Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 5 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

 

Με τι λεφτά βρε Gomar, βάζω κανένα φράγκο στην άκρη για πάρω κανένα καινούργιο σε 2-3 χρόνια , οπότε του κάνω μαζεματάκια
τι θα προτείνατε για νέο έως 15κ , ας πούμε για το 2021

Αμα σκοπευεις να το δωσεις κανεις μονο τα απαραιτητα, αλλιως πετας λεφτα

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, ARMAGEDDON said:

Για μάρκα ρώτησα αν έχετε ακουστά την JAPANPARTS GROUP , kayaba την ξέρουν και τα καρυδάκια στα συνεργεία

 

Αν και δεν ξέρω την μάρκα να το πάω ανάποδα: πόση διαφορά εχουν περασμένα τα μεν από τα δε; Θεωρητικά δεν πρέπει να είναι κάτι το τρελό σαν κόστος γενικά (υποθέτω ~200-250€?)

 

Επίσης γιατί θέλεις να τα αλλάξεις; Σου έχουν ξεράσει λάδι πχ, ή νοιώθεις το αυτοκίνητο να πηγαίνει σα βάρκα;

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

On 4/29/2021 at 8:49 PM, ARMAGEDDON said:

 

Άμα δεν χαλάσουν δεν αλλάζουμε...

 

Τα πίσω έχουν πάει περίπου ~75% σύμφωνα με το ΚΤΕΟ πέρση το Μάρτιο, φέτος θα έχουν πέσει άλλο λίγο ~70% και φαίνεται στο φόρτωμα η άμα βάλεις δύναμη με τα χέρια σου και το σπρώξεις προς τα κάτω στο πορτ παγκάζ ...

 

Άλλο ρώτησα όμως

 

Ναι, αν δεν έχουν χαλάσει, δεν τα αλλάζεις. Ακούγεται κάπως υπερβολικό preventive maintainance αυτό.

 

Ωστόσο, από τις επιλογές που είπες, εγώ θα προτείνω να παραμείνεις σε KYB Excel-G. Δοκιμάζοντας κάποια Sachs & Bilstein B6 στο παλιό μου Toyota, έβαλα πάλι KYB στην τελευταία αλλαγή, μιας και ήταν OEM equipment (όπως και σε πολλά Toyota). Καθόλου exotic επιλογή, αλλά είναι τίμια και κρατάνε αρκετά χρόνια. Εφόσον σκοπεύεις να αλλάξεις αυτοκίνητο σύντομα, εγώ στηρίζω ότι αυτή είναι η συνετή επιλογή.

 

Σχετικά με JAPANPARTS: την έχω δει κι εγώ online, αλλά μου φαίνεται σαν generic manufacturer για το οτιδήποτε. Θα εμπιστευόμουν περισσότερο τα KYB. Άποψή μου ?

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 4/29/2021 at 7:40 PM, ARMAGEDDON said:

έχουμε και λέμε φοράω εδώ και 7 χρόνια ΚΑΥΑΒΑ EXCEL G αμορτισέρ, απόλυτα ευχαριστημένος για τα 70.000 χλμ που έχουν κάνει .

 

Και λέω να δοκιμάσω της JAPANPARTS GROUP , έχετε καμιά εμπειρία ;

 

Εγώ προσωπικά όχι. Από άποψη εξαρτημάτων, αν δεν έχεις λεφτά, κι αν τα kayaba σε είχαν ικανοποιήσει, άλλαξε μόνο τα πίσω που λες ότι έχουν πέσει. Είναι καλύτερα να βάλεις 2 επώνυμα παρά 4 μούφα. Και σε 1 χρόνο αλλάζεις και τα μπροστά.

 

Τώρα όσοι τον προτρέπετε να κρατήσει αμορτισέρ που βγάζουν 75% στο ΚΤΕΟ και τα αισθάνεται να έχουν κάτσει, για ξανασκεφτείτε τι λέτε. Η αμορτισερομέτρηση του ΚΤΕΟ είναι ούτως ή άλλως μούφα (κανονικά πρέπει να βγει το αμορτισέρ στον πάγκο για να μετρηθεί).

 

 

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Τώρα όσοι τον προτρέπετε να κρατήσει αμορτισέρ που βγάζουν 75% στο ΚΤΕΟ και τα αισθάνεται να έχουν κάτσει, για ξανασκεφτείτε τι λέτε. Η αμορτισερομέτρηση του ΚΤΕΟ είναι ούτως ή άλλως μούφα (κανονικά πρέπει να βγει το αμορτισέρ στον πάγκο για να μετρηθεί).

