Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Ναι, βγήκε η Aston Martin και είπε ότι έχει θέματα με την Valkyrie, θα καθυστερήσουν και θα πρέπει να κάνει μεγάλες αλλαγές για να βγει κάποια στιγμή, αλλά το Χάος και το επόμενο του θα είναι έτοιμο από το μηδέν σε 12 μήνες. ...

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Αυτοί πρέπει από κάπου να τα παίρνουν, υποθέτω το επίπεδο είναι του Εντρεπρενέρ στο FB. 

ΕΣΠΑ, ΠΑΣΟΚάρα κλπ.

Αυτά που λένε δεν στέκουν, 100% ελληνική μηχανή με 3d printed εξαρτήματα, όλοι ξέρουν ότι 3d printed εξαρτήματα δεν μπορουν να πιάσουν την ποιότητα του μηχανουργείου, ούτε τα υλικά κλπ.

Φυσικά εγώ είμαι άσχετος εγκάθετος και υποκινούμενος :p 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

η ελληνική εταιρία είχε ανακοινώσει πριν απο καιρό κάτι ανθρακονημάτινες μπιέλες , έχουν κατασκευάσει/τυπώσει κι άλλοι ανάλογες μπιέλες.

Άλλα λιμά του χώρου δεν έμειναν στις μπιέλες :

- Porsche , για τα πιστόνια της GT2RS https://www.motorauthority.com/news/1128908_porsche-improves-efficiency-power-with-3d-printed-pistons   
  (αναφέρει και μια αμερικανική εταιρία που θέλει κι αυτή να τυπώσει όλο το αυτοκίνητο ουσιαστικά )
- Bugatti , για τις 8πίστονες της Chiron https://www.bugatti.com/media/news/2018/world-premiere-brake-caliper-from-3-d-printer/

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

σοβαρα σιγουρα δεν μπορεις να παρεις καποιον που μιλα οτι στο πι και φι στο φτιαχνω , θα εκπληξω το κοσμο με τη δημιουργια μου,

ειναι τσομπανοβλαχοι οι των πορσε ,φεραρι ,παγκανι κλπα

 

θα παρουσιασει σιγουρα κατι , εδω θα ειμαστε για να γελασουμε  θαυμασουμε :hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Thresh86 said:

[...]

Άλλα λιμά του χώρου δεν έμειναν στις μπιέλες :

- Porsche , για τα πιστόνια της GT2RS https://www.motorauthority.com/news/1128908_porsche-improves-efficiency-power-with-3d-printed-pistons   
  (αναφέρει και μια αμερικανική εταιρία που θέλει κι αυτή να τυπώσει όλο το αυτοκίνητο ουσιαστικά )
- Bugatti , για τις 8πίστονες της Chiron https://www.bugatti.com/media/news/2018/world-premiere-brake-caliper-from-3-d-printer/

 

Apparently I've been metal 3d printing for years. I've always just called it welding.
 

:hehe:

 

 

Σχόλιο από εδώ: 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Άντε να βάλω και κάτι όντως σχετικό με το θέμα!

Κατά το ταξίδι της επιστροφής Δανία είχα ένα πρόβλημα με την 214000 χλμ μίτο μου, έκανε κραδασμούς ειδικά στην επιτάχυνση 40->100.

Μέχρι τα 40 ψιλονορμάλ, μετά τα 100 πάλι ψιλονορμάλ.

Το μυαλό μου πήγε σε βάσεις μηχανής, το πήγα σε ένα μηχανικό bosch service γερμανία και είδαμε τις βάσεις, κομπλέ. Μου λέει μάλλον ημιαξόνια, οκ του λέω, έχουμε χρόνο σήμερα??

Σε μια βδομάδα η απάντηση :p 

Το αυτοκίνητο θέλει σαζμάν και ημιαξόνια (το ήξερα από πριν), ήδη το ένα δεξί το έχω στο πορτ-μπαγκάζ, απλά λόγω αυγούστου ήταν όλοι κλειστοί Ελλάδα και Δανία δεν ήξερα κάποιον εμπιστοσύνης.

