Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

13 minutes ago, GoMaR said:

Και πως το μαθαινουμε αυτο ; ? 

 

 

Mε λιγο googlαρισμα υποθέτω, σε Site βελτιωτων ή αν βρεις service manual της ford! Θα χαζέψω και γω αργότερα που θα μαζευτώ σπίτι έτσι για τη φάση...

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν το Puma να έχει και άλλη χαρτοράφηση πέρα από παραπάνω άλογα. Σίγουρα θα έχει δηλαδή αλλά εννοώ ως προς την αίσθηση που σου αφήνει.

 

Πχ φίλος έχει Leon και ο αδερφός του Giulietta. Παρόλο που και τα δύο είναι τα ίδια άλογα, η Giulietta έχει πιο επιθετική χαρτογράφηση και σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο σβέλτη (ειδικά στο D), ενώ ισχύει το αντίθετο. Θέλω να πω μήπως στην περίπτωση σου το γκάζι είναι αρκετό και με ένα RaceChip XLR για αρχή πχ θα είσαι οκ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Rusty_Cookie said:

 

Πιο εύκολα παίρνεις οποιοδήποτε χιλιάρι βενζίνης παραμάσχαλα παρά το συγκεκριμένο 1.3 diesel.

 

 

 

Δεν διαφωνω, τα 250κ η φίατ τα είχε πει για καλό (ότι τα άλλα τα σχεδιάζει για 150κ) :p 

 

image.png
WWW.IRISHTIMES.COM

Fiat's future is a hot topic, but in Turin last week Fiat gave us their vision - the marque will be alive into the 21st century…

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Και πως το μαθαινουμε αυτο ; ? 

Το intercooler?

Ακολουθα τις σωληνωσεις της εισαγωγης, μετα την τουρμπινα. Θα πρεπει να βρεις κατι τετοιο

 

416792143_.jpg.b97d0bbfe3d6bdd5888f1edd6990620d.jpg στα ψυγεια μπροστα

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, slalom said:

Το intercooler?

Ακολουθα τις σωληνωσεις της εισαγωγης, μετα την τουρμπινα. Θα πρεπει να βρεις κατι τετοιο

 

416792143_.jpg.b97d0bbfe3d6bdd5888f1edd6990620d.jpg στα ψυγεια μπροστα

 

E δεν είναι και τοσο απλό πάντα! Πολλά είναι σαντουιτς  αναμεσα στου ψυκτικου και τον εναλλάκτη του a/c. Στο golf δεν το βλεπεις καν...

 

Απο το λιγο που εψαξα, βρήκα aftermarket i/c για fiesta 7+focus 3, για τα τελευταια δεν βρήκα τίποτα, μονο για τα 1500....

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε πιο λογικά πλαίσια οι τιμές!

www.drive.gr
WWW.DRIVE.GR

Η ανανέωση της Alfa Romeo Giulia για το 2021 έχει φέρει σημαντικές μειώσεις στις τιμές και τα τέλη κυκλοφορίας.

 

Ανάποδα τιμόνια στα καλύτερα σαλόνια κάνω πάρτυ εδώ και χρόνια [...]

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος sotiris έγραψε:

Σε πιο λογικά πλαίσια οι τιμές!

www.drive.gr
WWW.DRIVE.GR

Η ανανέωση της Alfa Romeo Giulia για το 2021 έχει φέρει σημαντικές μειώσεις στις τιμές και τα τέλη κυκλοφορίας.

 

Ανάποδα τιμόνια στα καλύτερα σαλόνια κάνω πάρτυ εδώ και χρόνια [...]

 

Αυτές είναι τιμές ΠΑΣΟΚ

  • Haha 8
Link to comment
Share on other sites

On 19/1/2021 at 2:43 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

δε ξερω τι ειναι το racechip, αλλα σιγουρα δε θα ειναι κατι επισημο.
Και δεν προκειται να μπει ξενο χερι στο αμαξι μεχρι τα πρωτα 8 χρονια..

 

ποιο είναι αυτό το "επίσημο" ?  

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, astrolabos said:

 

Αυτές είναι τιμές ΠΑΣΟΚ

 

Μην το γελάς γιατί οι μειώσεις είναι πολύ μεγάλες. Στο 4x4 με τα 280 άλογα είναι 10.000 ευρά (57000 -> 47000) και στην πιο απλή έκδοση (βασική) με τα 200 άλογα από τα 43000 έπεσε στα 35400. Μπορεί να είναι υπερβολικά χρήματα για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι απίστευτη η μείωση (20%+). 