Με τι βαρος?

Το μηχανημα μετραει την αναρτηση, οχι μονο το αμορτισερ

 

Το 75% μια χαρα ειναι, σπανια θα δεις >82%

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η μετρηση παντως της αναρτησης στα ΚΤΕΟ ειναι μουφα. 2012 πέρασα τελευταια φορά ΚΤΕΟ στο αυτοκινητο της γυναικας. Μου ειπε τοτε το παλικαρι που ηταν εκει: Η πισω δεξια ανάρτηση εχει πεσει λιγο (65%). Καλό θα ειναι να αλλαχτεί.

Φέτος πέρασε ΚΤΕΟ το ιδιο αμάξι. Ειπαν στη μάνα μου πως η πισω ανάρτηση εχει πεσει λιγο και πρεπει να αλλαχτει. Η ερωτηση στη μανα μου ηταν, πότε αλλάξατε την ανάρτηση; 

Δεν την αλλάξαμε μου λέει...

 

Να χαρω εγω μηχανηματα... το αμαξι εχει κάνει 160.000χλμ από τοτε που το περασα εγω ΚΤΕΟ. Εκτος αν η ΚΙΑ εβαλε και γαμω τις αναρτησεις να ουμε...

 

(Ναι πολυ σωστα καταλαβατε. Το αμαξι εχει μαμα αναρτησεις και εχει φτασει τα 280.000χλμ αισιως. Κράζω να αλλαχτει αλλά σε ανθρωπους που πλεον με το ζορι τα βγαζουν περα δεν μπορω να κανω κατι. Περιμενω να κατεβω Ελλαδα και να παω να την αλλαξω εγω).

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, jax7480 said:

Η μετρηση παντως της αναρτησης στα ΚΤΕΟ ειναι μουφα. 2012 πέρασα τελευταια φορά ΚΤΕΟ στο αυτοκινητο της γυναικας. Μου ειπε τοτε το παλικαρι που ηταν εκει: Η πισω δεξια ανάρτηση εχει πεσει λιγο (65%). Καλό θα ειναι να αλλαχτεί.

Φέτος πέρασε ΚΤΕΟ το ιδιο αμάξι. Ειπαν στη μάνα μου πως η πισω ανάρτηση εχει πεσει λιγο και πρεπει να αλλαχτει. Η ερωτηση στη μανα μου ηταν, πότε αλλάξατε την ανάρτηση; 

Δεν την αλλάξαμε μου λέει...

 

Να χαρω εγω μηχανηματα... το αμαξι εχει κάνει 160.000χλμ από τοτε που το περασα εγω ΚΤΕΟ. Εκτος αν η ΚΙΑ εβαλε και γαμω τις αναρτησεις να ουμε...

 

(Ναι πολυ σωστα καταλαβατε. Το αμαξι εχει μαμα αναρτησεις και εχει φτασει τα 280.000χλμ αισιως. Κράζω να αλλαχτει αλλά σε ανθρωπους που πλεον με το ζορι τα βγαζουν περα δεν μπορω να κανω κατι. Περιμενω να κατεβω Ελλαδα και να παω να την αλλαξω εγω).

 

Μα δεν μπορείς να κάνεις αμορτισερομέτρηση πάνω στο αυτοκίνητο.

11 hours ago, slalom said:

Με τι βαρος?

Το μηχανημα μετραει την αναρτηση, οχι μονο το αμορτισερ

 

Το 75% μια χαρα ειναι, σπανια θα δεις >82%

 

Κάνεις λάθος. Το μηχάνημα μετράει και το ελαστικό.

Εκεί είναι το πρόβλημα.

Το δικό μου με πιο μαλακά ελαστικά έγραφε καλύτερα νούμερα στο ΚΤΕΟ απ'ότι με πιο σκληρά, και μαλακά έβαζα προς το τέλος της καριέρας του. Πάντα πάω στο ίδιο ΚΤΕΟ.

Όταν δε είχε καινούρια αμορτισέρ πίσω, είχε κοπεί στην αμορτισερομέτρηση (λόγω σκληρότητας μέτραγε λάθος το rebound υποθέτω).

