Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Το 2010 επινα επί 8 μήνες καθημερινά το αίμα ενός AVEO του 2006  (εταιρικό). Το παρέλαβα αρκετα ασυντήρητο και παρατημένο και το πρώτο του service έφτασε κοντά 600 ευρώ. Κάνοντας κατά μέσο όρο 300-500 χιλιόμετρα ημερησίως δεν με πρόδωσε ποτέ.

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

On 26/7/2020 at 11:34 ΠΜ, το μέλος intercoolerr730 έγραψε:

Καλημέρα παίδες!

 

Βρίσκομαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου και θα ήθελα τη γνώμη σας για 2 μοντέλα.

Το budget είναι μικρό και έτσι κατέληξα σε

  • chevrolet aveo '10 βενζίνη, 1200κυβ, 200.000χλμ, χειροκίνητο, 5πορτο,
  • ή fiat grende punto '8  βενζίνη, 1200κυβ, 160.000χλμ, χειροκίνητο, 5πορτο.

Αν δε κάνω λάθος τα τέλη κυκλοφορίας και για τα 2 είναι γύρω στα 150€.

Θέλω γνώμη σχετικά με καταναλώσεις και αν γνωρίζετε αν βγάζουν γενικά ζημιές. Θα δουλεύουν σε πόλη για τα κλασσικά (σπίτι-δουλειά).Τα χιλιόμετρα που θα κάνουν τη μέρα είναι περίπου 25.

 

Όλες οι γνώμες δεκτές! ?

 

 

αν καταλαβαίνω καλά, το budget σου είναι γύρω στα 3500. Με 4Κ ζεστά και λίγο παζάρι απο τα 4500-4700 , φαντάζομαι οτι μπορείς να πάρεις

αντίστοιχο Yaris 1300κυβ εκείνης της περιόδου, ίδια τέλη ( 135 βλέπω μέχρι τα 1358 κυβ ).

Με καλή κατανάλωση, περισσότερο νεύρο απο τα άλλα 2 αν το χρειαστείς , καλό πάτημα στο δρόμο και εξ όσων γνωρίζω, πολύ καλή αξιοπιστία.

 

σε άλλα νέα , ομόρφυνε ή έχω καιρό να οδηγήσω ? :ph34r::inlove:

 

1-alfa-romeo-giulia-sprint-2020-uk-fd-he

 

22-alfa-romeo-giulia-sprint-2020-uk-fd-o

 

1-alfa-romeo-giulia-sprint-2020-uk-fd-he
WWW.AUTOCAR.CO.UK

Italian compact exec still delivers on driver appeal, even if the updated interior isn't quite on par with the class best

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, UltraB said:

Τι είναι το Punto είπαμε; :hehe:

fiat-punto-359-235.jpg
WWW.EURONCAP.COM

Euro NCAP safety rating of the Fiat Punto: detailed results, crash test pictures...

 

 

Ναι πιο πληρωμένο τεστ πεθαίνεις :p 

Δες το εδώ με τη Mito live πως συμπεριφέρεται το σασί απέναντι στα σκουπίδα γιαπωνέζικα στάρλετ: 

 

5 αστέρια το 2006, 0 αστέρια το 2017... δεν γίνεται :)

 

Edit:

Aveo:

 

Punto 0 αστέρια: 

 

 

Το ίδιο πούντο 5 αστέρια: 

 

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ μια χαρά ξέρω πως συμπεριφέρεται. Το ότι φορούν το ίδιο πάτωμα δεν σημαίνει πως είναι και ακριβώς το ίδιο σασί.

