Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 2 ώρες, το μέλος akilleas έγραψε:

Αυτά δεν βλέπω να έχουν Bluetooth. Εμένα με ενδιαφέρει μόνο το Bluetooth.

Λάθος μου. 

https://www.skroutz.gr/c/312/radiocd-kasetofona/m/69/Pioneer/f/386842_686438/1-DIN-Bluetooth.html?order_by=pricevat

Είμαι ευχαριστημένος από pioneer, διαβάζουν και γρήγορα τα στικάκια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

<li>  Features:<br /> 100% Brand new and high quality!<br /> This Internet Streaming/Media Centre TV Box is for you!<br /> Supports usual for...

 

 

Σίγουρα το pioneer θα είναι πιο ποιοτικό, απλά εννοώ ότι υπάρχουν και άλλα!

Και με τη σιγουριά του ebay και πρακτικά τσάμπα

 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Thresh86 said:

Προσωπικά , θυμάμαι οτι  το σύστημα εμφανίστηκε για τα μεγάλα μοτέρ (V8) , που έκλεινε ολόκληρο το bank , για κάποια εξοικονόμηση πριν απο πολλά χρόνια.

Για αυτό και το καταλαβαίνω να υπάρχει στον νέο bi-turbo 4 λίτρα TFSI του γκρούπ VAG.

 

Το έχει το δικό μου (Cylinder on Demand). Μοντέλο 2013. Ειδικά όταν έχεις ενεργοποιημένο το Economy mode στο αυτοκίνητο και πηγαίνεις με Cruise control ενεργοποιείται σχεδόν πάντα σε ταξίδι.

 

20190624_123357.thumb.jpg.a8f4c14a895f84b00ee7857cdf6aaf17.jpg

 

Τα καινούρια του Group έχουν αυτό για εξοικονόμηση στο ταξίδι και μέσα στην πόλη χρησιμοποιούν το hybrid 48volt σύστημα με μπαταρίες για εξοικονόμηση.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

Το έχει το δικό μου (Cylinder on Demand). Μοντέλο 2013. Ειδικά όταν έχεις ενεργοποιημένο το Economy mode στο αυτοκίνητο και πηγαίνεις με Cruise control ενεργοποιείται σχεδόν πάντα σε ταξίδι.

 

20190624_123357.thumb.jpg.a8f4c14a895f84b00ee7857cdf6aaf17.jpg

 

Τα καινούρια του Group έχουν αυτό για εξοικονόμηση στο ταξίδι και μέσα στην πόλη χρησιμοποιούν το hybrid 48volt σύστημα με μπαταρίες για εξοικονόμηση.

 

 

Πολύ ωραία  :)

Είδες λοιπόν έξτρα κατανάλωση λαδιού μετά απο επαναλαμβανόμενη χρήση της λειτουργίας αυτής ?

Τα σχεδόν 170Κ είναι ικανό δείγμα για να δούμε κατάσταση μοτέρ.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, acct said:

 

Έχω ακούσει ότι σημασία δεν έχει το μέγεθος, αλλά ο τρόπος που το χρησιμοποιείς. Μήπως το δικό σου είναι κοντό και χοντρό; ?‍♂️

 

Κοντό χοντρό και με επίγευση σοκολάτας: 

 

m32-gearbox-bearing-problem.jpg
STILLRUNNINGSTRONG.COM

The ULTIMATE GUIDE to the infamous M32 gearbox. Learn everything about bearing failures in the M32 and M20 gearboxes - Causes, Symptoms & Repairs.

 

( :hehe: ) 

  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Βάλτε καλέ ένα spoiler μου έφυγε ο καφές από τη μύτη...

 

Αυτό που πήγα να γράψω: 

Και σε φίλου ΜΒ πολλά cc πετρέλαιο έτσι έχει over over over drive 7η!!

Κι εγώ νόμιζα ότι τα 50χλμ/1000στροφές είναι μακρύ με έσκισε...

