adpanos Μάϊος 30, 2020 #8581 Μάϊος 30, 2020 πριν 9 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Το εγραψες και στην προηγουμενη σελιδα, ειναι φωτα ημερας, το βραδυ χαμηλωνουν σε ενταση Και σιγα τον εξοπλισμο Μιλάμε για Full led .
adpanos Μάϊος 30, 2020 #8583 Μάϊος 30, 2020 πριν 2 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Μπροστινα φωτα? Ναι.
Thresh86 Μάϊος 31, 2020 #8584 Μάϊος 31, 2020 πριν 20 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: με κάτι χρέπια michelin alpin (σε καλή κατάσταση αλλά του 2009), με κόστος 80 ευρώ!!!!! θα πρότεινα να τα αλλάξεις έστω σε θυγατρικής των μεγάλων , 11+ χρόνια είναι πολλά για λάστιχο και δη χειμερινό σε καθαρό οδόστρωμα 2
slalom Μάϊος 31, 2020 #8585 Μάϊος 31, 2020 πριν 13 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε: Ναι. Τουλαχιστον στο Seat που κοιταξα δεν εχει φωτα led
adpanos Μάϊος 31, 2020 #8586 Μάϊος 31, 2020 (edited) πριν 4 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Τουλαχιστον στο Seat που κοιταξα δεν εχει φωτα led Υπάρχει η έκδοση FR που έχει led μόνο τα ημέρας και η FR PLUS που έχει Full led. Configurator CONFIGURATOR.SEAT.GR Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2020 από adpanos 1
Lakisss Μάϊος 31, 2020 #8587 Μάϊος 31, 2020 Όλα φυσιολογικά στο αμάξι. Περνάω ευλαβικά πάνω από γραμμές τραίνου και ακούω δυνατό μπαμ. Συνεχίζω ελάχιστα μέτρα μέχρι να κάνω δεξιά. Όλα φυσιολογικά πάλι, βγαίνω έξω και βλέπω το τελικό στην άσφαλτο πάνω στις γραμμές. Η μ@λακια είναι ότι ξεκούμπωσε και ο προφυλακτήρας, ελπίζω από κάτω να μην έχει κάνει ζημιά... Τόσα χρόνια δεν έχω τρακάρει ποτέ, την βρήκαμε απ' το τελικό! 2 2
Lakisss Μάϊος 31, 2020 #8589 Μάϊος 31, 2020 πριν 4 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Φτιαχτή εξατμιση? Είχα βάλει κάποτε ένα no name με μπούκα της επιλογής μου. Έχω κρατήσει το μαμίσιο που είναι σε άριστη κατάσταση γιατί βγήκε νωρίς, ελπίζω να μου το βάλει κάποιος με την τωρινή μπούκα. Για τον προφυλακτήρα τσαντίστηκα. Το παράδοξο είναι ότι στο ρελαντί δεν κάνει καθόλου θόρυβο! Μηδέν! Όταν κινείται πάλι ακούγεται σε πολύ λογικά πλαίσια.
Lakisss Μάϊος 31, 2020 #8590 Μάϊος 31, 2020 Βελτιωμένο περιπολικό 500 ίππων από τα χέρια Έλληνα αστυνομικού! - NewsAuto.gr WWW.NEWSAUTO.GR Αυτό το περιπολικό Skoda Octavia ήταν παρατημένο μέχρις ότου ένας Έλληνας αστυνομικός με πολύ μεράκι του έδωσε νέα πνοή, χαρίζοντάς... 2
and64 Ιούνιος 1, 2020 #8592 Ιούνιος 1, 2020 1 hour ago, Nickzzz said: So much win όλη η περιγραφή. Πραγματικά, είναι ΟΛΟ λάθος 1
