acct Μάϊος 18, 2020 #8522 Μάϊος 18, 2020 Αν δεν είναι Honda, πέφτει γκαζμάς (sic); Θέλω CSI-zoom να δω τα αποτυπώματα του δράστη πάνω στο στειλιάρι! 1 3
schumifer Μάϊος 18, 2020 #8524 Μάϊος 18, 2020 Τι ακριβώς παίχτηκε με τον από πάνω ρε παιδιά; Απειλή ή απλά πλάκα; 1
HotPeanut Μάϊος 19, 2020 #8525 Μάϊος 19, 2020 On 18/5/2020 at 9:55 ΜΜ, το μέλος schumifer έγραψε: Τι ακριβώς παίχτηκε με τον από πάνω ρε παιδιά; Απειλή ή απλά πλάκα; Expand https://mobile.twitter.com/DimitrisSotiri2/status/1262364423907422208 2
sotiris Μάϊος 27, 2020 #8526 Μάϊος 27, 2020 Λοιπόν μετά από 1.5 μήνα συμβίωση με τη mito 1.3 των 200κ χιλιομέτρων, έχω εντυπωσιαστεί από τη λειτουργία του diesel για χαλαρή οδήγηση και απογοητευτεί από τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες. Μου φαίνεται απίστευτο ένα μοτέρ σαν αυτό που στα 200κ δουλεύει συμπαθέστατα -δεδομένης της ανύπαρκτης συντήρησής του για τα δικά μου δεδομένα (=τα προβλεπόμενα της fiat/alfa)- να ζορίζεται από το dpf, egr etc. Χρειάζεται μια φορά τη βδομάδα αναγκαστικά "βόλτα" 40-50 χιλιομέτρων για να τα βγάλει πέρα με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω, αλλιώς αρχίζει και κάνει κόλπα στο ρελαντί! Και απ'ότι διαβάζω δεξιά κι αριστερά, σχεδόν όλα έχουν αντίστοιχα θέματα (πλην των καινούριων φυσικά). Οπότε πειρμένω το obd από amazon να αρχίσω να παρακολουθώ τις αναγεννήσεις! Η φίατ εδώ μου έδωσε προσφορά 200 ευρώ για λάδια και 600+ ευρώ για service μεσαίο (ήτοι λάδια+φίλτρα), οπότε λόγω τσιποσύνης τα έκανα μόνος μου να ξέρω και τι μου γίνεται. Λάδι motul efe x-clean 5w-30, φίλτρο αέρα/diesel/καμπίνας/λαδιού. Λαδιού δεν το κατάφερα, στην επόμενη αλλαγή. Η μαυρίλα που έχει στα λάδια είναι απίστευτη, άρχισαν να ξανθαίνουν μετά από τα 2 λίτρα που έβαλα για την αλλαγή Την αλλαγή την έκανα με 12βολτο αντλιάκι και το προτέινω ανεπιφύλακτα, με ζεστά λάδια σε 6-7 λεπτά τα χε βγάλει όλα (3 λίτρα). Έχοντας την εμπειρία της υδρόψυξης είχα το άγχος ότι δεν θα πιάσει ποτέ το λάδι, αλλά μέσα σε 1 λεπτό είχε πιάσει και άρχισε να δίνει πόνο! 2
Simon Μάϊος 27, 2020 #8527 Μάϊος 27, 2020 On 27/5/2020 at 12:17 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε: 600+ ευρώ για service μεσαίο (ήτοι λάδια+φίλτρα) Expand Καλή φάση.. Υποθέτω βέβαια ότι ο μισθός θα είναι 6.000. Η ποιότητα του λαδιού και η συχνότητα αλλαγής παίζουν μεγάλο ρόλο στο πετρέλαιο, το ξέρεις αυτό φαντάζομαι. Υπάρχει περίπτωση το dpf να είναι σχεδόν full και για αυτό το λόγο να εμφανίζει πρόβλημα. Δε σκέφτεσαι μήπως βάλεις ένα καθαριστικό του φίλτρου στο πετρέλαιο; Αν φτάσει στο αμήν θα χρειάζεται συνεργείο και έξοδα. Όταν φτάσει το διαγνωστικό θα έχεις εικόνα βέβαια. 2 1
