Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

On 3/20/2020 at 8:00 PM, Lakisss said:

Απλά λέω ότι πλέον έχει πέσει η ποιότητα, γι αυτό και οι υγρασίες κ' θαμπώματα.

 

Τα θαμπώματα είναι από τότε που τα φανάρια έγιναν πλαστικά. Το τελευταίο αμάξι που είχα με γυάλινα ήταν το πεζω 309 του 1991. Από το 96-97 έγιναν όλα πλαστικά.

Πλεονέκτημα? Δεν σπάνε! Στα παλιά αυτοκίνητα αν δεις τα πιο πολλά φανάρια (ειδικά τα πίσω) έχουν κι από ένα σπασιματάκι. Τα πλαστικά πολύ πιο δύσκολα.

Αλλά ναι, φωτοπολυμερίζονται στα 10 χρόνια περίπου, και ό,τι και να κάνεις, απλά θέλει τακτική συντήρηση (ανά 6 μηνο). Ακριβώς τα ίδια για τα μαύρα πλαστικά, που σε όλα τα παλιά αυτοκίνητα είναι γκρι. Γενικά τα πλαστικά έχουν θέμα ανθεκτικότητας στην Ελλάδα, αν το αυτοκίνητο το έχεις σε ένα κλειστό πάρκινγκ με 20 βαθμούς βγάζουν και 20 χρόνια, αν το έχεις έξω στον ήλιο Ελλάδα είσαι στα 10 χρόνια μαξ.

Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

αν το αυτοκίνητο το έχεις σε ένα κλειστό πάρκινγκ με 20 βαθμούς βγάζουν και 20 χρόνια, αν το έχεις έξω στον ήλιο Ελλάδα είσαι στα 10 χρόνια μαξ.

Seat Leon 2003 χωρίς γκαράζ, παρκάρισμα όπου να' ναι. Μέχρι στιγμής άψογα.

Link to comment
Share on other sites

Για τα θαμπωματα η λυση ειναι DYI.

Για τις υγρασιες το εχω ξαναπει. Απο τοτε που εβαλα film στα πισω, δεν εχει εμφανιστει ξανα υγρασια ουτε για δειγμα. Βεβαια εγω εβαλα ελάχιστα πιο σκούρο φιλμ για το οπτικο αποτελεσμα αλλα φαινεται πως εκανε δουλειά. Λογικα θα κανει και στα μπροστα αν μπει κατι σαν PPF.

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή στο δρόμο κυκλοφορούν πολλοί μ@@@@κες, ένας παραλίγο να μου κάνει μ@@@κία όπως μπήκε από δεξιά μου να στρίψει αριστερά (έκανε την μακία αλλά τον πρόλαβα και δεν έγινε το κακό), <και για να μην ξεκινήσετε αν ήταν κάποιος με μηχανή στη θέση μου (θα τον έριχνε)>, του την είπα, έγιναν και τα προφορικά και μετά από λίγο μου πέταξε μπουκάλι ελπίζοντας ότι θα το περάσει μέσα από το μισάνοιχτο τζάμι του συνοδηγού και να το φάω στο κεφάλι  ....

(αλλά φίλε πέτυχες το πίσω τζάμι που ήταν κλειστό και δεν έπαθε τίποτα) !
(άνανδρος με μικρό γαριδάκι στο βρακί)

 

Ηλικία 40-50 χρονών <-- Άντρακλας ?


Ότι να ναι στο δρόμο MAD MAX μαζί με τον Covid

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/20/2020 at 8:20 AM, GoMaR said:

Ερωτηση
Γιατι θολωνουν τα τζαμια μη $#%#$%#? Και δεν εννοω το φυσικο - καιρικο φαινομενο αλλα θολωμα που δε ξεθολωνει με τιποτα.
Τον τελευταιο καιρο βλεπω περισσοτερο απο την μερια του συνοδηγου θολωμα - χρωματιστη θαμπαδα και δε πα να το εχω μια ωρα τον αερα (κρυο ζεστο δεν εχει σημασια) δεν καθαριζει με τιποτα. Ουτε καν μπαινει στον κοπο καθαρισματος.
Επισης αυτο σιγα σιγα μεταφερεται σε ολο το παρμπριζ και αναγκαζομαι καθε λιγες μερες να το καθαριζω εσωτερικα. 
Το εχω κανει με αζαξ , με ξυδι αλλα τιποτα..


