Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

13 minutes ago, jax7480 said:

Τι Renault Zoe βρε. Τεσλα δεν ειχαν; I-Pace, etron, EQC400, Taycan?

 

Δεν έχω πρώην τον Tesla :p 

 

Δεν το έψαξα πολύ, 500 ευρώ είναι affordable για τα εδώ δεδομένα, οπότε το έκλεισα και θα δούμε!

Με το λεοφωρείο/τρένο δίνω 80-100 το μήνα, με τα ταξιδάκια απο δω κι απο κει 200. Οπότε η διαφορά μικραίνει!

 

Επίσης μετά θα έχω δικαιολογία για κάτι που να καίει πολύ ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα EV θα πρεπει να μονοπωλουν το θεμα μεχρι, το τελος του χρονου. Αρκετα νεα μοντελα ακουγονται, και με τις  αυξησεις τελων που ετοιμαζονται (και βενζινης φυσικα), θα λυνουμε εξισωσεις για να υπολογισουμε το κοστος χρησης βενζινης vs plugin EV.

Εγω σαν ονειρο για το 2020 εχω α) το τζοκερ , β) την απεξαρτηση απο το μονοπωλιο της βενζινης, και............ γ) την Σκαρλετ .........?

Έγινε επεξεργασία από xriantw
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από ένα ΣΚ που είχα χρόνο και έκατσα και έψαξα προδιαγραφές κλπ. αποφάσισα να ακυρώσω το εξάμηνο λήζινγκ ως αρκετά ακριβό + μικρό πραγματικό range + αργή φόρτιση. Ενδεικτικά εδώ λένε ότι το χειμώνα το range είναι περίπου στα 200 κμ, maximum φόρτιση παίρνει με 22 KW ισχύ οπότε για να γεμίσεις 30 KW θες ρεαλιστικά 2 ώρες ΑΝ βρεις ταχυφορτιστή, όσο θες να κάνεις 200 κμ με 100 κμ/ώρα :p 

Public transport και fitbit :p 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

^

^

Και τώρα πάρε τυχαία VIN από Navara, Hilux και L200 από μάντρες στη χώρα μας και χτυπά τα να δεις.

Για να σε βοηθήσω, επέλεξε αυτά που δεν έχουν aircon/θέρμανση στη καμπίνα...

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

 

 

Ουσιαστικά το βαθύτερο point της σύγκρισης είναι οτι οι κατασκευαστές προσφέρουν σε αναπτύσσομενες χώρες β διαλογής / ποιότητας οχήματα. 

Γνωρίζοντας οτι σε τέτοιες χώρες πωλείται ακόμα το Golf 3ης γενιάς ή άλλα οχήματα που στην Ευρώπη θα τα θεωρούσαμε ανεπαρκή , δεν είμαι τόσο σίγουρος οτι "ο κόσμος δεν ξέρει οτι αγοράζει χαμηλότερης ποιότητας όχημα" 

 

Κατα τα αλλα το συγκριτικό δείχνει τη συμπεριφορά ενός pickup 15ετιας (που πωλείται ως καινούργιο εκεί, οκ) με ένα pickup πολύ πιο πρόσφατο,αλλά ήδη μτχ εδώ. 

Να θυμίσω οτι είχε γίνει πολύ μεγάλος ντόρος πριν απο χρόνια απο το NCAP Αυστραλιας νομίζω που είχε δείξει ότι τα τότε Hilux, Navara, L200 κλπα, ήταν απαράδεκτα οχήματα που έπαιρναν 1.5 αστέρι μετα βίας. 

Κ πάλι, δεν είμαι σίγουρος ότι δεν τα ήξεραν αυτά οι σχετικοί του χώρου αυτού αλλα τελοσπαντων, καλό είναι που βγαίνουν τέτοια vid μπας και ανεβάσουν λίγο το επίπεδο. 

 

"μωρέ, καλά κάνω και δεν παίρνω νέα οχήματα και δεν τρώω παπά" είπε και έκλεισε τη πόρτα στο Skoda pickup του, με τον 1.9 με τα ολοζωντανα 75 ατια και έφυγε σε ένα σύννεφο καταμαυρου καπνού.... 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

^

^

Και τώρα πάρε τυχαία VIN από Navara, Hilux και L200 από μάντρες στη χώρα μας και χτυπά τα να δεις.

