Cyber_Cookie Οκτώβριος 7, 2020 #9421 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2020 Παράθεση Hyundai has yet to confirm powertrain specifications for the i20 N. With that being said, it is expected to feature a 1.6-liter turbocharged four-cylinder producing approximately 200 hp. This engine will be coupled to a six-speed manual transmission powering the front wheels through a limited-slip differential. https://www.carscoops.com/2020/10/hyundai-teases-long-awaited-2021-i20-n 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Οκτώβριος 7, 2020 #9422 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2020 On 5/10/2020 at 8:20 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε: Ωραίος ήχος πάντως. καλή υποψηφιότητα αλλά το Gateway in Athens με την Ε46 Μ3 πήρε το Όσκαρ 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Οκτώβριος 7, 2020 #9423 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2020 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Οκτώβριος 7, 2020 #9424 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2020 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 9, 2020 #9425 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 Έχω αρχίσει και καλοβλέπω καινούιρο Sandero με 9800 από Ελλάδα. Κράχτε ελεύθερα 5 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Οκτώβριος 9, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #9426 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 Πιες μια ασπιρινη, λιγο φυσικο χυμο πορτοκαλι, μπολικο νερο και ξαναπεσε για υπνο. Ακομα μεθυσμενος είσαι. 4 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Οκτώβριος 9, 2020 #9427 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 44 minutes ago, sotiris said: Έχω αρχίσει και καλοβλέπω καινούιρο Sandero με 9800 από Ελλάδα. Κράχτε ελεύθερα Στα περίξ της περιοχής μου πάντως τα Dacia πουλάνε καλά ΓΙα περιοχή που βρίθει volvo and audi νομίζω ότι κάτι λέει 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 9, 2020 #9428 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 51 minutes ago, jax7480 said: Πιες μια ασπιρινη, λιγο φυσικο χυμο πορτοκαλι, μπολικο νερο και ξαναπεσε για υπνο. Ακομα μεθυσμενος είσαι. QFT Αυτό ακριβώς, τίποτε άλλο. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Οκτώβριος 9, 2020 #9429 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 Μια χαρά , ένα τίμιο © όχημα, back 2 basics προσέγγιση στο concept της αυτχαχαχαχαχαχα (προσπάθησα να κρατηθω , δεν τα κατάφερα) δεν θέλω να πω κάτι με όλα τα παραπάνω αλλά το σκέφτηκες καλά ? με 10χιλ παίρνεις παπάδες 1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Οκτώβριος 9, 2020 #9430 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 9800 km ή € ; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 9, 2020 #9431 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 1 hour ago, Thresh86 said: δεν θέλω να πω κάτι με όλα τα παραπάνω αλλά το σκέφτηκες καλά ? με 10χιλ παίρνεις παπάδες Παπάδες σε μεταχειρισμένα. Sandero σε καινούριο ή C1, Aygo