jax7480 Ιούνιος 17, 2021 #10221 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2021 1 hour ago, sotiris said: ένας με 19 ρες και S8 με κεραμικά φρένα Θα ακούσεις κανένα καντήλι τώρα. Δεν χωράνε οι 19αρες στα κεραμικά. 20αρες το χειμώνα και 21 το καλοκαίρι φοράμε... Εδώ πάλι αυτό που λες δεν ισχύει, στο χιόνι, στη βροχή κτλ ο Νορβηγός θα οδηγήσει πιο αμυντικά και θα πάει πιο αργά στο δρόμο. Γι'αυτό και τα θανατηφόρα δεν είναι τόσα πολλά ετησίως (νομίζω γύρω στους 100 νεκρούς το χρόνο έχουν αλλά τα περισσότερα είναι κυρίως στα βόρεια). 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούνιος 17, 2021 #10222 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2021 1 hour ago, sotiris said: Ελπίζω να μη γίνει ποτέ η Ελλάδα έτσι, και να έχουμε τις ελευθερίες μας όσο μπορούμε. Για τα όρια ταχύτητας, είναι ούτως ή άλλως κάτι το οποίο δεν ισχύει. Οπότε το να μπαίνεις φυλακή για κάτι που δεν ισχύει, είναι μάλλον περίεργη "κοινωνική ισότητα". Στον υπαρκτό σοσιαλισμό που είναι το σκεπτικό της Σκανδιναβίας, έχουν όλοι Λάντα, οπότε έχουν όλοι το ίδιο όριο ταχύτητας. Στον καπιταλισμό που έχει όμως η Σκανδιναβία πλέον, ένας με 19 ρες και S8 με κεραμικά φρένα μάλλον μπορεί να πάει πιο γρήγορα από τα 70 χιλιόμετρα στον επαρχειακό απ'ότι το προαναφερθέν Λάντα ή από το VW Up!, που τουλάχιστον Δανία είναι σχεδόν το 10% του στόλου (μαζί με τα άλλα αδέρφια του). Επίσης το όριο ταχύτητας είναι 110 είτε έχει ήλιο και ξαστεριά, είτε έχει ομίχλη και χιόνι. Αυτό είναι επίσης γελοίο, και γι' αυτό σκοτώνονται σαν τις μύγες με την ομίχλη. Χωρίς να βλέπουν την τρύφλα τους, πάνε με 110. Αυτό θα πει προσήλωση στο νόμο, ή αλλιώς, αν σου πουν να πέσεις στο ποτάμι, πέφτεις. Αυτό είναι η οργανωμένη κοινωνία, μηδέν κριτική ικανότητα, χυλός, και ό,τι μας πει το σύστημα, για το καλό του κοινωνικού συνόλου. Επειδή στην Ελλάδα δεν νοιώθουμε και λέμε περιφερειακή Υμηττού 70, εδώ είναι τόσο ταγάρια που στην Εθνική για Μάλμε (ίσωμα 2-3 λωρίδες) έχουν όριο 90. 90 με κάμερες που πρέπει να τα τηρείς, για 20 χιλιόμετρα διαδρομή. Δεν μπορείς καν να προσπεράσεις τις νταλίκες και πάνε όλοι τα ζώα μου αργά. Για το ότι σκοτώνονται σαν τις μύγες μες στην ομίχλη γιατί δεν μπορούν να κρίνουν τι γίνεται με τα όρια υπάρχει κάποιο λινκ; Όχι ότι το αμφισβητώ, αλλά το να λέμε ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται με τα όρια κ.τ.λ. οι συγκεκριμένες χώρες (Δανία, Σουηδία, Νορβηγία), όταν στις στατιστικές είναι από τις χώρες με τους λιγότερους θανάτους από τροχαία και να λέμε ότι στην Ελλάδα ξέρουμε καλύτερα και μπορούμε να κρίνουμε, όταν η Ελλάδα σε νεκρούς από τροχαία ανά εκατομμύριο, είναι πίσω μόνο από τις υπερδυνάμεις της αυτοκινητιστικής (αν)ασφάλειας (Βουλγαρία, Λετονία, Λιθουανία, Πολωνία) είναι κάπως περίεργο. Στοιχεία για νεκρούς από τροχαία ανά εκατομμύριο κατοίκων εδώ, https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_21_1767 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 17, 2021 #10223 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2021 πριν 11 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε: Εδώ πάλι αυτό που λες δεν ισχύει, στο χιόνι, στη βροχή κτλ ο Νορβηγός θα οδηγήσει πιο αμυντικά και θα πάει πιο αργά στο δρόμο. Γι'αυτό και τα θανατηφόρα δεν είναι τόσα πολλά ετησίως (νομίζω γύρω στους 100 νεκρούς το χρόνο έχουν αλλά τα περισσότερα είναι κυρίως στα βόρεια). Καλά, έλα