Jump to content



Recommended Posts

τοτε γιατι να σκασεις λεφτα για αναρτησεις εφοσον εχεις σκοπο για 2-3 χρονια να το κρατησεις ;

  • Like 2
  On 30/4/2021 at 7:10 ΠΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

 

Με τι λεφτά βρε Gomar, βάζω κανένα φράγκο στην άκρη για πάρω κανένα καινούργιο σε 2-3 χρόνια , οπότε του κάνω μαζεματάκια
τι θα προτείνατε για νέο έως 15κ , ας πούμε για το 2021

Expand  

Αμα σκοπευεις να το δωσεις κανεις μονο τα απαραιτητα, αλλιως πετας λεφτα

(edited)
  On 29/4/2021 at 9:47 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Για μάρκα ρώτησα αν έχετε ακουστά την JAPANPARTS GROUP , kayaba την ξέρουν και τα καρυδάκια στα συνεργεία

 

Expand  

Αν και δεν ξέρω την μάρκα να το πάω ανάποδα: πόση διαφορά εχουν περασμένα τα μεν από τα δε; Θεωρητικά δεν πρέπει να είναι κάτι το τρελό σαν κόστος γενικά (υποθέτω ~200-250€?)

 

Επίσης γιατί θέλεις να τα αλλάξεις; Σου έχουν ξεράσει λάδι πχ, ή νοιώθεις το αυτοκίνητο να πηγαίνει σα βάρκα;

Έγινε επεξεργασία από and64
  On 29/4/2021 at 6:49 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

 

Άμα δεν χαλάσουν δεν αλλάζουμε...

 

Τα πίσω έχουν πάει περίπου ~75% σύμφωνα με το ΚΤΕΟ πέρση το Μάρτιο, φέτος θα έχουν πέσει άλλο λίγο ~70% και φαίνεται στο φόρτωμα η άμα βάλεις δύναμη με τα χέρια σου και το σπρώξεις προς τα κάτω στο πορτ παγκάζ ...

 

Άλλο ρώτησα όμως

Expand  

 

Ναι, αν δεν έχουν χαλάσει, δεν τα αλλάζεις. Ακούγεται κάπως υπερβολικό preventive maintainance αυτό.

 

Ωστόσο, από τις επιλογές που είπες, εγώ θα προτείνω να παραμείνεις σε KYB Excel-G. Δοκιμάζοντας κάποια Sachs & Bilstein B6 στο παλιό μου Toyota, έβαλα πάλι KYB στην τελευταία αλλαγή, μιας και ήταν OEM equipment (όπως και σε πολλά Toyota). Καθόλου exotic επιλογή, αλλά είναι τίμια και κρατάνε αρκετά χρόνια. Εφόσον σκοπεύεις να αλλάξεις αυτοκίνητο σύντομα, εγώ στηρίζω ότι αυτή είναι η συνετή επιλογή.

 

Σχετικά με JAPANPARTS: την έχω δει κι εγώ online, αλλά μου φαίνεται σαν generic manufacturer για το οτιδήποτε. Θα εμπιστευόμουν περισσότερο τα KYB. Άποψή μου ?

 

 

  • Like 2
  On 29/4/2021 at 5:40 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

έχουμε και λέμε φοράω εδώ και 7 χρόνια ΚΑΥΑΒΑ EXCEL G αμορτισέρ, απόλυτα ευχαριστημένος για τα 70.000 χλμ που έχουν κάνει .

 

Και λέω να δοκιμάσω της JAPANPARTS GROUP , έχετε καμιά εμπειρία ;

Expand  

 

Εγώ προσωπικά όχι. Από άποψη εξαρτημάτων, αν δεν έχεις λεφτά, κι αν τα kayaba σε είχαν ικανοποιήσει, άλλαξε μόνο τα πίσω που λες ότι έχουν πέσει. Είναι καλύτερα να βάλεις 2 επώνυμα παρά 4 μούφα. Και σε 1 χρόνο αλλάζεις και τα μπροστά.

