Simon Οκτώβριος 11, 2020 #9441 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 @jax7480 Δεν μειώνει το αυτοκίνητο ο Σωτήρης, απλά λέει το προφανές: όταν ένα αυτοκίνητο περάσει τα ~15 χρόνια, τα έξοδα συντήρησης ανεβαίνουν σημαντικά. Ίσως υπερβάλλει στο νούμερο (2.000 το χρόνο - τιμές Δανίας βέβαια) αλλά ισχύει. Και είναι λογικό κατά τη γνώμη μου. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση GoMaR Οκτώβριος 11, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #9442 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 Ποιος μιλησε για ιταλικα που η Αlfa 75 μου, το parking της ηταν στο συνεργειο ; Ε @astrolabos ? 2 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 11, 2020 #9443 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 26 minutes ago, Simon said: @jax7480 Δεν μειώνει το αυτοκίνητο ο Σωτήρης, απλά λέει το προφανές: όταν ένα αυτοκίνητο περάσει τα ~15 χρόνια, τα έξοδα συντήρησης ανεβαίνουν σημαντικά. Ίσως υπερβάλλει στο νούμερο (2.000 το χρόνο - τιμές Δανίας βέβαια) αλλά ισχύει. Και είναι λογικό κατά τη γνώμη μου. Εγώ απλα είπα πως ναι μεν μπορεί αλλά δεν ειναι κανόνας. Είναι πολλές οι μεταβλητές για να θεωρηθεί κανόνας. Έχω κι άλλο παράδειγμα. Το KIA Cerato που εχει ο πατέρας μου ειναι μοντέλο 2006. Σε 14 χρόνια, με 280.000χλμ, με κακή συντήρηση εκτός απο τα πρώτα 6 χρόνια έχει βγάλει: Μία χαλασμένη κλειδαριά οδηγού. Ένα σπασμένο κομπρεσσορα air condition που 99% ήταν δικό μου λάθος (άνοιξα τον κλιματισμό σε ανηφόρα με πολλές στροφές στο μοτέρ). Αυτά. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 11, 2020 #9444 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 58 minutes ago, jax7480 said: Το ότι είχες πάρει και καβαλούσες χρέπι δεν σημαίνει πως ειναι το ίδιο για όλα τα αμάξια. Προσοχή δεν κράζω όλα τα ΦΙΑΤ ή ιταλικά. Δεν γενικεύω. Απλά λεω πως δεν ειναι όλα τα αμάξια το ίδιο. Παίζει πολύ ο παράγοντας τύχη σε πάρα πολλές περιπτωσεις. Γι'αυτό και αν ρωτήσεις δύο ανθρώπους με ίδιο καινούριο αυτοκίνητο μετά απο 2-3 χρόνια χρήσης παίζει να σου πουν και διαφορετικά πράγματα. Είναι πλέον τόσοι πολλοί οι παράγοντες σε ένα αυτοκίνητο (από τα ηλεκτρικά, τη καθημερινή χρήση και σε ποιες συνθήκες γίνεται, τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου και την προσοχή στη ορθή χρήση του) που και 10 άτομα να ρωτήσεις μπορεί να πάρεις 10 διαφορετικές απαντήσεις. Ναι μπορεί όντως ο ψιλογενικός κανόνας να ειναι αυτός που αναφέρεις αλλά σίγουρα όχι για όλες τις μάρκες και όλα τα μοντέλα. Θα σου πω μικρό παράδειγμα απο το προηγούμενο καρούλι που κυκλοφορούσα. Audi A8 4.2TDI, μοντέλο 2005. Όταν το έδωσα ήταν 13 ετών αυτοκίνητο. Τιμή αγοράς 18.000€, 222.000χλμ νομίζω είχε όταν το πήρα. Μέσα σε 2.5 χρόνια χρήσης έκανε άλλα 55.000χλμ περίπου από εμένα. Τι έβγαλε η γνωστή λαδιέρα του γκρουπ βαγκ, όπως χαριτολογώντας αναφέρονται