sotiris Ιούνιος 1, 2020 #8593 Ιούνιος 1, 2020 8 hours ago, Lakisss said: Είχα βάλει κάποτε ένα no name με μπούκα της επιλογής μου. Έχω κρατήσει το μαμίσιο που είναι σε άριστη κατάσταση γιατί βγήκε νωρίς, ελπίζω να μου το βάλει κάποιος με την τωρινή μπούκα. Για τον προφυλακτήρα τσαντίστηκα. Το παράδοξο είναι ότι στο ρελαντί δεν κάνει καθόλου θόρυβο! Μηδέν! Όταν κινείται πάλι ακούγεται σε πολύ λογικά πλαίσια. Ο προφυλακτήρας γιατί ξέπιασε όμως? Πέρναγε η μπούκα από μέσα? Γιατί συνήθως δεν έχει σχέση. Εντάξει φυσιολογική φθορά έιναι να σκουριάσει και να σου κρεμάσει, τώρα για να σου φύγει τελείως μάλλον ήταν στην κόλληση, γιατί εγώ με μαμά εξάτμιση δεν ξεκόλλαγε με τίποτα το τελικό: Εδώ σε ένα ταξίδι πέρυσι όπου είχε κοπεί το 1 από τα 2 λαστιχάκια της εξάτμισης ξεκόλλησε από το τελικό η βάση (με το άλλο λαστιχάκι να είναι σε κυριλλέ κατάσταση αλλά στον αέρα! (το τελικό ήταν εντελώς σάπιο αλλά δεν το άλλαξα). Πρόχειρη επισκευή με σύρμα κομμένο από διπλανή περίφραξη ώστε να κατέβω το βουνό και μετά εξατμισάς στην Άρτα, μου πήρε νομίζω 10-15 ευρώ για την κόλληση + 1 καινούριο λαστιχάκι/στήριγμα εξάτμισης. Μόνο το λαστιχάκι κάνει 10 Χρυσό παιδί και απίστευτα σβέλτος, όποιος θέλει εξατμισά στην Άρτα να μου στείλει 3 4
Lakisss Ιούνιος 1, 2020 #8594 Ιούνιος 1, 2020 Μία ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Ο προφυλακτήρας γιατί ξέπιασε όμως? Πέρναγε η μπούκα από μέσα? Γιατί συνήθως δεν έχει σχέση. Κόπηκε η ένωση σωλήνας τελικού, κρέμασε το τελικό από το λάστιχο, μάγκωσε στις γραμμές, έκανε μοχλό και η μπούκα σηκώθηκε παρασύροντας τον προφυλακτήρα. 1 1
tragikos Ιούνιος 1, 2020 #8595 Ιούνιος 1, 2020 On 28/5/2020 at 9:37 ΠΜ, το μέλος adpanos έγραψε: Παίδες μια βοήθεια . Εχει κανείς εικόνα πόση είναι η πραγματική κατανάλωση των παρακάτω αυτοκινήτων; FORD FIESTA ST LINE 1000CC / 125PS το τρικύλινδρο. Fiesta | Ford GR WWW.FORD.GR Σούπερ μοντέρνο στιλ και εξατομικευμένες επιλογές ώστε το αυτοκίνητό σας να είναι πραγματικά δικό σας. SEAT IBIZA FR 1000CC / 115 PS ? SEAT Ibiza – Ανακαλύψτε το | SEAT WWW.SEAT.GR Γνωρίστε το νέο SEAT Ibiza. Είναι το αυτοκίνητο πόλης που κατασκευάστηκε για να μπείτε σε κίνηση. Πλήρως εξοπλισμένο με... VW POLO R-LINE 1000CC / 115PS ? Polo WWW.VOLKSWAGEN.GR Το Volkswagen Polo διακρίνεται για τη σχεδίαση, τον εξοπλισμό, την άνεση, την τεχνολογία και τα συστήματα υποβοήθησης που διαθέτει. Το... Όλα με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ψάχνω αυτοκίνητο για τον μικρό αδερφό μου. Αν έχετε και οδηγική εικόνα, θα βοηθήσει πολύ. Έχω εδώ και 2 χρόνια το Polo με 115 άλογα DSG την έκδοση Highline. Είμαι ερωτευμένος με την εμφάνιση του και γενικά τα υλικά του στην καμπίνα σου βγάζουν μία πολυτέλεια που δεν την νιώθεις στο Fiesta πχ. Για εμένα (ως μη ειδικός) πατάει πολύ καλά στον δρόμο και έχει και το τίναγμα που μπορεί να ζητάς στην επιτάχυνση. Με ένα παιδί, μια χαρά κάνει και για "οικογενειακό" Όταν έψαχνα ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Seat και προτίμησα το VW λόγω αντιπροσωπείας και service στο Ρέθυμνο (συγκριτικά με την Seat) και λόγω εμφάνισης. Κατά τ'άλλα έχουν παρόμοια οδηγική συμπεριφορά (είχα κάνει test drive to Ibiza, αλλά έτσι κι αλλιώς έχουν ίδιο κινητήρα). 1
