HotPeanut Σεπτέμβριος 12, 2020 #9261 Σεπτέμβριος 12, 2020 https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aXgW8Ad_460svav1.mp4 3
UltraB Σεπτέμβριος 13, 2020 #9262 Σεπτέμβριος 13, 2020 Να αγοράζεις αυτοκίνητο +100k και να έχει τόσο άθλια βαφή. Porsche σου λέει μετά... 1 1
GoMaR Σεπτέμβριος 13, 2020 #9263 Σεπτέμβριος 13, 2020 Δύο ερωτήσεις προς τους γνώστες. 1) γιατί σε μια κατηφόρα που έχω 4η πχ (μη κολλήσουμε στο κιβώτιο) έχω 0 κατανάλωση, ενω αν έχω νεκρά, μου δίνει κατανάλωση; Θέλω οσο το δυνατό αναλυτική απάντηση. 2) σταματημένος σε νεκρά εχω 0.4 περίπου κατανάλωση. Αν όμως πλησιάζω σε φανάρι και τσουλαει ΕΛΆΧΙΣΤΑ το αμάξι, μπορεί να δείξει κατανάλωση εως και 5-6 η Μπορεί και περισσότερο. Πάντα με νεκρά εννοείται και όταν σταματάω πέφτει στα 0.4 περίπου. Ευχαριστώ
Lakisss Σεπτέμβριος 13, 2020 #9264 Σεπτέμβριος 13, 2020 Χονδρικά ο εγκέφαλος κόβει εντελώς το καύσιμο όταν καταλάβει ότι κινείσαι με περισσοτερα χλμ. από αυτά που αντιστοιχούν στο πάτημα του γκαζιού σου. 5
PetrosD Σεπτέμβριος 13, 2020 #9265 Σεπτέμβριος 13, 2020 On 13/9/2020 at 5:03 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: Δύο ερωτήσεις προς τους γνώστες. 1) γιατί σε μια κατηφόρα που έχω 4η πχ (μη κολλήσουμε στο κιβώτιο) έχω 0 κατανάλωση, ενω αν έχω νεκρά, μου δίνει κατανάλωση; Θέλω οσο το δυνατό αναλυτική απάντηση. 2) σταματημένος σε νεκρά εχω 0.4 περίπου κατανάλωση. Αν όμως πλησιάζω σε φανάρι και τσουλαει ΕΛΆΧΙΣΤΑ το αμάξι, μπορεί να δείξει κατανάλωση εως και 5-6 η Μπορεί και περισσότερο. Πάντα με νεκρά εννοείται και όταν σταματάω πέφτει στα 0.4 περίπου. Ευχαριστώ Expand 1. Ενεργοποιείται η λειτουργία fuel cutoff και κόβει τελείως την παροχή καυσίμου. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να μην πατάς καθόλου το γκάζι για να γίνει αυτό. Αν το πατάς έστω και λίγο, ψεκάζει. Και το δικό μου που είναι παλιό το έχει αυτό. 2. Το 0,4 είναι λίτρα/ώρα. Αν κινείσαι από μια ταχύτητα και πάνω, είναι λίτρα/100χμ. Read the f. manual! 5
jax7480 Σεπτέμβριος 13, 2020 #9266 Σεπτέμβριος 13, 2020 Νομιζω αλλο εννοει για το 1. Αν δεν κανω καθος οταν εχεις ταχυτητα σε κατηφορα και το αμαξι κινειται η καταναλωση ειναι 0 γιατι η κινηση των τροχων, δινει κίνηση στον κινητηρα. Εκει δεν χρειαζεσαι καυσιμο. Αν εχεις νεκρα ομως, ο κινητήρας χρειάζεται καυσιμο για να παραμεινει σε λειτουργια οποτε υπαρχει καταναλωση. 8
Isidorosis Σεπτέμβριος 13, 2020 #9267 Σεπτέμβριος 13, 2020 Το fuel cutoff γενικά είναι σε διαφορετικές στροφές σε κάθε κινητήρα (1200-1500 σε βενζίνη, πιο χαμηλά σε diesel) Μπορείς να το καταλάβεις επιβραδύνοντας σε κατηφόρα, την στιγμή που αρχίζει να ψεκάζει πάλι μόνο του είναι σαν να φεύγει το αμάξι και θες παραπάνω φρένο 2
