Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

43 minutes ago, sotiris said:

Και το fiesta τα ίδια, διάβασα στο drive από 18800. Τα άλλα το ίδιο, οποιοδήποτε μικρό πλέον για να το πάρεις καλά (όχι τέλεια) εξοπλισμένο θες 18κ.

 

Ισχύει για τις τιμές αλλά fiesta δεν συγκρίνεται με το τσόφλι το aygo σε κανένα επίπεδο! 

 

Επίσης είναι πιο συμφέρον να πάρεις το st παρά  st line 1000αρι με τα 155. Aν παίξεις στο configurator και βάλεις τα led στο 1000αρι βγαίνει ενα 2χιλιαρο διαφορά και με το st παίρνεις "περισσότερο" αυτοκίνητο...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, and64 said:

 

Ισχύει για τις τιμές αλλά fiesta δεν συγκρίνεται με το τσόφλι το aygo σε κανένα επίπεδο! 

 

Επίσης είναι πιο συμφέρον να πάρεις το st παρά  st line 1000αρι με τα 155. Aν παίξεις στο configurator και βάλεις τα led στο 1000αρι βγαίνει ενα 2χιλιαρο διαφορά και με το st παίρνεις "περισσότερο" αυτοκίνητο...

ακριβώς με το ίδιο σκεπτικό και γω κατέληξα στο ST2. Ειδικά αν θέλεις το St line (για να βλέπεται και κάπως) και με 2-3 βασικά εξτραδάκια φλερτάρεις με τα 21κ+

οπότε είναι χαζομάρα να τσιγκουνευτείς τα 23-24 (ανάλογα τα έξτρα που θα βάλεις) που ζητάει το ST

 

από την άλλη κάτι πρέπει να κάνει η FORD με τις παραδόσεις. Το ξέρω ότι όλοι έχουν πρόβλημα με τις ελλείψεις κλπ κλπ. Αλλά στο κομμάτι αυτό παίζει η Ford να είναι η χειρότερη. Αν θέλει κάποιος να κάνει παραγγελία να ξέρει ότι θα περιμένει 6-8 μήνες στο νερό

Εγώ περιμένω ακόμα από 2/7/21 

 

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
  • Like 3
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

εχει να κάνει και με τη ζήτηση του κάθε μονδέλου έτσι ? (καλησπέρα κα Ραλλη ) 

 

Είναι διαφορετικό να εξελίξεις ένα μικρό πόλης με δύσκολες προδιαγραφές ρύπων, ασφάλεια και τα συναφή και διαφορετικό να εξελίξεις μια μεγάλη μπερλίνα όπως και τα κοστολογείς αναλόγως της ζήτησης που έχουν.

 

Έχοντας περάσει χρόνο με Aygo , είναι πολύ καλό αμαξάκι γι'αυτό που φτιάχτηκε αρκεί να το πάρεις με νορμάλ εξοπλισμό, δεν έχει νόημα να βάλεις την Άρτα και τα Γιάννενα (τα φιλιά μας στα σπανίως βροχερά Γιάννενα) , υποτίθεται το παίρνεις για χαμάλη πόλης. Κ είναι αρκετά διασκεδαστικό για χαμάλη πόλης, πολύ καλό μοτέρ (νταξ,βραβεύτηκε μερικές φορές, το βάζουμε στα πλούς).

 

Τώρα για το αν αξίζει τα 14Κ η βασική του Aygo X ? Για μένα όχι, τα μικρά κροσοβεράκια δε μου λένε και πολλά, θα έπαιρνα το απλό, σκέτο.

 

ΥΓ Η Κορόλα ασούμε ξεκινούσε απο τα 17 η τελείως βασική, σαφώς πολύ αμάξι για τα χρήματα του.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος jax7480 έγραψε:

Εγώ θα πω το άλλο και θα σταματήσω. Σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, μπορείς να πας σε άλλη χώρα μέλος, να πάρεις ένα αυτοκίνητο και να επιστρέψεις πίσω για να βγάλεις πινακίδες. Εκτός από την Ελλάδα. Food for thought.

Μπορεις. Πληρωνεις το γερμανικο ΦΠΑ που ειναι νομιζω 20% και το εκτελωνιζεις εδω και βγαζεις πινακιδες

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, slalom said:

Μπορεις. Πληρωνεις το γερμανικο ΦΠΑ που ειναι νομιζω 20% και το εκτελωνιζεις εδω και βγαζεις πινακιδες

 

εκτελωνιζεις

και βρήκες τη λέξη κλειδί... εκτός αν πιστεύεις πως όταν θα πάω να πάρω ένα αμάξι από τη Γερμανία και το πάω στην Αυστρία, θα πληρώσω ΦΠΑ στη Γερμανία και θα μου το εκτελωνίσουν κιόλας στην Αυστρία. 

 

Ερώτηση λοιπόν από εμένα που είμαι και αγράμματος. Παραγγέλνεις έναν υπολογιστή ολόκληρο από το caseking.de. Δίνεις 15.000€. Θα περάσει τελωνείο; δε νομίζω.

Πηγαίνεις Γερμανία. Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο 10.000€. Πληρώνεις το ΦΠΑ εκεί. Έρχεσαι Ελλάδα. Θα περάσεις τελωνείο; και τι θα πληρώσεις άραγε;

 

 

Link to comment
Share on other sites

εδώ έχει πληροφορίες λέει 

sc_800x420_b13b086c476925e1bd91355f749ab
WWW.GOCAR.GR

Πολλοί υποψήφιοι αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αναζητούν ευκαιρίες εκτός Ελλάδος. Αντίστοιχα, πολλοί έμποροι μεταχειρισμένων εισάγουν και εμπορεύονται ...

