Jump to content



Recommended Posts

4 hours ago, sotiris said:

 

Εμένα και για σκανδιναβία πολλά μου φαίνονται τα 23500.

 

Στη Νορβηγια τα Zoe που εχουν πουλησει αρκετα ειναι για 3ο αυτοκινητο. 

  • Like 2

 

1 hour ago, Nickzzz said:

Γενικά πως θέλουμε να υπολογίζεται η κατανάλωση, να το βάζουμε στην εθνική να πηγαίνει με τελική, να το έχουμε στο κέντρο της Αθήνας τον Ιούνιο, 99 % του χρόνου σταματημένο με κλιματιστικό στο φουλ, κάτι άλλο;

 

Υποθέτω με τον κύκλο WLTP που υπολογίζουν και στα συμβατικά. Δηλαδή μεικτές συνθήκες. Το πρόβλημα σε αυτά όμως είναι ότι η απόδοση της μπαταρίας εξαρτάται πολύ από τη θερμοκρασία, και όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέφτει, δεν αποδίδουν όσο θα έπρεπε. Είναι αντίστοιχο με το να σου μικραίνει το ρεζερβουάρ σε συμβατικό, και όχι με αμελητέο τρόπο, π.χ. 5%, αλλά κάπου στο ~30+%.

 

 

17 minutes ago, jax7480 said:

 

Στη Νορβηγια τα Zoe που εχουν πουλησει αρκετα ειναι για 3ο αυτοκινητο. 

 

Εδώ Δανία βλέπω μερικά Tesla και πάρα πολλά Zoe της Sixt, αλλά εδώ όλα τα αυτοκίνητα έχουν εξωφρενικό τέλος ταξινόμησης (185%), οπότε η αγορά δεν είναι τόσο νορμάλ!

  • Like 3

Ο λογος που τα ηλεκτρικα ειναι φθηνα εδω ειναι πως το τελος ταξινομησης ειναι 0. Και ολα τα αλλα βεβαια (φθηνο ρευμα, κινηση στις λεωφορειολωριδες, διοδια στο 1/3 της τιμης, 0 τελη κυκλοφοριας).

  • Like 3
7 hours ago, jax7480 said:

Ο λογος που τα ηλεκτρικα ειναι φθηνα εδω

δίπλα στους λόγους που έγραψες, τους δίνουν κανένα πλεονέκτημα για κίνηση σε περιοχές που απαγορεύουν να μπει άλλο αυτοκίνητο (κέντρο πόλης) ή δεν υπάρχουν τέτοια; Προσπαθώ να καταλάβω από αυτά που γράφετε αν η αγορά ακριβού , για τρίτο κιόλας, έχει όντως λογική ή αν οφείλεται σε επιθυμίες άλλου είδους (είμαστε οικολόγοι, επίδειξη και τέτοια)

10 hours ago, salde said:

δίπλα στους λόγους που έγραψες, τους δίνουν κανένα πλεονέκτημα για κίνηση σε περιοχές που απαγορεύουν να μπει άλλο αυτοκίνητο (κέντρο πόλης) ή δεν υπάρχουν τέτοια; Προσπαθώ να καταλάβω από αυτά που γράφετε αν η αγορά ακριβού , για τρίτο κιόλας, έχει όντως λογική ή αν οφείλεται σε επιθυμίες άλλου είδους (είμαστε οικολόγοι, επίδειξη και τέτοια)

 

1. Δεν είναι όλη η Σκανδιναβία με ενιαία πολιτική. Η Δανία ας πούμε έχει τελείως διαφορετική από τη Σουηδία που είναι δίπλα. Η Σουηδία όμως ήταν αυτοκινητοπαραγωγός χώρα (Volvo + Saab) οπότε είναι λογικό να ευνοεί την αυτοκίνηση. 

2. Έχουν όντως αυξημένη οικολογική συνείδηση. Η οικολογική λύση εδώ είναι το ποδήλατο ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όχι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

3. Όταν πρωτοήρθαν τα ηλεκτρικά, είχαν βάλει κι εδώ 0 τέλος ταξινόμησης για 2 χρόνια. Αποτέλεσμα να κάνει "χρυσές" δουλειές η Tesla, διότι τα αυτοκίνητά της ήταν αναλογικά στην ίδια τιμή με ένα απλό premium (π.χ. bmw 5). 

 

Τώρα το μόνο που συμφέρει εδώ είναι τα τέλη κυκλοφορίας, στα οποία και τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν ούτως ή άλλως χαμηλά (και σκίζουν τα παλιά και τα ρυπογόνα - κοίταζα ένα peugeot 307 diesel station 1.6 με 110 άλογα HDI, του 2005? - τέλη ~800 ευρώ), οπότε η αγορά κινείται με άλλα δεδομένα. Επίσης κυκλοφορούν κάποια πακέτα φόρτισης. Δηλαδή με 50-60 ευρώ το μήνα παίρνεις ένα πολύ μεγάλο allowance σε κιλοβατώρες, οπότε αν κάνεις 100 κμ τη μέρα αρχίζει και συμφέρει. Σε γενικές γραμμές πάντως δεν συμφέρει κανένα αυτοκίνητο εδώ :p Και ένας που θέλει κάτι για να κινείται, συνήθως παίρνει ένα C1, το ratio c1/aygo/108+up/mii/citigo προς όλα τα άλλα αυτοκίνητα πρέπει να είναι περίπου 20%. 

