Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

59 minutes ago, Lakisss said:

Για να πας στο καρτόδρομο στις Αφίδνες βγαίνεις από άγιο Στέφανο και πιάνεις παράδρομο; 

Αν πας από εθνική βγαίνεις αναγκαστικά για Ορωπό και γυρίζεις πίσω; 


μέχρι να σου απαντήσει κανείς άλλος δεν τους τηλεφωνείς καλύτερα να σου πουν; Το γκουγκλ δείχνει σαν να γίνονται έργα στην παλιά εθνική (αυτόν εννοείς παράδρομο υποθέτω) στον Άγιο Στέφανο και όλες οι διαδρομές που προτείνει περιλαμβάνουν διόδια.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Lakisss έγραψε:

Για να πας στο καρτόδρομο στις Αφίδνες βγαίνεις από άγιο Στέφανο και πιάνεις παράδρομο; 

Αν πας από εθνική βγαίνεις αναγκαστικά για Ορωπό και γυρίζεις πίσω; 

βγαίνεις από άγιο Στέφανο και συνεχιζεις

κανεις αριστερα στο Γρηγορη, ο δρομος λεγεται Τραπεζουντος, πας ολο ευθεια και καλα στριψιματα!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, βάζω δύο επιλογές που έχω και είναι εντός μπάτζετ μαζί με όλο το χρηματοδοτικό. Δόσεις, τόκους, προκαταβολές κλπ.....

 

29658836_0_b.jpg
WWW.CAR.GR

Υπολογιστής Ταξιδιού, CD Player, Bluetooth, Cruise Control, Turbo, Συναγερμός, Ηλεκτρικοί Καθρέφτες, Κεντρικό κλείδωμα, ESP...

 

 

29804603_0_b.jpg
WWW.CAR.GR

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ BUSINESS ENJOY PACK :ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΙΣΩ/SIGHT & LIGHT...

 

 

 

Δύο μικρομεσαία στις απλές τους εκδόσεις οι οποίες όμως μας φτάνουν και μας περισσευουνε. Για τα συν και τα πλην της καθεμιάς έχω μια εικόνα στο μυαλό μου αλλά επειδή δεν μπορώ εύκολα να αποφασίσω, εσείς σε ποιο θα πηγαίνατε και γιατί; Ρωτώ χωρίς να λέω περισσότερα από τα "θέλω" μου, γιατί με νοιάζει να ακουσω-διαβασω πράγματα που ίσως να μην έχω σκεφτεί εγώ. Οπότε ας μην κατευθύνω τη συζήτηση σε μονοπάτια που έχει ήδη πάει η σκέψη μου.... 

Όποιος έχει την καλή θέληση ας πει μια γνώμη...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, giorgos2187 said:

Λοιπόν, βάζω δύο επιλογές που έχω και είναι εντός μπάτζετ μαζί με όλο το χρηματοδοτικό. Δόσεις, τόκους, προκαταβολές κλπ.....

 

29658836_0_b.jpg
WWW.CAR.GR

Υπολογιστής Ταξιδιού, CD Player, Bluetooth, Cruise Control, Turbo, Συναγερμός, Ηλεκτρικοί Καθρέφτες, Κεντρικό κλείδωμα, ESP...

 

 

29804603_0_b.jpg
WWW.CAR.GR

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ BUSINESS ENJOY PACK :ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΙΣΩ/SIGHT & LIGHT...

 

 

 

Δύο μικρομεσαία στις απλές τους εκδόσεις οι οποίες όμως μας φτάνουν και μας περισσευουνε. Για τα συν και τα πλην της καθεμιάς έχω μια εικόνα στο μυαλό μου αλλά επειδή δεν μπορώ εύκολα να αποφασίσω, εσείς σε ποιο θα πηγαίνατε και γιατί; Ρωτώ χωρίς να λέω περισσότερα από τα "θέλω" μου, γιατί με νοιάζει να ακουσω-διαβασω πράγματα που ίσως να μην έχω σκεφτεί εγώ. Οπότε ας μην κατευθύνω τη συζήτηση σε μονοπάτια που έχει ήδη πάει η σκέψη μου.... 

Όποιος έχει την καλή θέληση ας πει μια γνώμη...

 

Το λεόν χωρίς να το σκεφτώ λόγω γκαζιού και 1.5 tsi.

