Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Hyundai-i20-N-2.jpg

 

 

Παράθεση

Hyundai has yet to confirm powertrain specifications for the i20 N. With that being said, it is expected to feature a 1.6-liter turbocharged four-cylinder producing approximately 200 hp. This engine will be coupled to a six-speed manual transmission powering the front wheels through a limited-slip differential.

 

 

https://www.carscoops.com/2020/10/hyundai-teases-long-awaited-2021-i20-n

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, sotiris said:

Έχω αρχίσει και καλοβλέπω καινούιρο Sandero με 9800 από Ελλάδα.

Κράχτε ελεύθερα :p 

Στα περίξ της περιοχής μου πάντως τα Dacia πουλάνε καλά

ΓΙα περιοχή που βρίθει volvo and audi νομίζω ότι κάτι λέει

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

tumblr_oxvcf8tyea1wa928jo1_500.jpg

tumblr_oo0mr5wAJf1w445wwo1_500.jpg

 

 

Μια χαρά , ένα τίμιο © όχημα, back 2 basics προσέγγιση στο concept της αυτχαχαχαχαχαχα  (προσπάθησα να κρατηθω , δεν τα κατάφερα)

 

δεν θέλω να πω κάτι με όλα τα παραπάνω  αλλά το σκέφτηκες καλά ? με 10χιλ  παίρνεις παπάδες

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Thresh86 said:

δεν θέλω να πω κάτι με όλα τα παραπάνω  αλλά το σκέφτηκες καλά ? με 10χιλ  παίρνεις παπάδες

 

Παπάδες σε μεταχειρισμένα.

Sandero σε καινούριο ή C1, Aygo etc. 

Στη Δανία σε καινούριο, παίζιε μόνο C1 χωρίς Α/C :p Το Sandero ξεκινάει από 15κ+ λόγω της εδώ φορολογίας.

 

Είναι γνωστό ότι ήθελα να πάρω καινούριο πριν φύγω από Ελλάδα (γι' αυτό είχα πουλήσει και το punto), γιατί απλά δεν θέλω να ασχολούμαι με το θέμα ανταλλακτικά κλπ. (είχα μπουχτίσει - και ακόμη έχω!). Η άλφα εδώ ήταν λύση ανάγκης και δεν θα την κρατήσω πολύ, 1-2 χρόνια ακόμα λογικά, και ήδη κάνω το συνεργειατζή στους 6 μήνες κτήσης. Η άλφα (και κάθε αμάξι 10ετίας με 200κ) για να κινείται με 15000 χλμ το χρόνο θέλει 2000 ευρώ το χρόνο εργατικά + ανταλλακτικά (τιμές δανίας) και εννοείται τα εύκολα να τα κάνω μόνος μου (λάδια, εσωτερικό κλπ.). Το πούντο που το είχα μπιμπελό ήθελε περίπου 500-1000 ευρώ το χρόνο σε ανταλλακτικά/εργασία και μάλιστα με τιμές Ελλάδας, λόγω παλαιότητας (από τη 15ετία και μετά ακρίβυνε).

 

Το Sandero Stepway το έχει φίλος μου.. Έχει κάποια σχεδιαστικά ατοπήματα αλλά σε γενικές γραμμές στέκεται, και μου αρέσει και σαν design. Επίσης δεν έχει όλες τις άχρηστες χαζομάρες κλπ. Είναι σαν ένα αυτοκίνητο του 2000-2005.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καινούργιο 10χιλιαρου  τι το θες, για ασημωμα και αγιασμό? :p

 

Εχει μτχ εδώ που  είναι ακόμα στην εγγύηση, ρίξε μια ματιά στο car.gr, πες και τι χρήση θες

 

Λες καινούργιο το Sandero εντωμεταξύ που βασίζεται σε Clio που πρόλαβε Γαλλική Επανάσταση. 

 

Το καινούργιο βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, οκ, έχεις πιθανότητες να κάνεις και ταξιδάκι, ΤΥΧΕΡΟΥΛΗ (τσιμπά μάγουλο) 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Μόλις γύρισα απο test drive Civic 1.5 + 1.0 που έτυχε γιατί ψάχνει φίλος για αμάξι. 

 

Το 1000αρι το προσπερνάω αλλα το 1.5 το έπαιρνα άνετα σε σχέση με το καινούριο golf/focus με εξαίρεση το αυτόματο που είναι cvt δυστυχώς και ενδεχομένως λίγο τα γραφικά και το όλο infotainment και την κάμερα.

 

Αν ξεπεράσεις αυτα, το μοτέρ ράβει για 1.5, κιβώτιο άψογο κούμπωμα, μαγνητική ανάρτηση με σκληρή/μαλακή ρύθμιση που νιώθεις τη διαφορά απο τη μία στην άλλη, καλό τιμόνι αλλά επειδή είναι γρήγορη η κρεμαγιέρα σε επιτόπου δεν κόβει αρκετά.

 

Κατα τη συνήθη πρακτική του Σαρακάκη έρχεται φουλ απο εξοπλισμο (full led, ηλιοροφή, θερμαινόμενα καθίσματα, adaptive cruise, navi, αισθητήρες παντου, καμερα πισω, ασυρματη φορτιση) οπότε μοιραία η τιμή του ειναι προς τα πάνω 28κατι, αλλά αν βάλεις τα ίδια στο golf με τα 150 αλογα θα πάει κανα 30αρι ευκολα!

