Nickzzz Σεπτέμβριος 7, 2020 #9201 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2020 (edited) Ναι, βγήκε η Aston Martin και είπε ότι έχει θέματα με την Valkyrie, θα καθυστερήσουν και θα πρέπει να κάνει μεγάλες αλλαγές για να βγει κάποια στιγμή, αλλά το Χάος και το επόμενο του θα είναι έτοιμο από το μηδέν σε 12 μήνες. ... Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 7, 2020 από Nickzzz 2 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 7, 2020 #9202 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2020 Αυτοί πρέπει από κάπου να τα παίρνουν, υποθέτω το επίπεδο είναι του Εντρεπρενέρ στο FB. ΕΣΠΑ, ΠΑΣΟΚάρα κλπ. Αυτά που λένε δεν στέκουν, 100% ελληνική μηχανή με 3d printed εξαρτήματα, όλοι ξέρουν ότι 3d printed εξαρτήματα δεν μπορουν να πιάσουν την ποιότητα του μηχανουργείου, ούτε τα υλικά κλπ. Φυσικά εγώ είμαι άσχετος εγκάθετος και υποκινούμενος 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 7, 2020 #9203 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2020 η ελληνική εταιρία είχε ανακοινώσει πριν απο καιρό κάτι ανθρακονημάτινες μπιέλες , έχουν κατασκευάσει/τυπώσει κι άλλοι ανάλογες μπιέλες. Άλλα λιμά του χώρου δεν έμειναν στις μπιέλες : - Porsche , για τα πιστόνια της GT2RS https://www.motorauthority.com/news/1128908_porsche-improves-efficiency-power-with-3d-printed-pistons (αναφέρει και μια αμερικανική εταιρία που θέλει κι αυτή να τυπώσει όλο το αυτοκίνητο ουσιαστικά ) - Bugatti , για τις 8πίστονες της Chiron https://www.bugatti.com/media/news/2018/world-premiere-brake-caliper-from-3-d-printer/ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 7, 2020 #9204 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2020 ελατε βρε παιδια θα παρουμε σοβαρα τον Πανοπουλο τωρα... με τον ακομα πιο πυροβολημενο σαρημπαλιδη. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 7, 2020 #9205 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2020 σοβαρα σιγουρα δεν μπορεις να παρεις καποιον που μιλα οτι στο πι και φι στο φτιαχνω , θα εκπληξω το κοσμο με τη δημιουργια μου, ειναι τσομπανοβλαχοι οι των πορσε ,φεραρι ,παγκανι κλπα θα παρουσιασει σιγουρα κατι , εδω θα ειμαστε για να γελασουμε θαυμασουμε 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Σεπτέμβριος 7, 2020 #9206 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2020 2JZ, ε ναι. Ναου γιου τοκιν Daigo Saito's Toyota GR Yaris Has A 1000bhp 2JZ And A Pandem Kit WWW.CARTHROTTLE.COM The drift legend's latest project involves stuffing a 2JZ into Toyota's new hot hatch... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Σεπτέμβριος 7, 2020 #9207 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2020 πριν 6 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: θα παρουσιασει σιγουρα κατι , εδω θα ειμαστε για να γελασουμε θαυμασουμε Κραζεις, θαυμαζεις! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 7, 2020 #9208 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2020 10 hours ago, Thresh86 said: [...] Άλλα λιμά του χώρου δεν έμειναν στις μπιέλες : - Porsche , για τα πιστόνια της GT2RS https://www.motorauthority.com/news/1128908_porsche-improves-efficiency-power-with-3d-printed-pistons (αναφέρει και μια αμερικανική εταιρία που θέλει κι αυτή να τυπώσει όλο το αυτοκίνητο ουσιαστικά ) - Bugatti , για τις 8πίστονες της Chiron https://www.bugatti.com/media/news/2018/world-premiere-brake-caliper-from-3-d-printer/ Apparently I've been metal 3d printing for years. I've always just called it welding. Σχόλιο από εδώ: 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 8, 2020 #9209 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 Άντε να βάλω και κάτι όντως σχετικό με το θέμα! Κατά το ταξίδι της επιστροφής Δανία είχα ένα πρόβλημα με την 214000 χλμ μίτο μου, έκανε κραδασμούς ειδικά στην επιτάχυνση 40->100. Μέχρι τα 40 ψιλονορμάλ, μετά τα 100 πάλι ψιλονορμάλ. Το μυαλό μου πήγε σε βάσεις μηχανής, το πήγα