Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

On 8/23/2020 at 8:09 PM, giorgos2187 said:

Μαλακια προβλημα....

 

Παντως εχουμε android auto. 

 

 

Βασικά ο λόγος πιθανότατα ηταν καποιο certificate που λογο ώρας έσκαγε η σύνδεση. :D

Οπως οταν εχεις ενα pc με χαλασμένη μπαταρια μητρικής και με λάθος ωρα δε μπορείς να επισκευθεις τις περισσότερες ιστοσελίδες.

Και Iphone να είχες το ίδιο θα ειχε συμβει ! :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Πολλά μπορεί να είναι, με αρκετά πιθανό τις χαζομάρες των καυσαερίων (αν έχει EGR, έχουν και αρκετά βενζινοκίνητα το αντίστοιχο μετά το 2005).

Με το λάδι αυτό που μπορείς να καταλάβεις σε βενζινοκίνητο είναι ο ήχος του ρελαντί και ο ήχος στις υψηλές στροφές. Κι αυτό αν έχεις αφήσει το παλιό >6-7000 και πάλι υπό προϋποθέσεις.

Σε diesel αλλάζεις λάδι και κροταλίζει περισσότερο από πριν :p 

 

 

πριν 4 ώρες, το μέλος slalom έγραψε:

Σιγουρα δε φταιει το λαδι

στο ρελαντί δουλεύει νορμάλ. πήγα σήμερα και μάστορα και αύριο θα κάνει ένα τσεκ και θα μου πει. απλά σκέφτηκα αυτό σαν εναλλακτική...

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, intercoolerr730 said:

 

στο ρελαντί δουλεύει νορμάλ. πήγα σήμερα και μάστορα και αύριο θα κάνει ένα τσεκ και θα μου πει. απλά σκέφτηκα αυτό σαν εναλλακτική...

 

ε αφού τελειώσεις με όλα αυτά, αν θες να βάλεις, βάλε εκεί 1000 km πριν πας να αλλάξεις λάδια να σου φύγει η περιέργεια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το BMW στο 0:52 μπαίνει ωραία, αλλά δεν ενώνει και την επόμενη στροφή.

Το BMW στο 1:10 πατάει παραπάνω γκάζι απ' όσο έπρεπε και γυρίζει, δε σώνεται αυτό το πράγμα.

Το BMW στο 2:20 ωραία το σπάει, αλλά έπρεπε να ενώσει και την επόμενη στροφή.

Το Miata στο 3:30 σχεδόν άριστα. Πολύ καλός.

Ο Τύπος στο 4:47 κάτι πάει να κάνει, αλλά θέλει λίγο ακόμα για το άριστο. Ένωσε τις στροφές καλά, αλλά είχε ένα μικρό κομπλάρισμα στο τιμόνι όταν το ίσιωσε ενδιάμεσα. Θέλει από full lock δεξιά σε full lock αριστερά με τη μία.

Το BMW στο 7:23 ενώ δεν ξεκινάει εντυπωσιακά, στο μέσο κάνει αυτό το απότομο γύρισμα που λέω και βγαίνει καταπληκτικά. Εύγε!

9:13-9:18 = LFE :inlove:

Να τος πάλι ο φίλος μας στο 10:57. Καλός! Με χάρη.

10:08 Ωπ! Μια απλώστρα! Γιατί έβαλε απλώστρα;

13:34 Ωχ, η σκοτώστρα!! Άλλος έρωτας από κει!! :inlove:

Οι άλλες Porsche πέρασαν γρήγορα, αλλά δεν έκαναν τίποτα. Είναι αρκετά επικίνδυνο με βροχή.

Link to comment
Share on other sites

On 12/8/2020 at 9:19 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Τζα...

