξε, πως διάβασα ότι το αυτοκινητο του παραδόθηκε από Γερμανία. Άρα δεν ήταν καινούριο. Άρα και ερωτώ σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά; Τι ελαστικά φορούσε και πόσο κατάλληλα ήταν για τις κρύες συνθήκες που επικρατούσαν στην Ελλάδα αυτές τις μέρες; Το ατύχημα λένε έγινε 2 χλμ μακριά από εκεί που έγινε η παραλαβή του αυτοκινήτου. Αυτά τα λάστιχα 100% δεν πρόλαβαν να ζεσταθούν ποτέ, που σημαίνει πως δεν πατούσαν πουθενά και την καλύτερη άσφαλτο να είχε κάτω (πολύ αμφιβάλλω).

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minast said:

 

Ακόμη και καινούργιο τηγάνι να πάρεις, πρέπει να το μάθεις. Καθόλου τυχαία, ίδιο αυτοκίνητο, μία μέρα μετά την αγορά του:

Το γκάζι είναι σαν σκανδάλη: Αν δεν ξέρεις τι κάνεις, μην το πατάς.

 

 

Ακριβώς! Στο συγκεκριμένο έβγαλε τα ηλεκτρονικά (ή τα χαλάρωσε) και κάνει μπαμ ότι το αυτοκίνητο δεν έχει συμπλέκτη.

Όταν σου φύγει με ελάχιστα χιλιόμετρα (<80) πατάς συμπλέκτη και ισιώνεις για πλάκα. Βάζεις νεκρά, αφήνεις το συμπλέκτη να ξεκουράσεις το πόδι σου (ελπίζω ότι θα είναι τόσο βαρύς ώστε οι περισσότεροι θα αποθαρρύνονται μόνο από αυτό), και όταν αισθανθείς ότι μπορείς να ελέγξεις το ατίθασο άλογο προσπαθείς πάλι. Θα ξανασβουρήξεις άπειρες φορές μέχρι να βρεις την ισορροπία, αλλά ήθελες 700 άλογα πισωκίνητο κεντρο/πισω μήχανο. Έβρεξε? Βαθμός δυσκολίας *100. Στεγνό με νερά στην κορυφή? Βαθμός δυσκολίας *1000. Γι' αυτό ειδικές κατασκευές (Stradale / Pista etc.) καλό είναι να μπαίνουν εκεί που τους αξίζει, στην πίστα, χωρίς δέντρα στις κορυφές των στροφών αλλά με αμμοπαγίδες ή στη χειρότερη λάστιχα.

 

1 hour ago, fatalara said:

Γιαυτο σου λεω οτι δεν ειναι σχεδιαστικο λαθος της φερραρι. Μας εβγαλες το ματι. Γυρευε τι εκαναν οι Σερβοι η ο προηγουμενος.

 

Δεν το ξέρω. Όταν σχεδιάζεις ένα αυτοκίνητο για να κινείται φορώντας αντιπυρρική στολή στην Ίμολα, δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι κατάλληλο για χρήση δρόμου. 1/2 τέτοια αυτοκίνητα θα έχει ατύχημα με το πλάι, προφανώς θα πρέπει το ντεπόζιτο να βρίσκεται σε ουδέτερη θέση. Εννοείται όταν σχεδιάζεις μια F1 ή ένα αυτοκίνητο για χρήση πίστας, κάνεις ό,τι θες και ό,τι είναι καλύτερο για τα ms σε χρόνους. Όταν σχεδιάζεις για το δρόμο, υπάρχει και η ασφάλεια. Φυσικά όλες αυτές οι κατασκευές κινούνται στα όρια της νομιμότητας της έγκρισης τύπου (οι περισσότερες τέτοιες αυτοκινητοβιομηχανίες δουλεύουν με εξαιρέσεις λόγω low volume production) και γι' αυτό και αποτελούν αυτοκίνητα - όνειρα. Όμως όταν πραγματοποιεί κάποιος το όνειρό του, καλό είναι το αυτοκίνητο του δρόμου να γράφει 10 ms λιγότερα στην Ίμολα αλλά να είναι 2-3 φορές πιο ασφαλές με το ντεπόζιτο εκεί που το βάζουν όλοι. 

 

37 minutes ago, jax7480 said:

Νομίζω πως είναι απλό να ελεγχθεί αν το αυτοκινητο είχε μπει ρε race mode με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βγαλμένα. Εγώ πιστεύω 99% αυτό είχε γίνει και βεβαια το γεγονός πως είναι πισωκίνητο. Προσωπικά έχω 4κινητο αυτοκινητο και τα ηλεκτρονικά τα βγάζω μόνο στο dragstrip αλλά έχω και αυτογνωσία. Δεν την έχω δει οδηγος F1 και ας είναι το αμάξι 1000 άλογα. 
 