Αλλά μόνο αν συνοδεύεται από αντίστοιχα μεγάλη εγγύηση, απ'ότι θυμάμαι η όπελ δίνει ~5 χρόνια.

Αν το λεόν δίνει 2 χρόνια, εννοείται παίρνεις άλλο κάτι να ξενοιάσεις για μια 5ετία. 

Καινούριο αμάξι 2 χρονών δύσκολα θα το πας στον μπομπ το μάστορα οπότε τον πιο απλό αισθητήρα θα τον πληρώσεις καραβίσιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@sotiris

Ακριβως τα πετυχες. 2 χρονια το leon, 5 χρονια το astra. Kι εμενα τα γκαζια ειναι που με βαζουνε σε σκεψεις, αλλα πραγματικα δεν χρειαζομαι τιποτα περισσοτερο απο του astra.... πιο πολυ η βλακεια της στιγμης ειναι παρα η πραγματικη αναγκη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@giorgos2187

Και τα δύο είναι αρκετά καλά αυτοκίνητα. Από γκάζια μάλλον το leon θα το νιώθεις πιο ευκίνητο. Όμως η πενταετής εγγύηση του astra είναι μεγάλο πλεονέκτημα.

Το leon για εμένα είναι σχεδιαστικά παρωχημένο μέσα και έξω. Σε 5 χρόνια αυτό θα φαίνεται πολύ περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Από γκάζια

 

 

Ισως δω μηπως αργοτερα βαλω το προγραμμα του κινητηρα των 145 ιππων στο αυτοκινητο που θα παρω... ;)

Σε γενικες γραμμες το astra προκρινεται στην σκεψη μου γιατι ως 1200αρι εχει χαμηλοτερο κοστος κτησης απο το 1500αρι leon. Μια κλιμακα κατω στο τεκμηριο, 25 ευρω διαφορα στο σημα αλλα και καποια διαφορα στην ασφαλεια. Επισης φαινεται να εχει χαμηλοτερη καταναλωση. Τελος, ισως σημαντικοτερο ολων, ειναι οτι εμφανισιακα μας αρεσει πολυ περισσοτερο απο το leon , μεσα κι εξω!

 

Οποτε μαλλον θα παραβλεψω τα 20 παραπανισια αλογα του leon... Πολυ πιθανο εντος της εβδομαδας να το κλεισω το astra...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες!

 

Βρίσκομαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου και θα ήθελα τη γνώμη σας για 2 μοντέλα.

Το budget είναι μικρό και έτσι κατέληξα σε

  • chevrolet aveo '10 βενζίνη, 1200κυβ, 200.000χλμ, χειροκίνητο, 5πορτο,
  • ή fiat grende punto '8  βενζίνη, 1200κυβ, 160.000χλμ, χειροκίνητο, 5πορτο.

Αν δε κάνω λάθος τα τέλη κυκλοφορίας και για τα 2 είναι γύρω στα 150€.

Θέλω γνώμη σχετικά με καταναλώσεις και αν γνωρίζετε αν βγάζουν γενικά ζημιές. Θα δουλεύουν σε πόλη για τα κλασσικά (σπίτι-δουλειά).Τα χιλιόμετρα που θα κάνουν τη μέρα είναι περίπου 25.

 

Όλες οι γνώμες δεκτές! ?

 

Link to comment
Share on other sites

Πάνω κάτω το ίδιο πρέπει να καίνε με τη διαφορά ότι το Aveo είναι 85 άλογα έναντι 65 του Punto που το καθιστούν πιο σβέλτο.

Από την άλλη το Punto είναι πιο καινούργιο σκαρί, μεγαλύτερο αυτοκίνητο κλπ. Γενικά το Punto είναι πιο αμάξι που λέμε.

 

Προσωπικά αν μιλάμε μόνο για πόλη (γιατί είναι υπερβολικά αργό, κάτι που δεν σε απασχολεί εντός πόλης) θα επέλεγα το Punto.

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Το daewoo.. ε, Chevrolet. Αυτό θα επέλεγα εγώ. 

Μετάχειρος low spec ιταλός vs μετάχειρος κορεάτης. Είναι αστεία η σύγκριση.

 

Ασε που με την 1.2 είναι αργό και εντός πόλης το πουντο. Και σε σχέση με το αβέο καίει. Βενζίνη, λάδια, πολλαπλασιαστές, αισθητήρες. Όλα τα καίει. Νέρωνας. 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

Το daewoo.. ε, Chevrolet. Αυτό θα επέλεγα εγώ. 