 

20200812_174325.thumb.jpg.099b70ef1c1541d9425ba34578944f5f.jpg

 

 

Καλοριζικο, θελω να σε ρωτησω για την καταναλωση σε σπορ οδηγηση. Δηλαδη αν εχει ενδειξη καταναλωσης, σε πραγματικο χρονο, ποσα βατ καιει στην επιταχυνση. Σε ενα σαιτ λεει οτι στους 23°C στον αυτοκινητοδρομο εχει πραγματικη καταναλωση 170 Wh/km. Αλλα για μεγιστη καταναλωση δεν εχω βρει κατι.

Mini_Electric-01@2x.jpg
EV-DATABASE.ORG

All details and specs of the Mini Cooper SE (2020). Compare price, lease, real-world range and consumption of every electric vehicle.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω να σου πω ακριβως. Τις λιγες φορες ομως που το γυρισα σε sport η καταναλωση ανεβηκε σημαντικα και επαιζε εκει κοντα (στα 16-17kWh/100 χλμ. Σε mid mode που το εχω, η μεση καταναλωση ειναι στα 14.0 kWh/100χλμ.

Θα δω αν υπαρχει στιγμιαια και θα το γυρισω να σου πω.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο Ζαχο..Μεγειες!!

Δε το ειχα παρει πρεφα το μηνυμα σου.

Ερωτηση : 
Ποτε θα μπορω να το σκισω λιγο το αμαξι ;  Εχω κανει 1100 χιλιομετρα σε economy και εως 3000στροφες (1-2 φορες ξεφυγα λιγο σε προσπερασεις)
Να αρχισω να το πηγαινω εως 4.000 τωρα ; 
Η ford μου ειπε εως τα 1500 πρωτα χιλιομετρα να ειμαι εως 3000στροφες. Δε λεω οτι δε θα ακολουθησω τις οδηγιες της, απλα το μετα σκεφτομαι απο το "οριο" που μου εδωσε.
Ποτε θα ειμαι ανετος να το οδηγησω οπως θελω ;

Link to comment
Share on other sites

πριν 35 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ερωτηση : 
Ποτε θα μπορω να το σκισω λιγο το αμαξι ;  Εχω κανει 1100 χιλιομετρα σε economy και εως 3000στροφες (1-2 φορες ξεφυγα λιγο σε προσπερασεις)
Να αρχισω να το πηγαινω εως 4.000 τωρα ; 
Η ford μου ειπε εως τα 1500 πρωτα χιλιομετρα να ειμαι εως 3000στροφες. Δε λεω οτι δε θα ακολουθησω τις οδηγιες της, απλα το μετα σκεφτομαι απο το "οριο" που μου εδωσε.
Ποτε θα ειμαι ανετος να το οδηγησω οπως θελω ;

 

:hehe:

 

 

  • Like 1
  • Agree 1
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, GoMaR said:


Ερωτηση : 
Ποτε θα μπορω να το σκισω λιγο το αμαξι ;  Εχω κανει 1100 χιλιομετρα σε economy και εως 3000στροφες (1-2 φορες ξεφυγα λιγο σε προσπερασεις)
Να αρχισω να το πηγαινω εως 4.000 τωρα ; 
Η ford μου ειπε εως τα 1500 πρωτα χιλιομετρα να ειμαι εως 3000στροφες. Δε λεω οτι δε θα ακολουθησω τις οδηγιες της, απλα το μετα σκεφτομαι απο το "οριο" που μου εδωσε.
Ποτε θα ειμαι ανετος να το οδηγησω οπως θελω ;

 

Καλά μην τρελαθείς και είσαι με το ενα μάτι στο στροφόμετρο, το βασικό είναι να το δουλεύεις "μισό γκάζι" αν  μπορείς γιατί να το πηγαίνεις  με 1500 και full boost δεν έχει νόημα από την άλλη! Και 5000 να το γυρίσεις σε 1 προσπέραση δεν θα πάθει τίποτα. Ιδανικά πρέπει να αρχίσει να κάνει ανοίγματα σιγά σιγά το μοτέρ σε πιο πολλές στροφές/φορτίο 

 

Επίσης προσπάθησε να το ζεσταίνεις κανονικά πρίν ζητήσεις πολλά γκάζια  (αυτό γενικώς για όλη του τη ζωή) γιατί το να έχεις σωστές θερμοκρασίες στα τουρμπάτα, ειδικά λαδιού που αργεί να ανέβει σε σχέση με το νερό, είναι ζωτικής σημασίας...