etc. Στη Δανία σε καινούριο, παίζιε μόνο C1 χωρίς Α/C Το Sandero ξεκινάει από 15κ+ λόγω της εδώ φορολογίας. Είναι γνωστό ότι ήθελα να πάρω καινούριο πριν φύγω από Ελλάδα (γι' αυτό είχα πουλήσει και το punto), γιατί απλά δεν θέλω να ασχολούμαι με το θέμα ανταλλακτικά κλπ. (είχα μπουχτίσει - και ακόμη έχω!). Η άλφα εδώ ήταν λύση ανάγκης και δεν θα την κρατήσω πολύ, 1-2 χρόνια ακόμα λογικά, και ήδη κάνω το συνεργειατζή στους 6 μήνες κτήσης. Η άλφα (και κάθε αμάξι 10ετίας με 200κ) για να κινείται με 15000 χλμ το χρόνο θέλει 2000 ευρώ το χρόνο εργατικά + ανταλλακτικά (τιμές δανίας) και εννοείται τα εύκολα να τα κάνω μόνος μου (λάδια, εσωτερικό κλπ.). Το πούντο που το είχα μπιμπελό ήθελε περίπου 500-1000 ευρώ το χρόνο σε ανταλλακτικά/εργασία και μάλιστα με τιμές Ελλάδας, λόγω παλαιότητας (από τη 15ετία και μετά ακρίβυνε). Το Sandero Stepway το έχει φίλος μου.. Έχει κάποια σχεδιαστικά ατοπήματα αλλά σε γενικές γραμμές στέκεται, και μου αρέσει και σαν design. Επίσης δεν έχει όλες τις άχρηστες χαζομάρες κλπ. Είναι σαν ένα αυτοκίνητο του 2000-2005. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Οκτώβριος 9, 2020 #9432 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 Εε πως να μην έχεις μπουχτίσει στα ανταλλακτικά όταν πας και παίρνεις Ιταλικά;; 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Οκτώβριος 9, 2020 #9433 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 Καινούργιο 10χιλιαρου τι το θες, για ασημωμα και αγιασμό? Εχει μτχ εδώ που είναι ακόμα στην εγγύηση, ρίξε μια ματιά στο car.gr, πες και τι χρήση θες Λες καινούργιο το Sandero εντωμεταξύ που βασίζεται σε Clio που πρόλαβε Γαλλική Επανάσταση. Το καινούργιο βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, οκ, έχεις πιθανότητες να κάνεις και ταξιδάκι, ΤΥΧΕΡΟΥΛΗ (τσιμπά μάγουλο) 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Οκτώβριος 9, 2020 #9434 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 Μόλις γύρισα απο test drive Civic 1.5 + 1.0 που έτυχε γιατί ψάχνει φίλος για αμάξι. Το 1000αρι το προσπερνάω αλλα το 1.5 το έπαιρνα άνετα σε σχέση με το καινούριο golf/focus με εξαίρεση το αυτόματο που είναι cvt δυστυχώς και ενδεχομένως λίγο τα γραφικά και το όλο infotainment και την κάμερα. Αν ξεπεράσεις αυτα, το μοτέρ ράβει για 1.5, κιβώτιο άψογο κούμπωμα, μαγνητική ανάρτηση με σκληρή/μαλακή ρύθμιση που νιώθεις τη διαφορά απο τη μία στην άλλη, καλό τιμόνι αλλά επειδή είναι γρήγορη η κρεμαγιέρα σε επιτόπου δεν κόβει αρκετά. Κατα τη συνήθη πρακτική του Σαρακάκη έρχεται φουλ απο εξοπλισμο (full led, ηλιοροφή, θερμαινόμενα καθίσματα, adaptive cruise, navi, αισθητήρες παντου, καμερα πισω, ασυρματη φορτιση) οπότε μοιραία η τιμή του ειναι προς τα πάνω 28κατι, αλλά αν βάλεις τα ίδια στο golf με τα 150 αλογα θα πάει κανα 30αρι ευκολα! 