Jump to content



Recommended Posts

On 9/4/2020 at 11:23 ΠΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Τελικά διαβάζουν theLab αρειμανίως :hehe:

 

Τι efficiency να έχει αυτο...

 

 

(edited)

Πολωνία, 41 χρόνων, πιωμένος.

Το σημείο που έγινε.

 

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 1
  • Haha 2

Εμένα δύο πράγματα με προβλημάτισαν:

1. η κάμερα δεν είναι από φορτηγό

2. το αμάξι δεν ήταν lada

  • Like 1
  • Haha 2
Μόλις τώρα, το μέλος sotiris έγραψε:

Εμένα δύο πράγματα με προβλημάτισαν:

1. η κάμερα δεν είναι από φορτηγό

2. το αμάξι δεν ήταν lada

 

Πολωνία ≠ Ρωσία

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
πριν 1 λεπτό, το μέλος sotiris έγραψε:

Εμένα δύο πράγματα με προβλημάτισαν:

1. η κάμερα δεν είναι από φορτηγό

2. το αμάξι δεν ήταν lada

 

Πολωνία είναι ρε. Σιγά μην ήταν Lada.

  • Like 1
  • Haha 2
  • 2 weeks later...

παίζουν και κιτ υγραερίου πάντως  :hehe:

 

το μεγάλο ερώτημα είναι ποιο καίει πιο πολύ λάδι ανα 1000 km :

 

ένα RX8 ή ένα αντίστοιχο VW Golf GTI mkV ? :whip:

  • Haha 5
(edited)

Το RX8 το χρειαζεται για τη σωστη λειτουργια του ροτορα. Τα Golf δεν εχω ιδεα ποσο καινε.

 

Παντως και το δικο μου καιει. Αναλογικα καιει λιγο, αλλα καιει. Δεν ξερω αν φταιει η βελτιωση.

Το προηγουμενο 4.2 TDI, με 290.000χλμ στο κοντερ, δεν εκαιγε τιποτα. Ουτε σταγονα. 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
πριν 4 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

παίζουν και κιτ υγραερίου πάντως  :hehe:

Μεγαλος εγκληματιας αυτος που βαζει σε ροτορα αεριο

  • Like 1

το υγραέριο σε rx-8 είναι απο τις πιο ακριβές μετατροπές. Η τιμή του κάποτε έπαιζε στις 2500Ε όταν οι υπόλοιπες , σε πιο νορμάλ αυτοκίνητα,έπαιζαν στο 600άρι.

 

Μερικοί χρήστες αναφέρουν οτι η μετατροπή έλυσε προβλήματα του wankel (flooding,carbon buildup) 

παρά δημιούργησε.

 

Δεν θα έκανα κάτι τέτοιο , πρέπει να ξέρεις τι παίρνεις και προσωπικά μου άρεσε as is.

 

Απλά κάποιοι απηυδήσανε με την κατανάλωση του Renesis 13B , φτάσανε να βάλουν μοτέρ απο 6 MPS  (καταστρέφοντας το ιδανικό ζύγισμα του αυτοκινήτου) 

 

H φάση για το λάδι πάντως που γελάω με τους 2 κατασκευαστές είναι γιατί έχουν πιο πολλά κοινά απ'ότι φαντάζεται κανείς.

Η Mazda ανέφερε φυσιολογική κατανάλωση λαδιού τα 0.3L/1000km (όπως πολύ σωστά ειπώθηκε ως κομμάτι της λειτουργίας του περιστροφικού)

αλλά οι συνήθεις καταναλώσεις ξεκινούν απο 0.3L και υπάρχουν άνετα αναφορές για 0.5L-0.6L ανα 1000km.

 

H VW , έλεγε για το 2λιτρο turbo της στο GTI 5ης γενιάς (δεν νομίζω αυτό το μοτέρ να είχε cylinder deactivation @Nickzzz , πρέπει να ήταν στην 6η ή 7η γενιά) 

ότι θεωρείται φυσιολογική κατανάλωση έως και 1L/1000km. Αναφορές που έχω δει πιάνουν σαν μέσο όρο τα 0.5-0.7L.

 

Άρα , τι παλινδρομικός με υπερτροφοδότηση , τι ατμοσφαιρικός περιστροφικός , τα ίδια καίνε , σε λάδι :hehe:

 

 

 

  • Like 1
39 minutes ago, Thresh86 said:

...

 

H VW , έλεγε για το 2λιτρο turbo της στο GTI 5ης γενιάς (δεν νομίζω αυτό το μοτέρ να είχε cylinder deactivation @Nickzzz , πρέπει να ήταν στην 6η ή 7η γενιά) 

ότι θεωρείται φυσιολογική κατανάλωση έως και 1L/1000km. Αναφορές που έχω δει πιάνουν σαν μέσο όρο τα 0.5-0.7L.

 

 

Για τον V8 του Jax λέω.

Για το «φυσιολογική κατανάλωση έως και 1L/1000km» το έχω δει και σε μανουάλι Honda κάποτε.

  • Like 1

Το δικο μου καιει περιπου 1λιτρο στα 10.000 χλμ αλλα το μοτερ παιρνει 9.8 λιτρα συνολικα. Γι'αυτο λεω πως αναλογικα, για αμαξι βελτιωμενο με 700 αλογα και 190.000 χλμ πιστευω πως δεν ειναι τραγικο. 

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.