Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Κανεις με android auto / samsung που να ειχε θεμα με το google maps υπαρχει ;
Το προβλημα ειναι οτι δεν διαβαζει τους χαρτες στα ελληνικα και οι φωνητικες εντολες για διευθυνσεις, δε τις αναγνωριζει (στα ελληνικα) 

Σε carplay με iphone δουλευει αψογα. Εχω δοκιμασει παρα πολλα πραγματα. Για αυτο ψαχνω να βρω αν εχει τυχει σε κανεναν να μου πει για το πως το εχει λυσει.

 

Link to comment
Share on other sites

On 14/10/2021 at 7:42 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Δηλαδή τι διαφορά έχει το S από το M?

Στο tiptronic μου το Μ είναι το χειροκίνητο. Αλλάζεις μόνος σου τις ταχύτητες, είτε με τα αυτάκια είτε με το λεβιέ, ο οποίος μπαίνει σε μία θέση δεξιά από το D/S. Θα κατεβάσει μόνο του αν πέσουν πολύ οι στροφές και πάει να σκορτσάρει. Δεν έχω πιάσει κόφτες για να δω αν θα ανεβάσει και πάλι μόνο του (μάλλον ναι).

Το D είναι το αυτόματο που ρυθμίζεται στη συμπεριφορά του από το Audi Select. Μπορείς να έχεις Auto, Eco, Performance. To Auto είναι κάπου στη μέση από τα άλλα δύο. Το Eco με απαλό γκάζι αλλάζει ταχύτητα κάθε 10χαώ περίπου. Το Performance τις αλλάζει κάθε 20χαώ ή περίπου στις 2200σαλ.

Σε κάθε περίπτωση αυτά προσαρμόζονται στο πόσο γκάζι πατάς και τι συνθήκες υπάρχουν στο δρόμο (ανηφοροκατηφόρα, βάρος)

Το S είναι ουσιαστικά το Performance. Μπορείς να το διαλέξεις ανά πάσα στιγμή κουνώντας πίσω τον λεβιέ από την D, και επανέρχεται σε D με την ίδια κίνηση.

Ένα τελευταίο είναι ότι ανά πάσα στιγμή που είσαι με D ή S μπορείς να κάνεις χειροκίνητες αλλαγές με τα αυτάκια και γυρίζει προσωρινά σε Μ. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα που σταθεροποιείται η ταχύτητα επιστρέφει πίσω στο D/S.

Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και στο DSG.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

https://www.carandmotor.gr/nea/poleitai-toyota-starlet-glanza-toy-koytioy

 

Toyota%20Starlet%20Glanza%20P90%207.jpg?

 

Παράθεση

Πωλείται Toyota Starlet Glanza του κουτιού

 

Παράθεση

Την ηλικία του συγκεκριμένου Starlet Glanza την μαρτυρά μόνο ο συνολικός χιλιομετρητής, 140.000 χλμ.

 

seriously-side-eye.gif

 

δηλαδή , ήμαρτον,  δεν είναι του κουτιού το αμάξι  , θα μπορούσε απλά να γράψει " μόλις τέλειωσε στρώσιμο".

Τις υπερβολές είναι που δεν μπορώ 

  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

Meanwhile 90% αγγελίες τογιοτα/νισσαν/μαζντα στο καρ:

Τογιουτα shitrolla 1995, 999.999.999 χλμ, 6490€, σαν καινούριο, μοναδικό, κατάσταση βιτρίνας. παρακαλώ όχι άσκοπα τηλ. Ξέρω τι πουλάω.

  • Like 1
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

On 10/17/2021 at 10:11 PM, trendy said:

Στο tiptronic μου το Μ είναι το χειροκίνητο. Αλλάζεις μόνος σου τις ταχύτητες, είτε με τα αυτάκια είτε με το λεβιέ, ο οποίος μπαίνει σε μία θέση δεξιά από το D/S. Θα κατεβάσει μόνο του αν πέσουν πολύ οι στροφές και πάει να σκορτσάρει. Δεν έχω πιάσει κόφτες για να δω αν θα ανεβάσει και πάλι μόνο του (μάλλον ναι).

Το D είναι το αυτόματο που ρυθμίζεται στη συμπεριφορά του από το Audi Select. Μπορείς να έχεις Auto, Eco, Performance. To Auto είναι κάπου στη μέση από τα άλλα δύο. Το Eco με απαλό γκάζι αλλάζει ταχύτητα κάθε 10χαώ περίπου. Το Performance τις αλλάζει κάθε 20χαώ ή περίπου στις 2200σαλ.

Σε κάθε περίπτωση αυτά προσαρμόζονται στο πόσο γκάζι πατάς και τι συνθήκες υπάρχουν στο δρόμο (ανηφοροκατηφόρα, βάρος)

Το S είναι ουσιαστικά το Performance. Μπορείς να το διαλέξεις ανά πάσα στιγμή κουνώντας πίσω τον λεβιέ από την D, και επανέρχεται σε D με την ίδια κίνηση.

Ένα τελευταίο είναι ότι ανά πάσα στιγμή που είσαι με D ή S μπορείς να κάνεις χειροκίνητες αλλαγές με τα αυτάκια και γυρίζει προσωρινά σε Μ. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα που σταθεροποιείται η ταχύτητα επιστρέφει πίσω στο D/S.

Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και στο DSG.

 

Σε γενικές γραμμες οπως τα ειπε ο Trendy και αναλογα πάντα με το αυτοκίνητο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1024px-Delphinapterus_leucas_2.jpg

 

 

 

+

 

sindesi-anamesa.jpg

 

 

=

hongqi%20e-hs9%20(1).jpg?itok=WGJnU-QG

:tongueout:

Παράθεση

To αυτοκίνητο με το οποίο η Hongqi εισέρχεται στην Ευρώπη είναι το E-HS9, ένα πλήρως ηλεκτρικό και άκρως πολυτελές SUV με μήκος 5,2 μέτρων, το οποίο έχει ήδη σημειώσει 500 παραγγελίες στη Νορβηγία. Τα πρώτα μάλιστα αυτοκίνητα έφθασαν στη χώρα και ήδη ξεκίνησαν οι παραδόσεις.

Παράθεση
Curb weight 2.7 t

 

https://www.carandmotor.gr/nea/patise-eyropi-i-kineziki-rolls-royce-poso-kostizei-video

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

opel_-_AP-960x600.jpg
WWW.MONEYREVIEW.GR

Η υπόθεση για το σκάνδαλο ντίζελ δεν θα φτάσει στην Δικαιοσύνη όπως έγινε στην περίπτωση της Volkswagen...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

άντε , να ζήσουμε να τα θυμόμαστε , αδέρφια μου, αλήτες κοντράκηδες  πουλιά 

 

driving-car.jpg?itok=PYDAZMhM
WWW.CARANDMOTOR.GR

Σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας στους δρόμους της Ευρώπης, από τα μέσα της επόμενης χρονιάς, μπαίνουν σε εφαρμογή νέα συστήματα που θα αλλάξουν ριζικά τη...

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.