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 9, 2020 #9435 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 Sandero και μακακιες... εδω εισαι: This is how the new Fiat Multipla would look like in 2020 DRIVETRIBE.COM It's always so special looking 2 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Οκτώβριος 9, 2020 Author #9436 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 πριν 28 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε: Sandero και μακακιες... εδω εισαι: This is how the new Fiat Multipla would look like in 2020 DRIVETRIBE.COM It's always so special looking @GoMaR βιάστηκες να αγοράσεις νέο αμάξι 1 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Οκτώβριος 9, 2020 #9437 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2020 πριν 5 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Η άλφα (και κάθε αμάξι 10ετίας με 200κ) για να κινείται με 15000 χλμ το χρόνο θέλει 2000 ευρώ το χρόνο εργατικά + ανταλλακτικά (τιμές δανίας) και εννοείται τα εύκολα να τα κάνω μόνος μου (λάδια, εσωτερικό κλπ.). Το πούντο που το είχα μπιμπελό ήθελε περίπου 500-1000 ευρώ το χρόνο σε ανταλλακτικά/εργασία και μάλιστα με τιμές Ελλάδας, λόγω παλαιότητας (από τη 15ετία και μετά ακρίβυνε). Τα βλεπω παρα πολυ ανεβασμενα, και λαστιχα & τακακια να βαλω δε μου βγαινουν τοσα, δε φτανουν στα μισα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Οκτώβριος 10, 2020 #9438 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2020 Παρτρίχα το 86άρι του μπαμπά. Χμμμ. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 11, 2020 #9439 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 (edited) On 10/9/2020 at 8:04 PM, slalom said: Τα βλεπω παρα πολυ ανεβασμενα, και λαστιχα & τακακια να βαλω δε μου βγαινουν τοσα, δε φτανουν στα μισα Είσαι έτοιμος? Punto από τα 14 χρόνια (2017) έως τα 16 (2019) που το κράτησα - κόστος διετίας τιμές ελλάδας: 1. Λάστιχα φτηνά - 200 ευρώ 2. Δυναμό - 160 ευρώ (με αρκετό ψάξιμο για να πάρω το δυνατότερο συμβατό με τον ιμάντα κλπ.) + 30 ευρώ στον ηλεκτρολόγο να τον αλλάξει 3. Μπαταρία - 60 ευρώ 4. Ημιαξόνια + 1 βάση μηχανής - 870 (+ 2 βδομάδες αναμονή να έρθουν τα ανταλλακτικά από Ιταλία + ένα χαμένο ταξίδι που έμεινα) 5. Επισκευή πλεξούδας - 100 ευρώ με εργασία δικιά μου, μόνο τα εξτρα εργαλεία και τα αναλώσιμα (2 βδομάδες χωρίς αμάξι). 6. Αλλαγή πεταλούδας (90 ευρώ, αλλαγή μόνος μου). 7. Δίσκοι - Τακάκια (16 ευρώ για φερόντο DSperformance + 40 ευρώ για δίσκους = 60 ευρώ - εργασία δικιά μου) 8. Αλλαγή στοπ πόρτας (εργασία δικιά μου) : 30 ευρώ το ανταλλακτικό 9. Αλλαγή τάπας εξαέρωσης ψυγείου (που μου είχαν σπάσει όταν άλλαξαν ιμάντες / αντλία νερού): 2 ευρώ, 2 ώρες δικιές μου χαμένες μέχρι να βγάλω το σπασμένο πλαστικό 10. Ιμάντες / Αντλία νερού κλπ. στη Fiat: 300 ευρώ Βάζω 10 πράγματα που θυμάμαι. Στα 2 χρόνια - 30κ, χρειάστηκα περίπου 200+190+60+870+100+90+60+30+300+2 = 1902 Δεν έχω βάλει καν λάδια, που στα 30κ με λάδια ανά 5-7.5κ άλλαζα λάδια/φίλτρο 4-6 φορές, δηλαδή 4x40 = άλλα 160. Δεν έχω βάλει άπειρες άλλες ώρες που έχω περάσει, καθαρισμός μπεκ, πεταλούδων, ντύσιμο πολλαπλής, φίλτρα, αναβαθμίσεις εσωτερικού κλπ. Αυτά τα λέω χόμπυ. Δηλαδή 2000 ευρώ στα 2 χρόνια με το αυτοκίνητο να είναι ακινητοποιημένο 1-1.5 μήνα και με εμένα να κάνω