and64 Μάϊος 27, 2020 #8528 Μάϊος 27, 2020 On 27/5/2020 at 12:17 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε: Λοιπόν μετά από 1.5 μήνα συμβίωση με τη mito 1.3 των 200κ χιλιομέτρων, έχω εντυπωσιαστεί από τη λειτουργία του diesel για χαλαρή οδήγηση και απογοητευτεί από τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες. Μου φαίνεται απίστευτο ένα μοτέρ σαν αυτό που στα 200κ δουλεύει συμπαθέστατα -δεδομένης της ανύπαρκτης συντήρησής του για τα δικά μου δεδομένα (=τα προβλεπόμενα της fiat/alfa)- να ζορίζεται από το dpf, egr etc. Χρειάζεται μια φορά τη βδομάδα αναγκαστικά "βόλτα" 40-50 χιλιομέτρων για να τα βγάλει πέρα με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω, αλλιώς αρχίζει και κάνει κόλπα στο ρελαντί! Και απ'ότι διαβάζω δεξιά κι αριστερά, σχεδόν όλα έχουν αντίστοιχα θέματα (πλην των καινούριων φυσικά). Οπότε πειρμένω το obd από amazon να αρχίσω να παρακολουθώ τις αναγεννήσεις! Η φίατ εδώ μου έδωσε προσφορά 200 ευρώ για λάδια και 600+ ευρώ για service μεσαίο (ήτοι λάδια+φίλτρα), οπότε λόγω τσιποσύνης τα έκανα μόνος μου να ξέρω και τι μου γίνεται. Λάδι motul efe x-clean 5w-30, φίλτρο αέρα/diesel/καμπίνας/λαδιού. Λαδιού δεν το κατάφερα, στην επόμενη αλλαγή. Η μαυρίλα που έχει στα λάδια είναι απίστευτη, άρχισαν να ξανθαίνουν μετά από τα 2 λίτρα που έβαλα για την αλλαγή Την αλλαγή την έκανα με 12βολτο αντλιάκι και το προτέινω ανεπιφύλακτα, με ζεστά λάδια σε 6-7 λεπτά τα χε βγάλει όλα (3 λίτρα). Έχοντας την εμπειρία της υδρόψυξης είχα το άγχος ότι δεν θα πιάσει ποτέ το λάδι, αλλά μέσα σε 1 λεπτό είχε πιάσει και άρχισε να δίνει πόνο! Expand Είναι πολύ τίμιο μοτεράκι αυτό, του χα πιει το αίμα σε νοικιάρικο ypsilon που είχε πέσει στα χέρια μου σε παρόμοιο state συντήρησης υποπτεύομαι (δεν ειχε 200k βέβαια αλλά 100κατι) και η κατανάλωση δεν έπαιξε πάνω απο 6.5 σε ταξιδι (3 ατομα, a/c, με το ποδι πατωμα και τελικιάσματα) αλλιως ήταν ~5-5+κατι. To dpf είναι ένα θέμα αλλά μια φορά τη βδομάδα ακούγεται πολύ σύντομο...ίσως παραείναι βουλωμένο όπως είπε και ο Simon και η κίνηση εντός πόλης όντως δεν βοηθάει 1
jax7480 Μάϊος 27, 2020 #8529 Μάϊος 27, 2020 Βγαλτο και καθαρισε το. Υπαρχουν βιντεο στο Tube με τον τροπο και τα καθαριστικα. 1
Proteas Μάϊος 27, 2020 #8530 Μάϊος 27, 2020 Δεν θα κανει τιποτα με καθαριστικα στα 200k σε dpf εντος πολης θα ειναι τυχερος αν δεν το παραλαβει ετσι... Πας για ιμιτασιον απο 300-500ευρω και τελειωνει εδω η ιστορια αλλιως μπορει να χτυπησει και την τουρμπινα αν εχει οποτε αλλα 300-500ε
Nickzzz Μάϊος 27, 2020 #8531 Μάϊος 27, 2020 On 27/5/2020 at 12:17 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε: Λοιπόν μετά από 1.5 μήνα συμβίωση με τη mito 1.3 των 200κ χιλιομέτρων, έχω εντυπωσιαστεί από τη λειτουργία του diesel για χαλαρή οδήγηση και απογοητευτεί από τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες. Μου φαίνεται απίστευτο ένα μοτέρ σαν αυτό που στα 200κ δουλεύει συμπαθέστατα -δεδομένης της ανύπαρκτης συντήρησής του για τα δικά μου δεδομένα (=τα προβλεπόμενα της fiat/alfa)- να ζορίζεται από το dpf, egr etc. Χρειάζεται μια φορά τη βδομάδα αναγκαστικά "βόλτα" 40-50 χιλιομέτρων για να τα βγάλει πέρα με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω, αλλιώς αρχίζει και κάνει κόλπα στο ρελαντί! Και απ'ότι διαβάζω δεξιά κι αριστερά, σχεδόν όλα έχουν