Καμμια ιδεα;

 


Νεα δεδομενα γιατι καποιοι θεωρουσαν οτι ηταν απλο το προβλημα μου.
Οι θαμπαδες δεν εχουν φυγει εννοειται απλα σε πολυ λιγοτερο βαθμο.
Χθες μου παρουσιασε προβλημα το αμαξι και ανεβασε αποτομα πολυ μεγαλη θερμοκρασια.
Το σβηνω, περιμενω να πεσει και ξανα ξεκιναω για σπιτι. Εκει που ηταν στους 90 για ωρα, ξαφνικα αρχιζει και ανεβαινει αποτομα. Ξανα κλεισιμο. Εν τελει εφτασα σπιτι αλλα ολο το παρμπριζ ειχε θολωσει και γενικα ειχε μια περιεργη οσμη το αμαξι.
Το νερο στο παγουρι εβραζε/κοχλαζε. Σα να μην ειχε ανοιξει ο θερμοστατης και δεν κυκλοφορουσε το νερο. 
Πιστευω καπου θα ξερναει λαδακι δε ξερω και εγω τι και το μεταφερει και στο παρμπριζ. Για αυτο φαινεται οτι ειναι σα εχει πιασει λιγδα. 
 

Link to comment
Share on other sites

Παραφλου ειναι.(η περιεργη οσμη).

Κανε οπτικο ελεγχο στα κολαρα τους συστηματος ψυξης λογικα θα εχουν τουμπανιασει.

Δες επισης τα λαδια σου.Ανοιξε την ταπα απο πανω και τσεκαρε οσο μπορεις μεσα και κατοπιν στον δεικτη

λαδιου δες το λαδι πως ειναι.Αν εχει γινει σαν σαπουναδα- γλιτσα η ανοιξε το χρωμα του εχεις προβλημα.

Αλλιως μπορει να την  γλιτωσες ελαφρα.Θυμησου οσο μπορεις καλυτερα.Για ποση ωρα εμεινε με ανεβασμενη θερμοκρασια?

Μελλοντικα να μην σε ξανατυχει αν το δεις αυτο παλι (υψηλη θερμοκρασια) ανοιγεις τερμα καλοριφερ στο ζεστο μεχρι

να μπορεσεις να σταματησεις καπου.

Τι αμαξι εχεις? Ρωταω για τον λογω της παλαιοτητας , αν εχει κολλησει ο θερμοστατης σου η τελος αν εχεις προβλημα με την αντλια νερου.

Σε αμαξια με ιμαντα χρονισμου πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΩΤΕ σε αλλαγη ιμαντα να αλλαζει και η αντλια νερου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πριν 1,5 χρονο ειχα αλλαξει τα παντα. Απο κολαρα, ιμαντες,ψυγεια, αντλιες φλατζες γιατι ειχε σπασει ο μαστος της μηχανης και τα εκανα ολα..

Chevrolet Lacetti του 05. Απο τοτε εχω κανει 15-20κ χιλιομετρα. Απαραδεκτο σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα.

Τα λαδια ειναι πεντακαθαρα. Ουτε σαπουναδα ουτε  τιποτα.
Νομιζω εως 2-3 λεπτα πηγε τοσο ψηλα η θερμοκρασια. Και μετα στην επιστροφη οταν ανεβαινε ~100 το σταματουσα.