από το μαστρο-μπάμπη μέχρι τον ανταλλακτικατζή. Και άπειρα μεταχειρισμένα εξαρτήματα που έχω κάνει τράμπα κατά καιρούς για να βρω βλάβες ή αρρυθμίες ή διάφορα άλλα, τα οποία ευτυχώς τα πιο πολλά δεν τα χω πληρώσει και ήταν από φίλους. Τα εργατικά για αυτά που έκανα έξω Ελλάδα, με εργατικά ~ 300 ευρώ, στη Δανία είναι περίπου 1000 ευρώ και μάλιστα σε πολύ χειρότερης ποιότητας συνεργεία. Τα ανταλλακτικά αυτά που γράφω για κάποιον που δεν κάνει τον ανταλλακτικατζή είναι περίπου 1000 ευρώ πιο ακριβά, και κάποιος που δεν τα αλλάζει μόνος του θέλει περίπου 300 ευρώ παραπάνω εργατικά. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 11, 2020 από sotiris 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Οκτώβριος 11, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #9440 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2020 Το ότι είχες πάρει και καβαλούσες χρέπι δεν σημαίνει πως ειναι το ίδιο για όλα τα αμάξια. Προσοχή δεν κράζω όλα τα ΦΙΑΤ ή ιταλικά. Δεν γενικεύω. Απλά λεω πως δεν ειναι όλα τα αμάξια το ίδιο. Παίζει πολύ ο παράγοντας τύχη σε πάρα πολλές περιπτωσεις. Γι'αυτό και αν ρωτήσεις δύο ανθρώπους με ίδιο καινούριο αυτοκίνητο μετά απο 2-3 χρόνια χρήσης παίζει να σου πουν και διαφορετικά πράγματα. Είναι πλέον τόσοι πολλοί οι παράγοντες σε ένα αυτοκίνητο (από τα ηλεκτρικά, τη καθημερινή χρήση και σε ποιες συνθήκες γίνεται, τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου και την προσοχή στη ορθή χρήση του) που και 10 άτομα να ρωτήσεις μπορεί να πάρεις 10 διαφορετικές απαντήσεις. Ναι μπορεί όντως ο ψιλογενικός κανόνας να ειναι αυτός που αναφέρεις αλλά σίγουρα όχι για όλες τις μάρκες και όλα τα μοντέλα. Θα σου πω μικρό παράδειγμα απο το προηγούμενο καρούλι που κυκλοφορούσα. Audi A8 4.2TDI, μοντέλο 2005. Όταν το έδωσα ήταν 13 ετών αυτοκίνητο. Τιμή αγοράς 18.000€, 222.000χλμ νομίζω είχε όταν το πήρα. Μέσα σε 2.5 χρόνια χρήσης έκανε άλλα 55.000χλμ περίπου από εμένα. Τι έβγαλε η γνωστή λαδιέρα του γκρουπ βαγκ, όπως χαριτολογώντας αναφέρονται όλοι όταν μιλάνε για αμάξια του γκρουπ. Μια καμμένη λάμπα. Ένα χαλασμένο κομπρέσσορα αερανάρτησης πριν το δώσω. Από εκεί και πέρα, λάδια, φίλτρα στην ώρα τους και τέλος. Επίσης δεν έκαιγε σταγόνα λάδι. Ξέρω θα βγει να μου πει ο τάδε και ο δείνα, σιγά ρε μεγάλε. Αυτο το κάνει και το δικό μου FIAT Seicento. Καλό θα ειναι να έχουμε ένα ίδιο μέτρο συγκρισης όμως. Γιατί δεν είναι ίδιες οι πιθανότητες να χαλάσει κάτι σε ένα αμάξι με 500 ηλεκτρονικά επάνω και το ίδιο σε άλλο που δεν εχει ουτε ηλεκτρικά παράθυρα. Δεν μειώνω την επιλογή κάποιου ούτε προσπαθω να πω, πως δείτε τι γαμάτο αμάξι πηρα. Αυτό που προσπαθω να πω ειναι πως είναι και θέμα τύχης. Σε εμένα ίσως δεν έτυχε. Σε κάποιον άλλο με το ίδιο αμάξι μπορεί. Αλλά για μένα δεν υπάρχει το τα Ιταλικά χαλάνε, τα group VAG καίνε λάδι, τα γαλλικά σπάνε κτλ. Ειναι παρα πολλοι οι παράγοντες πλέον που επηρεάζουν ένα αυτοκίνητο για να γενικεύουμε ακομα και ενα μοντέλο πόσο μάλλον μια εταιρεία. 8 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now