Θεσσαλονίκη μετά απο μπόρα, 1.05 να φρακάρει απο Δικαστήρια μέχρι Άλφα Κενταύρου 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούνιος 17, 2021 #10224 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2021 (edited) 15 minutes ago, Thresh86 said: Καλά, έλα Θεσσαλονίκη μετά απο μπόρα, 1.05 να φρακάρει απο Δικαστήρια μέχρι Άλφα Κενταύρου Γιατί πριν που ήμουν; έχω κάνει μετά από νυχτερινή βάρδια, αντί για 25 λεπτά, μία ώρα και ένα τέταρτο να φτάσω σπίτι και κρατούσα τα μάτια με οδοντογλυφίδες ανοιχτά. Να αναφέρω επίσης πως κατά την χειμερινή περίοδο (Οκτώβριο ως Απρίλιο) όλα τα όρια εκτός από το κέντρο της πόλης, μειώνονται κατά 10 χιλιόμετρα ανά ώρα. Και μάλιστα αλλάζονται και ΟΛΕΣ οι ταμπέλες, ακόμα και όσες ΔΕΝ ειναι ηλεκτρονικές. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 17, 2021 από jax7480 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 17, 2021 #10225 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2021 Μία ώρα πριν, το μέλος jax7480 έγραψε: Να αναφέρω επίσης πως κατά την χειμερινή περίοδο (Οκτώβριο ως Απρίλιο) όλα τα όρια εκτός από το κέντρο της πόλης, μειώνονται κατά 10 χιλιόμετρα ανά ώρα. Και μάλιστα αλλάζονται και ΟΛΕΣ οι ταμπέλες, ακόμα και όσες ΔΕΝ ειναι ηλεκτρονικές. πφφ, για έξοδα είμαστε τώρα ? που'σαι παιδί,μαζί με το σκουμπρί, πιάσε άλλη μια ποδηλατοδρόμηση που θα την αναιρέσουμε σε λίγο καιρό 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιούνιος 17, 2021 #10226 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2021 4 hours ago, Samael said: Προφανώς στην Ελλάδα έχει κυριαρχήσει η "λογική" του δεν ανεβάζω τα ανούσια χαμηλά όρια του 1950 γιατί θα τα ξεπεράσουν όλοι έτσι κ αλλιώς, η οποία λογική είναι γελοία αν θες να γίνεις Νορβηγία κάποια μέρα και όχι Πακιστάν.... Το βασικό εμπόδιο στο να γίνεις Νορβηγία, εκτός από τα απεριόριστα χρήματα, είναι και ο μέσος πολίτης. Ας είναι μόνο τα όρια που μας κάνουν οπισθοδρομικούς. Όταν χάνουμε τόσο κόσμο και δη νέο στα τροχαία κάθε χρονιά! 4 hours ago, sotiris said: Ελπίζω να μη γίνει ποτέ η Ελλάδα έτσι, και να έχουμε τις ελευθερίες μας όσο μπορούμε. Για τα όρια ταχύτητας, είναι ούτως ή άλλως κάτι το οποίο δεν ισχύει. Οπότε το να μπαίνεις φυλακή για κάτι που δεν ισχύει, είναι μάλλον περίεργη "κοινωνική ισότητα". Στον υπαρκτό σοσιαλισμό που είναι το σκεπτικό της Σκανδιναβίας, έχουν όλοι Λάντα, οπότε έχουν όλοι το ίδιο όριο ταχύτητας. Στον καπιταλισμό που έχει όμως η Σκανδιναβία πλέον, ένας με 19 ρες και S8 με κεραμικά φρένα μάλλον μπορεί να πάει πιο γρήγορα από τα 70 χιλιόμετρα στον επαρχειακό απ'ότι το προαναφερθέν Λάντα ή από το VW Up!, που τουλάχιστον Δανία είναι σχεδόν το 10% του στόλου (μαζί με τα άλλα αδέρφια του). Επίσης το όριο ταχύτητας είναι 110 είτε έχει ήλιο και ξαστεριά, είτε έχει ομίχλη και χιόνι. Αυτό είναι επίσης γελοίο, και γι' αυτό σκοτώνονται σαν τις μύγες με την ομίχλη. Χωρίς να βλέπουν την τρύφλα τους, πάνε με 110. Αυτό θα πει προσήλωση στο νόμο, ή αλλιώς, αν σου πουν να πέσεις στο ποτάμι, πέφτεις. Αυτό είναι η οργανωμένη κοινωνία, μηδέν κριτική ικανότητα, χυλός, και ό,τι μας πει το σύστημα, για το καλό του κοινωνικού συνόλου. Επειδή στην Ελλάδα δεν νοιώθουμε και λέμε περιφερειακή Υμηττού 70, εδώ είναι τόσο ταγάρια που στην Εθνική για Μάλμε (ίσωμα 2-3 λωρίδες) έχουν όριο 90. 