  • Like 3
11 hours ago, salde said:

δίπλα στους λόγους που έγραψες, τους δίνουν κανένα πλεονέκτημα για κίνηση σε περιοχές που απαγορεύουν να μπει άλλο αυτοκίνητο (κέντρο πόλης) ή δεν υπάρχουν τέτοια; Προσπαθώ να καταλάβω από αυτά που γράφετε αν η αγορά ακριβού , για τρίτο κιόλας, έχει όντως λογική ή αν οφείλεται σε επιθυμίες άλλου είδους (είμαστε οικολόγοι, επίδειξη και τέτοια)

 

Οικολόγους, δεν ξέρω αν μπορείς να τους πεις. Προσπαθούν να επιδείξουν οικολογική συνείδηση αλλά... meh...

Συνήθως το ηλεκτρικό είναι το 2ο ή 3ο αυτοκίνητο (Tesla Model S, X, 3, e-tron, BMW i3, Zoe, Leaf) για την οικονομική καθημερινή κίνηση από και προς τη δουλειά. Και επειδή τα ηλεκτρικά κινούνται στις λεωφορειολωρίδες,  κερδίζεις αρκετό χρόνο λόγω της κίνησης σε ώρες αιχμής.

Για τα ΣΚ, αυτοί που είναι άνετοι οικονομικά έχουν παραπλεύρως και ένα X5, X7, ML, GL, Range Rover, Q7, Q8 για να παίρνουν τα βουνά το χειμώνα και να ξέρουν πως δεν θα ξεμείνουν από ρεύμα εκεί που δεν υπάρχει τίποτα. Σε πολλά από τα cabins που πηγαίνουν το χειμώνα, δεν έχει ούτε καν νερό, όχι ρεύμα ή θερμανση. Τους αρέσει να ζουν όμως έτσι.

Έχει πάντως πάρα πολλούς που κινούνται με ποδήλατο, ηλεκτρικά πατίνια ή τα ΜΜΜ.

  • Like 3
41 minutes ago, Proteas said:

Εκτακτο βρεθηκε η σωτηρια..

 

Σας δίνω 2 μήνες μέχρι να πάρει μαζί του ένα φορτηγό την πλευρά της πινακίδας που προβάλλει πάνω από το οδόστρωμα. ?‍♂️

  • Like 3

O συγκεκριμενος δρομος επρεπε να παραδωθει πριν τους Ολυμπιακους του 2004.. ειναι κατι σαν το Μετρο Θεσ/νικης δηλαδη.

Ο δε εργολαβος θα επρεπε να ειναι φυλακη οχι μονο για την παραδοση του εργου αλλα για τις κακοτεχνιες και τα ατυχηματα που

εχει προκαλεσει ανα διαστηματα εκτρεποντας την κυκλοφορια χωρις σημανση και αλλα τετοια.... Μεγαλη  και πονεμενη ιστορια.

 

  • Like 2
  • Sad 2
(edited)
2 hours ago, acct said:

 

Σας δίνω 2 μήνες μέχρι να πάρει μαζί του ένα φορτηγό την πλευρά της πινακίδας που προβάλλει πάνω από το οδόστρωμα. ?‍♂️

 

Αισιοδοξια βλεπω. 2 μηνες;

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 2
  • Haha 1
(edited)

Και στην ΛΕΑ δεν οδηγουμε αλλα ελα να τα πεις αυτα στον Ελληνα οδηγο.

 

Μπορει να μην καταλαβε ο @slalom το θεμα. Κοιτα μερικα ποστ ποιο πανω.

Έγινε επεξεργασία από Proteas
(edited)
πριν 1 λεπτό, το μέλος Proteas έγραψε:

Και στην ΛΕΑ δεν οδηγουμε αλλα ελα να τα πεις αυτα στον Ελληνα οδηγο.

 

Στην ΛΕΑ έπρεπε να παίρνουν δίπλωμα για 10-ετία .... 

Ούτε μα ... μου ... σου .. του ...

 

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Agree 1
58 minutes ago, jax7480 said:

Αισιοδοξια βλεπω. 2 μηνες;

 

Ε, ξέρεις πώς πάει το ανέκδοτο με τον λαγό και το λιοντάρι... ?

 

RemindMe! 2 Months

  • Like 1
  • Haha 3
On 4/4/2020 at 2:18 ΠΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε:

€23500 για αυτοκίνητο πόλης; Ναι, στις σκανδιναβικές χώρες. Εδώ όμως είναι βαλκάνια..

 

To Audi A1 (1.4T αν θυμάμαι καλά και 1.6 diesel) , τι τιμη είχε στην Ελλάδα όταν πρωτοήρθε?

 

Τώρα βλέπω η νεότερη γενιά του έρχεται με 1.0T , 95 ίππους και 20Κ ,ως premium supermini.

 

Μπήκα πρόσφατα και στο αδερφάκι του, νέο Polo με το ίδιο μοτέρ , πιο φθηνό σαφώς.

πριν 18 ώρες, το μέλος Proteas έγραψε:

Μπορει να μην καταλαβε ο @slalom το θεμα. Κοιτα μερικα ποστ ποιο πανω.

Μηπως δεν καταλαβες εσυ??

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.