 

Για μένα κάνε και μια αλλαγή λαδιών στα 5000 και άσε τη ford να λέει

 

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω για μια συντομη πρωτη αλλαγη λαδιων. Κι εμενα η opel μου ειπε να παω ν αλλαξω λαδια στα 15.000 χιλιομετρα!!!! Τους στραβοκοιταξα! Στα 5.000 θα κάνω μια μονος μου και στα 15000 θα ζητησω μεγαλο σερβις.

 

Τωρα απο κει και περα, οσον αφορα το πατημα. Αρχισε σιγα σιγα να του δινεις. Ζεσταινε το καλα πρωτα και δωσε. Πλεον οι κινητηρες δε χρειαζονται το στρωσιμο ετσι οπως το εννοουσαμε παλια. Ειναι ηδη δουλεμενοι απο το εργοστασιο. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Η ford μου ειπε εως τα 1500 πρωτα χιλιομετρα να ειμαι εως 3000στροφες. Δε λεω οτι δε θα ακολουθησω τις οδηγιες της, απλα το μετα σκεφτομαι απο το "οριο" που μου εδωσε.

 

Με την ιδια λογικη που το ειχε πει και στον πατέρα μου, το 1987 όταν πήρε το Sierra. 

Με την ίδια λογική που σου λένε να φορτίσεις το s20 για 24 ώρες,  όπως το 3310.

 

Να να το πας χαλαρά για κάποια (1000-1500, συμφωνώ) χλμ ώστε αν βγάλει κάποιο πρόβλημα να μην κινδυνεύσεις εσύ και να μη κάνει μεγάλη ζημιά άλλα ως εκεί. 

Απλά εγώ θα άλλαζα λάδια μετά τα 1500.

  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Ειναι ηδη δουλεμενοι απο το εργοστασιο. 

 

Δεν είναι δουλεμένοι αλλά έχουν βελτιωθεί οι τεχνικές κατασκευής και έχουν μειωθεί οι ανοχές οπότε το στρώσιμο δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

Προφανώς δεν βγαίνεις από την αντιπροσωπεία στον κόφτη.

Επίσης το ζέσταμα είναι θετικό για όλη τη διάρκεια ζωής των κινητήρων.

Ένα άλλαγμα λαδιών (μαζί με το φίλτρο τους) γύρω στα 5.000χλμ είναι επίσης θετικό.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, GoMaR said:

οποτε σιγα σιγα να αρχισω να το ανοιγω...
Λαδια σκεφτομαι στα 7000 και μετα στα 15.000 για το πρωτο μικρο σερβις.

 

Πιο νωρις θα ελεγα για τα λαδια. Γυρω στις 2-3 χιλιαδες.

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 55 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε:

Προφανώς δεν βγαίνεις από την αντιπροσωπεία στον κόφτη.

Εχεις δει πως τα κατεβαζουν απο τα καραβια?

πριν 3 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ποτε θα μπορω να το σκισω λιγο το αμαξι ;  Εχω κανει 1100 χιλιομετρα σε economy και εως 3000στροφες (1-2 φορες ξεφυγα λιγο σε προσπερασεις)
Να αρχισω να το πηγαινω εως 4.000 τωρα ; 

Στα 1800 χλμ βαρεσα κοφτη στη 2α, δεν αντεξα!

Μετα νορμαλ πραματα. Να ξερεις δουλευει καυτερα ψηλα παρα με χαμηλες στροφες και φορτιο

 

Και παντα ζεσταμενο ετσι?

  • Like 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.