Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

On 14/6/2020 at 10:57 ΠΜ, το μέλος AGGANIS13 έγραψε:

Λακωνια - Σπαρτη

Ρε πατριδα πολυ το ψειριζεις κ ξερεις τι λενε κατω για αυτο....

Σιγα το προβλημα του παρκιγκ στη Σπαρτη, ο καθενας το παραταει οπου τον βολευει κ οπως τον βολευει...

Παρε ενα αξιοπρεπες κ ασφαλες τουτου γιατι βαζεις μεσα κ τα παιδια σου, [για την στραβη, που ευχομαι ποτε μην τυχει] κ μην πολυψειριζεις τα εξοδα του μετα...μακαρι τα μεγαλυτερα εξοδα μας να ταν των αυτοκινητων...[6.100  cc εχω σπιτι σε 2τροχα κ 4τροχα...3 ιταλια, 1 γαλλια  κ ενα γερμανια, τα ιταλικα μου χουν βγει ποιο αξιοπιστα....]

Βρες ενα ντοπιο καλοσυντηρημενο , κατα προτιμηση japan - korea, κ απολαυσε το ,οταν το παρεις....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θα ειναι δευτερο αμαξι αυτο φιλε. Εγω θα το χρησιμοποιώ. Για την οικογενεια υπαρχει αλλο.

Πολυ λιγες οι περιπτωσεις που θα βαλω περισσοτερα ατομα και πολυ λιγη αποσταση (2-3 χιλιομετρα) 

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος AGGANIS13 έγραψε:

Θα ειναι δευτερο αμαξι αυτο φιλε. Εγω θα το χρησιμοποιώ. Για την οικογενεια υπαρχει αλλο.

Πολυ λιγες οι περιπτωσεις που θα βαλω περισσοτερα ατομα και πολυ λιγη αποσταση (2-3 χιλιομετρα) 

i 10 , η προηγουμενες γενιες micra η yaris...K πολυ προσοχη ,γιατι στο δρομο Σπαρτη - Γυθειο, μολις φευγεις απο Σπαρτη στην ευθεια μεχρι ΚΕΜ , εχω δει τα χειροτερα στουκια....καλοταξιδο, οτι κ να παρεις...[Προσοχη στα τραχτερια:)  κ στους παπουδες με τα ρημαδια αγροτικα...]

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 15/6/2020 at 12:59 ΜΜ, το μέλος Stelios13 έγραψε:

προηγουμενες γενιες..... yaris

 

Κακιστη επιλογη.

Παράθεση

Δεύτερη γενιά (XP90: 2005 – 2011)[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Η δεύτερη γενιά του Yaris εισήχθη στην Ιαπωνία στις αρχές του 2005, ενώ στα τέλη του έτους προωθήθηκε στην Ευρώπη και στις άλλες ηπείρους. Αυτή τη φορά, έλαβε την ονομασία Yaris και στις ΗΠΑ, όπου και διατέθηκε επίσης ως 2-πορτο coupé και 4-πορτο sedan. Στην Ιαπωνία διατέθηκε και η σεντάν εκδοχή Belta Platz, με λίγο μακρύτερο μεταξόνιο.

Ωστόσο, η δεύτερη γενιά του Toyota Yaris σημαδεύτηκε από τα αλλεπάλληλα προβλήματα αναξιοπιστίας που εμφανίστηκαν. Συγκεκριμένα, σχεδόν σε όλα τα Toyota Yaris της τότε εποχής υπήρχαν προβλήματα με τους κινητήρες και τους διαρκείς θορύβους τους, ενώ επίσης συχνά «έχανε» λάδια.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος xriantw έγραψε:

Εγω θα αγοραζα κατευθειαν απο Banggood , και απο EU αποθηκη αν βιαζομουνα.