filarhos Ιούνιος 1, 2020 #8596 Ιούνιος 1, 2020 On 30/5/2020 at 3:09 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε: @jax7480 Πολύ καλό ακούγεται και ο ιδανικός εργάτης! Ούτε προβλήματα με κρύο / ζέσταμα / μετάδοση κλπ. λόγω του κρύου, ούτε θέμα με μικρές διαδρομές κλπ. Δεν ξέρω πόσο είναι νορβηγία το τέλος ταξινόμησης, αλλά αν το μηδενίσουν στη Δανία θα γίνει χαμός upgrade από τη diesel-ιά μου, μετά τα χωσίματα εθνική σήμερα ψώνισα χειμερινά ζαντολάστιχα. Βρήκα μια τετράδα αλουμινίου 16ρες από Stilo που κουμπώνουν, με κάτι χρέπια michelin alpin (σε καλή κατάσταση αλλά του 2009), με κόστος 80 ευρώ!!!!! Έγραψα ~160-170 χιλιόμετρα Εθνική για να τα μαζέψω, οπότε η κατανάλωσή μου είναι στα 5.4l / 100. Οδήγηση με τα όρια ταχύτητας, 110 κμ gps, ενίοτε 90 στην κίνηση και μερικά ανοίγματα στα 120-130 gps-άτα. στο δικό μου μόνο αν του βάλω cc στα ~140κμ θα δείξει 5.5l / 100, στα 125κμ cc θα δείξει κάτω από 5l / 100. Παρακολούθησε το λίγο γιατί μάλλον είναι αρκετά μπουκωμένο. Εκτός αν είχες τα χειμερινά που το +0,5l / 100 είναι δικαιολογημένο. Αλλά συγκρίνω με τη διάσταση που έχω βάλει 205-55-16, πριν ήταν ακόμα χαμηλώτερα με 195-55-16, πριν 3 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Ο προφυλακτήρας γιατί ξέπιασε όμως? Πέρναγε η μπούκα από μέσα? Γιατί συνήθως δεν έχει σχέση. Εντάξει φυσιολογική φθορά έιναι να σκουριάσει και να σου κρεμάσει, τώρα για να σου φύγει τελείως μάλλον ήταν στην κόλληση, γιατί εγώ με μαμά εξάτμιση δεν ξεκόλλαγε με τίποτα το τελικό: Εδώ σε ένα ταξίδι πέρυσι όπου είχε κοπεί το 1 από τα 2 λαστιχάκια της εξάτμισης ξεκόλλησε από το τελικό η βάση (με το άλλο λαστιχάκι να είναι σε κυριλλέ κατάσταση αλλά στον αέρα! (το τελικό ήταν εντελώς σάπιο αλλά δεν το άλλαξα). Πρόχειρη επισκευή με σύρμα κομμένο από διπλανή περίφραξη ώστε να κατέβω το βουνό και μετά εξατμισάς στην Άρτα, μου πήρε νομίζω 10-15 ευρώ για την κόλληση + 1 καινούριο λαστιχάκι/στήριγμα εξάτμισης. Μόνο το λαστιχάκι κάνει 10 Χρυσό παιδί και απίστευτα σβέλτος, όποιος θέλει εξατμισά στην Άρτα να μου στείλει Το sporting έχεις; 2003-2005; Κοιτάω για το 1250cc με τα 80 άλογα ή το 1400 με τα 95-100 εξατάχυτα, αν έχεις ένα από τα δύο τι καταναλώσεις έχεις; Μετά σκέφτομαι και για punto σαν το δικό μου από το 2006 και μετά με τους ίδιους κινητήρες που σαν πιο σύγχρονο το 1,5χιλ€ παραπάνω αξίζει για την επιπλέον ασφάλεια που παρέχει.