σε ένα μηχανικό bosch service γερμανία και είδαμε τις βάσεις, κομπλέ. Μου λέει μάλλον ημιαξόνια, οκ του λέω, έχουμε χρόνο σήμερα?? Σε μια βδομάδα η απάντηση Το αυτοκίνητο θέλει σαζμάν και ημιαξόνια (το ήξερα από πριν), ήδη το ένα δεξί το έχω στο πορτ-μπαγκάζ, απλά λόγω αυγούστου ήταν όλοι κλειστοί Ελλάδα και Δανία δεν ήξερα κάποιον εμπιστοσύνης. Οπότε το έφερα Δανία και επικοινώνησα με το μαντρά (που είχα 6 μήνες εγγύησης). Το πήγα για έλεγχο και όντως κι ο δανός είπε ημιαξόνια μπροστά + 2 ελατήρια (τα έχει κόψει κοντά στο πιατέλο - μόνο Δανία και Αγγλία γίνονται αυτά με υγρασία 99% 24/7 ). Η λυπητερή για ημιαξόνια + ελατήρια + εργασία + ευθυγράμμιση = 1500 ευρά, από τα οποία τα μισά θα τα καλύψει ο μαντράς που το πήρα (ως ... τίμιο deal - εννοείται σαν γνήσιος μαντράς δεν ήθελε να πληρώσει τίποτα, αλλά με βοήθησε στο deal ένας Δανός συνάδελφος), οπότε 750 δικά μου. Και τώρα λέω να δοκιμάσω να πάρω ανακατασκευής κιβώτιο από ebay γερμανίας, περίπου 550 ευρώ και στέλνεις το δικό σου πίσω (+άλλα 150-200 περαστικά μιας και ήδη θα ναι λυμμένο από κάτω). Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο, αλλά μάλλον είναι η μόνη επιλογή εδώ! Μπορώ να το αφήσω κι έτσι, αλλά επειδή από όταν το αγόρασα ακούγονται τα ρουλεμάν 3ης 4ης και στην 6η κάνει ένα βουητό, υποθέτω καλύτερα να το κοιτάξω 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Σεπτέμβριος 8, 2020 #9210 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 (edited) 1 hour ago, sotiris said: Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο Φιλος εμείς εδώ αυτά τα πετάμε σκουπίδια με τη μία και παίρνουμε ηλεκτρικά, κερνάει ο κουλης Καλή τύχη με το εγχείρημα, θα πέσει αρκετό λύσε-δέσε! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 8, 2020 από and64 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Σεπτέμβριος 8, 2020 #9211 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 πριν 4 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Άντε να βάλω και κάτι όντως σχετικό με το θέμα! Κατά το ταξίδι της επιστροφής Δανία είχα ένα πρόβλημα με την 214000 χλμ μίτο μου, έκανε κραδασμούς ειδικά στην επιτάχυνση 40->100. Μέχρι τα 40 ψιλονορμάλ, μετά τα 100 πάλι ψιλονορμάλ. Το μυαλό μου πήγε σε βάσεις μηχανής, το πήγα σε ένα μηχανικό bosch service γερμανία και είδαμε τις βάσεις, κομπλέ. Μου λέει μάλλον ημιαξόνια, οκ του λέω, έχουμε χρόνο σήμερα?? Σε μια βδομάδα η απάντηση Το αυτοκίνητο θέλει σαζμάν και ημιαξόνια (το ήξερα από πριν), ήδη το ένα δεξί το έχω στο πορτ-μπαγκάζ, απλά λόγω αυγούστου ήταν όλοι κλειστοί Ελλάδα και Δανία δεν ήξερα κάποιον εμπιστοσύνης. Οπότε το έφερα Δανία και επικοινώνησα με το μαντρά (που είχα 6 μήνες εγγύησης). Το πήγα για έλεγχο και όντως κι ο δανός είπε ημιαξόνια μπροστά + 2 ελατήρια (τα έχει κόψει κοντά στο πιατέλο - μόνο Δανία και Αγγλία γίνονται αυτά με υγρασία 99% 24/7 ). Η λυπητερή για ημιαξόνια + ελατήρια + εργασία + ευθυγράμμιση = 1500 ευρά, από τα οποία τα μισά θα τα καλύψει ο μαντράς που το πήρα (ως ... τίμιο deal - εννοείται σαν γνήσιος μαντράς δεν ήθελε να πληρώσει τίποτα, αλλά με βοήθησε στο deal ένας Δανός συνάδελφος), οπότε 750 δικά μου. Και τώρα λέω να δοκιμάσω να πάρω ανακατασκευής κιβώτιο από ebay γερμανίας, περίπου 550 ευρώ και στέλνεις το δικό σου πίσω (+άλλα 150-200 περαστικά μιας και ήδη θα ναι λυμμένο από κάτω). Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο, αλλά μάλλον είναι η μόνη επιλογή εδώ! Μπορώ να το αφήσω κι έτσι, αλλά επειδή από όταν το αγόρασα ακούγονται τα ρουλεμάν 3ης 4ης και στην 6η κάνει ένα βουητό, υποθέτω καλύτερα να το κοιτάξω Το Μ32 εχεις? M20 & M32 Gearbox: Chocolate Bearings - Still Running Strong STILLRUNNINGSTRONG.COM The ULTIMATE GUIDE to the infamous M32 gearbox. Learn everything about bearing failures in the M32 and M20 gearboxes - Causes, Symptoms & Repairs. 