 

Το κοιταξα αλλα μου βγαζει μονο 3 μοντελα απο ευρωπαικη αποθηκη

 

 

Έγινε επεξεργασία από AGGANIS13
Link to comment
Share on other sites

Μιας και βρίσκομαι και εγώ σε αναζήτηση αλλαγής ηχοσυστήματος στο αυτοκίνητο, για αυτά τα φθηνά Android μου είπε ο τεχνικός να μείνω μακριά. Όλα χαλάνε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Βέβαια δεν έχω και κάποιο γνωστό να έχει βάλει κάτι τέτοιο, οπότε όποιος συμφρουμίτης έχεις προσωπική εμπειρία, η γνώμη του είναι ευπρόσδεκτη.

Εγώ για παράδειγμα σκέφτομαι κάτι όπως της φωτογραφίας. Να έχει Bluetooth, USB και τίποτα άλλο. Ούτε καν CD και όλα να γίνονται από το κινητό με έξοδο στα ηχεία του αυτοκινήτου μέσω Bluetooth.

Όποιος μπορεί ας γράψει και την δική του άποψη/εμπειρία....

20171201125030_jvc_kd_x351bt.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάτι τελείως τεχνικό από μηχανολογικό ενδιαφέρον και μόνο!

 

Έχει κανείς άποψη για το 1.5 της VW, και κυρίως πώς πάει από κατανάλωση λαδιού?

Η θεωρία λέει ότι όταν απενεργοποιείς κυλίνδρους (οι οποίοι όμως κινούνται), χάνεις λάδι από τα ελατήρια πιστονιών.

 

Τουλάχιστον στα μεγάλα V8, είχαν φτάσει στο σημείο να έχουν deactivation pattern. 

Η VW ξέρει κανείς πώς αντιμετωπίζει το πρόβλημα?

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα η κατανάλωση λαδιού στα μοτέρ της VW :shifty:

 

Είναι .... feature :hehe:

 

Πέραν απο τη πλάκα , μοτέρ της Chevy στην Αμερική τα τελευταία χρόνια , στους V8 > 5L ,

είχαν αρκετά θέματα που συζητούν κάτοχοι και αναφέρουν πολλά rebuild και μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Η Mazda , στα CX-5 επίσης , σημειώνει αναφορές για προβλήματα.

 

Τσέκαρε και το abstract εδώ, έχουν κάποιες συνδέσεις με το όλο θέμα :

 

1-s2.0-S0301679X17X00121-cov150h.gif
WWW.SCIENCEDIRECT.COM

Thermo-mixed-hydrodynamics of compression rings and big-end bearings are presented. Frictional losses under normal engine operating conditions...

 

Προσωπικά , θυμάμαι οτι  το σύστημα εμφανίστηκε για τα μεγάλα μοτέρ (V8) , που έκλεινε ολόκληρο το bank , για κάποια εξοικονόμηση πριν απο πολλά χρόνια.
Για αυτό και το καταλαβαίνω να υπάρχει στον νέο bi-turbo 4 λίτρα TFSI του γκρούπ VAG.

 

Στον 3κύλινδρο και 4κύλινδρο όμως ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, akilleas said:

Μιας και βρίσκομαι και εγώ σε αναζήτηση αλλαγής ηχοσυστήματος στο αυτοκίνητο, για αυτά τα φθηνά Android μου είπε ο τεχνικός να μείνω μακριά. Όλα χαλάνε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Βέβαια δεν έχω και κάποιο γνωστό να έχει βάλει κάτι τέτοιο, οπότε όποιος συμφρουμίτης έχεις προσωπική εμπειρία, η γνώμη του είναι ευπρόσδεκτη.

Εγώ για παράδειγμα σκέφτομαι κάτι όπως της φωτογραφίας. Να έχει Bluetooth, USB και τίποτα άλλο. Ούτε καν CD και όλα να γίνονται από το κινητό με έξοδο στα ηχεία του αυτοκινήτου μέσω Bluetooth.

Όποιος μπορεί ας γράψει και την δική του άποψη/εμπειρία....