Για να σε βοηθήσω, επέλεξε αυτά που δεν έχουν aircon/θέρμανση στη καμπίνα...

Εε ναι, κλασσικά τα 2/3 είναι εισαγωγής, με τα μισά χιλιόμετρα απ ότι πραγματικά έχουν κλπ. Τα ξέρουμε :p

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

είναι εισαγωγής

 

Που προορίζονταν όχι για την αγορά της Ευρώπης. Jihad editions σαν αυτό του βίντεο.  Συνήθως είναι πολύ φρέσκα με κάτω απο 20κ χλμ Γι είπα για τα VIN.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος Thresh86 έγραψε:

μωρέ, καλά κάνω και δεν παίρνω νέα οχήματα και δεν τρώω παπά" είπε και έκλεισε τη πόρτα στο Skoda pickup του, με τον 1.9 με τα ολοζωντανα 75 ατια και έφυγε σε ένα σύννεφο καταμαυρου καπνού.... 

 

Αφού έχει δουλέψει ένα 10ώρο το Mercedes L710 που το χει φουλαρσιμένο με κοκκινο και πήγε να δεί τι κάνει το Belarus ΜΤΖ50  που το χει στο κανάλι να γυρνάει την αντλία για τα καλαμπόκια. 

 

Ότι ρύπο σώζετε με τα γιουρο 10 και ηλεκτρικά σας σε ένα χρόνο είναι μισή ώρα για τα παραπάνω. Και εκεί αν γίνει καμια κίνηση να τεθούν περιορισμοί θα κλάψουν μανούλες. 

Και ρύποι, και ασφάλεια και για τους οδηγούς και για τους υπόλοιπους όταν βγαίνουν στους δρόμους.

 

(Άσχετο αλλά ήθελα να το πώ :hehe:)

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Μεσα στους επομενους μηνες πρεπει να αλλαξω αυτοκινητο

Αν πανε ολα καλα πρεπει να παρω καποιο με περισσοτερες θεσεις αφου η οικογενεια θα μεγαλωσει.

Αν πανε ολα καλα τα παιδια θα γινουν 4 οποτε πρεπει να παω μαλλον σε 7θεσιο.

Πρεπει να ειναι μεταχειρισμενο πετρελαιο μεχρι 1600 κυβικα και τουλαχιστον euro 5

Δυστυχώς δεν μπορω να παρω πολυτεκνικό γιατί τα 2 μου παιδια ειναι απο προηγουμενο γαμο και ειναι στην επιμέλεια της πρωην γυναίκας μου. 

Αυτα που εχω ξεχωρισει...

 

Citroen C4 Gran Picasso

Ford S-Max

Ford Grand C-Max

Peugeot 5008

Renault Gran Scenic

η καποιο αλλο....

 

Θελω βοηθεια στην επιλογη.

Απο θεμα χώρου - απο θεμα οικονομιας καυσιμου - φυσικα να μην βγαζει πολλες βλαβες  

 

Εχω και την επιλογη να φερω απο την Βουλγαρια αμαξι αφου εχω εναν πολυ γνωστο μου που κανει αυτη την δουλεια και τον εμπιστεύομαι τυφλά

Μαζι με το τελωνειο θα βγει αρκετα φτηνοτερα απο Ελλαδα (ισως και 2000 ευρω φτηνοτερα - αναλογα με την περιπτωση.)

Δεν ξερω ομως αν ειναι αυτη η επιλογη σωστη αφου διαβαζω αρκετα αρνητικα σχολια για αμαξια απο την Βουλγαρια.

 

Το μπατζετ μου ειναι περιπου στα 8000-8500 ευρω

 

Θελω βοηθεια λοιπον....

 

Έγινε επεξεργασία από AGGANIS13
Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος AGGANIS13 έγραψε:

7θεσιο.

