Jump to content



Recommended Posts

@GoMaR

Δεν θα έχεις πρόβλημα με εγγύηση ούτε με μεταπώληση. Πρόβλημα αξιοπιστίας είναι υπό συζήτηση και μόνο αν το σκίζεις συχνά. Χαμηλότερη κατανάλωση είναι απίθανο. Το κάνεις αν πιστεύεις ότι πραγματικά θέλεις τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Και για να πουλάς μούρη σε γκόμενες ίσως :p

  On 18/1/2021 at 8:14 ΠΜ, το μέλος Spirosssss έγραψε:

Ο 1.4 ecoTSI 150ps του Group VAG ξέρετε με ένα remap που φτάνει; 170-180 είναι ρεαλιστικά (και "ασφαλή"); Χωρίς φίλτρο/εξάτμιση, τπτ. Δεν ξέρω αν καν βοηθάνε αυτά πλέον.

Expand  

 

Μια χαρά ασφαλές είναι, όπως και εύκολο από αυτό τον κινητήρα. Βρίσκεις πανεύκολα τεχνικούς με εμπειρία και γνώσεις, VAG group γαρ.

  • Like 1
  On 18/1/2021 at 8:14 ΠΜ, το μέλος Spirosssss έγραψε:

Ο 1.4 ecoTSI 150ps του Group VAG ξέρετε με ένα remap που φτάνει; 170-180 είναι ρεαλιστικά (και "ασφαλή"); Χωρίς φίλτρο/εξάτμιση, τπτ. Δεν ξέρω αν καν βοηθάνε αυτά πλέον.

Expand  

 

Για δείτε όλοι αυτό το βιντεάκι.

 

 

  • Like 5
  • Agree 1
  On 18/1/2021 at 8:06 ΠΜ, το μέλος Isidorosis έγραψε:

έχουν διαφορά στην τουρμπίνα και νομίζω στα μπεκ. Ο 155 ανεβάζει ροπή σε πιο ψηλές στροφές

 

Θα σου πρότεινα να δεις το facebook group Ford Puma Club Hellas, έχουν και κάποιες προσφορές και γενικά εμπειρία με προγράμματα

Expand  


Δεν αναφερομαι στο Puma αλλα στο focus active. (αυτο εχω)
Το Puma θα το παρει ο αδερφος μου.

Οποτε για αυτο μου ειπαν 140-150 αλογα ; Λογω αλλων προδιαγραφων ;

@Simon
Δεν ειμαι ανθρωπος που το σκιζω. Απλα να χαιρομαι πιο γρηγορα μια προσπεραση αντε και κανα ανοιγμα. Αλλα οχι δεν ειμαι του 0-100..

 

  On 18/1/2021 at 10:05 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:


@Simon
Δεν ειμαι ανθρωπος που το σκιζω. Απλα να χαιρομαι πιο γρηγορα μια προσπεραση αντε και κανα ανοιγμα. Αλλα οχι δεν ειμαι του 0-100..

 

Expand  

 

Τότε αν μπορείς να τα διαθέσεις δεν υπάρχει οποιαδήποτε επιφύλαξη.

Οι διάφορες καινούργιες παραλαγές του 1000αρι της Ford έχουν σίγουρα διαφορά στον λόγο συμπίεσης και πολύ πιθανό στα διάφορα περιφεριακά turbo, μπεκ κ.τ.λ. .

  • Like 4
  On 18/1/2021 at 10:05 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:


@Simon
Δεν ειμαι ανθρωπος που το σκιζω

 

Expand  

 

  Παράθεση

το μέλος GoMaR έγραψε 

 

Οδήγησα το st line x με τα 155 αλογα mhev.(1000αρης)

Το έσκισα το αμάξι

Expand  

 

αποφάσισε όμως :tongueout::hehe:

 

Πλάκα κάνουμε προφανώς , πολύ καλή η ιδέα που ανέφερε το παλικάρι να δεις ένα thread αυτών που αναβαθμίζουν τα Ford , να διαβάσεις για πιθανά προβλήματα και αν εισαι έτοιμος να ζήσεις με κάποιες πιθανότητες. 

Μου αρέσει η ιδέα αυτή αλλά θα ήθελα switchable ο χάρτης να είναι. Μήπως παίζουν στο εξωτερικό απο τίποτα Mountune

  • Like 2

οτι κανω θα το κανω μονο μεσα απο την ford για λογους εγγυησης.
Εχω 8 χρονια.. Δε θα παιξω με 3ες εταιριες.

Τα test drive προφανως ειναι για να τα λιωσεις ?