 

Τώρα όσοι τον προτρέπετε να κρατήσει αμορτισέρ που βγάζουν 75% στο ΚΤΕΟ και τα αισθάνεται να έχουν κάτσει, για ξανασκεφτείτε τι λέτε. Η αμορτισερομέτρηση του ΚΤΕΟ είναι ούτως ή άλλως μούφα (κανονικά πρέπει να βγει το αμορτισέρ στον πάγκο για να μετρηθεί).

 

 

  • Like 1
  • Agree 1
  On 4/5/2021 at 6:11 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Τώρα όσοι τον προτρέπετε να κρατήσει αμορτισέρ που βγάζουν 75% στο ΚΤΕΟ και τα αισθάνεται να έχουν κάτσει, για ξανασκεφτείτε τι λέτε. Η αμορτισερομέτρηση του ΚΤΕΟ είναι ούτως ή άλλως μούφα (κανονικά πρέπει να βγει το αμορτισέρ στον πάγκο για να μετρηθεί).

Expand  

Με τι βαρος?

Το μηχανημα μετραει την αναρτηση, οχι μονο το αμορτισερ

 

Το 75% μια χαρα ειναι, σπανια θα δεις >82%

  • Like 1

Η μετρηση παντως της αναρτησης στα ΚΤΕΟ ειναι μουφα. 2012 πέρασα τελευταια φορά ΚΤΕΟ στο αυτοκινητο της γυναικας. Μου ειπε τοτε το παλικαρι που ηταν εκει: Η πισω δεξια ανάρτηση εχει πεσει λιγο (65%). Καλό θα ειναι να αλλαχτεί.

Φέτος πέρασε ΚΤΕΟ το ιδιο αμάξι. Ειπαν στη μάνα μου πως η πισω ανάρτηση εχει πεσει λιγο και πρεπει να αλλαχτει. Η ερωτηση στη μανα μου ηταν, πότε αλλάξατε την ανάρτηση; 

Δεν την αλλάξαμε μου λέει...

 

Να χαρω εγω μηχανηματα... το αμαξι εχει κάνει 160.000χλμ από τοτε που το περασα εγω ΚΤΕΟ. Εκτος αν η ΚΙΑ εβαλε και γαμω τις αναρτησεις να ουμε...

 

(Ναι πολυ σωστα καταλαβατε. Το αμαξι εχει μαμα αναρτησεις και εχει φτασει τα 280.000χλμ αισιως. Κράζω να αλλαχτει αλλά σε ανθρωπους που πλεον με το ζορι τα βγαζουν περα δεν μπορω να κανω κατι. Περιμενω να κατεβω Ελλαδα και να παω να την αλλαξω εγω).

  • Like 4

Το θέμα με τις αναρτήσεις είναι ότι, επειδή μαλακώνουν σε βάθος χρόνου δεν το συνειδητοποιείς. Μόνο αν κυνηγάς το αυτό/το σε στροφές. 

  • Like 1
  On 4/5/2021 at 10:51 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Η μετρηση παντως της αναρτησης στα ΚΤΕΟ ειναι μουφα. 2012 πέρασα τελευταια φορά ΚΤΕΟ στο αυτοκινητο της γυναικας. Μου ειπε τοτε το παλικαρι που ηταν εκει: Η πισω δεξια ανάρτηση εχει πεσει λιγο (65%). Καλό θα ειναι να αλλαχτεί.

Φέτος πέρασε ΚΤΕΟ το ιδιο αμάξι. Ειπαν στη μάνα μου πως η πισω ανάρτηση εχει πεσει λιγο και πρεπει να αλλαχτει. Η ερωτηση στη μανα μου ηταν, πότε αλλάξατε την ανάρτηση; 

Δεν την αλλάξαμε μου λέει...

 

Να χαρω εγω μηχανηματα... το αμαξι εχει κάνει 160.000χλμ από τοτε που το περασα εγω ΚΤΕΟ. Εκτος αν η ΚΙΑ εβαλε και γαμω τις αναρτησεις να ουμε...

 

(Ναι πολυ σωστα καταλαβατε. Το αμαξι εχει μαμα αναρτησεις και εχει φτασει τα 280.000χλμ αισιως. Κράζω να αλλαχτει αλλά σε ανθρωπους που πλεον με το ζορι τα βγαζουν περα δεν μπορω να κανω κατι. Περιμενω να κατεβω Ελλαδα και να παω να την αλλαξω εγω).