 

Οπότε το έφερα Δανία και επικοινώνησα με το μαντρά (που είχα 6 μήνες εγγύησης). Το πήγα για έλεγχο και όντως κι ο δανός είπε ημιαξόνια μπροστά + 2 ελατήρια (τα έχει κόψει κοντά στο πιατέλο - μόνο Δανία και Αγγλία γίνονται αυτά με υγρασία 99% 24/7 :p ). Η λυπητερή για ημιαξόνια + ελατήρια + εργασία + ευθυγράμμιση = 1500 ευρά, από τα οποία τα μισά θα τα καλύψει ο μαντράς που το πήρα (ως ... τίμιο deal - εννοείται σαν γνήσιος μαντράς δεν ήθελε να πληρώσει τίποτα, αλλά με βοήθησε στο deal ένας Δανός συνάδελφος), οπότε 750 δικά μου. Και τώρα λέω να δοκιμάσω να πάρω ανακατασκευής κιβώτιο από ebay γερμανίας, περίπου 550 ευρώ και στέλνεις το δικό σου πίσω (+άλλα 150-200 περαστικά μιας και ήδη θα ναι λυμμένο από κάτω). Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο, αλλά μάλλον είναι η μόνη επιλογή εδώ! Μπορώ να το αφήσω κι έτσι, αλλά επειδή από όταν το αγόρασα ακούγονται τα ρουλεμάν 3ης 4ης και στην 6η κάνει ένα βουητό, υποθέτω καλύτερα να το κοιτάξω :p 

 

  • Like 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sotiris said:

Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο

 

Φιλος εμείς εδώ αυτά τα πετάμε σκουπίδια με τη μία και παίρνουμε ηλεκτρικά, κερνάει ο κουλης :hehe:

 

Καλή τύχη με το εγχείρημα, θα πέσει αρκετό λύσε-δέσε!

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Άντε να βάλω και κάτι όντως σχετικό με το θέμα!

Κατά το ταξίδι της επιστροφής Δανία είχα ένα πρόβλημα με την 214000 χλμ μίτο μου, έκανε κραδασμούς ειδικά στην επιτάχυνση 40->100.

Μέχρι τα 40 ψιλονορμάλ, μετά τα 100 πάλι ψιλονορμάλ.

Το μυαλό μου πήγε σε βάσεις μηχανής, το πήγα σε ένα μηχανικό bosch service γερμανία και είδαμε τις βάσεις, κομπλέ. Μου λέει μάλλον ημιαξόνια, οκ του λέω, έχουμε χρόνο σήμερα??

Σε μια βδομάδα η απάντηση :p 

Το αυτοκίνητο θέλει σαζμάν και ημιαξόνια (το ήξερα από πριν), ήδη το ένα δεξί το έχω στο πορτ-μπαγκάζ, απλά λόγω αυγούστου ήταν όλοι κλειστοί Ελλάδα και Δανία δεν ήξερα κάποιον εμπιστοσύνης.

 

Οπότε το έφερα Δανία και επικοινώνησα με το μαντρά (που είχα 6 μήνες εγγύησης). Το πήγα για έλεγχο και όντως κι ο δανός είπε ημιαξόνια μπροστά + 2 ελατήρια (τα έχει κόψει κοντά στο πιατέλο - μόνο Δανία και Αγγλία γίνονται αυτά με υγρασία 99% 24/7 :p ). Η λυπητερή για ημιαξόνια + ελατήρια + εργασία + ευθυγράμμιση = 1500 ευρά, από τα οποία τα μισά θα τα καλύψει ο μαντράς που το πήρα (ως ... τίμιο deal - εννοείται σαν γνήσιος μαντράς δεν ήθελε να πληρώσει τίποτα, αλλά με βοήθησε στο deal ένας Δανός συνάδελφος), οπότε 750 δικά μου. Και τώρα λέω να δοκιμάσω να πάρω ανακατασκευής κιβώτιο από ebay γερμανίας, περίπου 550 ευρώ και στέλνεις το δικό σου πίσω (+άλλα 150-200 περαστικά μιας και ήδη θα ναι λυμμένο από κάτω). Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο, αλλά μάλλον είναι η μόνη επιλογή εδώ! Μπορώ να το αφήσω κι έτσι, αλλά επειδή από όταν το αγόρασα ακούγονται τα ρουλεμάν 3ης 4ης και στην 6η κάνει ένα βουητό, υποθέτω καλύτερα να το κοιτάξω :p 

 

Το Μ32 εχεις?

