Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Καλά, το μοτέρ του Yaris είναι ειδική περίπτωση , έχει πέσει δουλειά και αποτελεί ουσιαστικά τη βάση του αγωνιστικού μοτέρ στο WRC 

 

O 1000άρης της Ford σε πέραν των βραβείων που έχει πάρει στη διοργάνωση  Κινητήρας της Χρονιάς, 

πουσαρισμένος σε αγωνιστική μορφή , έχει δει 205 άλογα (έκανε και 7.22 στο Ρινγκ προσαρμοσμένος σε ένα φορμουλάκι ) 

 

Δεν είναι της πλάκας δηλαδή, έχει καλές βάσεις. Τώρα αν ένα προγραμματάκι (απο ποιον?) φτάνει για να έχει μια μικρή αύξηση,

αξιόπιστα και χωρίς μικρά τσερνομπίλ δεξιά αριστερά, είναι άλλο θέμα και θέλει ψάξιμο απο άτομα που δοκιμάσανε.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

είναι λίγο πιο εύηχο απο το εννιακοσιοενενηνταπεντάρης νομίζω αλλά αν η ακρίβεια είναι το παν , θα ποστάρουμε με τις άδειες κυκλοφορίας παραμάσχαλα 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Που τραβάμε την γραμμή; Χιλιαρι με 120 άλογα κακό, 1500αρι με 180 άλογα καλο; Και τα 2 τρικυλινδρα.

Τραβάμε τη γραμμή στη χύτρα με φουρφούρι :p 

  • Agree 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Thresh86 έγραψε:

O 1000άρης της Ford σε πέραν των βραβείων που έχει πάρει στη διοργάνωση  Κινητήρας της Χρονιάς, 

απο πληρωμενους δημοσιογραφους που τεσταρουνε αυτοκινητα και τα βρισκουν ολα τελεια

Link to comment
Share on other sites

Άμα έχει τα ίδια μέταλλα με το puma προχωρα! Και εφόσον είναι κ μέσα στην εγγύηση....βουρ για μένα.....

Όπως λες για προσπεράσειε κ λίγο ξεκαυλ είναι τέλειο.....άμα κάθε μέρα ...καθε αλλαγή είναι στις 6500 rpm αντί να το πάρεις στην μασχάλη σε δύο χρόνια θα το πάρεις σε 1.5....

Δες τα μέταλλα.....αλλιώς άμα θες να το εχεις για πάντα....πάμε για....UNDERVOLT! Χαχαχαχ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Μα, αν ήμουν οδηγός που του γ@μ τη μανα θα το έπαιρνα στο χέρι και χωρίς πρόγραμμα :p

 


Σε δίδαξε καλά η τροφέο βλέπω :hehe: 

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

On 1/18/2021 at 7:42 AM, GoMaR said:

Σε συζήτηση μετά με τους πωλητές, μου ειπαν ότι μπορώ απο την ίδια την φορντ, να μου αλλάξουν στο δικό μου φοκους τον 125 αρη σε 140-150 άλογα με 500-600€

Δε χάνω εγγύηση εννοείται και δεν αλλάζει τπτ στον κινητήρα γιατί και ο 150αρης ειναι ίδιος κινητήρας με τα 125. (1000αρης ecoboost)

 

Ερωτήσεις

Ενας λόγος να μη το κάνω;

Με προβληματίζει μετά απο χρόνια η μεταπώληση του αυτοκινήτου αλλα την στιγμή που είναι από την ίδια την αντιπροσωπεία και όχι από ένα μαγαζάκι με προγράμματα, κάπως καθησυχάζει τα πράγματα.

Ο αλλος προβληματισμός, ειναι ότι σκέφτομαι πόσο "τσιτα" θα είναι ο 1000αρης με τοσα άλογα. Θα εχω πρόβλημα λέτε;

 

Και το βασικο ειναι η κατανάλωση.

Οι δυο πωλητές μου μίλησαν για λιγότερη κατανάλωση σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Τι λέτε; να το κάνω η Όχι;

(Δεν έχω δυνατότητα επιστροφής στο παλιό πρόγραμμα αν δε ξανά πληρώσω)

 

 

 

Κατ'αρχήν μίλησες με πωλητές. Η ιδιότητα του πωλητή είναι να πουλάει.