Πρεπει να ειναι μεταχειρισμενο πετρελαιο μεχρι 1600 κυβικα και τουλαχιστον euro 5

Δυστυχώς δεν μπορω να παρω πολυτεκνικό

 

Το μπατζετ μου ειναι περιπου στα 8000-8500 ευρω

 

Απίθανο να βρεθεί σε αυτά τα λεφτά αυτοκίνητο που να συνδυάζει όλα τα παραπάνω, εκτός αν είναι λιωμένο.

Αν έχεις γνωστό που εμπιστεύεσαι τυφλά -όπως λές- τότε ψάξε Βουλγαρία, Πολωνία κλπ

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Thresh86 said:

 

Ουσιαστικά το βαθύτερο point της σύγκρισης είναι οτι οι κατασκευαστές προσφέρουν σε αναπτύσσομενες χώρες β διαλογής / ποιότητας οχήματα. 

Γνωρίζοντας οτι σε τέτοιες χώρες πωλείται ακόμα το Golf 3ης γενιάς ή άλλα οχήματα που στην Ευρώπη θα τα θεωρούσαμε ανεπαρκή , δεν είμαι τόσο σίγουρος οτι "ο κόσμος δεν ξέρει οτι αγοράζει χαμηλότερης ποιότητας όχημα" 

 

Κατα τα αλλα το συγκριτικό δείχνει τη συμπεριφορά ενός pickup 15ετιας (που πωλείται ως καινούργιο εκεί, οκ) με ένα pickup πολύ πιο πρόσφατο,αλλά ήδη μτχ εδώ. 

Να θυμίσω οτι είχε γίνει πολύ μεγάλος ντόρος πριν απο χρόνια απο το NCAP Αυστραλιας νομίζω που είχε δείξει ότι τα τότε Hilux, Navara, L200 κλπα, ήταν απαράδεκτα οχήματα που έπαιρναν 1.5 αστέρι μετα βίας. 

Κ πάλι, δεν είμαι σίγουρος ότι δεν τα ήξεραν αυτά οι σχετικοί του χώρου αυτού αλλα τελοσπαντων, καλό είναι που βγαίνουν τέτοια vid μπας και ανεβάσουν λίγο το επίπεδο. 

 

"μωρέ, καλά κάνω και δεν παίρνω νέα οχήματα και δεν τρώω παπά" είπε και έκλεισε τη πόρτα στο Skoda pickup του, με τον 1.9 με τα ολοζωντανα 75 ατια και έφυγε σε ένα σύννεφο καταμαυρου καπνού.... 

 

 

 

Εδώ θα είχε ενδιαφερον να βλέπαμε Ka+ ή Sandero vs fiesta ή clio, στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Εδώ να πω ότι το Sandero δεν έχει προεταντήρες (το χει φιλος μου και το εψαξε), τεχνολογία του 90.

 

Εκεί δείχνουν ότι έχουν απλά βαφτίσει με το ίδιο όνομα άλλο αυτοκίνητο. Βέβαια η Ν. Αφρική δεν είναι Ζιμπάμπουε, είναι αρκετά ανεπτυγμένη χώρα. Προφανώς όμως θεωρούνται τριτοκοσμικοί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

 

Αυτό το τεστ έχει όντως νόημα. Το EuroNCAP έχει αρχίσει και φθίνει, όταν το Grande Punto του 2006 είχε 5 αστέρια και το ίδιο Punto Evo του 2016 0. Από 5 -> 0 δεν παίζει, γιατί για μένα η δομική ακαμψία είναι το #1 στο crash test, τα συστήματα ασφαλείας όπως τα μπλιμπλίκια είναι απατεωνιές για να βγάζεις το σάπιο aygo πάνω από punto evo. Ας τολμήσουν μια μεταξύ τους δοκιμή να δούμε αν ξεχωρίζει η ήρα απ' το στάρι :p 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ότι και να λες τα Fiatακια σας είχαν σάπιες λαμαρινές :p

Δε μιλάω για τα τωρινά γιατί όλα σάπιες έχουν τώρα πλέον και βασίζονται στα φρου φρου για την ασφάλεια.