  • Like 3
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 28 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

Sandero και μακακιες... εδω εισαι:

 

YS34-Qe-T1udUnhqilVZXg?w=700&h=394&fm=pj
DRIVETRIBE.COM

It's always so special looking

 

 

@GoMaR βιάστηκες να αγοράσεις νέο αμάξι :hehe: 

  • Like 1
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Η άλφα (και κάθε αμάξι 10ετίας με 200κ) για να κινείται με 15000 χλμ το χρόνο θέλει 2000 ευρώ το χρόνο εργατικά + ανταλλακτικά (τιμές δανίας) και εννοείται τα εύκολα να τα κάνω μόνος μου (λάδια, εσωτερικό κλπ.). Το πούντο που το είχα μπιμπελό ήθελε περίπου 500-1000 ευρώ το χρόνο σε ανταλλακτικά/εργασία και μάλιστα με τιμές Ελλάδας, λόγω παλαιότητας (από τη 15ετία και μετά ακρίβυνε).

Τα βλεπω παρα πολυ ανεβασμενα, και λαστιχα & τακακια να βαλω δε μου βγαινουν τοσα, δε φτανουν στα μισα

Link to comment
Share on other sites

On 10/9/2020 at 8:04 PM, slalom said:

Τα βλεπω παρα πολυ ανεβασμενα, και λαστιχα & τακακια να βαλω δε μου βγαινουν τοσα, δε φτανουν στα μισα

 

Είσαι έτοιμος? 

Punto από τα 14 χρόνια (2017) έως τα 16 (2019) που το κράτησα - κόστος διετίας τιμές ελλάδας:

1. Λάστιχα φτηνά - 200 ευρώ

2. Δυναμό - 160 ευρώ (με αρκετό ψάξιμο για να πάρω το δυνατότερο συμβατό με τον ιμάντα κλπ.) + 30 ευρώ στον ηλεκτρολόγο να τον αλλάξει

3. Μπαταρία - 60 ευρώ

4. Ημιαξόνια + 1 βάση μηχανής - 870 (+ 2 βδομάδες αναμονή να έρθουν τα ανταλλακτικά από Ιταλία + ένα χαμένο ταξίδι που έμεινα)

5. Επισκευή πλεξούδας - 100 ευρώ με εργασία δικιά μου, μόνο τα εξτρα εργαλεία και τα αναλώσιμα (2 βδομάδες χωρίς αμάξι).

6. Αλλαγή πεταλούδας (90 ευρώ, αλλαγή μόνος μου).

7. Δίσκοι - Τακάκια (16 ευρώ για φερόντο DSperformance + 40 ευρώ για δίσκους = 60 ευρώ - εργασία δικιά μου)

8. Αλλαγή στοπ πόρτας (εργασία δικιά μου) : 30 ευρώ το ανταλλακτικό

9. Αλλαγή τάπας εξαέρωσης ψυγείου (που μου είχαν σπάσει όταν άλλαξαν ιμάντες / αντλία νερού): 2 ευρώ, 2 ώρες δικιές μου χαμένες μέχρι να βγάλω το σπασμένο πλαστικό

10. Ιμάντες / Αντλία νερού κλπ. στη Fiat: 300 ευρώ

 

Βάζω 10 πράγματα που θυμάμαι. Στα 2 χρόνια - 30κ, χρειάστηκα περίπου 200+190+60+870+100+90+60+30+300+2 = 1902

Δεν έχω βάλει καν λάδια, που στα 30κ με λάδια ανά 5-7.5κ άλλαζα λάδια/φίλτρο 4-6 φορές, δηλαδή 4x40 = άλλα 160.

Δεν έχω βάλει άπειρες άλλες ώρες που έχω περάσει, καθαρισμός μπεκ, πεταλούδων, ντύσιμο πολλαπλής, φίλτρα, αναβαθμίσεις εσωτερικού κλπ. Αυτά τα λέω χόμπυ.

 

Δηλαδή 2000 ευρώ στα 2 χρόνια με το αυτοκίνητο να είναι ακινητοποιημένο 1-1.5 μήνα και με εμένα να κάνω από το μαστρο-μπάμπη μέχρι τον ανταλλακτικατζή. 

Και άπειρα μεταχειρισμένα εξαρτήματα που έχω κάνει τράμπα κατά καιρούς για να βρω βλάβες ή αρρυθμίες ή διάφορα άλλα, τα οποία ευτυχώς τα πιο πολλά δεν τα χω πληρώσει και ήταν από φίλους.

 

Τα εργατικά για αυτά που έκανα έξω Ελλάδα, με εργατικά ~ 300 ευρώ, στη Δανία είναι περίπου 1000 ευρώ και μάλιστα σε πολύ χειρότερης ποιότητας συνεργεία.

Τα ανταλλακτικά αυτά που γράφω για κάποιον που δεν κάνει τον ανταλλακτικατζή είναι περίπου 1000 ευρώ πιο ακριβά, και κάποιος που δεν τα αλλάζει μόνος του θέλει περίπου 300 ευρώ παραπάνω εργατικά. 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.