slalom Σεπτέμβριος 13, 2020 #9268 Σεπτέμβριος 13, 2020 On 13/9/2020 at 5:21 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Νομιζω αλλο εννοει για το 1. Αν δεν κανω καθος οταν εχεις ταχυτητα σε κατηφορα και το αμαξι κινειται η καταναλωση ειναι 0 γιατι η κινηση των τροχων, δινει κίνηση στον κινητηρα. Εκει δεν χρειαζεσαι καυσιμο. Αν εχεις νεκρα ομως, ο κινητήρας χρειάζεται καυσιμο για να παραμεινει σε λειτουργια οποτε υπαρχει καταναλωση. Expand fixed, ανεξαρτητα κλισης 4
sotiris Σεπτέμβριος 14, 2020 #9269 Σεπτέμβριος 14, 2020 @GoMaR Η κατανάλωση όμως που βλέπεις είναι στιγμιαία και το 0 οφείλεται στο ότι μπορεί και κόβει τελείως τον ψεκασμό. Σε ιταλικά (τουλάχιστον τα 3 που είχα/έχω εγώ στην κατοχή μου), η κατανάλωση που δείχνει ο υπολογιστής ταξιδίου δεν πέφτει ποτέ κάτω από 2l/100 km (που είναι παραπλανητικό). Αν σε ενδιαφέρει η μέση κατανάλωση, είναι σίγουρο ότι σε συμφέρει η νεκρά αντί της ταχύτητας χωρίς γκάζι, διότι δεν χάνεις δυναμική ενέργεια σε μορφή τριβών κινητήρα. Αυτό είναι ένα λάθος που κάνουν όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου που δεν γνωρίζουν φυσική επιπέδου λυκείου, σου λένε ότι με ταχύτητα καις λιγότερο. Ισχύει στη στιγμιαία, δεν ισχύει στη μέση. 2
GoMaR Σεπτέμβριος 14, 2020 #9270 Σεπτέμβριος 14, 2020 Μισο γιατι μπερδευτηκα. Εστω οτι εχουμε 100 χιλιομετρα κατηφορα και στην μια περιπτωση πας με με ταχυτητα χωρις γκαζι και στην αλλη με νεκρα. Στο συνολο ποτε θα καψεις περισσοτερα ; Εφοσον η στιγμιαια ειναι 0 καταναλωση με κουμπωμενη ταχυτητα, πως γινεται η μεση καταναλωση να ειναι μεγαλυτερη απο οτι στην νεκρα ;
giorgos2187 Σεπτέμβριος 14, 2020 #9271 Σεπτέμβριος 14, 2020 Είναι ΑΛΛΗ μονάδα μέτρησης. Το 0.4 σημαίνει ότι θα κάψει 400ml αν το αφήσεις μια ώρα στο ρελαντί. Το 0 litres ανά 100 km που βλέπουμε στην κατηφόρα μάλλον είναι λάθος. Γίνεται να μην ψεκάζει καύσιμο ενώ ο κινητήρας δουλεύει ρε παιδιά;;; Χωρίς καύσιμο, άρα έκρηξη, ο κινητήρας θα μας φρενάρει λες και πέφταμε σε τοίχο.... Επίσης, ο κινητήρας και η εξάτμιση ακούγεται κανονικά, άρα γίνεται καύση. Δε γίνεται να μην έχουμε καν ψεκασμό.... Λάθος τα λέω;;;;;
Simon Σεπτέμβριος 14, 2020 #9272 Σεπτέμβριος 14, 2020 On 14/9/2020 at 7:58 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: Μισο γιατι μπερδευτηκα. Εστω οτι εχουμε 100 χιλιομετρα κατηφορα και στην μια περιπτωση πας με με ταχυτητα χωρις γκαζι και στην αλλη με νεκρα. Στο συνολο ποτε θα καψεις περισσοτερα ; Εφοσον η στιγμιαια ειναι 0 καταναλωση με κουμπωμενη ταχυτητα, πως γινεται η μεση καταναλωση να