όλοι όταν μιλάνε για αμάξια του γκρουπ. Μια καμμένη λάμπα. Ένα χαλασμένο κομπρέσσορα αερανάρτησης πριν το δώσω. Από εκεί και πέρα, λάδια, φίλτρα στην ώρα τους και τέλος. Επίσης δεν έκαιγε σταγόνα λάδι. [...] Μα δεν διαφωνώ κάπου (πλην του ότι καβαλούσα χρέπι). Υπάρχει όμως η εξής διαφοροποίηση. Το αυτοκίνητο που γκρινιάζω ότι δεν ήθελα να ασχοληθώ, το είχα 10 χρόνια και 3 μήνες, και το αγόρασα με 60κ μεταχειρισμένο από τον κουμπάρο μου (δηλαδή το ήξερα από καινούριο). Πέραν του ότι ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, προσπαθούσα να το κρατήσω στην κατάσταση του καινούριου και με διάφορες αναβαθμίσεις. Τα πρώτα 6 χρόνια (2009-2015) δεν μου είχε βγάλει το παραμικρό σοβαρό πρόβλημα, πλην αστείων πραγμάτων (λάμπες κλπ.) και ενός προβλήματος που δεν χρειάστηκε να το φτιάξω (αισθητήρας γωνίας τιμονιού, κλασσικό στα ηλεκτρικά τιμόνια). Από τα 60κ μέχρι τα 120κ σε χιλιόμετρα, καθημερινή χρήση παντού και πάντα. Στα 120κ άρχισε το θέμα με τα ημιαξόνια, που έβαλα τελικά 2 μεταχειρισμένα και όλα καλά για σχεδόν άλλα 40κ (με μικρό κόστος) και έκανα και κάποια βασικά κυρίως λόγω παλαιότητας, πάντα προληπτικά (συμπλέκτη κλπ.). Μετά όμως το πέρας των 14 ετών, δεν το προλάβαινα. Και το πρόβλημα που είχε, δεν ήταν μόνο ότι δεν το προλάβαινα, αλλά και το κόστος των ανταλλακτικών αν δεν ασχοληθείς, ή ακόμη και η πλήρης ανυπαρξία ανταλλακτικών (και ξέρεις, όταν κάτι το κρατάς σαν καινούριο, το να πάρεις ένα μεταχειρισμένο ανταλλακτικό για να βγάλεις 1-2 χρόνια δεν είναι πάντα η λύση). Σίγουρα, είχα περάσει την ημερομηνία ... λήξης Οπότε αυτό λέω, δεν θέλω να πάρω ένα μεταχειρισμένο που δεν ξέρω πότε θα λήξει ούτε πόσο θα βγάλει, θέλω σαν επόμενο να πάρω κάτι καινούριο και αν έχει κάποια κατασκευαστικά μειονεκτήματα αυτά μπορούν να λυθούν εντός εγγύησης με γνήσια και καινούρια ανταλλακτικά. Το A8 μπορεί να μην σου έβγαλε τίποτα στα 2.5 χρόνια. Αν το κράταγες όμως άλλα 2.5, μπορεί να πήγαινε ο μισός νορβηγικός μισθός σου σε ανταλλακτικά Είναι καθαρά θέμα τύχης, η οποία όσο περισσότερο κρατάς ένα παλιό αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο το ρισκάρεις Επίσης υπάρχει και άλλη μία παράμετρος: ένα αυτοκίνητο που ο μέσος οδηγός καταλαβαίνει ως τέλειο, ο έμπειρος που ξέρει και 2-3 μηχανολογικά μπορεί να καταλάβει τα προβλήματα. Οπότε προσωπικά ακούω βερεσέ αυτά που λένε "αστέρι το τογιότα ούτε λάδι" και μπαίνεις στο τογιότα και τρίζουν τα κόκκαλά του και δεν τολμάς να στρίψεις. Αν δεν το δω από κάτω εγώ προσωπικά, να περάσω 1-2 ώρες χαζεύοντας, και 1 μήνα οδηγώντας, δεν μπορώ να κάνω εκτίμηση. 