 

m32-gearbox-bearing-problem.jpg
STILLRUNNINGSTRONG.COM

The ULTIMATE GUIDE to the infamous M32 gearbox. Learn everything about bearing failures in the M32 and M20 gearboxes - Causes, Symptoms & Repairs.

 

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Το M20 που είναι ακριβώς το ίδιο. Τού βαλα μια βαλβολίνη, ένα μοτορκότ και ένα λικουιμόλυ Ελλάδα (πριν 3000 κμ δλδ) αλλά δεν έστρωσαν οι θόρυβοι, οπότε τώρα ευκαιρία να το κοιτάξω. Εδώ λόγω υψηλών εργατικών δεν πολυσυμφέρουν οι ανακατασκευές οπότε μάλλον θα πάρω έτοιμο ανακατασκευασμένο. 

Δεν είχα κάποιο θέμα αλλά επειδή ακούγονται αυτά που είπα παραπάνω, προσέχουμε για να έχουμε.

 

gearbox_zoom.jpg

55192042.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, GoMaR said:

εφοσον ειχε τοσα προβληματα η ιταλιδα, γιατι την πηρες; :p

 

 

Τα προβλήματα είναι παλαιότητας, γενικά στέκεται καλά :)

Πού να δεις τα άλλα!! Εδώ για να πάρεις "καλό" μεταχειρισμένο θες τουλάχιστον 10κ, αν σκεφτείς ότι μια μίτο έκανε 34κ καινούρια :)

Οπότε προτίμησα να δώσω τα μισά (~5κ) και να φτιάξω ότι χρειαστεί με 1-2 χιλιάρικα ακόμα σιγά σιγά :)

 

Το κιβώτιο δεν επείγει π.χ., αλλά από τη στιγμή που ασχολούμαι μάλλον καλύτερο είναι να ξεμπερδεύω και μ' αυτό!

 

Όλα τα μεταχειρισμένα μετά τη 10τία έχουν θεματάκια, ακόμη και το πούντο που το ντάντευα σα μωρό (βαλβολίνες άλλαζα ανά 20-30κ περίπου) το σαζμάν ήθελε στεγανοποίηση (δάκρυζε βαλβολίνες) + έμεινα από ημιαξόνια πολύ χειρότερα από τη Μίτο... 

 

Η εναλλακτική ήταν ενοικίαση με ~500 ευρώ το μήνα (με το πιο φτηνό ηλεκτρικό zoe). Στους 10 μήνες έχεις κάνει απόσβεση και το βασικότερο είναι ότι στο νοικιάρικο έχεις τεράστιο άγχος για τις εξωτερικές φθορές, τη Μίτο χαλαρά την πάρκαρα πλατεία αμερικής τώρα που κατέβηκα :p 

 

 

1 hour ago, Thresh86 said:

ΑΣΙΣΤ - >

Γιατι τα προβλήματα θεωρούνται χαρακτήρας στα ιταλικά οχήματα 

 

 

Έχω στη δουλειά συνάδελφο Δανό, με πρήζει για τη Γερμανική ποιότητα των VW και πόσο σάπια είναι η άλφα.

Έδωσε κάνα 2χίλιαρο σε ευρώ για να περάσει το 10ετίας πόλο ΚΤΕΟ, με τιμές autodoc και εργατικά φιλική τιμή :hehe: 

Απλά οι VWφαν σε όλη την υφήλιο τα βγάζουν σιγά σιγά, δεν τα λένε :hehe: 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους! 

πρόσφατα παρατήρησα διαρροή στο παγούρι του ψυγείου και παρατήρησα και το πρωί από κάτω στάμπα (περίπου εκεί που είναι ο λεβιές σαν θέση εννοώ). 

Πήγα σε μάστορα (έξω όχι αντιπροσωπεία) -μιλάω για fiesta '07- το σήκωσε και μου λέει έχεις διαρροή στο ψυγείο του καλοριφέρ. Λίγο μεν διαρροή δε. Νούμερο περίπου 400€.

Πάω αντιπροσωπεία μου λέει ακριβώς τα ίδια, νούμερο περίπου 300€.

Τα ανταλλακτικά προφανώς ιμιτασιον. 

Ερώτηση: ασχέτως το οικονομικό (που ναι, είναι μεγάλη η διαφορά των 100€) τι να προτιμήσω; αντιπροσωπεία ή τον εξωτερικό μάστορα;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.