Expand  

 

Μα δεν μπορείς να κάνεις αμορτισερομέτρηση πάνω στο αυτοκίνητο.

  On 4/5/2021 at 6:33 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Με τι βαρος?

Το μηχανημα μετραει την αναρτηση, οχι μονο το αμορτισερ

 

Το 75% μια χαρα ειναι, σπανια θα δεις >82%

Expand  

 

Κάνεις λάθος. Το μηχάνημα μετράει και το ελαστικό.

Εκεί είναι το πρόβλημα.

Το δικό μου με πιο μαλακά ελαστικά έγραφε καλύτερα νούμερα στο ΚΤΕΟ απ'ότι με πιο σκληρά, και μαλακά έβαζα προς το τέλος της καριέρας του. Πάντα πάω στο ίδιο ΚΤΕΟ.

Όταν δε είχε καινούρια αμορτισέρ πίσω, είχε κοπεί στην αμορτισερομέτρηση (λόγω σκληρότητας μέτραγε λάθος το rebound υποθέτω).

 

Οπότε τα νούμερα είνια για τα πανηγύρια. Στέκομαι πιο πολύ στο ότι το αισθάνεται. Αν δεν το αισθανόταν, στο ΚΤΕΟ δεν ασχολείσαι. Αν αρχίσεις να το καταλαβαίνεις και αυτό που καταλαβαίνεις συμφωνεί με το ΚΤΕΟ, βάλε 2 καινούρια πίσω και όταν μαζέψεις βάλε άλλα 2 καινούρια μπροστά. 

Μούφα αμορτισέρ όχι, γιατί σε 5κ θα ξαναθές αμορτισέρ. Δεν σημαίνει ότι τα OEM ιμιτασιόν είναι απαραίτητα μούφα, αλλά καλό είναι να μην κάνεις δοκιμές εκτός αν είσαι μάστορας και το αμάξι δικό σου.

  On 5/5/2021 at 6:13 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

rebound

Expand  

 

Μιας και γράφτηκε αυτό, έχω την εξής απορία.

Υπάρχει περίπτωση αλλάζοντας διάσταση ελαστικού να επηρεάζεται σε αντιληπτό σημείο το rebound του τροχού;  Κρατώντας όλα τα υπόλοιπα μέρη της ανάρτησης ίδια. Δεν εννοώ για εργαστηριακές μετρήσεις αλλά οδηγικά. Μπαίνουν και άλλες παράμετροι στη συνάρτηση αλλά ας μην το υπεραναλύω.

  On 5/5/2021 at 7:19 ΠΜ, το μέλος Simon έγραψε:

Μιας και γράφτηκε αυτό, έχω την εξής απορία.

Υπάρχει περίπτωση αλλάζοντας διάσταση ελαστικού να επηρεάζεται σε αντιληπτό σημείο το rebound του τροχού; 

Expand  

Αυτο ειναι χαρακτηριστικο καθαρα του αμορτισερ. 

 

  On 5/5/2021 at 6:13 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Το δικό μου με πιο μαλακά ελαστικά έγραφε καλύτερα νούμερα στο ΚΤΕΟ απ'ότι με πιο σκληρά, και μαλακά έβαζα προς το τέλος της καριέρας του. Πάντα πάω στο ίδιο ΚΤΕΟ.

Όταν δε είχε καινούρια αμορτισέρ πίσω, είχε κοπεί στην αμορτισερομέτρηση (λόγω σκληρότητας μέτραγε λάθος το rebound υποθέτω).

Expand  

Σε Autovision πηγες?

  On 5/5/2021 at 8:10 ΠΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Αυτο ειναι χαρακτηριστικο καθαρα του αμορτισερ. 

Expand  

 

Αφού μένει ίδιο :hmm:

Το ερώτημα είναι αν μια διαφορά πχ 500 γραμμάρια τροχού έχουν αντιληπτή διαφορά στο rebound.

  On 5/5/2021 at 7:19 ΠΜ, το μέλος Simon έγραψε:

Υπάρχει περίπτωση αλλάζοντας διάσταση ελαστικού

Expand  

Δεν το διαβασα σωστα, εννοεις και τη διαμετρο ζαντας?