 

(edited)
  On 18/1/2021 at 6:42 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ενας λόγος να μη το κάνω;

Expand  

 

Η καταπόνηση της τουρμπίνας και πόσο γρηγορότερα θα τα φτύσει (δυνητικά μιλάμε δεν ειναι απαραίτητο να γίνει) Τι πιέσεις θα ανεβάσει το πρόγραμμα της ford σου λένε; 

 

Επίσης αν το κάνεις και σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο κάποια χρόνια άλλαζε λάδια max 10k και οχι στο χρόνο που λέει η ford. Αυτό και γενικώς δλδ αλλά σε περίπτωση που φοράς πρόγραμμα για μένα είναι το νο1 πράγμα που θα προφυλάξει το μοτέρ όσο γίνεται τεσπα.

Ιδανικά επίσης ρίχνε μια ματιά στις θερμοκρασία λαδιου κυρίως καλοκαιρινούς μηνες (και μεσω torque στο κινητο, σε focus 1.5 φίλου που το δοκίμασα εδειχνε κανονικά)

  On 18/1/2021 at 9:40 ΠΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Για δείτε όλοι αυτό το βιντεάκι.

 

 

Expand  

 

Τον έβλεπα χτες, δεν ξερω ποιο ακριβώς μοτέρ εχει λύσει και αν οι πρώτοι twincharger (2006-2008) ειχαν διαφορές με τους μετέπειτα σε μπιελοπίστονα. Σε βαλβίδες είχαν σίγουρα και ειχαν και θέμα απο κει ακριβώς.

Πάντως παιζουν αρκετά 5αρια golf 1ο στάδιο για χρόνια χωρίς τέτοια θέματα σε σωθικά...

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 4
(edited)
  On 18/1/2021 at 8:14 ΠΜ, το μέλος Spirosssss έγραψε:

Ο 1.4 ecoTSI 150ps του Group VAG ξέρετε με ένα remap που φτάνει; 170-180 είναι ρεαλιστικά (και "ασφαλή"); Χωρίς φίλτρο/εξάτμιση, τπτ. Δεν ξέρω αν καν βοηθάνε αυτά πλέον.

Expand  

Screenshot_26.jpg.f610f45cee61efb65cb2307e3468d239.jpg

edit.

Ακυρο..

1.4tsi 150 ps?Ξερεις κωδικό κινητήρα? 

Έγινε επεξεργασία από AKISSS
  On 18/1/2021 at 6:42 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

=

Ο αλλος προβληματισμός, ειναι ότι σκέφτομαι πόσο "τσιτα" θα είναι ο 1000αρης με τοσα άλογα. Θα εχω πρόβλημα λέτε;

 

=

 

 

Expand  

Να στο πω καπως ετσι.Ειχα στην κατοχη μου corsa 1000 πολλα χρονια.Μιλαμε για 1000αρι τρικυλινδρο τεχνολογικα νεο  θα λεγα

(καδενα χρονισμου, τεσσερις βαλβιδες 2εκκεντροφοροι) και εβγαζε 55 αλογα.Απο τα 55 στα 155 για ενα τετοιο μοτερακι οποιαδηπωτε

εταιρειας αποψη μου ειναι too much.Παντα αναλογα το ευρος χρονου που σκεφτεσε να το κρατησεις και πως το οδηγας.

Ξερω πχ swift gti & Gtti που κυκλοφορουν ακομα αψογα λογω οτι οι ιδιοκτητες σεβονται τι εχουν.

  • Like 3
  On 18/1/2021 at 11:59 ΠΜ, το μέλος and64 έγραψε:

Τον έβλεπα χτες, δεν ξερω ποιο ακριβώς μοτέρ εχει λύσει και αν οι πρώτοι twincharger (2006-2008) ειχαν διαφορές με τους μετέπειτα σε μπιελοπίστονα. Σε βαλβίδες είχαν σίγουρα και ειχαν και θέμα απο κει ακριβώς.

Expand  

Το μπλοκ ειναι κοινο, οι κωδικοι πολλοι (παραλλαγες)

Και απο Tiguan ειναι ιδιο το μπλοκ, ενος φιλου που χαλασε στα 100Κ

  • Like 2
  On 18/1/2021 at 4:42 ΜΜ, το μέλος 2cpu έγραψε:

Να στο πω καπως ετσι.Ειχα στην κατοχη μου corsa 1000 πολλα χρονια.Μιλαμε για 1000αρι τρικυλινδρο τεχνολογικα νεο  θα λεγα

(καδενα χρονισμου, τεσσερις βαλβιδες 2εκκεντροφοροι) και εβγαζε 55 αλογα.Απο τα 55 στα 155 για ενα τετοιο μοτερακι οποιαδηπωτε

εταιρειας αποψη μου ειναι too much.Παντα αναλογα το ευρος χρονου που σκεφτεσε να το κρατησεις και πως το οδηγας.