20171201125030_jvc_kd_x351bt.png

 

Όταν χάλασε τελείως το αρχαίο radio.cd της Xsara πήρα το φθηνότερο από ebay, νομίζω 13 λίρες, ένα που δεν έπαιρνε cd, 1 din, είχε όμως μπλε δόντι, αναγνώστη sd, line in. Μιας χαρά μου δούλεψε για 4 χρόνια μέχρι που χάλασε η αντλία νερού και αποφάσισα να μην το φτιάξω... Οπότε πάρε το φθηνότερο θα σου έλεγα

Έγινε επεξεργασία από schumifer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sotiris said:

Κάτι τελείως τεχνικό από μηχανολογικό ενδιαφέρον και μόνο!

 

Έχει κανείς άποψη για το 1.5 της VW, και κυρίως πώς πάει από κατανάλωση λαδιού?

Η θεωρία λέει ότι όταν απενεργοποιείς κυλίνδρους (οι οποίοι όμως κινούνται), χάνεις λάδι από τα ελατήρια πιστονιών.

....

 

 

Για να quoteαρω τον Mike,

 

Quote

Don't forget cylinder deactivation. This is a very impressive engine, definitely world leading. They achieved really good results by focusing on every major system in the engine. Each system gives just a few % improvement, but by the end, the difference is well into the double digits better than more basic engines. The entire load map has been well calibrated too, not just the lower left corner.

 

Of course, all these technologies come at a cost. I'd say they've done nothing revolutionary, they're just the first to dare to spend that much money on an engine. But that does deserve some respect in itself. I'll also point out that when you abandon the "KISS" mentality so aggressively, well, let's just say I don't want to own this engine when it's 15 yrs old.

 

43 minutes ago, Thresh86 said:

...

 

Προσωπικά , θυμάμαι οτι  το σύστημα εμφανίστηκε για τα μεγάλα μοτέρ (V8) , που έκλεινε ολόκληρο το bank , για κάποια εξοικονόμηση πριν απο πολλά χρόνια.
Για αυτό και το καταλαβαίνω να υπάρχει στον νέο bi-turbo 4 λίτρα TFSI του γκρούπ VAG.

 

Στον 3κύλινδρο και 4κύλινδρο όμως ?

 

Αυτό δηλώναν κάποτε οι της VW για τον 1,4 με deactivation.

 

2011-263475-volkswagen-cylinder-deactiva

 

Κάπου αλλού είχα δει κάτι σαν 5 - 15 % βελτίωση ανάλογα με το που δουλεύει ο κινητήρας αλλά δεν το έχω πρόχειρο.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Thresh86 said:

Δεν είναι θέμα η κατανάλωση λαδιού στα μοτέρ της VW :shifty:

 

Είναι .... feature :hehe:

 

1-s2.0-S0301679X17X00121-cov150h.gif

WWW.SCIENCEDIRECT.COM

Thermo-mixed-hydrodynamics of compression rings and big-end bearings are presented. Frictional losses under normal engine operating conditions...

 

Προσωπικά , θυμάμαι οτι  το σύστημα εμφανίστηκε για τα μεγάλα μοτέρ (V8) , που έκλεινε ολόκληρο το bank , για κάποια εξοικονόμηση πριν απο πολλά χρόνια.
Για αυτό και το καταλαβαίνω να υπάρχει στον νέο bi-turbo 4 λίτρα TFSI του γκρούπ VAG.

 

Στον 3κύλινδρο και 4κύλινδρο όμως ?

 

Δεν το λέω για να κράξω τη VW, δεν με ενδιαφέρει να κράζω εταιρίες ( :p ), απλά διάβασα κάπου μια σύγκριση A160 με Skoda Kamiq στα 22κ και μου ρθε η φλασιά γιατί ήθελα να το τσεκάρω.

Πολύ ωράιο το paper, αν και δεν είμαι της μηχανολογίας ώστε να ξέρω αν μπορώ να το εκτιμήσω :p 

Fig. 11

Από αυτό το γράφημα καταλαβαίνω ότι οι τριβές στο deactivated case είανι μεγαλύτερες (τριβές = απώλεια σε μάζα καυσίμου απ'ότι καταλαβαίνω) οπότε τελικά όντως ζορίζονται τα μοτέρ. 