sotiris Ιούνιος 1, 2020 #8597 Ιούνιος 1, 2020 48 minutes ago, filarhos said: [1] στο δικό μου μόνο αν του βάλω cc στα ~140κμ θα δείξει 5.5l / 100, στα 125κμ cc θα δείξει κάτω από 5l / 100. Παρακολούθησε το λίγο γιατί μάλλον είναι αρκετά μπουκωμένο. Εκτός αν είχες τα χειμερινά που το +0,5l / 100 είναι δικαιολογημένο. Αλλά συγκρίνω με τη διάσταση που έχω βάλει 205-55-16, πριν ήταν ακόμα χαμηλώτερα με 195-55-16, [2]Το sporting έχεις; 2003-2005; Κοιτάω για το 1250cc με τα 80 άλογα ή το 1400 με τα 95-100 εξατάχυτα, αν έχεις ένα από τα δύο τι καταναλώσεις έχεις; Μετά σκέφτομαι και για punto σαν το δικό μου από το 2006 και μετά με τους ίδιους κινητήρες που σαν πιο σύγχρονο το 1,5χιλ€ παραπάνω αξίζει για την επιπλέον ασφάλεια που παρέχει. [1]: Τη Mito την πήρα αναγκαστικά λόγω κορωνοιού στη Δανία για να αποφεύγω το λεοφορείο/τρένο. Ούτε την πολυτέλεια να το ψάξω πολύ είχα ούτε τίποτα. Απλά κοίταξα λίγο τα έξοδα κίνησης να μην είναι εντελώς εξωφρενικά και το αμάξι να μην είναι εντελώς χρέπι. Δεν το έχω καν φυσώσει ακόμα σε OBD. Χθες που έκανα μεγάλο σχετικά ταξίδι (150 χμ), είμαι στα 5 / 100 με χαλαρή οδήγηση στην εθνική (110 όριο, 120 που και που αλλά και κάτω από 100 μερικές φορές). Επίσης έβαλα vpower diesel, και στο επόμενο γέμισμα θα βάλω σίγουρα καθαριστικό για το DPF. Έχω κάνει 1200 χιλιόμετρα, για τα δικά μου δεδομένα δεν καίει τίποτα. Ενδεικτικά χθες για να πάω Σουηδία πλήρωσα 50 ευρώ καράβι και 23 ευρώ διόδια από τη γέφυρα για να γυρίσω, οπότε το αν θα κάψω 10 ευρώ πετρέλαιο ή 12 δεν μου κάνει διαφορά [2]: Sporting 2003 95 6ρι, 2009 με 2019, δεύτερο χέρι με 60κ από τον κουμπάρο μου που το είχε πάρει καινούριο. Το πούλησα 2600 με 180κ. Το δικό σου είναι ίδιο με το Corsa, σαν πάτωμα ίδια με mito etc. Απλά το grande έχει και το καρέ στις ζάντες της GM (4x100), η Mito όχι (4x98) (δεν ξέρω πως το κατάφεραν). Το grande είναι πολύ πιο στιβαρό αυτοκίνητο αλλά πρέπει είτε να πάρεις το tjet για να τσουλάει, είτε το 77ρι για να σέρνεσαι στην πόλη χωρίς να καις τίποτα. Το 95ρι σέρνεται πάρα πολύ στο grande λόγω βάρους. Στο punto, πας σε πολύ παλιό αυτοκίνητο και δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να βρεις κάτι αξιόλογο. Έχει διάφορες ευαισθησίες και ακόμη και για εμένα που το συντηρούσα εξωφρενικά, όταν πέρασε τη 15ετία το ένοιωσα. Υπάρχουν χαοτικές διαφορές στο 80ρι και στο 95ρι, το 95ρι έχει πολύ καλύτερο πάτημα (άλλα ελατήρια μπροστά, άλλα φρένα, άλλα αμορτισέρ κλπ.) και έχει στάνταρτ ESP. Επίσης δίνει το μοτεράκι, οπότε γενικά είναι αρκετά σβέλτο. Έχουν όμως όλα αυτά (με τα 95 άλογα) το πρόβλημα της καλωδίωσης των πολλαπλασιαστών και της χαμηλής ποιότητας της πλεξούδας (η οποία δεν υπάρχει στην fiat σαν ανταλλακτικό, ακόμη κι αν θες να δώσεις τα 500 για να την πάρεις). Αντίθετα το 80ρι, έχει 1 πολλαπλασιαστή και μπουζοκαλώδια και σπάνια ασχολείσαι ιδιαίτερα, αλλάζεις πάμφθηνα πολλαπλασιαστή / μπουζοκαλώδια και τέλος. Έχουν και πολύ πιο φτηνή πεταλούδα και τα πιο πολλά ντιζάτο γκάζι (ψάχτο να πάρεις με ντίζα, μην πάρεις ηλεκτρονική πεταλούδα, τιμή fiat 800 ευρώ, την είχα πάρει καινούρια από amazon 90). Επίσης γενικά πίνουν λάδι (από τις τσιμούχες των