Μετάχειρος low spec ιταλός vs μετάχειρος κορεάτης. Είναι αστεία η σύγκριση.

 

Ασε που με την 1.2 είναι αργό και εντός πόλης το πουντο. Και σε σχέση με το αβέο καίει. Βενζίνη, λάδια, πολλαπλασιαστές, αισθητήρες. Όλα τα καίει. Νέρωνας. 

 

 

 

 

Κατά κάποιο τρόπο συμφωνώ με τη γνώμη σου αν και κολλάω λίγο στο ότι έχει 200κάτι χιλιάδες χλμ και φοβάμαι μη πληρώνω συνεργεία μετά. Αν και πιστεύω ότι και τα fiat punto είναι ζημιάρικα όπως λες.... ?

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος intercoolerr730 έγραψε:

Κατά κάποιο τρόπο συμφωνώ με τη γνώμη σου αν και κολλάω λίγο στο ότι έχει 200κάτι χιλιάδες χλμ και φοβάμαι μη πληρώνω συνεργεία μετά. Αν και πιστεύω ότι και τα fiat punto είναι ζημιάρικα όπως λες.... ?

 

Δεν είναι οτι είναι ζημιαρικα τα πουντο. Και τα 2 θα θέλουν σερβις. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην. Οποιο και να πάρεις, θα θέλει σερβις.

Αλλά γενικά, πιστεύω πως το aveo, ακόμα και αν ψιλοκαίει λαδι, τις 300κ θα τις φτάσει χαλαρά και χωρίς να σου σπάσει τα νευρα.

Το πούντο νομίζω πως θα στα σπάσει απο πολύ νωρίτερα.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

 

Δεν είναι οτι είναι ζημιαρικα τα πουντο. Και τα 2 θα θέλουν σερβις. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην. Οποιο και να πάρεις, θα θέλει σερβις.

Αλλά γενικά, πιστεύω πως το aveo, ακόμα και αν ψιλοκαίει λαδι, τις 300κ θα τις φτάσει χαλαρά και χωρίς να σου σπάσει τα νευρα.

Το πούντο νομίζω πως θα στα σπάσει απο πολύ νωρίτερα.

 

Σαφώς δε περιμένω να μη θέλουν καθόλου σέρβις ? εννοούσα να μην είμαι συνεργείο κάθε μήνα με την έννοια ότι αυτό το μήνα χάλασε αυτό, τον άλλο μήνα χάλασε εκείνο κλπ.... γιατί όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο που πιθανά να έχει αλλάξει πάνω από 2 χέρια τότε οι πιθανότητες του συνεργείου αυξάνονται (πιστεύω)

Link to comment
Share on other sites

Αν το πούντο είναι το 1.2 8v 60ps (που πλέον πάει μέχρι 69ps στο 500ρακι - δεν ξέρω πόσα έβγαζε στο grande) έχει ένα στρατηγικό πλεονέκτημα: δεν αλληλεπικαλύπτονται πιστόνια / βαλβίδες (δεν θυμάμαι τον τεχνικό όρο, χημικός είμαι).

Πρακτικά δεν αλλάζεις ιμάντα ποτέ εκτός αν κοπεί :p 

Απλά είναι τάφος γιατί είναι βαρύ αυτοκίνητο. Αν το θες για πόλη το 1.4 77ps 8v είναι πολύ καλύτερο και δεν καίει τίποτα, απλά πας σε 14ρι μετά (πάλι τάφος όμως από γκάζι).

Το 1.2 8v επίσης έχει παράδοση στο να καίει φλάτζες κεφαλής. Για τα fiat αν ξερεις αγγλικά τσέκαρε το fiatforum, έχει σχεδόν ό,τι πληροφορία υπάρχει.

 

Το αβέο θα ναι πιο σβέλτο αλλά daewoo δεν θα έπαιρνα με τίποτα, το πούντο είναι ασφαλές αν γίνει κάτι, το νταεβού θα ήταν ασφαλές αν ήταν ερκοντίσιον.

Τώρα για αξιοπιστία αυτοκίνητα με 150.000 - 200.000 χλμ και βενζίνη οκ δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, νομίζω είναι καθαρά τζόκερ! Δικό σου να είναι, δεν ξέρεις ποτέ τι θα σου βγάλει. 

 

 

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.