Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Έχουμε ξανά δεύτερο Dieselgate;

 

Παράθεση

Πρόκειται για ένα λογισμικό που χρησιμοποιείται από τη Volkswagen για να μεταβάλλει τις εκπομπές ρύπων βάσει της θερμοκρασίας και του υψόμετρου.

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2021 at 8:10 AM, jax7480 said:

Χθες επιτέλους τελείωσα με τον προγραμματισμό του αυτοκινήτου. 

Παρακάτω ένα από τα πολλά πατηματα (περίπου 50) που έγιναν πάνω στο δυναμόμετρο κατά τη διάρκεια του tuning.

 

Το αμάξι πήγε καλά και έβγαλε τελικά περίπου 1010 άλογα και νομίζω γύρω στα 110 κιλά ροπή, στο μοτέρ πάντα.

@jax7480 Ζάχο το αυτοκίνητο που έδειξε ο Κωνσταντίνος στο κανάλι του εχθές είναι το δικό σου; 

Link to comment
Share on other sites

On 10/3/2021 at 9:29 PM, Spirosssss said:

 

Για δες τους delectronics. Έχουν σελίδα στο Fb αν έχεις social. Κάνουν κάτι retrofit projects. Βρίσκονται στο Χαϊδάρι, Αθήνα.

 

Για μενα κορυφαιοι στα ηλεκτρονικα των VAG. Τσιμπανε στις τιμες, αλλα ΤΟΠ ΤΟΠ ΤΟΠ σε δουλεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω αρχίσει να αποφασίζω να πάω σε καινούριο. Πήγα Hyundai και είδα i20 n-line και Kona (στην έκθεση, όχι τεστ ντράιβ). Σα μοτέρ μου αρέσει το 1.6 200 αλόγατα, και υποθέτω το i20n ταιριάζει στην καγκουρο-οδήγησή μου, αλλά το Kona έχει 200 άλογα SUV-άτα οπότε θα κάνω και άνετες διακοπές.

Μετά υπάρχει το fiesta st και ψάχνω κάτι αντίστοιχο, είτε ένα μικρό gti στα 20-25000 είτε το αντίστοιχο μικρομεσαίο SUV λίγο πιο αργό αλλά πάλι να έχει τα αλόγατά του (puma σε φορντ?).

 

Το #1 που θέλω είναι εγγύηση, η χιουντάι έχει 5 χρόνια χωρίς όρους (σημαντικό), η φορντ 8 χρόνια διαφημίζει αλλά δεν έχω δει όρους. Και ~200 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

(puma σε φορντ?)

 

Ακριβώς. Έχει και λίγο ενδιαφέρον στην οδήγηση αλλά εννοείται πως τα SUV δεν συγκρίνονται με polo gti, fiesta st, i20n κοκ

Εγγύηση δεν ξέρω αν έχει νόημα για πάνω από 5 χρόνια και -βασικότερο- τί καλύπτει...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπότε για πείτε καμιά ιδέα εκεί στα 20-25! Δεν θέλω να πάω σε πάνω από 1600 for now (τεκμήριο κλπ.) και ιδανικά θα ήθελα να μπαινοβγαίνω δακτύλιο κάθε μέρα! Να μην καίει πολύ, να πηγαίνει φέτες και να ανεβαίνει και βουνά. Μήπως ζητάω πολλά? :hehe:

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Καλό το i20N αλλά δε βλέπεται. Κ ξεκινάει απο τα 25Κ στην Ελλάδα.

 

Γενικά , τόσα χρήματα για καινούργιο μικρό ακούγονται πολλά. Θα κοιτούσα στην αγορά μτχ όπου βλέπω ενδιαφέρουσες προτάσεις για τον κάγκουρα ανήσυχο οδηγό που κρύβουμε(?) όλοι μέσα μας 

 

Σαν ιταλόφιλος, το τουρμπάτο κουβαδάκι γιατί το απέρριψες ? 

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτοκίνητα με αυτόματο σαζμάν, αυτοκίνητα με ηλεκτρικό χειρόφρενο και με αυτόματο κλιματισμό απορρίπτονται πριν καν ξεκινήσει η συζήτηση.

Το 1.6 π.χ. Κόνα είναι αναγκαστικά με TCT, οπότε απορρίπτεται (παρ'όλο που μου αρέσουν τα 200 άλογα και τα 5 χρόνια ανλίμιτεντ εγγύησης).

Λίγο που έχω δει τις εγγυήσεις, 5 χρόνια Χιου, 7 χρόνια Κια, 6 Τουότα. 

Μετά θέλει κοίταγμα τι καλύπτει η Φορντ στα 8 χρόνια και τι όχι, γιατί η κανονική της είναι 2.

2-3 χρόνια εγγύηση δε μου φτάνουν γιατί ξέρω πόσο στοιχίζει να συντηρείς παλιά κάρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.