90 με κάμερες που πρέπει να τα τηρείς, για 20 χιλιόμετρα διαδρομή. Δεν μπορείς καν να προσπεράσεις τις νταλίκες και πάνε όλοι τα ζώα μου αργά. Σουηδία πάντως δε χάνεται τόσος κόσμος στο δρόμο, ούτε πάνε 110 όταν ρίχνει χαλάζι και έχει καταχνιά Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Ιούνιος 17, 2021 #10227 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2021 12 hours ago, Nickzzz said: Από θόρυβο στις χαμηλές στροφές πως είναι ο κινητήρας; Κοίτα δεν έχω και την τρελή εμπειρία, αλλά δεν μου φαίνεται διαφορετικός από άλλο αμάξι. Το λες για την diesel+βενζίνη τεχνολογία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Ιούνιος 18, 2021 #10228 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 Καλοτάξιδο, όμορφο και ασφαλές αυτοκίνητο. Έχει πολύ υψηλή συμπίεση αν θυμάμαι καλά οπότε ίσως στις χαμηλές να μη δουλεύει και πολύ στρωτά...? Πόσα οκτάνια συστήνει ο κατασκευαστής btw? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούνιος 18, 2021 #10229 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 10 hours ago, l2phile said: Κοίτα δεν έχω και την τρελή εμπειρία, αλλά δεν μου φαίνεται διαφορετικός από άλλο αμάξι. Το λες για την diesel+βενζίνη τεχνολογία; ναι , για αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούνιος 18, 2021 #10230 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 πριν 1 ώρα, το μέλος Samael έγραψε: Εχει πολύ υψηλή συμπίεση αν θυμάμαι καλά οπότε ίσως στις χαμηλές να μη δουλεύει και πολύ στρωτά...? Από πού προκύπτει αυτό, και ποιά θεωρείται υψηλή για αυτό/το; Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Ιούνιος 18, 2021 #10231 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 (edited) Δεν νομίζω ότι ακούγεται παραπάνω και σε σχέση με κάτι 10ετίας που έμπαινα μέχρι τώρα, δουλεύει "στρωτότερα" (προσφέρουν και test drive για πιο προσωπική εμπειρία ) Εδώ τα σπεξ για όποιον θέλει. 15:1 συμπίεση έχει, αντί για 13:1 του νορμάλ skyactiveG Επίσης απλή μπετζίνα καίει Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 18, 2021 από l2phile 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούνιος 18, 2021 #10232 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 1 hour ago, Lakisss said: Από πού προκύπτει αυτό, και ποιά θεωρείται υψηλή για αυτό/το; το συγκεκριμένο είχε ξεκινήσει με 16,3:1 και είναι τώρα στο 15:1. Δύσκολα θα δεις πάνω από 10,5:1 * σε turbo βενζίνης ή 12,5:1 ** σε ατμοσφαιρικά βενζίνης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούνιος 18, 2021 #10233 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 Μία ώρα πριν, το μέλος Nickzzz έγραψε: Δύσκολα θα δεις πάνω από 10,5:1 * σε turbo βενζίνης ή 12,5:1 ** σε ατμοσφαιρικά βενζίνης Εμένα το μοτερ (vag, bcb 1.6) παίζει γύρω στο 12. Πάντως το στρωτό δούλεμα στις χαμηλές νομίζω ότι έχει να κάνει με τον χρονισμό των εκκεντροφόρων και όχι με την συμπίεση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Ιούνιος 18, 2021 #10234 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 3 hours ago, l2phile said: 15:1 συμπίεση έχει, αντί για 13:1 του νορμάλ skyactiveG Επίσης απλή μπετζίνα καίει Θεωρητικά είναι απο τους κινητήρες που θα εκμεταλλευόταν πολύ καλά τις 100αρες βενζίνες. To "πρόβλημα" με την πολύ υψηλή συμπίεση είναι οτι το καύσιμο μπορεί ποιο εύκολα να οδηγηθεί σε πρόωρη ανάφλεξη (πειράκια). Οπότε χρειάζεσαι και ποιοτικό καύσιμο, και πολύ καλούς αισθητήρες για να το διορθώσουν έγκαιρα. "Οι συνηθέστεροι λόγοι που εμφανίζονται η κρουστική καύση είναι η ποιότητα της βενζίνης, συνήθως ο μικρός βαθμός οκτανίων, η κακή ρύθμιση του αβάνς, η υψηλή σχέση συμπίεσης, το ψηλό φορτίο πίεσης του κινητήρα κ.