Η μηχανη δεν εκαιγε. ουτε ολο το μερος της μηχανης. Μονο το νερο κοχλαζε εβραζε.
Το κατω κολαρο του ψυγειου παντως δεν ηταν τοσο ζεστο οσο τα αλλα. 
Οπως και να εχει πηγε αντιπροσωπεια ασυνοδευτο (βλεπεις εχουμε και τα μετρα) να το δουνε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:


Νεα δεδομενα γιατι καποιοι θεωρουσαν οτι ηταν απλο το προβλημα μου.
Οι θαμπαδες δεν εχουν φυγει εννοειται απλα σε πολυ λιγοτερο βαθμο.
Χθες μου παρουσιασε προβλημα το αμαξι και ανεβασε αποτομα πολυ μεγαλη θερμοκρασια.
Το σβηνω, περιμενω να πεσει και ξανα ξεκιναω για σπιτι. Εκει που ηταν στους 90 για ωρα, ξαφνικα αρχιζει και ανεβαινει αποτομα. Ξανα κλεισιμο. Εν τελει εφτασα σπιτι αλλα ολο το παρμπριζ ειχε θολωσει και γενικα ειχε μια περιεργη οσμη το αμαξι.
Το νερο στο παγουρι εβραζε/κοχλαζε. Σα να μην ειχε ανοιξει ο θερμοστατης και δεν κυκλοφορουσε το νερο. 
Πιστευω καπου θα ξερναει λαδακι δε ξερω και εγω τι και το μεταφερει και στο παρμπριζ. Για αυτο φαινεται οτι ειναι σα εχει πιασει λιγδα. 
 

Το κυκλωμα ψυξης ειναι κανονικα υπο πιεση, και δε βραζει. Για να σου βρασει, εχεις καπου τρυπα και η πιεση του κυκλωματος κατεβαινει στην ατμοσφαιρικη

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

On 3/23/2020 at 7:44 AM, GoMaR said:


Νεα δεδομενα γιατι καποιοι θεωρουσαν οτι ηταν απλο το προβλημα μου.
Οι θαμπαδες δεν εχουν φυγει εννοειται απλα σε πολυ λιγοτερο βαθμο.
Χθες μου παρουσιασε προβλημα το αμαξι και ανεβασε αποτομα πολυ μεγαλη θερμοκρασια.
Το σβηνω, περιμενω να πεσει και ξανα ξεκιναω για σπιτι. Εκει που ηταν στους 90 για ωρα, ξαφνικα αρχιζει και ανεβαινει αποτομα. Ξανα κλεισιμο. Εν τελει εφτασα σπιτι αλλα ολο το παρμπριζ ειχε θολωσει και γενικα ειχε μια περιεργη οσμη το αμαξι.
Το νερο στο παγουρι εβραζε/κοχλαζε. Σα να μην ειχε ανοιξει ο θερμοστατης και δεν κυκλοφορουσε το νερο. 
Πιστευω καπου θα ξερναει λαδακι δε ξερω και εγω τι και το μεταφερει και στο παρμπριζ. Για αυτο φαινεται οτι ειναι σα εχει πιασει λιγδα. 
 

 

Η λίγδα που λες είναι από μέσα ή απέξω από το παρμπρίζ?

Λογικά έχει τρυπήσει κάποιο κολλάρο, πρέπει να παρακολουθείς την στάθμη.

Αν τα έχεις όλα καινούρια (και τα κολλάρα), τότε το κακό σενάριο λέει φλάτζα.

Επίσης δεν ξέρω πόσο ευαίσθητο είναι στη φλάτζα, αλλά σε fiat (fire μοτερ) αν σηκώσει θερμοκρασία ένα τσικ πάνω από τη μέση έχεις κάψει τη φλάτζα 99%.

Link to comment
Share on other sites

Μεσα απο το παρμπριζ.
Και η ζημια ειναι ψυγειο καλοριφερ + καποια κολαρα!
Κατι που ειχα αλλαξει πριν 2 χρονια+ ΠΑΛΙ στον μουστακα (αντιπροσωπεια)

και επειδη δεν ειχα την πολυτελεια να ψαχνω συνεργεια(λογω περιορισμου covid), το πηγα ασυνοδευτο στον μουστακα και μου λεει αυτο το πραγμα. Αφου σκοτωθηκαμε οτι δεν ειναι λογικο καθε δυο χρονια να σκαω 400αρια και επισης επιλεγω την αντιπροσωπεια γνωριζοντας οτι σκαω παραπανω λεφτα αλλα για ενα εχω το κεφαλι μου ησυχο!!