Πρέπει να επιβεβαιώσεις αυτό που σου είπαν (ότι ισχύει η εγγύηση).

Πρέπει να επιβεβαιώσεις ότι η FORD αφήνει αυτούς τους προγραμματισμούς (απίθανο να είναι νόμιμο γιατί αλλάζεις εκπομπή CO2 και άρα κλέβεις σε τέλη).

Οπότε μιλάμε για κάτι παράνομο για να το πουλάει η FORD επισήμως, όταν στο 99% των περιπτώσεων όταν πλέον σου πειράζουν το αμάξι, το κάνουν για να κόψουν ρύπους και μετά σέρνεται.

 

Κατανάλωση προφανώς όταν από 120 βγάζει 150, θα καις περισσότερο. 

 

Ο τρόπος που γίνεται η βελτίωση στα τούρμπο, είναι πολύ απλός. Αυξάνεις την πίεση του τούρμπο. Το να πας από τα 125 στα 140 δεν είναι τίποτα και μην το φοβάσαι, είναι πολύ μικρή διαφορά, που απλά θα σου προξενήσει πιο σύντομα φθορά στην τουρμπίνα. Γενικά αυτά τα μοτέρ έχουν ένα χρόνο ζωής τα 200κ. (φαντάσου ότι το 1.3 multijet της opel/fiat που είναι πετρέλαιο που και καλά βγάζουν εκατομμύρια χιλιόμετρα, έχει σαν "στόχο" τα 250κ - μετά στάζεις χρήμα ή είσαι τυχερός). Τώρα αν σε τούρμπο 1000ρι με 125 άλογα σου έχουν δώσει 8 χρόνια εγγύηση και 200κ, μόνο αν σε διαβεβαιώσει γραπτώς η FORD ότι ισχύουν όλα όπως τα έχεις, προχώρα, γιατί αυτή η εγγύηση είναι too good to be true.

 

Αν θες να κάνεις πραγματική βελτίωση, βλέπεις τι διαφορές έχουν το 125ρι και το 150ρι και αγοράζεις τα έξτρα. Συνήθως είναι άλλο turbo, πρόγραμμα (και μπορεί μπεκ κλπ. - εξαρτάται από το αυτοκίνητο). Αυτό θα πρέπει να μιλήσεις με κάποιον βελτιωτή που ασχολείται με τα ford ή να δεις αν η ford έχει κάποιο πακέτο αναβάθμισης, το οποίο και πάλι με τους νόμους για το CO2 δεν ξέρω πώς θα περνιέται στην άδεια. Η fiat παλιά είχε στο Abarth GP το EsseEsse pack, που αγόραζες άλλη τουρμπίνα κλπ. και πήγαινες από 155 -> 180 άλογα επισήμως με 2-3 χιλιάρικα. Αλλά η φορολογία τότε ήταν με κυβικά, μετά δεν ξέρω πώς το κάνουν.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 54 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

φαντάσου ότι το 1.3 multijet της opel/fiat που είναι πετρέλαιο που και καλά βγάζουν εκατομμύρια χιλιόμετρα, έχει σαν "στόχο" τα 250κ - μετά στάζεις χρήμα ή είσαι τυχερός

 

Πιο εύκολα παίρνεις οποιοδήποτε χιλιάρι βενζίνης παραμάσχαλα παρά το συγκεκριμένο 1.3 diesel.

 

 

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

@GoMaR θα αυξήσουν πίεση τουρμπινας.....Θα αύξουσουν την βενζίνη που φτάνουν τα μπεκ....Θα ρουφάει πιο πολύ αέρα....πεταλούδα αααα!

Δες αν είναι τα ίδια μηχανικά μέρη με το puma....Θα ψαχτω κ εγωω

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ φοράει i/c αέρα αυτό το μοτέρ;

 

Αν έχει chargecooler δεν ξέρω πως θα την παλεύει με πρόγραμμα σε Ελληνικές θερμοκρασίες >35 με a/c αναμενο πχ

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.