α." Δες τι είναι η κρουστική καύση (πειράκια) και τι σημασία παίζουν τα οκ WWW.AUTOBLOG.GR Ακούς συχνά τη φράση "χτύπησε πειράκια", αλλά είσαι σίγουρος τι γίνεται μέσα στον κινητήρα; Η κρουστική καύση οφείλεται στην ταχύτερη και βίαιη καύση του μίγματος αέρα/βενζίνης στον... "Higher compression ratios can make gasoline (petrol) engines subject to engine knocking (also known as "detonation", "pre-ignition" or "pinging") if lower octane-rated fuel is used.[5] This can reduce efficiency or damage the engine if knock sensors are not present to modify the ignition timing." Compression ratio - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Ιούνιος 18, 2021 #10235 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 17 minutes ago, Samael said: Θεωρητικά είναι απο τους κινητήρες που θα εκμεταλλευόταν πολύ καλά τις 100αρες βενζίνες. Πιστεύω τις 100αρες τις εκμεταλλεύονται πολύ καλά μόνο οι "παραγωγοί" και τα τουμπανο-άμαξα. Όχι αυτά που παίρνουμε εμείς για να πάμε λαϊκή. OWNERS-MANUAL.MAZDA.COM Κλασσική 95άρα θέλει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούνιος 18, 2021 #10236 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 25 minutes ago, Samael said: Θεωρητικά είναι απο τους κινητήρες που θα εκμεταλλευόταν πολύ καλά τις 100αρες βενζίνες. To "πρόβλημα" με την πολύ υψηλή συμπίεση είναι οτι το καύσιμο μπορεί ποιο εύκολα να οδηγηθεί σε πρόωρη ανάφλεξη (πειράκια). Οπότε χρειάζεσαι και ποιοτικό καύσιμο, και πολύ καλούς αισθητήρες για να το διορθώσουν έγκαιρα. "Οι συνηθέστεροι λόγοι που εμφανίζονται η κρουστική καύση είναι η ποιότητα της βενζίνης, συνήθως ο μικρός βαθμός οκτανίων, η κακή ρύθμιση του αβάνς, η υψηλή σχέση συμπίεσης, το ψηλό φορτίο πίεσης του κινητήρα κ.α." ...... Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτός ο κινητήρας θέλει να κάνει αυτανάφλεξη *. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούνιος 18, 2021 #10237 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτός ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος να κάνει αυτανάφλεξη *. edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούνιος 18, 2021 #10238 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 Ελλάδα : 57% αύξηση των Μade in Τurkey αυτοκινήτων…. Σχ. : Πέρσι κοντέψαμε πόσες φορές να φτάσουμε σε πόλεμο με την Τουρκία και φέτος οι Νεοέλληνες την “αντάμειψαν” την Τουρκία, αγοράζοντας τα Μade in Τurkey αυτοκίνητα…Εμείς για μία ακόμη φορά θυμίζουμε ποια είναι αυτά, ώστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ… Toyota C-HR Toyota Corolla Toyota Verso FIAT EGEA Renault CLIO Renault Μegane Honda Civic Sedan Hunday i10 και i20 Επαγγελματικά οχήματα Fiat Doblo Fiat Fiorino Ford Transit Courier Ford Transit Custom Ford Transit Ford Turneo Custom Ford Turneo Courier Isuzu DMax 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης_84 Ιούνιος 18, 2021 #10239 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 Το egea εδώ πωλείται ως tipo. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούνιος 18, 2021 #10240 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2021 Αφου δε θελουμε να τα φτιαχνουμε εδω, καλα κανουν 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now