Θα τα σκασω τωρα και θα ψαχτω για αλλο συνεργειο.

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, GoMaR said:

Μεσα απο το παρμπριζ.
Και η ζημια ειναι ψυγειο καλοριφερ + καποια κολαρα!
Κατι που ειχα αλλαξει πριν 2 χρονια+ ΠΑΛΙ στον μουστακα (αντιπροσωπεια)

και επειδη δεν ειχα την πολυτελεια να ψαχνω συνεργεια(λογω περιορισμου covid), το πηγα ασυνοδευτο στον μουστακα και μου λεει αυτο το πραγμα. Αφου σκοτωθηκαμε οτι δεν ειναι λογικο καθε δυο χρονια να σκαω 400αρια και επισης επιλεγω την αντιπροσωπεια γνωριζοντας οτι σκαω παραπανω λεφτα αλλα για ενα εχω το κεφαλι μου ησυχο!!

Θα τα σκασω τωρα και θα ψαχτω για αλλο συνεργειο.

 

Αν είναι από μέσα ναι είναι το ψυγείο καλοριφέρ. ΟΚ, δεν έχει κάποια εγγύηση το προηγούμενο? Ή είσαι οριακά 2 χρόνια και 2 μέρες? 

Γενικά παίζουν τα 2 χρόνια εγγύηση στις αντιπροσωπείες. Επίσης, τουλάχιστον εκεί που πήγαινα εγώ για τα δύσκολα, δεν έβαζαν πάντα αυθεντικά ανταλλακτικά (βέβαια με ενημέρωναν και μου έδιναν την ίδια εγγύηση - αυτό όχι λόγω κόστους, αλλά λόγω διαθεσιμότητας).

 

4 minutes ago, GoMaR said:

Θα τα σκασω τωρα και θα ψαχτω για αλλο συνεργειο.

Αν δεις ότι κάθε τόσο χρειάζεσαι και 500 ευρώ, είναι καλύτερο να πας σε άλλο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω πόσο εύκολα βρίσκεις ανταλλακτικά, αλλά εγώ ο λόγος που έδωσα το punto ήταν ότι δεν έβρισκα τα ανταλλακτικά που ήθελα. Ειδικά τα κολλάρα και τα λαστιχοειδή είναι πολύ ύπουλα, γιατί λες έβαλα καινούριο, αν το καινούριο όμως είναι 20 χρόνια στο ράφι σε ένα σακουλάκι, δεν είναι τόσο καινούριο. Το χω πάθει με φούσκα σε ημιαξόνιο, καινούρια όλα, τρύπα στους 3 μήνες. Ευτυχώς μου είχε καλύψει την επισκευή η φίατ ως εντός εγγύησης.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πως χάλασαν καινούργια κολάρα μας δουλεύει !
ποιο πιθανό είναι να τα έχει κλάσει ο θερμοστάτης (15 - 30 ευρώ εξάρτημα) είναι πάνω στο μοτέρ ή βουλωμένο ψυγείο !

αλλά για να είναι το πάνω κολάρο ζεστό έρχεται αλλά δεν φεύγει το νερό ?

image.thumb.png.712f9886b6b83711195c34bc3f0c64dd.png

ο θερμοστάτης βρίσκεται είναι αυτός παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Ψιλο κουλο το ψυγειο καλοριφερ.Οσα καρα ειχα και ηταν και παλια μοντελα και οσα βλεπω με την δουλεια μου

κανενα σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα δεν εβγαλε κατι τετοιο.

 

Πιστευω οτι σε βαζουν/βαζεις παραφλου ε? Μην με πεις νερακι του Θεου ?

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, GoMaR said:

6 μηνες μου ειχαν πει εγγυηση. 

Ναι παραφλου συμφωνα με τον κατασκευαστη.

 

 

Ποιο βάζεις παραφλου από περιέργεια

Εγώ βάζω Valeao protective 40 το οποίο είναι οργανικό από το 14 (θέλει το άλλο κανονικά που έχει πυριτικό άλλας)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.