Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

10 hours ago, Simon said:

@f117 Στον Στέφανο, το άφησα και έφυγα επειδή ήθελε 3 ώρες για να τελειώσει. Έκανε καλή δουλειά αλλά θα μπορώ να τον προτείνω αν μείνουν έτσι μετά το επόμενο καλοκαίρι ?

 

στείλε μου ένα PM που είναι και πόσα σου κόστισε !

διότι έχω και εγώ θεματάκια όπως το σπάσιμο που είναι εσωτερικά image.png.b48a1d5255ec4a2ee9e45d665eda13da.png

αν και τα έχω τρίψει απέξω αλλά τέλος πάντων

Link to comment
Share on other sites

On 13/7/2020 at 12:58 ΜΜ, το μέλος and64 έγραψε:

Πάρτε λιγο eargasm και φάτε-ματια-ψάρια by harry :p 

 

 

 

Το πως δουλεύει το πακέτο μοτέρ-κιβώτιο σε αυτό το αυτοκίνητο είναι αλλού!

 

 

Ο Clarkson είχε πει για το πρόγονο της , την F12 , οτι έχει υπερβολική δύναμη κάτι που το επανέλαβε και για αυτήν.

Ο Clarkson. Ο mr POWAAAAAAAH. Παραπονέθηκε για πολλή δύναμη. Σε Ferrari

3cd8a33a.png?1306264975

 

αλλά ισχύει και το είπε έτσι :

Παράθεση

As a thing, the Superfast is as brilliant as an Astute-class attack sub. Which is to say, very brilliant indeed. But it is too big and too powerful and too flashily expensive for those who simply want a very nice grand tourer.

 

https://www.6speedonline.com/articles/clarkson-says-the-ferrari-812-superfast-is-too-much-car/

 

εγώ θα ήθελα ένα 15 λεπτο σέσιον  με την 812 , οκ , το ομολογώ :hehe:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Thresh86 said:

 

 

Ο Clarkson είχε πει για το πρόγονο της , την F12 , οτι έχει υπερβολική δύναμη κάτι που το επανέλαβε και για αυτήν.

Ο Clarkson. Ο mr POWAAAAAAAH. Παραπονέθηκε για πολλή δύναμη. Σε Ferrari

 

Ισχύει όντως αν και σε καλή άσφαλτο, στεγνό και με καλά λάστιχα πετάει απ'οτι βλέπεις, το θέμα είναι οτι δεν μπορείς παρα ελάχιστες φορές να πατήσεις 100%, το ακούς και στο βιντεο απο τον ήχο, σε πολύ λίγες στιμές παει τερμα γκάζι γιατί ο δρόμος τελειώνει αμέσως! 

 

Στο βρεγμένο δεν θέλω να ξέρω...:p

 

16 minutes ago, slalom said:

Το οτι κανει 1000 μιλια στην κεντρικη Ευρωπη με δεξιοτιμονο δεν το καταλαβαινω

 

Είναι αρκετά δύσκολο όντως, κυρίως γιατί δε βλέπεις σε διασταυρώσεις, σε προσπεράσεις, τα διόδια/γκαραζ είναι όλα στη λάθος πλευρά...

Οι Άγγλοι εχουν συνηθίσει πάντως να ζουν με αυτό, πιστεύω μετά την 1η φορά δεν θα σου κάνει τόση μεγάλη εντύπωση!

 

Έχοντας οδηγήσει πρόσφατα Αγγλία για πρώτη φορά, δεν με δυσκόλεψε καθόλου το ανάποδο του θέματος γιατί εκεί βέβαια είναι ολα ανάποδα και όχι μονο η θέση του οδηγού.

Το μονο που έκανα είναι οτι νοίκιασα αυτόματο για να μην κοπανάω το χέρι άδικα στην πόρτα στις αλλαγές ? 

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

το δείχνει στο video για τα διόδια, για το ειδικό module που χρεώνει απευθείας την κάρτα , κάτι σαν e-pass.

Heaven on earth το χαρακτήρισε για τα δεξιοτίμονα σε γαλλικό έδαφος

 

Θυμάμαι ένα παλικάρι με ένα πορτοκαλί Focus ST , δεξιοτίμονο που περνούσε τα διόδια της Θεσσαλονίκης.

Μου είπε στα διόδια οτι είχε ξεκινήσει απο Αγγλία για να πάει Τουρκία, οδικώς.