αντίστοιχα θέματα (πλην των καινούριων φυσικά). Οπότε πειρμένω το obd από amazon να αρχίσω να παρακολουθώ τις αναγεννήσεις! Η φίατ εδώ μου έδωσε προσφορά 200 ευρώ για λάδια και 600+ ευρώ για service μεσαίο (ήτοι λάδια+φίλτρα), οπότε λόγω τσιποσύνης τα έκανα μόνος μου να ξέρω και τι μου γίνεται. Λάδι motul efe x-clean 5w-30, φίλτρο αέρα/diesel/καμπίνας/λαδιού. Λαδιού δεν το κατάφερα, στην επόμενη αλλαγή. Η μαυρίλα που έχει στα λάδια είναι απίστευτη, άρχισαν να ξανθαίνουν μετά από τα 2 λίτρα που έβαλα για την αλλαγή Την αλλαγή την έκανα με 12βολτο αντλιάκι και το προτέινω ανεπιφύλακτα, με ζεστά λάδια σε 6-7 λεπτά τα χε βγάλει όλα (3 λίτρα). Έχοντας την εμπειρία της υδρόψυξης είχα το άγχος ότι δεν θα πιάσει ποτέ το λάδι, αλλά μέσα σε 1 λεπτό είχε πιάσει και άρχισε να δίνει πόνο! Expand Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπιστούν τα καυσαέρια αυτή την στιγμή πιστεύεις; Αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις χώρο, υπάρχουν video γενικά πως να καθαρίσει egr κ.τ.λ. On 27/5/2020 at 12:53 ΜΜ, το μέλος Simon έγραψε: Καλή φάση.. Υποθέτω βέβαια ότι ο μισθός θα είναι 6.000. Η ποιότητα του λαδιού και η συχνότητα αλλαγής παίζουν μεγάλο ρόλο στο πετρέλαιο, το ξέρεις αυτό φαντάζομαι. Υπάρχει περίπτωση το dpf να είναι σχεδόν full και για αυτό το λόγο να εμφανίζει πρόβλημα. Δε σκέφτεσαι μήπως βάλεις ένα καθαριστικό του φίλτρου στο πετρέλαιο; Αν φτάσει στο αμήν θα χρειάζεται συνεργείο και έξοδα. Όταν φτάσει το διαγνωστικό θα έχεις εικόνα βέβαια. Expand Ή τα μισά ο μισθός, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει κάτι σαν τις λευκές συσκευές και λόγο κόστους service κάνεις τα προβλεπόμενα, (20-30k km) και το αλλάζουν στην πενταετία. 1
GoMaR Μάϊος 27, 2020 #8533 Μάϊος 27, 2020 Στριβει το εργαλειο @sotiris ;; το πιο σημαντικο δε μας ειπες!!
UltraB Μάϊος 27, 2020 #8535 Μάϊος 27, 2020 On 27/5/2020 at 5:04 ΜΜ, το μέλος astrolabos έγραψε: Alfa είναι, τι να στρίψει; Expand ... είπε ο τύπος που οδηγάει Suzuki Reveal hidden contents Σχολιάζοντας ο τύπος που οδηγάει Opel 2 4
sotiris Μάϊος 27, 2020 #8536 Μάϊος 27, 2020 On 27/5/2020 at 12:53 ΜΜ, το μέλος Simon έγραψε: Καλή φάση.. Υποθέτω βέβαια ότι ο μισθός θα είναι 6.000. Η ποιότητα του λαδιού και η συχνότητα αλλαγής παίζουν μεγάλο ρόλο στο πετρέλαιο, το ξέρεις αυτό φαντάζομαι. Υπάρχει περίπτωση το dpf να είναι σχεδόν full και για αυτό το λόγο να εμφανίζει πρόβλημα. Δε σκέφτεσαι μήπως βάλεις ένα καθαριστικό του φίλτρου στο πετρέλαιο; Αν φτάσει στο αμήν θα χρειάζεται συνεργείο και έξοδα. Όταν φτάσει το διαγνωστικό θα έχεις εικόνα βέβαια. Expand 3700. Ναι, αλλά όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο το ρολόι γράφει από τότε που το παίρνεις Το συγκεκριμένο είναι από 1 ιδιοκτήτη που το χε 10 χρόνια και του κανε 200κ. Ναι θα του βάλω σίγουρα, απλά αν είναι να βάζω σε κάθε γέμισμα κι από ένα διαφορετικό καθαριστικό (τώρα έχω βάλει για τα μπεκ), πάει η οικονομία του πετρελαίου Επειδή το έψαξα η προσφορά είναι μεσαίο σέρβις 470 