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Οκτώβριος 11, 2020 #9445 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 εμπειρικά , έχω δει ότι γύρω στα 150Κ παίρνεις την απόφαση : ή το σπρώχνεις λίγο πριν την αλλαγή των αναλωσίμων ή παίρνεις απόφαση οτι θα συνεχίσεις με αυτό οπότε αντικαθιστάς τα αναμενόμενα Αναμενόμενο είναι κάπου εκεί (+- 50 Κ χλμ) , να αρχίζει να ζητά συμπλέκτη ή ανάρτηση ή φρένα ή δυναμό κλπα, με τα κόστη να μην είναι μικρά. Τώρα, αν σε έχει ταλαιπωρήσει κιόλας με έξτρα ζημιές απο τα αναλώσιμα , τότε είναι μονόδρομος η απόφαση Υπάρχει βέβαια και η μερίδα κόσμου που δεν πολυενδιαφέρεται αν π.χ κάθε λίγο και λιγάκι η BMW του θα βγάλει πολλαπλασιαστές, η Mercedes γρανάζια εκκεντροφόρων , το Ford του αντλία νερού και τρόμπα τιμονιού , το Toyota του καίει λάδι , το Audi του αισθητήρα λ , το Mitsubishi του πλακέτα φωτιστικού σώματος κλπα Σου λέει ένα 1000άρικο το χρόνο σε ζημιές alone, δεν με απασχολεί μέχρι να το σπρώξω ως ΑΡΙΣΤΟ , ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ , ΑΒΑΦΟ κλπα. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 11, 2020 #9446 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 Just now, Thresh86 said: Σου λέει ένα 1000άρικο το χρόνο σε ζημιές alone, δεν με απασχολεί μέχρι να το σπρώξω ως ΑΡΙΣΤΟ , ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ , ΑΒΑΦΟ κλπα. Μην ξεχνάς το κλειστό πάρκινγκ και όλα τα χιλιόμετρα εθνική μόνο. 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Οκτώβριος 11, 2020 #9447 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 πριν 3 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Είσαι έτοιμος? Απλα ο προηγουμενος το ειχε παραμελημενο (γι'αυτο το εδωσε), και μετα βγηκαν ολα στον επομενο ιδιοκτητη Και ο τριτος θα μας ελεγε "το αμαξι ειναι αστερι!" 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 11, 2020 #9448 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 34 minutes ago, slalom said: Απλα ο προηγουμενος το ειχε παραμελημενο (γι'αυτο το εδωσε), και μετα βγηκαν ολα στον επομενο ιδιοκτητη Και ο τριτος θα μας ελεγε "το αμαξι ειναι αστερι!" Διάβασε και το επόμενο ποστ. Αυτό που λες ισχύει όταν αγοράζεις αμάξια που έχουν αλλάξει πολλά χέρια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, πρακτικά εγώ ήμουν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Οκτώβριος 11, 2020 #9449 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 Εσυ ησουν ο δευτερος Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 11, 2020 #9450 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 (edited) 53 minutes ago, slalom said: Εσυ ησουν ο δευτερος 6 χρόνια ο κουμπάρος (2003-2009), 10 χρόνια εγώ (2009-2019), και τώρα το έχει (ελπίζω χωρίς προβλήματα) ο τρίτος. Εμένα μου έβγαλε τα προβλήματα στα 2 τελευταία χρόνια (2017-2019 - όπου και γι' αυτό πήρα την απόφαση να το διώξω), φταίει ο πρώτος ιδιοκτήτης ή εγώ τα πρώτα 8 χρόνια που το είχα? Νομίζω κανένας από τους δύο Σημειωτέον ο κουμπάρος τότε ήταν εντελώς "κολλημένος" και έδινε σχεδόν το μισό μισθό του στο αυτοκίνητο, στα 60κ το αμάξι είχε αλλάξει