 

Πάραυτα, όλα τα αντίστοιχα εκείνης της χρονολογίας έχουν επιεικώς μέτρια ασφάλεια τη σήμερον ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Με 4Κ ζεστά και λίγο παζάρι απο τα 4500-4700 , φαντάζομαι οτι μπορείς να πάρεις

αντίστοιχο Yaris 1300κυβ εκείνης της περιόδου, ίδια τέλη ( 135 βλέπω μέχρι τα 1358 κυβ )

 

Για τα Yaris με τον 1NR-FE και τα 101 άλογα έχουν γραφτεί πολλά για κατανάλωση λαδιού μετά τις 80.000 χλμ. Το δικό μου στις 85Κ δεν καίει ούτε σταγόνα, να μη το ματιάξω.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος GriGaS έγραψε:

 

Για τα Yaris με τον 1NR-FE και τα 101 άλογα έχουν γραφτεί πολλά για κατανάλωση λαδιού μετά τις 80.000 χλμ. Το δικό μου στις 85Κ δεν καίει ούτε σταγόνα, να μη το ματιάξω.

 

Μιλάμε για το μοτέρ των 86 ιππων, με 5ταχυτο (λογικά η εξέλιξη του 2NZ-FE) 

Το Yaris που λες είναι το mk2 facelift.

Κάποια παρουσίασαν όντως προβλήματα αλλά έχει ψωμί η ιστορία 

Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

Δημοτικη αστυνομια να πηγαινοερχεται και αφαιρεση πινακιδων και διπλωματος για 1 χρονο. Ετσι απλα και στεγνα. Να δουμε ποιος θα το ξανακανει. 

Ζάχο, απλά δεν γίνεται να γίνει αυτό εδώ. Πρακτικά δε γίνεται.

 

Εδώ σε πχ στην Λεωφόρου Κνωσού (θεωρητικά) υπάρχει ποδηλατόδρομος. Ωραία άντε και δεν παρκάρουν, που θα πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα όταν δεν υπάρχει πρόβλεψη από το δήμο για χώρους στάθμευσης; Και υπόψιν ότι στο βίντεο η κίνηση είναι ελάχιστη.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, UltraB said:

Μωρέ μια χαρά ξέρω πως συμπεριφέρεται. Το ότι φορούν το ίδιο πάτωμα δεν σημαίνει πως είναι και ακριβώς το ίδιο σασί.

 

Πάραυτα, όλα τα αντίστοιχα εκείνης της χρονολογίας έχουν επιεικώς μέτρια ασφάλεια τη σήμερον ημέρα.

 

Δεν είναι έτσι, το γκράντε είναι πολύ ασφαλές αυτοκίνητο. Επισης grande, evo και punto 2012 model πάω στοίχημα οτι οχι μονο εχουν ιδιο σασι αλλα και ολα ειναι πονταρισμενα στα ιδια σημεια με τον ίδιο τρόπο :p  Στο euroncap ξεφτιλιζονται με αυτα που κανουν, αντι να ακολουθησουν το παραδειγμα εξ αμερικης με τα small overlap και 25% επιφανεια κρουσης, καθονται και μας βαθμολογουν με το αν εχει προειδοποιηση για 40 ζωνες. Αν παρεις δλδ το εκάστοτε αβεο, φορας ζωνη, και η μεσαια κολωνα σου μπει στον κ... σε ενδεχομενη προσκρουση, δεν θα σε σωσουν τα λαμπιονια στον καθρεφτη. Δεν θα σε σωσει ουτε καν η ζωνη. 

 

Το δύσκολο είναι να αυξήσουν τα χλμ. Ας πάνε το τεστ 5-10 χλμ πάνω αν θέλουν να κάνουν reset την κλίμακα, τότε θα δεχθώ οτι τα σημερινα αυτοκινητα ειναι πιο ασφαλη. Για μενα εχουν ολα πολλα ατοπηματα, πχ το 2005 εβρισκες κ κανενα με υδραυλικη κρεμαργιερα. Τωρα εχουν ολα ηλεκτρικη, οποτε ακριβως στα ποδια του οδηγου πεταει ενα μοτερ και μερικες αχρηστες σιδεριες... Δεν εχω δει πουθενά ούτε μία δοκιμή για το αν οντως υπάρχει διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος slalom έγραψε:

Παιρνεις τηλ. και ερχονται

Καμία σχέση, δεν αναφέρομαι στο αν θα έρθει ή δεν θα έρθει η αστυνομία (που δεν θα έρθει) αλλά στο ότι δεν υπάρχει χώρος να πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα που είναι σταθμευμένα εκεί κατά την διάρκεια της ημέρας για να πάνε οι άνθρωποι στις δουλειές τους, να κατέβουν να ψωνίσουν στα καταστήματα που είναι πάνω στο δρόμο, να πάνε σπίτια τους κλπ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Καμία σχέση, δεν αναφέρομαι στο αν θα έρθει ή δεν θα έρθει η αστυνομία (που δεν θα έρθει) αλλά στο ότι δεν υπάρχει χώρος να πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα που είναι σταθμευμένα εκεί κατά την διάρκεια της ημέρας για να πάνε οι άνθρωποι στις δουλειές τους, να κατέβουν να ψωνίσουν στα καταστήματα που είναι πάνω στο δρόμο, να πάνε σπίτια τους κλπ.

 

That's where you're wrong kiddo.

Αμα τους κόβεις το ποπουδάκι θα σκεφτούν πολύ πολύ σοβαρα το πληρωμένο παρκινγκ ή το να χρησιμοποιήσουν ΜΜΜ και σίγουρα δεν θα παρατήσουν τον κουβά τους εκει πέρα. Έτσι έχουν κάνει σε σοβαρές χώρες στα τέλη του '90 και έπιασε.
2020 έχουμε δεν είναι αναγκη να πας καβάλα και στην εκκλησιά. 

 

Θέλει σκληρή αντιμετώπιση των παραβατών για να είναι εφαρμόσιμο κάτι τέτοιο σε μια τόσο φτωχή διανοητικά και οικονομικά κοινωνία σαν την δικιά μας με νηπιακού επιπέδου θεώρηση των πραγμάτων.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 26 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

That's where you're wrong kiddo.

Αμα τους κόβεις το ποπουδάκι θα σκεφτούν πολύ πολύ σοβαρα το πληρωμένο παρκινγκ ή το να χρησιμοποιήσουν ΜΜΜ και σίγουρα δεν θα παρατήσουν τον κουβά τους εκει πέρα. Έτσι έχουν κάνει σε σοβαρές χώρες στα τέλη του '90 και έπιασε.
2020 έχουμε δεν είναι αναγκη να πας καβάλα και στην εκκλησιά. 

 

Θέλει σκληρή αντιμετώπιση των παραβατών για να είναι εφαρμόσιμο κάτι τέτοιο σε μια τόσο φτωχή διανοητικά και οικονομικά κοινωνία σαν την δικιά μας με νηπιακού επιπέδου θεώρηση των πραγμάτων.

Είναι πολλά στην μέση, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Δεν ξέρω για εσάς εκεί πάνω τι χώρους έχουν οι δρόμοι σας κλπ αλλά εδώ απλά δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο στην παρούσα φάση, τουλάχιστον στο μισό και παραπάνω Ηράκλειο.

 

Επίσης δεν μπορείς σε μια μέρα να τα κάνεις αυτά τα πράγματα. Δε μπορείς να πετάς ποδηλατόδρομους έτσι και να μην έχεις μεριμνήσει για πάρκινγκ, χώρους εκφόρτωσης για τα καταστήματα και και και. Για να γίνουν σωστά αυτά τα πράγματα θέλει γκρέμισμα το μισό Ηράκλειο, αναδιαρρύθμιση όλη η πόλη κλπ.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γράψαν ένα παλικάρι  για χρήση κινητού την ώρα που οδηγούσε.