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Και το Corsa μου το κάνει. Απειροελάχιστα βέβαια, άμα δεν έχεις το χέρι πάνω δε το καταλαβαίνεις.

Σάπια σασμάν, μη το ψάχνεται.

 

Δεν είναι σάπια απλά είναι τα ίδια απ το 1989 και μετά.

Thats GM bro.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος shattered έγραψε:

τα m20/32 fiat δεν είναι?
(ξέρω ότι "opel" είναι τα παλιά σειρά "f-τάδε" (συνήθως 5τάχυτα)
όχι ότι και εκείνα είναι "καλά"
αλλά νομίζω τουλάχιστον δεν σκορπάνε

Το M32 είναι κατασκευασμένο από τη Getrag και το φορούν διάφορα Opel, Fiat, Alfa & Lotus.

Το M20 πρέπει να είναι από τα αρχαία της GM.

 

Θα έλεγα πάντως πως της Fiat είναι καλύτερα. Δε γνωρίζω βέβαια τι λένε τα πιο καινούργια της GM (του Astra K πχ).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, shattered said:

τα m20/32 fiat δεν είναι?
(ξέρω ότι "opel" είναι τα παλιά σειρά "f-τάδε" (συνήθως 5τάχυτα)
όχι ότι και εκείνα είναι "καλά"
αλλά νομίζω τουλάχιστον δεν σκορπάνε

 

Νομίζω είναι από την εποχή συνεργασίας OPEL/GM/FIAT, το diesel το 13ρι πρέπει να είναι κοινή κατασκευή και των δύο, και κοινά και κάποια από τα κιβώτια.

Τα m20/m32 είναι GM, και τα έχουν φορέσει σχεδόν όλα. Το m20 δεν είναι κάποιο αρχαίο, είναι το ίδιο το m32 απλά αντί για rating 30 κιλά ροπής έχει 20, το φοράγανε στα πιο μικρά.

Είναι και τα 2 6ρια, και τα χει φορέσει πολύς κόσμος. 

 

Τα Fiat που ξέρω είχαν πάντοτε οριακά κιβώτια ως προς την ροπή, το μόνο καλό κιβώτιο που είχα στην κατοχή μου από άποψη μηχανικών μερών ήταν του Stilo 2.4 το selespeed, που ήταν βασισμένο σε αναβαθμισμένη εκδοχή του κιβωτίου από lancia beta, οπότε είναι παλιάς κοπής σχετικά (έχει και dipstick για το λάδι). 

 

Τώρα το πρόβλημα είναι ότι όλα μικραίνουν, γίνονται πιο ελαφριά, λάδι για μια ζωή οπότε τελικά καταλήγεις και τα παίρνεις στο χέρι - τουλάχιστον έχουν ανακυκλώσιμα υλικά :p 

 

https://www.mitoregister.com/fileadmin/MitoRegister/Docs/HowTo_Guides_Useful_Info/MiTo_Gearbox_Guide_v1.pdf

 

Στο λινκ φαίνεται το δικό μου mito (2009-2010) που έχει το M20.

Το καλό με το 6 ρι είναι ότι το αμάξι είναι γεμάτο στην πόλη. Σε 5ρι σε ypsilon, το αμάξι σε στενά ήθελε πρώτη. Εγώ πολύ σπάνια να βάλω πρώτη. Αλλά το κακό είναι η πρόωρη φθορά τους. Εγώ το αγόρασα το δικό μου γνωρίζοντας ότι κάνει θόρυβο σε κάποιες σχέσεις (δεν το είχα παρατηρήσει πολύ) χωρίς να ψάξω τι ακριβώς παίζει. Η αλήθεια είναι ότι έχοντας οδηγήσει και 5ρι, θα προτιμούσα να κάνω uprate αυτό παρά να πάρω ένα μεταχειρισμένο 5ρι, είναι πολύ πιο γεμάτο το αμάξι και πάει κουτί στον diesel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.