βαλβίδων εργοαστασιακά) όχι κάτι τρελό, αλλά θέλει λίγο προσοχή γιατί στα 5κ μπορεί να έχεις μείνει (έχουν 3λ κάρτερ), και εγώ είχα και θέμα στα ημιαξόνια. Και ενώ στη mito πήρα ημιτασιόν με 50 ευρώ από autodoc, στο punto το ημιτασιόν που έβρισκα είχε 350. Για μένα ψάξε πολύ ένα 1.2 80ρι, για εργάτη, με δεδομένο ότι θα το επισκευάζεις εσύ από autodoc, όσο πιο φτηνά γίνεται! Αλλά έχε στο μυαλό σου ότι ένα αυτοκίνητο 20ετίας είναι πιο πολύ project παρά αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση. Και η κατανάλωση είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει, οι βλάβες και οι φθορές είναι. Κατανάλωση στο punto 9-10 λίτρα 150+ εθνική, 8<9 λίτρα σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του εκτός από το τελευταίο διάστημα που επειδή δεν προλάβαινα τις βλάβες είδα και 7 (μια φορά). 7 είναι εθνική με 90. 3
filarhos Ιούνιος 1, 2020 #8598 Ιούνιος 1, 2020 Είμαι σε δίλημμα, θέλω σύστημα ευστάθειας αλλά και χαμηλή κατανάλωση και σχετικά σύγχρονο αλλά το διαθέσιμο ποσό αυτή την περίοδο είναι μικρό... Κι επειδή θα βγαίνει κάθε μέρα εθνική θέλω κατηγορία τουλάχιστον grande punto. Θεωρώ ότι είναι λιγότερο ασφαλές ένα πχ panda. Ίσως η χρυστή τομή να είναι ένα grande 1.2 με σύστημα ευστάθειας και ψιλοτσιμπημένη τιμή, ή ένα 1.4 95 σε καλύτερη τιμή. Βοηθάνε και η εργασία από το σπίτι και το τραβάμε όσο μπορούμε. Υ.Γ. Εναλλακτική είναι να χρησιμοποιηθεί το δικό μου πετρέλαιο και εγώ να κυκλοφορώ με το μχ5 (μεγάλη κατανάλωση και πολλές φθορές = μεγάλο κόστος + την μέση μου).
Nickzzz Ιούνιος 1, 2020 #8599 Ιούνιος 1, 2020 7 hours ago, sotiris said: ... Ενδεικτικά χθες για να πάω Σουηδία πλήρωσα 50 ευρώ καράβι και 23 ευρώ διόδια από τη γέφυρα για να γυρίσω, οπότε το αν θα κάψω 10 ευρώ πετρέλαιο ή 12 δεν μου κάνει διαφορά ... Καλά είναι ανοικτά τα σύνορα; Επιτρέπεται; 1
sotiris Ιούνιος 1, 2020 #8600 Ιούνιος 1, 2020 6 hours ago, filarhos said: Είμαι σε δίλημμα, θέλω σύστημα ευστάθειας αλλά και χαμηλή κατανάλωση και σχετικά σύγχρονο αλλά το διαθέσιμο ποσό αυτή την περίοδο είναι μικρό... Κι επειδή θα βγαίνει κάθε μέρα εθνική θέλω κατηγορία τουλάχιστον grande punto. Θεωρώ ότι είναι λιγότερο ασφαλές ένα πχ panda. Ίσως η χρυστή τομή να είναι ένα grande 1.2 με σύστημα ευστάθειας και ψιλοτσιμπημένη τιμή, ή ένα 1.4 95 σε καλύτερη τιμή. Βοηθάνε και η εργασία από το σπίτι και το τραβάμε όσο μπορούμε. Υ.Γ. Εναλλακτική είναι να χρησιμοποιηθεί το δικό μου πετρέλαιο και εγώ να κυκλοφορώ με το μχ5 (μεγάλη κατανάλωση και πολλές φθορές = μεγάλο κόστος + την μέση μου). Fiat Grande Punto SPORTING 6τάχυτο - 16V- 95 HP '06 - 3.500 € EUR - Car.gr WWW.CAR.GR ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ, ΛΙΓΑ ΧΛΜ, 17ΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ, ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΩΣ 31/7/2020 ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΩΣ... Κάτι τέτοιο δες. Κατανάλωση δεν έχουν πολύ μεγάλη εθνική εκτός αν είναι τσιπαρισμένα. Με τις 17ρες, αν και έχει ESP, δεν θα φύγει. Επίσης θα βρισκεις ανταλλακτικα για λιγο ακομα. Είσαι όμως σε επικίνδυνη ζώνη από άποψη ηλικίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now