αμορτισέρ, ιμάντες, 2 φορές λάστιχα, είχε βάλει το εργοστασιακό body kit κλπ. Κι εγώ όμως είχα συνεχίσει δυναμικά αφού είχα σηκώσει το μισό ebay Το 2014 ήμουν σχεδόν έτοιμος νατο δώσω για ένα Grande Punto Abarth που είχα βρει. Θα ήμουν εδώ και θα έλεγα τι μαλακίες λέτε που τα ιταλικά δε μου χουν βγάλει το παραμικρό πρόβλημα Το εσωτερικό από το "χρέπι", φωτό του 2019, 180κ, 16 ετών: Φωτό του 2015: Φωτό του 2017: Φωτό του 2019: (αλλά πέρα από την πλάκα, άλλη μία από το 2019): Χώρος μηχανής 2019: Η τελευταία γέιωση που πέρασα (προληπτικά - εγκέφαλος-μπαταρία): κλπ. Το αυτοκίνητο το είχα πάει μια φορά συνεργείο άσχετο στα 12 χρόνια και μου είχαν πει "πώς το κρατάς έτσι"? Η απάντηση -θα έπρεπε να - είναι δεν το φέρνω σε σκιτζήδες σαν εσάς. Στα 180κ: Πλεξούδα στον "πάγκο": Πριν/μετά: Λεπτομέρειες: 2 φορές έχω αλλάξει την πίσω κλειδαριά γιατί χαλάει το micro-switch και δεν ανάβει το φως του χώρου αποσκευών. Την πρώτη με μεταχειρισμένη (τζάμπα), τη δεύτερη με καινούρια. Ο ορισμός του μέχρι κεραίας: την κεραία την είχα αλλάξει 2 φορές με ορίτζιναλ (είχε στραβώσει σε κλαδιά κλπ.) Τη βάση κεραίας, επίσης την είχα αλλάξει 1-2 μήνες πριν το διώξω - η παλιά είχε ξεφτίσει και είχε λίγο τζόγο. Η βασικές αρχές που έχω: 1. ποτέ σε ηλεκτρολόγο εκτός αν είναι κάτι απλό ή αν δεν έχω τον εξοπλισμό (π.χ. γέμισμα a/c με φρέον) 2. ό,τι μπορώ να κάνω μόνος μου, το κάνω μόνος μου. Καλύτερα ένα πεταμένο καινούριο ανταλλακτικό, παρά μια πεταμένη εργατοώρα ενός άσχετου. Η πρώην κοπέλα μου συνειδητοποίησε την κατάσταση του Punto όταν το 6 ετών μεταχειρισμένο που αγόρασε είχε χειρότερη κατάσταση εσωτερικού από το 16 ετών punto. Όχι τα καλώδια που καίνε τις μονώσεις και τα ακουμπάς και τρίβονται, βραχυκυκλώνουν και δουλεύεις τρικίλυνδρος στην καλύτερη, δεν φταίει ότι το πήγαινα φέτες ούτε το ότι δεν το πρόσεξε ο προηγούμενος εαυτός μου. Φταίει η μαλακία των ιταλών. Η ίδια φύσα στο Fiat Stilo μου (abarth, των 34000 ευρώ καινούριο) είναι σαν καινούρια μετά από 18 χρόνια. Όπως για όλα τα μαλακά πλαστικά που ****** και ξεβάφουν σε όλα τα ακριβά ιταλικά, από το fiat stilo μέχρι την 166 μέχρι την 360 modena, πάλι η βλακεία των ιταλών φταίει (το πούντο είχε τα φτηνά πλαστικά στο εσωτερικό και δεν χαλάνε ποτέ). Το ότι στα 15 χρόνια δεν μπορείς να βρεις πλεξούδα για ένα αμάξι που η μηχανή τουλάχιστον υπάρχει ακόμη, είναι απαράδεκτο after sales. Θέλω να δώσω 500€ γιατί είμαι βλαμμένος και τό χω μπιμπελό, και δεν θέλω να φάω 3 μέρες να τη βγάλω, 3 να την επισκευάσω και άλλη 1 να την φορέσω, γιατί είναι ένα μαμημένο fiat punto 1400 ρι και όχι η 4200 που θα ήθελα να έχω, στην οποία θα της έτριβα και τα 8 μπουζί με βαζελίνη κάθε κυριακή. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν το εκτιμούσα κλπ. Καλημέρα και καλή Κυριακή bonus: stop πόρτας - παλιό vs νέο, πάντα ricambi originale Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 11, 2020 από sotiris 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Οκτώβριος 11, 2020 #9451 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 πριν 5 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε: Μην ξεχνάς το κλειστό πάρκινγκ και όλα τα χιλιόμετρα εθνική μόνο. + ναυτικός ή μαθηματικός, δεν έχει οδηγηθεί ποτέ βροχή (αυτό περισσότερο στις μοτοσυκλετες), ασκιστο, βιβλίο service (γραμμένο προχθές) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Οκτώβριος 11, 2020 #9452 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 3 hours ago, sotiris said: 6 χρόνια ο κουμπάρος (2003-2009), 10 χρόνια εγώ (2009-2019), και τώρα το έχει (ελπίζω χωρίς προβλήματα) ο τρίτος. Εμένα μου έβγαλε τα προβλήματα στα 2 τελευταία χρόνια (2017-2019 - όπου και γι' αυτό πήρα την απόφαση να το διώξω), φταίει ο πρώτος ιδιοκτήτης ή εγώ τα πρώτα 8 χρόνια που το είχα? Νομίζω κανένας από τους δύο Σημειωτέον ο κουμπάρος τότε ήταν εντελώς "κολλημένος" και έδινε σχεδόν το μισό μισθό του στο αυτοκίνητο, στα 60κ το αμάξι είχε αλλάξει αμορτισέρ, ιμάντες, 2 φορές λάστιχα, είχε βάλει το εργοστασιακό body kit κλπ. ... Ναι αυτή είναι μια από τις διαφορές. Ο μέσος κεντροβορειο ευρωπαιος στα 60k km έχει απλά αλλάξει 2 φορές λάδια. 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 11, 2020 #9453 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 15 minutes ago, Nickzzz said: Ναι αυτή είναι μια από τις διαφορές. Ο μέσος κεντροβορειο ευρωπαιος στα 60k km έχει απλά αλλάξει 2 φορές λάδια. Απο αυτα που βλέπω εγω εδω, στα 60.000χλμ αλλάζουν αμάξι συνήθως. Τοτε ειναι που ληγει η εγγυηση. Και κάνουν μονο οτι λεει το βιβλιο σέρβις. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Οκτώβριος 11, 2020 #9454 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 (edited) ΕΠ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ποσταρουμε 20ετιας οχηματα? μεσα και ενα 13ετιας που το προσεχω οχι σα το απο πανω...: οπως και να χει παιδια το να συντηρεις αυτοκινητο δε νομιζω οτι κατα κανονα βγαινει ακριβοτερο απο το να αγοραζεις καθε 15-20 χρονια καινουριο. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 11, 2020 από fuz10n 7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση sotiris Οκτώβριος 11, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #9455 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 1 hour ago, fuz10n said: ι παιδια το να συντηρεις αυτοκινητο δε νομιζω οτι κατα κανονα βγαινει ακριβοτερο απο το να αγοραζεις καθε 15-20 χρονια καινουριο. Πολύ ωραίο το πάνω (το κάτω αδιάφορο για μένα ). Αυτό ακριβώς που γράφεις, και νομίζω ότι υπερβάλλεις και για τα χρόνια. 