 

Αυτή με τα 47000, 280 άλογα και τετρακίνηση είναι μια affordable Quadrifolio και είναι ίσως από τις καλύτερες αγορές καλοστημένων αυτοκινήτων. Μόνη παραφωνία για μένα το αυτόματο κιβώτιο, θα μπορούσαν να έχουν και ένα χειροκίνητο. 

 

Αν και δεν είμαι φαν της πισωκίνησης για καθημερινό αυτοκίνητο, ειδικά με 200 άλογα (γιατί θα θέλω πίσω λάστιχα κάθε 3μηνο), δεν παύει να ναι από τα πιο hot ξεχωριστά αυτοκίνητα σήμερα, και είμαστε μισό κλικ πριν όλα τα πραγματικά αυτοκίνητα πάρουν 500 κιλά λόγω μπαταριών.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

και είμαστε μισό κλικ πριν όλα τα πραγματικά αυτοκίνητα πάρουν 500 κιλά λόγω μπαταριών.

Μονο Tesla. Ειδα και ενα S χτες. Μπρστα τους ολα τα αλλα ειναι οδοντοκρεμες

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, trendy said:

Κάτι τέτοιο;

spacer.png

 

Απατεώνα Τρέντη,

Πισωκίνητο χωρίς συμπλέκτη είναι κάτι που δεν θα μπορούσα να οδηγήσω χωρίς ηλεκτρονικά, μιας και δεν μπορείς να το επαναφέρεις στην ισορροπία σε γλιστερό οδόστρωμα. Όπως έχω πει πολλάκις, δεν έχω κανένα θέμα αν το κιβώτιο είναι αυτόματο, το προτιμώ, απλά θέλω να έχω override συμπλέκτη για παρκάρισμα και για έκτακτες ανάγκες.

 

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
προσθήκη φιλικού χαιρετισμού
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος sotiris έγραψε:

προσθήκη φιλικού χαιρετισμού

και εγώ σε αγαπάω απατεωνίσκε!

Μετά από 6 μήνες χωρίς συμπλέκτη δεν μπορώ να πω ότι μου λείπει, ούτε ότι έχω τύχει να χρειάζεται κάπου.

  • Like 2
  • Agree 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sotiris said:

Όπως έχω πει πολλάκις, δεν έχω κανένα θέμα αν το κιβώτιο είναι αυτόματο, το προτιμώ, απλά θέλω να έχω override συμπλέκτη για παρκάρισμα και για έκτακτες ανάγκες.

 

 

 

Αν οδηγήσεις σοβαρο αυτοματο, θα δεις πως ο συμπλεκτης πλεον δεν χρειάζεται σε τιποτα. 

  • Like 4
  • Agree 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2021-Mazda-3-Hatchback-SKYACTIV-engine.j

 

Παράθεση

Rewarding your spontaneous nature, the 2021 Mazda3 2.5 Turbo Hatchback delivers up to 250 hp5 and 320 lb-ft of torque,5 coupled with our i-Activ AWD®. All of which work in harmony to respond effortlessly, and make you feel something that no other car can.

 

Παράθεση

Unlike most AWD systems i-ACTIV AWD is a predictive system. This means that the system does not just measure wheel spin or engine power and react when necessary. Instead, i-ACTIV AWD utilizes over 27 different sensors that activate more than 200 times per second to monitor a variety of other factors. Some of the other factors taken into consideration include g-forces, driver inputs to braking and steering, outside temperature, and windshield wiper activity. By monitoring these other factors, the i-ACTIV AWD system can predict the road and weather conditions prior to changes in wheel spin and engine power to react almost instantaneously. Pretty impressive, right?

 

Mazda-i-ACTIV-AWD-A-1_o.jpg
WWW.BOBBAKERMAZDA.COM

If you are wondering what Mazda i-ACTIV AWD is and how it works, then you should contact the staff at Bob Baker Mazda in Carlsbad, CA for more informtion today!

 

 

δεν βλέπω συνολικά κάτι πολύ πρωτοποριακό αλλά έχει ενδιαφέρον το predictive της φάσης 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.