Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 11 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Οπότε ξεκινάμε με 200 ευρώ το πιο φτηνό.

 

Δε μας χάλασε!!! (κύκλος WLPT, που όλα σκοράρουν ... μεγαλύτερα νούμερα!).

 

Αυτά είναι για αυτά που θα ταξινομηθούν απο 1/1/2021 και μετά...με bold γράμματα που έχει την κλίμακα στην μέση του άρθρου για ποια αυτοκίνητα λέει ?

 

Βασικά έχω την εντύπωση πως θα ισχύει η 2η κλίμακα με τις πολλές κατηγορίες και όχι αυτή με τις 3.

Έγινε επεξεργασία από Lamogio
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Lamogio said:

 

Αυτά είναι για αυτά που θα ταξινομηθούν απο 1/1/2021 και μετά...με bold γράμματα που έχει την κλίμακα στην μέση του άρθρου για ποια αυτοκίνητα λέει ?

 

Βασικά έχω την εντύπωση πως θα ισχύει η 2η κλίμακα με τις πολλές κατηγορίες και όχι αυτή με τις 3.

 

Θα χωριστούν σε 3 κατηγορίες τα αυτοκίνητα. Οι 2 ως έχουν (που ισχύει μέχρι τέλος του έτους) και η νέα με τους WLPT ρύπους.

Για μένα είναι το πιο σωστό. Αυτό που δε μου αρέσει είανι όταν φορολογούν αναδρομικά!

Οπότε αυτός που έχει το euro5/euro6 συνεχίζει να πληρώνει ό,τι πλήρωνε, και ο καινούριος πληρώνει με το νέο σύστημα.

Και ο παληός με τα κυβικά (ήδη τα αυτοκίνητα με τα κυβικά είναι 10 χρονών, οπότε σε ~5-10 χρόνια δεν θα χει μείνει κανένα σε λειτουργία!).

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 18 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Και ο παληός με τα κυβικά (ήδη τα αυτοκίνητα με τα κυβικά είναι 10 χρονών, οπότε σε ~5-10 χρόνια δεν θα χει μείνει κανένα σε λειτουργία!).

Εμενα εχει βγαλει διπλωμα ?

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Θα χωριστούν σε 3 κατηγορίες τα αυτοκίνητα. Οι 2 ως έχουν (που ισχύει μέχρι τέλος του έτους) και η νέα με τους WLPT ρύπους.

Για μένα είναι το πιο σωστό. Αυτό που δε μου αρέσει είανι όταν φορολογούν αναδρομικά!

Οπότε αυτός που έχει το euro5/euro6 συνεχίζει να πληρώνει ό,τι πλήρωνε, και ο καινούριος πληρώνει με το νέο σύστημα.

Και ο παληός με τα κυβικά (ήδη τα αυτοκίνητα με τα κυβικά είναι 10 χρονών, οπότε σε ~5-10 χρόνια δεν θα χει μείνει κανένα σε λειτουργία!).

 

Μόνο για το υπογραμμισμένο:

Στην Ελλάδα όπως πάει σίγουρα τα αυτοκίνητα θα τα κρατάμε όλο και περισσότερο...

 

Υ.Γ. Στην δική μου περίπτωση που έχω ένα του '15 (punto diesel) και ένα του '06 (passat) και αυτή τη στιγμή έχουμε οικογενειακό εισόδημα στον μέσο όρο.

Το πρώτο θα έχει ήδη "βγάλει" τα λεφτά του στη δεκαετία και κάθε χρόνο θα κερδίζω πάνω από 1000€.

Το δεύτερο σίγουρα θα το κρατήσω μια δεκαετία ακόμα γιατί παρότι 14 ετών έχει 80χιλχλμ και σε σχέση με το καινούριο (δύο γενιές μετά δηλαδή) η διαφορά που θεωρώ σημαντική είναι το αυτόματο φρενάρισμα μόνο. Γενικά έχει διαφορές σε δύναμη, κύλιση και άλλα υποκειμενικά και μη. Το μόνο που δεν μπορώ να εκτιμήσω γιατί το φοβερό euroncap δεν κρατάει σταθερή την κλίμακα για άμεσες συγκρίσεις είναι τα crash test (με τα μάτια μου δεν βλέπω φοβερές αλλαγές αλλά ελπίζω να έχει βελτιωθεί το ήδη καλό σκαρί). Βέβαια για 25χιλ€ και την πώληση του παλιού δεν τα δικαιολογώ ακόμα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@filarhos

 

Το πρόβλημα είναι ότι όταν το passat φτάσει τα 20 χρόνια, θα αρχίσεις να έχεις διάφορα προβλήματα παλαιότητας. Συνήθως ό,τι είναι ελαστικό (κολλάρα, σινεμπλόκ, φούσκες, βάσεις κλπ), κάποια ευπαθή εξαρτήματα κλπ. Οπότε σιγά σιγά αρχίζεις να αποκτάς πρότζεκτ καρ, εκτός αν ξέρεις και φτιάχνεις μόνος σου όσα δεν θέλουν πολλά εργαλεία και πας πολύ στοχευμένα σε συνεργεία. Και το πρότζεκτ καρ είναι ένα θέμα, το άλλο είναι ότι αν πας αντιπροσωπεία, η διαφορά στην τιμή των ανταλλακτικών καινούριου vs passat 20 χρονών δεν υπάρχει (άλλωστε καινούριο είναι και το ανταλλακτικό που παίρνεις), οπότε ένα αυτοκίνητο των 20000 ευρώ σε ανταλλακτικά στοιχίζει περίπου 50 με 100.000 ευρώ (τιμές αντιπροσωπείας, και χωρίς εργατικά). Εννοείται ότι μπορεί να είσαι τυχερός / υπόγειο γκαράζ / ελεγχόμενη υγρασία κλπ. αλλά ένα αμάξι που το χεις στο δρόμο, μετά τα 10 χρόνια ζητάει και μετά τα 20 ζητιανεύει.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος filarhos έγραψε:

 

Το μόνο που δεν μπορώ να εκτιμήσω γιατί το φοβερό euroncap δεν κρατάει σταθερή την κλίμακα για άμεσες συγκρίσεις είναι τα crash test (με τα μάτια μου δεν βλέπω φοβερές αλλαγές αλλά ελπίζω να έχει βελτιωθεί το ήδη καλό σκαρί). Βέβαια για 25χιλ€ και την πώληση του παλιού δεν τα δικαιολογώ ακόμα...

 

οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει κι αυτό αντανακλάται στα τεστ 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

@filarhos

 

Το πρόβλημα είναι ότι όταν το passat φτάσει τα 20 χρόνια, θα αρχίσεις να έχεις διάφορα προβλήματα παλαιότητας. Συνήθως ό,τι είναι ελαστικό (κολλάρα, σινεμπλόκ, φούσκες, βάσεις κλπ), κάποια ευπαθή εξαρτήματα κλπ. Οπότε σιγά σιγά αρχίζεις να αποκτάς πρότζεκτ καρ, εκτός αν ξέρεις και φτιάχνεις μόνος σου όσα δεν θέλουν πολλά εργαλεία και πας πολύ στοχευμένα σε συνεργεία. Και το πρότζεκτ καρ είναι ένα θέμα, το άλλο είναι ότι αν πας αντιπροσωπεία, η διαφορά στην τιμή των ανταλλακτικών καινούριου vs passat 20 χρονών δεν υπάρχει (άλλωστε καινούριο είναι και το ανταλλακτικό που παίρνεις), οπότε ένα αυτοκίνητο των 20000 ευρώ σε ανταλλακτικά στοιχίζει περίπου 50 με 100.000 ευρώ (τιμές αντιπροσωπείας, και χωρίς εργατικά). Εννοείται ότι μπορεί να είσαι τυχερός / υπόγειο γκαράζ / ελεγχόμενη υγρασία κλπ. αλλά ένα αμάξι που το χεις στο δρόμο, μετά τα 10 χρόνια ζητάει και μετά τα 20 ζητιανεύει.

 

Έτσι είναι!!!

Το καλό είναι ότι τα καταφέρνω και από την αρχή που ζήτησε κάποια τα έκανα μόνος μου και δεν πήγα αντιπροσωπία.

Το αστείο είναι ότι πρώτο service το πήγε ο πατέρας μου αντιπροσωπία και πλήρωσε για λάδια και φίλτρο λαδιού ~300€. Το επόμενο ένα χρόνο μετά έγινε σε γενικό συνεργείο με 100€ και αλλάξαμε και τα φίλτρα αέρα...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, filarhos said:

Το αστείο είναι ότι πρώτο service το πήγε ο πατέρας μου αντιπροσωπία και πλήρωσε για λάδια και φίλτρο λαδιού ~300€.

 

Πόσα;;;;;;;;;; Αν δεν πήγε καμια carrera για αλλαγή λαδιών (το λιγότερο) δεν ειναι αστείο πάντως! ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, xriantw said:

Χαμηλο IQ του οδηγου , και ανευθηνοτητα αυτων που τον αφησαν να οδηγει ετσι ή δεν του εξηγησαν πως να οδηγει.


είναι σκηνοθετημένο xriantw. Το πρόβλημα είναι ότι έστω και 50 θεατές να το πάρουν λάθος ή για χαβαλε και μιμηθούν -ακόμα κι αν πάνε να μιμηθούν την σκηνοθεσία- τελικά κάποιος θα πεθάνει/μείνει ανάπηρος.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τέτοια τζί είχα παλιά με το 309 όταν έκανα χειρόφρενα σε φουρκέττες. 

Τόσα τζι έχεις στα VW όταν εμπλέκει το χάλντεξ ( ?

Για τούμπα είναι πολύ φλωριά. 

Τώρα τούμπα στο χώμα θέλει skillllllzzzzz ή να οδηγείς αυτό τον όρθιο ματρακά.

Εν τω μεταξύ πήγε να την πιάσει και της έσκασε και μία στο κεφάλι!

 

Αυτό είναι πολύ καλύτερο, και τουλάχιστον έβαλε κι ένα κράνος. 

 

 

 

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

είναι σε άλλο πλαίσιο η εκπομπή Σωτήρη. Και σε άλλη χώρα. Στο τελευταίο είναι σαφές το μη ρεαλιστικό/δοκιμαστικό στον θεατή. Ας πούμε είναι το ίδιο «επικίνδυνο» με το να παρακολουθήσεις φόρμουλα ή ράλυ. Όσο επηρεάσει κάποιον χαζό το μεν θα επηρεάσει το δε.

Στου Luben -επειδή η Αντζελίνα κι ο άλλος την έχουν δει Influencer κλπ- προσθέτει κίνδυνο μέσω «πλάκας». Κάποιοι θα αποπειραθούν να μιμηθούν όχι το ατύχημα per se αλλά την πλάκα. Θα επηρεαστεί διαφορετικά ένα τμήμα των χαζών συγκριτικά με τη φόρμουλα.

Για την Ελλάδα με τέτοιο οδηγικό χάλι είναι πρόβλημα. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.