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 8, 2020 #9212 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 Το M20 που είναι ακριβώς το ίδιο. Τού βαλα μια βαλβολίνη, ένα μοτορκότ και ένα λικουιμόλυ Ελλάδα (πριν 3000 κμ δλδ) αλλά δεν έστρωσαν οι θόρυβοι, οπότε τώρα ευκαιρία να το κοιτάξω. Εδώ λόγω υψηλών εργατικών δεν πολυσυμφέρουν οι ανακατασκευές οπότε μάλλον θα πάρω έτοιμο ανακατασκευασμένο. Δεν είχα κάποιο θέμα αλλά επειδή ακούγονται αυτά που είπα παραπάνω, προσέχουμε για να έχουμε. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 8, 2020 #9213 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 εφοσον ειχε τοσα προβληματα η ιταλιδα, γιατι την πηρες; 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 8, 2020 #9214 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 ΑΣΙΣΤ - > Γιατι τα προβλήματα θεωρούνται χαρακτήρας στα ιταλικά οχήματα 2 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 8, 2020 #9215 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 (edited) 3 hours ago, GoMaR said: εφοσον ειχε τοσα προβληματα η ιταλιδα, γιατι την πηρες; Τα προβλήματα είναι παλαιότητας, γενικά στέκεται καλά Πού να δεις τα άλλα!! Εδώ για να πάρεις "καλό" μεταχειρισμένο θες τουλάχιστον 10κ, αν σκεφτείς ότι μια μίτο έκανε 34κ καινούρια Οπότε προτίμησα να δώσω τα μισά (~5κ) και να φτιάξω ότι χρειαστεί με 1-2 χιλιάρικα ακόμα σιγά σιγά Το κιβώτιο δεν επείγει π.χ., αλλά από τη στιγμή που ασχολούμαι μάλλον καλύτερο είναι να ξεμπερδεύω και μ' αυτό! Όλα τα μεταχειρισμένα μετά τη 10τία έχουν θεματάκια, ακόμη και το πούντο που το ντάντευα σα μωρό (βαλβολίνες άλλαζα ανά 20-30κ περίπου) το σαζμάν ήθελε στεγανοποίηση (δάκρυζε βαλβολίνες) + έμεινα από ημιαξόνια πολύ χειρότερα από τη Μίτο... Η εναλλακτική ήταν ενοικίαση με ~500 ευρώ το μήνα (με το πιο φτηνό ηλεκτρικό zoe). Στους 10 μήνες έχεις κάνει απόσβεση και το βασικότερο είναι ότι στο νοικιάρικο έχεις τεράστιο άγχος για τις εξωτερικές φθορές, τη Μίτο χαλαρά την πάρκαρα πλατεία αμερικής τώρα που κατέβηκα 1 hour ago, Thresh86 said: ΑΣΙΣΤ - > Γιατι τα προβλήματα θεωρούνται χαρακτήρας στα ιταλικά οχήματα Έχω στη δουλειά συνάδελφο Δανό, με πρήζει για τη Γερμανική ποιότητα των VW και πόσο σάπια είναι η άλφα. Έδωσε κάνα 2χίλιαρο σε ευρώ για να περάσει το 10ετίας πόλο ΚΤΕΟ, με τιμές autodoc και εργατικά φιλική τιμή Απλά οι VWφαν σε όλη την υφήλιο τα βγάζουν σιγά σιγά, δεν τα λένε Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 8, 2020 από sotiris 2 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 8, 2020 #9216 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 1-2 χιλιάρικα εσύ , 2 αυτός , ταιριάζετε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Σεπτέμβριος 8, 2020 #9217 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 Παραδόξως δεν είναι τρελά τα νούμερα που λέει ότι ζητάνε για εκεί, για εκεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Σεπτέμβριος 8, 2020 #9218 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 Mercedes σου λέει μετά... 3 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
intercoolerr730 Σεπτέμβριος 8, 2020 #9219 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 καλησπέρα σε όλους! πρόσφατα παρατήρησα διαρροή στο παγούρι του ψυγείου και παρατήρησα και το πρωί από κάτω στάμπα (περίπου εκεί που είναι ο λεβιές σαν θέση εννοώ). Πήγα σε μάστορα (έξω όχι αντιπροσωπεία) -μιλάω για fiesta '07- το σήκωσε και μου λέει έχεις διαρροή στο ψυγείο του καλοριφέρ. Λίγο μεν διαρροή δε. Νούμερο περίπου 400€. Πάω αντιπροσωπεία μου λέει ακριβώς τα ίδια, νούμερο περίπου 300€. Τα ανταλλακτικά προφανώς ιμιτασιον. Ερώτηση: ασχέτως το οικονομικό (που ναι, είναι μεγάλη η διαφορά των 100€) τι να προτιμήσω; αντιπροσωπεία ή τον εξωτερικό μάστορα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Σεπτέμβριος 8, 2020 #9220 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2020 Αυτόν που δεν θα αφήσει κλιπσάκια και βίδες όταν σου μαζέψει πίσω το ταμπλό. 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now