και μεγάλο 600. Λάδια μόνο 200. Το θέμα είναι ότι το φίλτρο πετρελαίου το αλλάζουν στο μεγάλο σέρβις σύμφωνα με το βιβλιαράκι. Οπότε έπαιξε autodoc, πρέπει να δωσα 200 ευρώ για όλα μαζί ebay+autodoc (τα 50 εργαλεία, τα 50 ένα ημιαξόνιο για backup επειδή έχω ευαισθησία στο θέμα και 100 τα αναλώσιμα - με λάδι για 2 αλλαγές) On 27/5/2020 at 1:08 ΜΜ, το μέλος and64 έγραψε: Είναι πολύ τίμιο μοτεράκι αυτό, του χα πιει το αίμα σε νοικιάρικο ypsilon που είχε πέσει στα χέρια μου σε παρόμοιο state συντήρησης υποπτεύομαι (δεν ειχε 200k βέβαια αλλά 100κατι) και η κατανάλωση δεν έπαιξε πάνω απο 6.5 σε ταξιδι (3 ατομα, a/c, με το ποδι πατωμα και τελικιάσματα) αλλιως ήταν ~5-5+κατι. To dpf είναι ένα θέμα αλλά μια φορά τη βδομάδα ακούγεται πολύ σύντομο...ίσως παραείναι βουλωμένο όπως είπε και ο Simon και η κίνηση εντός πόλης όντως δεν βοηθάει Expand Το χα οδηγήσει κι εγώ σε ύψιλον αρκετά (1000+κ, ~1 μήνα) αλλά ήταν με 5ρι. Το μίτο είναι με 6ρι, είναι πολύ πιο γεμάτο. Το ύψιλον ήταν group b, ψόφιο χαμηλά αλλά εκεί στις 2200-2500 έδινε πόνο On 27/5/2020 at 1:21 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Βγαλτο και καθαρισε το. Υπαρχουν βιντεο στο Tube με τον τροπο και τα καθαριστικα. Expand Δεν έχω εδώ ούτε εργαλεία ούτε χώρο! On 27/5/2020 at 1:30 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε: Δεν θα κανει τιποτα με καθαριστικα στα 200k σε dpf εντος πολης θα ειναι τυχερος αν δεν το παραλαβει ετσι... Πας για ιμιτασιον απο 300-500ευρω και τελειωνει εδω η ιστορια αλλιως μπορει να χτυπησει και την τουρμπινα αν εχει οποτε αλλα 300-500ε Expand Δεν ξέρω που έχουν γίνει τα 200κ, εγώ κάνω μόνο πόλη. Ο προηγούμενος λογικά θα κανε εθνική για να γράψει 20κ το χρόνο μέσο όρο. Εγώ γράφω 5-10κ το χρόνο. Έχω βρει ebay 120 λίρες οπότε αν τα δω τόσο σκούρα θα το αλλάξω! Θα προσπαθήσω με καθαριστικά στο καύσιμο πρώτα Λογικά θέλει κόψιμο η εξάτμιση και κόλληση, κάτι που στην Ελλάδα μπορέι να κάνει 20 ευρώ, εδώ μπορεί να κάνει 200 On 27/5/2020 at 2:36 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε: Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπιστούν τα καυσαέρια αυτή την στιγμή πιστεύεις; Αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις χώρο, υπάρχουν video γενικά πως να καθαρίσει egr κ.τ.λ. Ή τα μισά ο μισθός, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει κάτι σαν τις λευκές συσκευές και λόγο κόστους service κάνεις τα προβλεπόμενα, (20-30k km) και το αλλάζουν στην πενταετία. Expand Δεν ξέρω, αλλά αν είναι να καις συνέχεια παραπάνω και τελικά να παίρνεις το μοτέρ στο χέρι (περνάει πετρέλαιο στα λάδια στα πολλά αποτυχημένα DPF regen απ'όσα διαβάζω δεξιά κι αριστερά) δεν ξέρω αν είναι τόσο οικολογικό το σύστημα. Τουλάχιστον αν είναι κάτι τόσο κομβικό θα έπρεπε να έχεις μια ένδειξη σε τι φάση βρίσκεται το αμάξι, πρακτικά όταν κάνει 5 αποτυχημένους κύκλους ανάβει το λαμπάκι dpf, και αν αποτύχει άλλες 2 πρέπει να πας αντιπροσωπεία για καθαρισμό. Εμένα δεν έχει ανάψει λαμπάκι, αλλά έχω τα