ειναι μεγαλυτερη απο οτι στην νεκρα ; Expand Προφανώς θα κάψει λιγότερο στην πρώτη περίπτωση, αλλά που θα βρείς κατηφόρα 100 χιλιομέτρων; Γι αυτό λέει ο Σωτήρης για μέση κατανάλωση. On 14/9/2020 at 8:07 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Είναι ΑΛΛΗ μονάδα μέτρησης. Το 0.4 σημαίνει ότι θα κάψει 400ml αν το αφήσεις μια ώρα στο ρελαντί. Το 0 litres ανά 100 km που βλέπουμε στην κατηφόρα μάλλον είναι λάθος. Γίνεται να μην ψεκάζει καύσιμο ενώ ο κινητήρας δουλεύει ρε παιδιά;;; Χωρίς καύσιμο, άρα έκρηξη, ο κινητήρας θα μας φρενάρει λες και πέφταμε σε τοίχο.... Επίσης, ο κινητήρας και η εξάτμιση ακούγεται κανονικά, άρα γίνεται καύση. Δε γίνεται να μην έχουμε καν ψεκασμό.... Λάθος τα λέω;;;;; Expand Ναι τα λες λάθος Η (κινητική) ενέργεια που έχει το αυτοκίνητο κινεί τον κινητήρα και σταματάει ο ψεκασμός καυσίμου. Επιβραδύνει το αυτοκίνητο βέβαια. 1
giorgos2187 Σεπτέμβριος 14, 2020 #9273 Σεπτέμβριος 14, 2020 On 14/9/2020 at 8:09 ΠΜ, το μέλος Simon έγραψε: Ναι τα λες λάθος Η (κινητική) ενέργεια που έχει το αυτοκίνητο κινεί τον κινητήρα και σταματάει ο ψεκασμός καυσίμου. Επιβραδύνει το αυτοκίνητο βέβαια Expand Κάτσε ρε συ..... Μισό.... Αν σταματάει ΕΝΤΕΛΩΣ ο ψεκασμός, τότε ο κινητήρας θα είναι σβηστός, θα γυρνάει μόνο λόγω των τροχών. Και αυτή η περίπτωση θα ισοδυναμούσε με σβήσιμο του κινητήρα από το κλειδί. Αν δηλαδή είμαι με 50-60 χαω σε μια κατηφόρα και γυρίσω το κλειδί και σβήσω τον κινητήρα έχοντας ταχύτητα μέσα, τι; Απλά θα νιώσω μια απαλή επιβράδυνση;;;; Εγώ νομίζω θα τιναχτω από το παρμπρίζ..... Και άντε κάνω λάθος σε όλα αυτά. Τότε, η εξάτμιση γιατί ακούγεται;;;;;; Άπαξ και ακούς εξάτμιση, έχεις καύση, άρα καύσιμο....
jax7480 Σεπτέμβριος 14, 2020 #9274 Σεπτέμβριος 14, 2020 On 14/9/2020 at 8:14 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Αν δηλαδή είμαι με 50-60 χαω σε μια κατηφόρα και γυρίσω το κλειδί και σβήσω τον κινητήρα έχοντας ταχύτητα μέσα, τι; Απλά θα νιώσω μια απαλή επιβράδυνση;;;; Εγώ νομίζω θα τιναχτω από το παρμπρίζ..... Expand Φυσικα και ΔΕΝ θα τιναχτεις απο το παρμπριζ. Το αυτοκινητο θα σταματησει προοδευτικα. 2
giorgos2187 Σεπτέμβριος 14, 2020 #9275 Σεπτέμβριος 14, 2020 On 14/9/2020 at 8:22 ΠΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Φυσικα και ΔΕΝ θα τιναχτεις απο το παρμπριζ. Το αυτοκινητο θα σταματησει προοδευτικα. Expand Βρε ναι, το τίναγμα από το παρμπρίζ υπερβολικά το είπα. Αλλά , θα νιώσω ακριβώς το ίδιο απαλή επιβράδυνση είτε απλά αφήσω το γκάζι , είτε σβήσω τον κινητήρα από το κλειδί;;;;; Αν ναι, τότε γιατί αφήνοντας το γκάζι εξακολουθεί και ακουγεται η εξάτμιση που αυτό προφανώς σημαίνει ότι γίνεται ψεκασμός;;;;