 

Τώρα ναι, αυτό που θα χει το πραγματικό ενδιαφέρον είναι να ανοίξεις ένα τέτοιο μοτέρ στα 15 χρόνια και 300κ χιλιόμετρα!

 

1 hour ago, Nickzzz said:

 

Για να quoteαρω τον Mike,

 

Ποιος είναι ο Mike?? KISS είναι κάποιο abbreviation σχετικά με τη συντήρηση??

Ναι αυτό σκέφτομαι κι εγώ, καλό για καινούριο, πρόβλημα στο βάθος χρόνου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, sotiris said:

 

Δεν το λέω για να κράξω τη VW, δεν με ενδιαφέρει να κράζω εταιρίες ( :p ), απλά διάβασα κάπου μια σύγκριση A160 με Skoda Kamiq στα 22κ και μου ρθε η φλασιά γιατί ήθελα να το τσεκάρω.

Πολύ ωράιο το paper, αν και δεν είμαι της μηχανολογίας ώστε να ξέρω αν μπορώ να το εκτιμήσω :p 

Fig. 11

Από αυτό το γράφημα καταλαβαίνω ότι οι τριβές στο deactivated case είανι μεγαλύτερες (τριβές = απώλεια σε μάζα καυσίμου απ'ότι καταλαβαίνω) οπότε τελικά όντως ζορίζονται τα μοτέρ. 

 

Τώρα ναι, αυτό που θα χει το πραγματικό ενδιαφέρον είναι να ανοίξεις ένα τέτοιο μοτέρ στα 15 χρόνια και 300κ χιλιόμετρα!

 

 

Ποιος είναι ο Mike?? KISS είναι κάποιο abbreviation σχετικά με τη συντήρηση??

Ναι αυτό σκέφτομαι κι εγώ, καλό για καινούριο, πρόβλημα στο βάθος χρόνου!

 

Βασικά η εικόνα λέει ότι στο cyl deact η τριβή ανεβαίνει και αντιστοιχεί στο 4,26 % της ενέργειας του καυσίμου που χρησιμοποιείται εκείνη την στιγμή, σε σχέση με την κανονική λειτουργία που είναι στο 3,72 %. ή κάτι τέτοιο.  

 

O Mike είναι ένας γνωστός μου που δουλεύει στο engine development μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και είχε πει κάτι για τον 1,5 της VW πριν καιρό. (και είναι αμερικάνος οπότε σκέφτεται διαφορετικά σε αυτά τα θέματα)

KISS είναι keep it simple, stupid ή keep it stupid simple, εννοόντας ότι όλη αυτή η πολυπλοκότητα, όταν παλιώσει ο κινητήρας και αρχίσουν τα προβλήματα κάνει τα πράματα ζόρικα για φτιάξιμο κ.τ.λ.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος akilleas έγραψε:

Μιας και βρίσκομαι και εγώ σε αναζήτηση αλλαγής ηχοσυστήματος στο αυτοκίνητο, για αυτά τα φθηνά Android μου είπε ο τεχνικός να μείνω μακριά. Όλα χαλάνε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Βέβαια δεν έχω και κάποιο γνωστό να έχει βάλει κάτι τέτοιο, οπότε όποιος συμφρουμίτης έχεις προσωπική εμπειρία, η γνώμη του είναι ευπρόσδεκτη.

Εγώ για παράδειγμα σκέφτομαι κάτι όπως της φωτογραφίας. Να έχει Bluetooth, USB και τίποτα άλλο. Ούτε καν CD και όλα να γίνονται από το κινητό με έξοδο στα ηχεία του αυτοκινήτου μέσω Bluetooth.

Όποιος μπορεί ας γράψει και την δική του άποψη/εμπειρία....

20171201125030_jvc_kd_x351bt.png

https://www.skroutz.gr/s/20270847/Pioneer-MVH-S120UB.html

 

https://www.skroutz.gr/s/16024193/Pioneer-MVH-S110UB.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.