  On 5/5/2021 at 8:28 ΠΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Δεν το διαβασα σωστα, εννοεις και τη διαμετρο ζαντας?

Expand  

 

Όχι τη ζάντα, μόνο το ελαστικό. Δηλαδή στην περίπτωσή μου από 215/50 σε 235/45, η διάμετρος είναι ίδια μεν αλλά είναι φαρδύτερο.

  On 5/5/2021 at 5:39 ΠΜ, το μέλος Lakisss έγραψε:

Το θέμα με τις αναρτήσεις είναι ότι, επειδή μαλακώνουν σε βάθος χρόνου δεν το συνειδητοποιείς. Μόνο αν κυνηγάς το αυτό/το σε στροφές. 

Expand  

 

Γι αυτο πρέπει να ακολουθείται μια κοινή λογική σε κάποια πράγματα, δεν υπάρχει (νορμάλ) αμορτισέρ που να δουλεύει σωστά μετα απο 80-100κ χλμ στους Ελληνικούς δρόμους.

 

Το κακό είναι οτι ο μέσος οδηγός δεν θα καταλάβει απο αίσθηση οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο με τα ελατήρια οπότε σε μια δύσκολη στιγμή που θα χρειαστεί η ανάρτηση να ελέγξει το βάρος του αυτοκινήτου θα καταλήξει στα χωράφια στο αισιόδοξο σενάριο...

Και φυσικά οσο τα κτεο παραμένουν διακοσμητικά δεν πρόκειται να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση ασφάλειας στο δρόμο.

  Reveal hidden contents

 

(edited)

Εδώ και κάποιο καιρό το αμάξι καίει λίγο παραπάνω και εδώ και λίγους μήνες ρετάριζε στην επιτάχυνση (αλλά και στο ρελαντί πολλές φορές). Είχα δοκιμάσει διάφορα μόνος μου, χωρίς αποτέλεσμα. Φοβήθηκα για τα χειρότερα.

Σήμερα είχα ραντεβού με μάστορα, πήγε τα μπεκ για καθαρισμό, το ένα άχρηστο και τα υπόλοιπα 5 υπολειτουργούσαν και κατούραγαν.
Σε 2 μέρες έρχονται τα ανταλλακτικά, να τα βάλει πάνω να δούμε τι θα γίνει.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 2
  On 5/5/2021 at 9:30 ΠΜ, το μέλος Simon έγραψε:

Όχι τη ζάντα, μόνο το ελαστικό. Δηλαδή στην περίπτωσή μου από 215/50 σε 235/45, η διάμετρος είναι ίδια μεν αλλά είναι φαρδύτερο.

Expand  

Μπορει και να εχει διαφορα, μπορει το λαστιχο να εχει διαφορετικο σκελετο

 

  On 5/5/2021 at 1:53 ΜΜ, το μέλος and64 έγραψε:

 

Γι αυτο πρέπει να ακολουθείται μια κοινή λογική σε κάποια πράγματα, δεν υπάρχει (νορμάλ) αμορτισέρ που να δουλεύει σωστά μετα απο 80-100κ χλμ στους Ελληνικούς δρόμους.

 

Το κακό είναι οτι ο μέσος οδηγός δεν θα καταλάβει απο αίσθηση οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο με τα ελατήρια οπότε σε μια δύσκολη στιγμή που θα χρειαστεί η ανάρτηση να ελέγξει το βάρος του αυτοκινήτου θα καταλήξει στα χωράφια στο αισιόδοξο σενάριο...

Και φυσικά οσο τα κτεο παραμένουν διακοσμητικά δεν πρόκειται να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση ασφάλειας στο δρόμο.

  Reveal hidden contents

 

Expand  

Το οτι ξερναει λαδια δε λεει κατι απαραιτητα

Τα κιτρινα bilstein που εχω και εγω πανω απο 10 χρονια κρατανε μια χαρα, και ειναι καλυτερα απο καινουρια monroe ή zacks

και φυσικα επισκευαζονται

 

και δε σου φταινε τα κτεο, καποια συνεργεια πρεπει να κλεισουν, αν σεβεσαι τα λεφτα που πληρωνεις

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.