Αυτός , δεν είχε e-pass στα δικά μας τα διόδια...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άλλαξα σήμερα τα 2 πίσω λάστιχα, πήγα στην πιο τρύπα που υπάρχει σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων (άραβας σε αποθήκες με χωματόδρομο μπροστά) και πλήρωσα  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ 20 ευρώ το λάστιχο (40 ευρώ για τα 2). Το πάνω είναι με τις ρωγμές, ήταν εντελώς οφ το λάστιχο. Ευτυχώς τα μπαρουμάκια είναι και φτηνά και καλά οπότε την έβγαλα με 160-170 ευρώ για τα 2 σύνολο.

Και κάποια μπόνους σκουριάς στην κάτω φωτό.

 

Σε πολύ καλύτερη κατάσταση το αυτοκίνητο απ' ότι το περίμενα, δεδομένων των 200κ και της συντήρησης απ' τα λιντλ (μόνο για να περνάει τα ΚΤΕΟ). Οπότε θέλει ένα overhaul όλες τις πετρελαιοχαζομάρες και τα της ανάρτησης μπροστά ( σκουριασμένα ψαλίδια δεν είχα δει ελλάδα :p ) και μετά απογειώνομαι.

 

109898179_3418852424794542_826086214540935431_n.jpg

109953717_3237071739685280_3864229446247894367_n.jpg

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ας με συγκρατησει καποιος να μην αγορασω το i30 fastback....

Και για να μην δινω λαθος εντυπωσεις...Δε θα το αγορασω.. Απλα μου αρεσει υπερβολικα αυτο το αμαξι, εχω παει και σε αντιπροσωπια να το δω.
 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα. Έχω ένα Toyota Yaris 1.4 D-4D του '15. Εχθές αγόρασα αυτό το bluetooth obd scanner. To torque pro μου δείχνει τους ακόλουθους available sensors

 

Spoiler

Torque_Sensors.thumb.jpg.877468b950a9f5553a7310a810a700b4.jpg

Το επιθυμητό θα ήταν με κάποιο τρόπο να μπορέσω να δω πληροφορίες σχετικά με το dpf (regen state, πληρότητα, κλπ). Με βάση τα παραπάνω, θα μπορούσα κάπως να εξάγω σχετική πληροφορία; Ίσως με κάποιο custom pid; Ή απλά το ECU δεν μπορεί να δώσει τέτοια πληροφορία;

Link to comment
Share on other sites

Το εσωτερικό του είναι λίγο gtp σχεδιαστικά αλλά καλό σε ποιότητα.

Κινητήρα έχει καλό , κιβώτιο συμπαθητικό.

Καλοκατασκευασμένο με έμφαση στην πρακτικότητα (ελέω 5ης πόρτας).

Ελαφρύ για την κατηγορία του.

 

Δεν θα το έπαιρνα αλλά αν σε μάγεψε , οδήγησε το να δεις τι και πως και ευχόμαστε

ΚΑΛΑ ΣΤΕΦΑΝΑ , ΒΙΟ ΑΝΘΟΣΠΑΡΤΟ, ΚΑΘΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ 

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Το εσωτερικό είναι μια απ τα ίδια με αυτό του Corolla.

Ωραίο αυτοκίνητο, ειδικά η σπορ έκδοση αλλά μετά βλέπω τη σχεδίαση στο εσωτερικό και με επαναφέρει στη πραγματικότητα της Toyota :p

Link to comment
Share on other sites

Γιατι gtp? δε σου αρεσε ; Εμενα μου αρεσε αρκετα. 
Ο κινητηρας του ειναι ενα θεμα και οι εκδοσεις που κυκλοφορουν.
Εχουμε και λεμε :


1.0  120αλογα 17κιλα ροπη (premium εκδοση) = 17.700 κλειδι στο χερι
1.4  140αλογα 25κιλα ροπη (distinctive εκδοση) = 21.000 κλειδι στο χερι.

Οι διαφορες τους εκτος απο τον κινητηρα ειναι οτι το dist εχει κλιματισμο εναντι a/c και πισω φιμε τζαμια.


Στα 21 επισης κοιταζω το kia ceed + ford focus + giulieta 

Επισης η αντιπρωσοπεια μου ειπε να περιμενω να βγουν τα καινουργια facelift μοντελα (προς Νοεμβριο) που θα εχουν 1.0  120αλογα + 1.5 160αλογα.


 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.