Ξερω πχ swift gti & Gtti που κυκλοφορουν ακομα αψογα λογω οτι οι ιδιοκτητες σεβονται τι εχουν.

Expand  

 

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν φτιάχνονται για τη μέγιστη αντοχή στο χρόνο. Παλιά οι κινητήρες είχαν άλλες ανοχές -άρα και αντοχές- που όμως τώρα δεν μας καλύπτουν όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων. Το κριτήριο πλέον είναι να έχεις την μέγιστη απόδοση για ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Επίσης όταν ο ίδιος κινητήρας έχει με διαφορετική χαρτογράφηση 100 και 150 άλογα εργοστασιακά, καταλαβαίνεις ότι είναι άλλοι οι λόγοι που έχει 100 ενώ μπορεί να έχει 150 και όχι η αξιοπιστία. Συχνές αλλαγές λαδιών, ζέσταμα πριν το πάτημα, όχι πάτημα στις 999 στροφές, όχι κόφτες κάθε τρεις και λίγο, αρκούν για να είσαι οκ για αρκετά χιλιόμετρα.

  • Like 7

^

100k. Take it or leave mostly. Στις αγορές για τις οποίες σχεδιάζονται κανείς δεν τα κρατάει τόσο ώστε να φτάσουν τόσα όμως οπότε δεν είναι κάτι κακό.

Αν είναι σε στόλο, συμφέρει πολύ περισσότερο να αλλάξει ο κινητήρας σαν ανταλλακτικό γλιτώνοντας downtime και αχρείαστο troubleshooting.

 

  On 18/1/2021 at 6:37 ΜΜ, το μέλος astrolabos έγραψε:

Προσωπικά τρικύλινδρο υπερσυμπιεσμένο δε θα έπαιρνα. 

Expand  

 

Χιλιάρη μήπως θες να πείς? 3cyl ~1,5 έχουμε αιώνες τώρα και δεν έχουν περισσότερα προβλήματα απο αντίστοιχους 4 cyl.

  • Like 4
  On 18/1/2021 at 6:44 ΜΜ, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

3cyl ~1,5

Expand  

Εγω δε θα εδινα 40K €  για το BMW ας πουμε που πουλανε τωρα

 

ή αντιστοιχο ποσο για AUDI με ημιακαμπτο αξονα

 

  On 18/1/2021 at 6:21 ΜΜ, το μέλος Simon έγραψε:

Παλιά οι κινητήρες είχαν άλλες ανοχές

Expand  

Προβλημα ανοχων, ο συγκεκριμενος στο video

  On 18/1/2021 at 4:42 ΜΜ, το μέλος 2cpu έγραψε:

Να στο πω καπως ετσι.Ειχα στην κατοχη μου corsa 1000 πολλα χρονια.Μιλαμε για 1000αρι τρικυλινδρο τεχνολογικα νεο  θα λεγα

(καδενα χρονισμου, τεσσερις βαλβιδες 2εκκεντροφοροι) και εβγαζε 55 αλογα.Απο τα 55 στα 155 για ενα τετοιο μοτερακι οποιαδηπωτε

εταιρειας αποψη μου ειναι too much.Παντα αναλογα το ευρος χρονου που σκεφτεσε να το κρατησεις και πως το οδηγας.

Ξερω πχ swift gti & Gtti που κυκλοφορουν ακομα αψογα λογω οτι οι ιδιοκτητες σεβονται τι εχουν.

Expand  

 

Καλά, δεν πήραν την βάση με τα 60 άλογα και του βάλαν απλά ένα turbo να το πάνε 160.

  • Like 1
(edited)
  On 18/1/2021 at 12:02 ΜΜ, το μέλος AKISSS έγραψε:

Screenshot_26.jpg.f610f45cee61efb65cb2307e3468d239.jpg

edit.

Ακυρο..

1.4tsi 150 ps?Ξερεις κωδικό κινητήρα? 

Expand  

 

Ένα από αυτά πρέπει να είναι: CJZA, CJZC, CJZD, CYVB 

 

Ψάχνω για κάποιον που ίσως το έχει κάνει ή ξέρει από 1ο χέρι. Κάτι αποτελέσματα στο ιντερνέτε για 170-180 λένε, αλλά μια 200άρα τη λιμπίζομαι ρε γμτ

Έγινε επεξεργασία από Spirosssss
typo
  • Like 1
  On 18/1/2021 at 5:07 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

Σύμφωνα με αυτά που λέτε μάλλον θα κάτσω στα αυγά μου..

Expand  

Είναι λίγο πιεσμενο.....δες αν είναι ίδια τα μπλοκ με του μπρο....τα μέταλλα τους....

Σκεψου και ότι το yaris είναι 3κυλινδρο....1.6...260 άλογα....ψαξου λίγο ακόμα...

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.