 

με παραδείγματα 

 

Παραδείγματα υπολογισμού τέλους ταξινόμησης

1. Έστω, καινούργιο επιβατικό αυτοκίνητο, με τιμή λιανικής πώλησης προ φόρων 15.000 ευρώ, Euro 6 και εκπομπές CO2 99 γρ/χλμ προερχόμενο από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

α) Φορολογητέα αξία: 15.000€

β) Συντελεστής τέλους ταξινόμισης: 7,60%

γ) ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΙΣΗΣ: 15.000*7,60%=1.140 €

 

2. Έστω, μεταχειρισμένο επιβατικό αυτοκίνητο σεντάν, με τιμή λιανικής πώλησης προ φόρων 13.500 ευρώ, EURO 5 και εκπομπές CO2 188 γρ/χλμ με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 23/8/2010 και θέσης σε ανάλωση 04/08/2018, διανυθέντα χιλιόμετρα 140.000, προερχόμενο από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

α) Απομείωση αξίας σύμφωνα με την κατηγορία αμαξώματος και την ηλικία: Μήνες κυκλοφορίας: 96 (95 μήνες + 12 ημέρες).
Συντελεστής κατηγορίας αμαξώματος σεντάν για 96 μήνες κυκλοφορίας από τους διαθέσιμους πίνακες: 81%

13.500 - (13.500*81%)= 2.565

β) Ποσοστό απομείωσης αξίας λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων πλέον του μέσου όρου

Μ.Ο. χλμ για 96 μήνες: (96*15.000)/12= 120.000

Επιπλέον χλμ: 140.000-120.000 =20.000

Συντελεστής μείωσης 20.000/500*0,10 = 4%

γ) Φορολογητέα Αξία (μετά την απομείωση για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα): 2.565 - (2.565*4%) = 2.462,4 €

δ) Συντελεστής τέλους ταξινόμησης: 8,4%

ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ: 2.462,4 * 16,80% = 206,84 €

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Proteas said:
  Reveal hidden contents

Επρεπε..

 

Πώς λέγονται τα τσήτος στην Ιαπωνική;

 

Σε ολα τα ειδησεογρΦικά:

monogios.jpg
WWW.NEWS247.GR

Νεκρός σε σοκαριστικό τροχαίο στη Βούλα ο αδερφός της πρώην βουλευτή της ΝΔ, Κατερίνας...

 

 

Πρώτη μέρα που την πήρε λένε αι κόρακαι -και κόλακαι- δημοσιόγραφοι.

 

Στο ίδιο σημείο με τον mad clip από το άλλο ρεύμα!

 

Συμπέρασμα with great power comes great responsibility!

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τα βιντεο ειναι τα οριτζιναλ. Μου τα εστειλε πρωην συναδερφος απο την εταιρεια που δουλευα και ειναι ακριβως απ'εξω
 

Πυροσβεστης ειπε οτι πηγαινε 150/180 χλμ/ ωρα. Εσκασε σε μια λευκα επανω που εχει διαμετρο κορμου 1μ

  • Like 2
  • Agree 1
  • Wow 5
Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα στην οδηγική παιδεια και στον έλεγχο του τρόπου οδήγησης. Είναι μεγάλος ο πόνος λέει η επώνυμη αδερφή του. Αν είναι, κάνε κάτι γι αυτό. Μπες στην βουλή και κάντα ολα "λίμπα". Απαίτησε x 1000 πρόστιμα, μικρότερα όρια ταχύτητας, μαθήματα στα σχολεία. Κάντο όμως. Η εσύ η κάποιος που έχει στυλό και αποφασίζει. Με δύο τρία ιδιωτικά σωματεία ανά την Ελλάδα, τα ζώα εκεί έξω δεν εξαφανίζονται. Τουρμπάτο θέλει ο ένας, μούρη ο άλλος, χρυσή αλυσίδα στο λαιμό, φορτηγάκι να βγαίνει από ότι παράδρομο θέλει χωρίς έλεγχο, διότι εκεί μεγάλωσε....και άλλα ωραία αποτελέσματα της αυτοκαταστροφικότητας μας.

 

Ευτυχώς δεν πήρε κανέναν στον λαιμό του. 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

είναι σύνθετο το ζήτημα και δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα αυτή κουλτούρα του street racing , όσο κ αν με βρίσκει σύμφωνο η περαιτέρω παρακίνηση για μαθήματα,κουλτούρα ασφαλούς οδήγησης, safetrack κλπα

 

Για πρώτη φορά πάντως αρχίζω και αναρωτιέμαι μήπως το έχουμε παρακάνει πλέον στα αυτοκίνητα / μοτοσυκλέτες.

 

Η εν λόγω Ferrari πιάνει τα 200 σε 7.5 δεύτερα. Κ να σου γλυστρήσει το πόδι που λέει ο λόγος έχει φτάσει 3ψηφιο αριθμό.

 

Χεκ, η μεσαίου κυβισμού  μηχανή μου και πιάνει τα 100 σε < 4sec. 

 

Γνωρίζουμε οτι έρχονται black box , speed limiter , οι Γάλλοι είναι πολύ αυστηροί με ιπποδυναμεις και ταχύτητες και ενώ αντιτίθεμαι σε όλα αυτά , αρχίζω και προβληματίζομαι. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.