Όλη η γειτονιά παρακολουθούσε έκπληκτη , κάποιος πέταξε την ιδέα να απαθανατίσει τη σκηνή με μια φωτογραφία , είπανε θα γυριστεί σειρά , μπορεί και βιβλίο 

  • Like 4
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Είναι πολλά στην μέση, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Δεν ξέρω για εσάς εκεί πάνω τι χώρους έχουν οι δρόμοι σας κλπ αλλά εδώ απλά δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο στην παρούσα φάση, τουλάχιστον στο μισό και παραπάνω Ηράκλειο.

 

Επίσης δεν μπορείς σε μια μέρα να τα κάνεις αυτά τα πράγματα. Δε μπορείς να πετάς ποδηλατόδρομους έτσι και να μην έχεις μεριμνήσει για πάρκινγκ, χώρους εκφόρτωσης για τα καταστήματα και και και. Για να γίνουν σωστά αυτά τα πράγματα θέλει γκρέμισμα το μισό Ηράκλειο, αναδιαρρύθμιση όλη η πόλη κλπ.

 

Που εκεί πάνω? Μια χαρά μπορεί. Ούτε παραπάνω λεφτά θέλει ούτε γκρέμισμα. Βήμα-βήμα. Η Σεβίλλη γιατί το έχει λύσει? Δεν έχει πειράξει ούτε πετραδάκι από παλιά κτήρια. Και είναι πόσες, 20 φορές μεγαλύτερη απ το Ηράκλειο και έχει μπορεί 10πλάσια πυκνότητα? 

Καμιά φορά πρέπει να ξεβολευτείς για το ευρύτερο καλό.

Έχουμε φτάσει στο 2020 και δεν είναι καν θέμα συζήτησης πλέον το οτι το αυτοκίνητο όταν είναι ανεξέλεγκτο υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής στις αστικές περιοχές. Εδώ και 30 χρόνια υπάρχουν case studies, papers, παραδείγματα εφαρμογής σε ευρωπαϊκές, αμερικάνικες και ασιατικές πόλεις. 30, χρόνια, τρι-άντα. 
 

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω, αλλά πάνε μια βόλτα από το Google Maps και πήγαινε στο Ηράκλειο και στη Λεωφόρου Κνωσού όπου υπάρχει ποδηλατόδρομος και πες μου θα πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα αν φύγουν από το δεξιά που είναι παρκαρισμένα στον ποδηλατόδρομο. Γιατί στη θεωρία όλα καλά είναι.

 

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι οκ με αυτό, ούτε τους επικροτώ, ούτε τίποτα. Δε φαντάζεσαι πόσο θα ήθελα να δω όλο το κέντρο (και όχι μόνο) του Ηρακλείου πλακόστρωτο αλλά δεν γίνεται έτσι όπως είναι δομημένη η πόλη και για να γίνει για πρέπει να έρθουν τα πάνω - κάτω. Τόσο απλά.

 

Και υπόψιν ότι στα γράφει άτομο που ποδηλατούσε χρόνια, δεν τον απασχολεί το να περπατήσει να πάει κάπου, να παρκάρει έξω από το κατάστημα και τα συναφή.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αυτό που λέει ο Ζάχος και συμφωνώ απόλυτα είναι ότι αυτό που βλέπεις ως πρόβλημα χωρητικότητας είναι εν δυνάμει πρόβλημα συμπεριφοράς, τρόπου ζωής, προσαρμογής. Όταν δε θα έχω πού να βάλω το αμάξι μου θα πάω με τη συγκοινωνία. Θα πονέσει και για καιρό, αλλά αν βρεθεί κάποιος με μπαλάκια να το εφαρμόσει λίγους μήνες όλα θα μπουν στο δρόμο τους.

Οπότε η απάντηση στο πού θα πάνε όλα αυτά τα αμάξια, είναι να μείνουν σπίτι τους, σε στάση μετρό, σε γκαράζ ή νόμιμη θέση πιο μακριά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.