 

Οπότε τα νούμερα είνια για τα πανηγύρια. Στέκομαι πιο πολύ στο ότι το αισθάνεται. Αν δεν το αισθανόταν, στο ΚΤΕΟ δεν ασχολείσαι. Αν αρχίσεις να το καταλαβαίνεις και αυτό που καταλαβαίνεις συμφωνεί με το ΚΤΕΟ, βάλε 2 καινούρια πίσω και όταν μαζέψεις βάλε άλλα 2 καινούρια μπροστά. 

Μούφα αμορτισέρ όχι, γιατί σε 5κ θα ξαναθές αμορτισέρ. Δεν σημαίνει ότι τα OEM ιμιτασιόν είναι απαραίτητα μούφα, αλλά καλό είναι να μην κάνεις δοκιμές εκτός αν είσαι μάστορας και το αμάξι δικό σου.

Link to comment
Share on other sites

πριν 58 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

rebound

 

Μιας και γράφτηκε αυτό, έχω την εξής απορία.

Υπάρχει περίπτωση αλλάζοντας διάσταση ελαστικού να επηρεάζεται σε αντιληπτό σημείο το rebound του τροχού;  Κρατώντας όλα τα υπόλοιπα μέρη της ανάρτησης ίδια. Δεν εννοώ για εργαστηριακές μετρήσεις αλλά οδηγικά. Μπαίνουν και άλλες παράμετροι στη συνάρτηση αλλά ας μην το υπεραναλύω.

Link to comment
Share on other sites

πριν 49 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε:

Μιας και γράφτηκε αυτό, έχω την εξής απορία.

Υπάρχει περίπτωση αλλάζοντας διάσταση ελαστικού να επηρεάζεται σε αντιληπτό σημείο το rebound του τροχού; 

Αυτο ειναι χαρακτηριστικο καθαρα του αμορτισερ. 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος sotiris έγραψε:

Το δικό μου με πιο μαλακά ελαστικά έγραφε καλύτερα νούμερα στο ΚΤΕΟ απ'ότι με πιο σκληρά, και μαλακά έβαζα προς το τέλος της καριέρας του. Πάντα πάω στο ίδιο ΚΤΕΟ.

Όταν δε είχε καινούρια αμορτισέρ πίσω, είχε κοπεί στην αμορτισερομέτρηση (λόγω σκληρότητας μέτραγε λάθος το rebound υποθέτω).

Σε Autovision πηγες?

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Αυτο ειναι χαρακτηριστικο καθαρα του αμορτισερ. 

 

Αφού μένει ίδιο :hmm:

Το ερώτημα είναι αν μια διαφορά πχ 500 γραμμάρια τροχού έχουν αντιληπτή διαφορά στο rebound.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Δεν το διαβασα σωστα, εννοεις και τη διαμετρο ζαντας?

 

Όχι τη ζάντα, μόνο το ελαστικό. Δηλαδή στην περίπτωσή μου από 215/50 σε 235/45, η διάμετρος είναι ίδια μεν αλλά είναι φαρδύτερο.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Lakisss said:

Το θέμα με τις αναρτήσεις είναι ότι, επειδή μαλακώνουν σε βάθος χρόνου δεν το συνειδητοποιείς. Μόνο αν κυνηγάς το αυτό/το σε στροφές. 

 

Γι αυτο πρέπει να ακολουθείται μια κοινή λογική σε κάποια πράγματα, δεν υπάρχει (νορμάλ) αμορτισέρ που να δουλεύει σωστά μετα απο 80-100κ χλμ στους Ελληνικούς δρόμους.

 

Το κακό είναι οτι ο μέσος οδηγός δεν θα καταλάβει απο αίσθηση οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο με τα ελατήρια οπότε σε μια δύσκολη στιγμή που θα χρειαστεί η ανάρτηση να ελέγξει το βάρος του αυτοκινήτου θα καταλήξει στα χωράφια στο αισιόδοξο σενάριο...

Και φυσικά οσο τα κτεο παραμένουν διακοσμητικά δεν πρόκειται να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση ασφάλειας στο δρόμο.

Spoiler

 

Πρίν βάλω τα kyb ultra sr (απο marketing καλά το παει η kayaba, απο κύλιση και σκληρότητα οχι και τοσο!) που εχω τωρα στο golf επρεπε να περάσω κτεο και παρότι τα ειχα μεσα στα κουτιά τους στο πορτμπαγκαζ δεν είχα προλάβει να τα βάλω, το περασα με τα κιτρινα bilstein που είχε πανω για 115κ χλμ.