 

Μας έπρεπε να γράψω για την ακρίβεια γιατί και εμάς το οικογενειακό μας μπορεί να μην έχει Fiat σήμα αλλά Fiat είναι :hehe:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 55 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε:

 

Απίθανο να βρεθεί σε αυτά τα λεφτά αυτοκίνητο που να συνδυάζει όλα τα παραπάνω, εκτός αν είναι λιωμένο.

Αν έχεις γνωστό που εμπιστεύεσαι τυφλά -όπως λές- τότε ψάξε Βουλγαρία, Πολωνία κλπ

Νομιζω υπαρχουν και ελλαδα αντε και μεχρι τα 9000 ευρω

Μερικα παραδειγματα

https://www.car.gr/25811604-renault-grand-scenic-5

https://www.car.gr/9280022-renault-grand-scenic-1-6-diesel-135ps-full

https://www.car.gr/25647384-citroen-c4-grand-picasso-7seats-millenium-pack-navi

https://www.car.gr/25027818-citroen-c4-grand-picasso

https://www.car.gr/24915051-renault-grand-scenic-1-6dci-euro-5-navi

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 17 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Εδώ θα είχε ενδιαφερον να βλέπαμε Ka+ ή Sandero vs fiesta ή clio, στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Εδώ να πω ότι το Sandero δεν έχει προεταντήρες (το χει φιλος μου και το εψαξε), τεχνολογία του 90.

 

Εκεί δείχνουν ότι έχουν απλά βαφτίσει με το ίδιο όνομα άλλο αυτοκίνητο. Βέβαια η Ν. Αφρική δεν είναι Ζιμπάμπουε, είναι αρκετά ανεπτυγμένη χώρα. Προφανώς όμως θεωρούνται τριτοκοσμικοί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

 

Αυτό το τεστ έχει όντως νόημα. Το EuroNCAP έχει αρχίσει και φθίνει, όταν το Grande Punto του 2006 είχε 5 αστέρια και το ίδιο Punto Evo του 2016 0. Από 5 -> 0 δεν παίζει, γιατί για μένα η δομική ακαμψία είναι το #1 στο crash test, τα συστήματα ασφαλείας όπως τα μπλιμπλίκια είναι απατεωνιές για να βγάζεις το σάπιο aygo πάνω από punto evo. Ας τολμήσουν μια μεταξύ τους δοκιμή να δούμε αν ξεχωρίζει η ήρα απ' το στάρι :p 

 

η λέξη κλειδί :D

 

Τα αστέρια αλλάζουν , άλλες οι απαιτήσεις το 2004 , που ένα Yaris πρώτης γενιάς έπαιρνε 4 άστρα και άλλες το 2017 (13 χρόνια) αργότερα που το Yaris 3ης γενιάς θα πάρει 5 αστέρια.

Άλλα αστέρια, άλλων δοκιμών,για να το πω απλά.

Μιλάμε για πεζούς, μιλάμε για παιδιά, για ηλεκτρονικά συστήματα , για ESP , για βελτιωμένες ζώνες απορρόφησης και πλέον παίζουν ρόλο και τα συστήματα έκτακτης ανάγκης.

 

Να θυμίσω την εξέλιξη που είχε ένα urban car όπως το Seicento του 2000 , με 1.5 αστέρι

 

fiat-seicento_2000_front.jpg

 

στον απόγονο του , το 2007 με 5 αστέρια

fiat-cinquecento_2007_front.jpg

 

και στην ανάγκη αλλαγών που επιτάσσει , αφού το 2017 το μικρό πήρε 3 αστέρια επειδή πλέον

δείχνει κάποιες ατέλειες στη δομή του αλλά κυρίως γιατί δεν έχει βοηθητικά συστήματα έκτακτης ανάγκης (π.χ autonomous emergency braking )

 

Η πρόοδος είναι εμφανής και πρέπει να βρεθούν τρόποι η ασφάλεια τουλάχιστον να παρέχεται στο μέγιστο βαθμό σε ότι κυκλοφορεί,ανεξαρτήτως κόστους.

 

 

 

 

 

 

  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.