10-15 μαξ και με καλή συντήρηση. Στα 10 βλέπω σημάδια γήρατος. Στα 6 χρόνια που έχω δει μεταχειρισμένα, όντως αν είναι καλά αισθάνεσαι ότι όλα είναι καινούρια, με μικρές εξαιρέσεις. Εδώ να προσθέσω κάποια χαρακτηριστικά για όποιους (και πιστεύω είναι πολλοί) δεν γνωρίζουν, για να καταλάβετε το επίπεδο του καψίματος: 1. Αλλαγή του εργοστασιακού ηχοσυστήματος με το εργοστασιακό που διαβάζει mp3 (ebay + αλλαγή laser από εμένα). 2. Πλήρες rebadge σε abarth με το ορίτζιναλ κιτ του grande, όταν ήταν να πάρω το abarth και τελικά δεν το πήρα. 3. Αλλαγή οι διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων με τους διακόπτες με αυτόματη λειτουργία στο παράθυρο οδηγού. 4-5. Αλλαγή κάτω πλαφονιέρας με αυτή που παίρνει το cd - changer + cd changer/ 6. Δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων (80 ευρώ, από τα πολύ λίγα εξαρτήματα που κατάφερα να αγοράσω από τη fiat κι αυτό το 2010, τα περισσότερα ως out of stock τα έβρισκα μόνο ebay). 7. Αλουμινένιο πλαίσιο λεβιέ ταχυτήτων (από τον κατάλογο με τα εξτρα - το ψαχνα 2 χρόνια) 8. Δερμάτινο τιμόνι (το είχα πάρει Αγγλία από ebay). 9. Πλαστικό κάλυμμα της κολώνας τιμονιού με εγκοπή για το Cruise Control (για να μην κάνουμε καγκουριές με πριόνια). 10. Cruise Control (διακόπτης, το κύκλωμα δεν πρόλαβα να το συνδέσω). 11. Πατάκια Abarth από το Stilo, εργοστασιακά. 12. Αυτοκόλλητα abarth - προστατευτικά μαρσπιέ. 1 χρόνος ψάξιμο στο ebay. 13. Αλλαγή των βάσεων ηχείων με βάσεις από autoleads, στις οποίες έβαλα 13 ρια βαθειά ηχεία με crossover. Πραγματικά χαιρόμουν να ακούω τζαζ, όταν τα έβαλα άκουγα το dark eyes από Louis Armstrong με άλλο βάθος. 14. Η "βλάβη" που έβγαλε στα 15 χρόνια. ΟΚ, είχε κάψει και μια λάμπα στην πλαφονιέρα. Δεν φαίνεται το armster υποβραχιόνιο, το μόνο που έμπαινε στο Punto με ειδική βάση που ταίριαζε στην κονσόλα του. Δεν είχε δυστυχώς εργοστασιακό, οπότε το Armster αν και το κορυφαίο, το είχα αλλάξει 2 φορές (τα πλαστικά σπάνε, τα εργοσασιακά όχι). Στο μοτέρ δεν φαίνετια τίποτα, αλλά ενδεικτικά: 1. Μαπ αλλαγμένος (είχα 2 και τους έκανα συχνά τράμπα για διάγνωση) 2. Γείωση εγκεφάλου 3. Πεταλούδα καινούρια (κόστος Bosch 700+, fiat 800-900, Amazon 90 ευρώ αυθεντική). Έχω άλλες 2 στην αποθήκη (ακόμα). 4. Από τα τελευταία που άλλαξα, το σωληνάκι αναθυμιάσεων (είχε σαπίσει). 5. Πολλαπλασιαστές αλλαγμένοι περίπου 2 φορές ο καθένας. 6. Πλεξούδα τα παμε, μην τα ξαναλέμε. 7. Ντύσιμο πολλαπλής εξαγωγής με υαλονηματοταινία, μπας και γλιτώσουν λίγο θερμικό φορτίο τα καλώδια των πολλαπλασιαστών. 8. Το μέταλλο αυτό (θερμοασπίδα πολλαπλής εξαγωγής) αλλαγμένο 1-2 φορές. 