GoMaR Σεπτέμβριος 14, 2020 #9276 Σεπτέμβριος 14, 2020 On 14/9/2020 at 8:14 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Κάτσε ρε συ..... Μισό.... Αν σταματάει ΕΝΤΕΛΩΣ ο ψεκασμός, τότε ο κινητήρας θα είναι σβηστός, θα γυρνάει μόνο λόγω των τροχών. Και αυτή η περίπτωση θα ισοδυναμούσε με σβήσιμο του κινητήρα από το κλειδί. Αν δηλαδή είμαι με 50-60 χαω σε μια κατηφόρα και γυρίσω το κλειδί και σβήσω τον κινητήρα έχοντας ταχύτητα μέσα, τι; Απλά θα νιώσω μια απαλή επιβράδυνση;;;; Εγώ νομίζω θα τιναχτω από το παρμπρίζ..... Και άντε κάνω λάθος σε όλα αυτά. Τότε, η εξάτμιση γιατί ακούγεται;;;;;; Άπαξ και ακούς εξάτμιση, έχεις καύση, άρα καύσιμο.... Expand Εσυ μπορεις να γυρισεις το κλειδι...εμεις παταμε το κουμπι για το σβησιμο του κινητηρα 2
giorgos2187 Σεπτέμβριος 14, 2020 #9277 Σεπτέμβριος 14, 2020 On 14/9/2020 at 8:37 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: Εσυ μπορεις να γυρισεις το κλειδι...εμεις παταμε το κουμπι για το σβησιμο του κινητηρα Expand Γκατζετοfreaks!!!! Τι κατανάλωση έχεις περίπου; Για πες να τις μετρήσουμε.... 3
GoMaR Σεπτέμβριος 14, 2020 #9278 Σεπτέμβριος 14, 2020 χαχαχα. Πηγα ναυπλιο και γυρισα με κλιματισμο,2 ατομα με cruise control ~130-140, περιπου 5.4L/100 Εχω κανει 1600χιλιομετρα συνολο (ταξιδια, αναβασεις, αστικος κυκλος - σταματα ξεκινα) και ειμαι 6,3L Σε καθαρα αστικο κυκλο ομως. Φουλ κινηση. (κεντρο αθηνας δλδ) ειμαι στα 7.4-7.5. Με χαλαρη οδηγηση. 2 1
Simon Σεπτέμβριος 14, 2020 #9279 Σεπτέμβριος 14, 2020 On 14/9/2020 at 8:37 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Αν ναι, τότε γιατί αφήνοντας το γκάζι εξακολουθεί και ακουγεται η εξάτμιση που αυτό προφανώς σημαίνει ότι γίνεται ψεκασμός;;;; Expand Δεν μπορώ να το αναλύσω τώρα επειδή δεν προλαβαίνω Αν δεν έχει απαντήσει κάποιος μέχρι το απόγευμα θα σου γράψω. 1 1
giorgos2187 Σεπτέμβριος 14, 2020 #9280 Σεπτέμβριος 14, 2020 On 14/9/2020 at 8:42 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: χαχαχα. Πηγα ναυπλιο και γυρισα με κλιματισμο,2 ατομα με cruise control ~130-140, περιπου 5.4L/100 Εχω κανει 1600χιλιομετρα συνολο (ταξιδια, αναβασεις, αστικος κυκλος - σταματα ξεκινα) και ειμαι 6,3L Σε καθαρα αστικο κυκλο ομως. Φουλ κινηση. (κεντρο αθηνας δλδ) ειμαι στα 7.4-7.5. Με χαλαρη οδηγηση. Expand Καλη καταναλωση εχεις... εγω απο την αρχη μεχρι τώρα εχω 7lt/100 km και μενω Σαλαμινα. Την παρασκευη μπηκα αθηνα, πηγαινοερχομουν ολη μερα, 2 η 4 ατομα στο αμαξι, με ac, και εγραψε 8.3... Μου φανηκε καπως μπολικη... Ταξιδι δεν εχω κανει ακομη να δω. 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now