Τωρα για την φωτιά που άρπαξε το αμάξι, σε περίπτωση πρόσκρουσης το τεπόζιτο κλειδώνει αυτόματα. Αλλά έχει πολλά πράγματα να καούν πριν το τεπόζιτο. 
 

Να προσθέσω και δεν ξανασχολιαζω το γεγονός, κρίμα στο παλικάρι που χάθηκε ότι κι αν έφταιξε, πως διάβασα ότι το αυτοκινητο του παραδόθηκε από Γερμανία. Άρα δεν ήταν καινούριο. Άρα και ερωτώ σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά; Τι ελαστικά φορούσε και πόσο κατάλληλα ήταν για τις κρύες συνθήκες που επικρατούσαν στην Ελλάδα αυτές τις μέρες; Το ατύχημα λένε έγινε 2 χλμ μακριά από εκεί που έγινε η παραλαβή του αυτοκινήτου. Αυτά τα λάστιχα 100% δεν πρόλαβαν να ζεσταθούν ποτέ, που σημαίνει πως δεν πατούσαν πουθενά και την καλύτερη άσφαλτο να είχε κάτω (πολύ αμφιβάλλω).

 

Ακριβώς, υποθέτω ότι χαλάρωσε τα ηλεκτρονικά. Λογικά το έβαλε στο race, δηλαδή 3/5, είναι αρκετό γι' αυτό που έγινε. Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι τα 3 ντεπόζιτα, έχει 1 + 2 εκατέρωθεν των θέσεων για ιδανική κατανομή βάρους. Προφανώς ένα από αυτά άρπαξε. Ιδανικό για χρήση πίστας να έχεις 50/50 κατανομή βάρους. Επίσης είναι υπερ-ειδική κατασκευή, η Ferrari ούτως ή άλλως είναι ειδικές κατασκευές, οι Stradale / Pista etc. είναι αγωνιστικά με έγκριση τύπου. Προσωπικά δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να οδηγήσω ποτέ κάτι τέτοιο έστω και με στοιχειώδη ασφάλεια, θα προτιμούσα μία 4200GT με 400 αλογάκια να κάνω το χαβαλέ μου, έχοντας περάσει πρώτα από 2-3 χρόνια οδήγησης mx5 ή rx8 να μπω στο κλίμα.

  • Like 5
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή αθέλητα έπεσα και σε άλλη σχετική είδηση, καταλήγω ότι δεν έχει καμία σημασία τι ήταν απενεργοποιημένο στο αυτοκίνητο. Σημασία έχει τι ήταν μόνιμα απενεργοποιημένο στο μυαλό του. Να ζήσουν να τον θυμούνται οι δικοί του (τώρα είναι και πιο πιθανό). Μεγάλο ευτύχημα ότι δεν ξεκλήρισε καμιά άλλη οικογένεια, που δεν έφταιγε σε τίποτα. Δεν ξέρω πόσους νεκρούς θα πρέπει να ανεχόμαστε στην πλάτη κάθε οδηγού πριν του αφαιρέσουμε το δίπλωμα και τον μπουζουριάσουμε, αλλά γενικά η ανθρωποκτονία (από αμέλεια; ) κατά συρροή υποτίθεται ότι είναι κακό πράμα...

 

troxaio-6-1-1024x764.jpg
WWW.TANEA.GR

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν ήταν η πρώτη φορά που ο 45χρονος επιχειρηματίας ενεπλάκη σε τροχαίο δυστύχημα

 

Quote

Συγκεκριμένα, τότε ήταν φαντάρος και είχε πάρει άδεια για να επιστρέψει στη Μύκονο μαζί με τον κολλητό του από τον στρατό. Εκεί είχε πάρει μια καινούργια μηχανή μεγάλου κυβισμού.

 

Στις πρώτες βόλτες, τις οποίες έκανε κι ενώ βρισκόταν στον επαρχιακό δρόμο ανάμεσα στον Πλατύ Γιαλό και την Ψαρού έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας, με αποτέλεσμα ο συνεπιβάτης του να εκτοξευτεί στον αέρα 6 μέτρα, να χτυπήσει σε μια πινακίδα και να χάσει ακαριαία τη ζωή του…

 

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Αν έβαλε track mode για να ακούει τα ΡΑΤΑΤΑΤΑΤΑ  απενεργοποιησε και όλα τα βοηθήματα. ==> Tree hug ❤️ 

Το πρώτο πραγμα που δε σε αφήνουν να κάνεις ακόμα και όταν νοικιάζεις μια Φέρα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.