9. Το φιλτροκούτι (παπάς στην αργκό) αλλαγμένο 2 φορές (σπάνε οι βάσεις στα πούντο). Αυτό θα πει συντηρώ αυτοκίνητο, και ακριβώς γι' αυτό το λόγο θέλω να πάρω καινούριο, ακόμη και Sandero. Γιατί πολύ απλά θέλω ΑΛΛΟ για να κινούμαι, και ΑΛΛΟ για να συντηρώ σε αυτό το επίπεδο. Αυτό που κινούμαι, καλώς ή κακώς έιναι αναλώσιμο. Αυτό που συντηρώ σε αυτό το επίπεδο, θέλω απλά να το βλέπω να κάθεται και να κάνω μια βόλτα το ΣΚ. Πριν το δώσω το είχα σε ένα πάρκινγκ στην Αθήνα για να μη γρατζουνιστεί κλπ. Ο παρκαδόρος μου το παρέδωσε μια μέρα με το 6 της πρώτης φωτό σπασμένο και βαλμένο στραβά (το πομολο του λεβιέ). Σε κάποιον από το παρκινγκ είχε φύγει, και αντί να ενημερώσει, το έσπρωξε στραβά, έσπασε τη βάση, και έχασε και το ελατήριο της όπισθεν. Το ελατήριο το βρήκα, πόμολο έβαλα το παλιό το πλαστικό και έδωσα στο παιδί όταν το πούλησα το δερμάτινο να το επισκευάσει. Ούτε εγώ ούτε το αυτοκίνητο ξαναείδαμε το πάρκινγκ, είχα προπληρώσει. Το ότι το θυμάμαι και μάλιστα ακόμη και 1 χρόνο μετά με τσαντίζει το γεγονός, είναι κάτι που θέλει ψυχίατρο. Επειδή λοιπόν το αυτοκίνητο είναι κάτι αναλώσιμο, πλέον προσπαθώ να το αντιμετωπίζω ως τέτοιο, και προσπαθώ να μην ασχολούμαι με τη λεγόμενη φυσική φθορά. Πλήρες log εδώ (από το 2010): sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet - Puntoclub PUNTOCLUB.GR 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 12, 2020 #9456 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2020 Φεύγοντας από τα καψίματα, φαίνεται ότι τα 1200ρια θα μας συντροφεύουν για πολλά χρόνια ακόμα: Γαλλία: «Πράσινος φόρος» €50.000 σε αγοραστές supercars | Drive WWW.DRIVE.GR Η Γαλλία έχει ήδη τους μεγαλύτερους φόρους μέσα στην ΕΕ- Ποιο είναι το σκεπτικό του σχεδίου νόμου. ενώ συμφωνώ για οχήματα τύπου pick-up / suv / αγροτικό με 7000 κυβικά που κάνει βόλτες στο κέντρο της πόλης, διαφωνώ με τα supercars. Δεν νομίζω ότι η φεράρι και η μαζεράτι είναι το πρόβλημα στο περιβάλλον. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 13, 2020 #9457 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2020 Περίπου 5-6 χρονών ήμουνα όταν ο πατέρας μου με πήγαινε στην αλάνα να οδηγήσω το αυτοκίνητο. Δεν θέλω να καταλαβαίνω πότε αλαλάζεις ταχύτητα μου έλεγε συνέχεια. Δεν θέλω να κοπανάς την πόρτα με μεγαλύτερη δύναμή από όση χρειάζεται για να κλίσει. Διάφορα τέτοια Όπως έλεγε και πιστεύω και εγώ, το καλύτερο αυτοκίνητο μπορεί να γίνει ντέφι στα «κατάλληλα χέρια» 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Οκτώβριος 13, 2020 #9458 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2020 Τι ύψος είχες 6 χρονών; 3 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 13, 2020 #9459 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2020 48 minutes ago, schumifer said: Τι ύψος είχες 6 χρονών; Με μαξιλάρι, απλά δεν φτάνεις καλά τα πετάλια, δοκιμασμένο 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Οκτώβριος 13, 2020 #9460 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2020 πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε: Περίπου 5-6 χρονών ήμουνα όταν ο πατέρας μου με πήγαινε στην αλάνα να οδηγήσω το αυτοκίνητο. Υπήρχαν αυτοκίνητα τότε στην Ελλάδα; 2 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now