συμπτώματα, και σίγουρα θα το χω σβήσει κατα λάθος ενώ μπορεί να προσπαθεί να καθαρίσει! On 27/5/2020 at 3:35 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Εδω παντως η ταση ειναι αλλαγη μολις ληξει η εγγυηση. Expand Εδώ έχουν 185% τέλος ταξινόμησης, οπότε βλέπεις αρκετή περιφερόμενη σκουριά, ανάμεσα σε κάτι Levante και το άλλο το Suv της lamborghini Ενδεικτικά το mito καινούριο έκανε 34000 ευρώ, με τιμή ελλάδας 18000. Οπότε οι πιο πολλοί τα κρατάνε λίγο παραπάνω, όχι πολύ πάνω από τη δεκαετία όμως, ακόμα και μ' αυτές τις τιμές! On 27/5/2020 at 4:04 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: Στριβει το εργαλειο @sotiris ;; το πιο σημαντικο δε μας ειπες!! Expand Καλά πάει, αλλά το πάω σιγά ακόμη γιατί το "συμμαζεύω" On 27/5/2020 at 5:04 ΜΜ, το μέλος astrolabos έγραψε: Alfa είναι, τι να στρίψει; Expand Fiat και Suzuki εδώ είναι η ίδια αντιπροσωπεία οπότε πρόσεχε τι λες! On 27/5/2020 at 5:26 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε: ... είπε ο τύπος που οδηγάει Suzuki Reveal hidden contents Σχολιάζοντας ο τύπος που οδηγάει Opel Expand Που ο 1.3 είναι κοινός στο corsa / astra και το corsa του 2008-2009 ίδιο με το grande punto! Οπότε καλά κάνετε και σχολιάζετε! 4 1
UltraB Μάϊος 27, 2020 #8537 Μάϊος 27, 2020 On 27/5/2020 at 6:02 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε: Που ο 1.3 είναι κοινός στο corsa / astra και το corsa του 2008-2009 ίδιο με το grande punto! Οπότε καλά κάνετε και σχολιάζετε! Expand Και να ταν μόνο ο κινητήρας... Έχουν και άλλα πολλά κοινά. 4
Nickzzz Μάϊος 27, 2020 #8538 Μάϊος 27, 2020 On 27/5/2020 at 6:02 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε: ... Δεν έχω εδώ ούτε εργαλεία ούτε χώρο! .. Expand Δεν έχετε βενζινάδικα που νοικιάζουν αναβατόριο εκεί;
sotiris Μάϊος 27, 2020 #8539 Μάϊος 27, 2020 On 27/5/2020 at 6:31 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε: Δεν έχετε βενζινάδικα που νοικιάζουν αναβατόριο εκεί; Expand Όχι αλλά έχουν κάτι DIY γκαράζ που είναι αντίστοιχη περίπτωση! Όλα όμως θέλουν χρόνο κ όρεξη, και δεν έχω τίποτα από τα 2 3
rafail1994 Μάϊος 27, 2020 #8540 Μάϊος 27, 2020 Δυστυχώς όσοι έχουν diesel με dpf και μη για μικρές αποστάσεις και λίγα χιλιόμετρα ακούω αρκετά προβλήματα. Γενικά με κακή χρήση λιπαντικών και οδήγηση σε πόλη κατά μέσο όρο τα dpf βγάζουν 200.000km, οπότε πολύ πιθανόν να είναι στα τελευταία του, για αυτό και οι συχνές αναγεννήσεις. Δοκιμασε για ενα διαστημα ακομη και στην πολη να κρατας υψηλες στροφές να δεις εαν θα το κανει το ιδιο σύντομα. Πάντως εαν εχεις σκοπό να το κρατήσεις καιρό το αυτοκίνητο πανε δες το σύντομα, μην σου βγάλει και τίποτα αλλο. Απο προσωπική εμπειρία με diesel (κοντεύει τα 350.000km), δυο μήνες που έκανε μικρές αποστάσεις εντός πόλης, το αυτοκίνητο μπούκωσε για τα καλά. Την Κυριακή εκανα ταξιδι σε αυτοκινητόδρομο και καμια 30km ανάβαση κατάβαση σε βουνό με αρκετή πίεση και ειναι λες και εχω αλλο αυτοκίνητο. 4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now