Τα πίσω είχαν αρχίσει να πέφτουν σε αποδοση εμφανώς μετα τα 100κ και στην πλευρά του οδηγού κανα μήνα πριν είχε αρχίσει να ξερνάει λάδια, κοινώς ήταν σαν να μην είχα αμορτισέρ, αλλά κυκλοφορούσα το αμαξι της δουλειας οπότε δεν με ενοιαζε.

 

Το φοβερό της όλης υπόθεσης είναι οτι ο τύπος ήρθε μου λεει ολα καλά, καμια υποσημείωση, καμία παρατήρηση, ολα καλά για κάτι που και οπτικά ήταν εμφανές οτι είχε θεμα!!! 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και κάποιο καιρό το αμάξι καίει λίγο παραπάνω και εδώ και λίγους μήνες ρετάριζε στην επιτάχυνση (αλλά και στο ρελαντί πολλές φορές). Είχα δοκιμάσει διάφορα μόνος μου, χωρίς αποτέλεσμα. Φοβήθηκα για τα χειρότερα.

Σήμερα είχα ραντεβού με μάστορα, πήγε τα μπεκ για καθαρισμό, το ένα άχρηστο και τα υπόλοιπα 5 υπολειτουργούσαν και κατούραγαν.
Σε 2 μέρες έρχονται τα ανταλλακτικά, να τα βάλει πάνω να δούμε τι θα γίνει.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

Όχι τη ζάντα, μόνο το ελαστικό. Δηλαδή στην περίπτωσή μου από 215/50 σε 235/45, η διάμετρος είναι ίδια μεν αλλά είναι φαρδύτερο.

Μπορει και να εχει διαφορα, μπορει το λαστιχο να εχει διαφορετικο σκελετο

 

πριν 4 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Γι αυτο πρέπει να ακολουθείται μια κοινή λογική σε κάποια πράγματα, δεν υπάρχει (νορμάλ) αμορτισέρ που να δουλεύει σωστά μετα απο 80-100κ χλμ στους Ελληνικούς δρόμους.

 

Το κακό είναι οτι ο μέσος οδηγός δεν θα καταλάβει απο αίσθηση οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο με τα ελατήρια οπότε σε μια δύσκολη στιγμή που θα χρειαστεί η ανάρτηση να ελέγξει το βάρος του αυτοκινήτου θα καταλήξει στα χωράφια στο αισιόδοξο σενάριο...

Και φυσικά οσο τα κτεο παραμένουν διακοσμητικά δεν πρόκειται να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση ασφάλειας στο δρόμο.

  Hide contents

 

Πρίν βάλω τα kyb ultra sr (απο marketing καλά το παει η kayaba, απο κύλιση και σκληρότητα οχι και τοσο!) που εχω τωρα στο golf επρεπε να περάσω κτεο και παρότι τα ειχα μεσα στα κουτιά τους στο πορτμπαγκαζ δεν είχα προλάβει να τα βάλω, το περασα με τα κιτρινα bilstein που είχε πανω για 115κ χλμ.

Τα πίσω είχαν αρχίσει να πέφτουν σε αποδοση εμφανώς μετα τα 100κ και στην πλευρά του οδηγού κανα μήνα πριν είχε αρχίσει να ξερνάει λάδια, κοινώς ήταν σαν να μην είχα αμορτισέρ, αλλά κυκλοφορούσα το αμαξι της δουλειας οπότε δεν με ενοιαζε.

 

Το φοβερό της όλης υπόθεσης είναι οτι ο τύπος ήρθε μου λεει ολα καλά, καμια υποσημείωση, καμία παρατήρηση, ολα καλά για κάτι που και οπτικά ήταν εμφανές οτι είχε θεμα!!! 

 

 

Το οτι ξερναει λαδια δε λεει κατι απαραιτητα

Τα κιτρινα bilstein που εχω και εγω πανω απο 10 χρονια κρατανε μια χαρα, και ειναι καλυτερα απο καινουρια monroe ή zacks

και φυσικα επισκευαζονται

 

και δε σου φταινε τα κτεο, καποια συνεργεια πρεπει να κλεισουν, αν σεβεσαι τα λεφτα που πληρωνεις

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.