Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 42 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Λέει τίποτα στο δρόμο ο 1.2 Τ ?

 

Έβλεπα αντιπαραβολή CHR με TRoc , το μοτέρ της VW , 1.0 3cyl turbo , είχε καλύτερες τιμές σε αποδιδόμενη ροπή σε σχέση με τον 1.2 Τ , 4cyl , turbo.

Ο τελευταίος , αν θυμάμαι καλά , μπορεί να δουλέψει και σε κύκλο Atkinson , άρα να παρουσιάσει βελτιωμένη οικονομία αλλά το CHR σε σχέση με το T-Roc

είναι πιο βαρύ.

 

Προσωπικά , μεταξύ των δυό και πάλι CHR θα επέλεγα ειδικά μετά την πρόσφατη ανανέωση και την μεγαλύτερη εγγύηση αλλά σαφώς τα λαμβάνουμε όλα υπόψιν.

Τόσα λεφτά με τέτοια πλαστικά το T-ROC είναι no-go.

Κατά τ'άλλα ωραία αμαξάκι.

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα έχει πέσει η ποιοτητα των εσωτερικών, ειδικά 

"σε σημεία που δεν πιάνει το ματι" 

 

Φίλος έλεγε για Tuareg 95K ευρώ με απαράδεκτη ποιότητα πλαστικών στις πίσω θέσεις, για τέτοια κατηγορία αυτοκινήτου 

 

Εκτιμώ ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται για infotainment, connectivity, usb  θυρες κλπα σε βαθμό που απλά δε πολύ νοιάζεται πλέον για το υπόλοιπο εσωτερικό ενός αυτοκίνητου

 

Κ οθόνες εννοείται, όσο πιο μεγάλες γίνεται τόσο το καλύτερο 

 

 

 

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Εκτιμώ ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται για infotainment, connectivity, usb  θυρες κλπα σε βαθμό που απλά δε πολύ νοιάζεται πλέον για το υπόλοιπο εσωτερικό ενός αυτοκίνητου

Χωρις απαραιτητα να ειναι χρηστικες

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Γενικότερα έχει πέσει η ποιοτητα των εσωτερικών, ειδικά 

"σε σημεία που δεν πιάνει το ματι" 

 

Φίλος έλεγε για Tuareg 95K ευρώ με απαράδεκτη ποιότητα πλαστικών στις πίσω θέσεις, για τέτοια κατηγορία αυτοκινήτου 

 

Εκτιμώ ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται για infotainment, connectivity, usb  θυρες κλπα σε βαθμό που απλά δε πολύ νοιάζεται πλέον για το υπόλοιπο εσωτερικό ενός αυτοκίνητου

 

Κ οθόνες εννοείται, όσο πιο μεγάλες γίνεται τόσο το καλύτερο 

 

 

 

 

 

Επειδή λόγω δουλειάς μιλάω καθημερινά και με αντιπροσωπείες και με μαντρες μεταχειρισμένων το 95% των υποψηφίων αγοραστών αυτοκινητων ενδιαφέρεται κυρίως για 2 πράγματα: 1) ιπποδύναμη και 2) gadgets.

Ποιότητα κατασκευης εσωτερικού, πλαστικά (ακομα και δερμάτινα σαλόνια) εχουν παει σε 2η μοίρα.

Έγινε επεξεργασία από wesker
  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 21 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Φίλος έλεγε για Tuareg 95K ευρώ με απαράδεκτη ποιότητα πλαστικών στις πίσω θέσεις, για τέτοια κατηγορία αυτοκινήτου 

 

 

Λολ αυτό τον πείραξε?

Τα led φωτα(αν έβαλε τα top of the line) που θολωνουν απο υγρασία οχι? :hehe: 

 

Σαν πλαστικό ακόμα και τα range autobiography έχουν σκληρά πλαστικά που κουδουνίζουν. Και τι εγινε?

Tα κάνει αυτό χειρότερα από τα κορεατικά ή την PSG? Δε νομίζω...

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 45 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

Δεν εχω αντιμετωπισει τετοιο θεμα στα μπροστινα αλλα στα πισω. Λυθηκε με μεμβρανη.

Πως έγινε αυτό; Είχαν ρωγμή απ έξω ή στα έντυσε μέχρι την ένωση που κάνουν τα δύο πλαστικά;

Link to comment
Share on other sites

@Rusty_Cookie

 

ας ήταν αυτό το μοναδικό πρόβλημα των RR :hehe:

 

Range-Rover-Vogue-991872.jpg?r=153209136

 

Δεν νομίζω οτι είναι θέμα  καλύτερου ή χειρότερου εν τέλει.Εγώ το βλέπω σαν θέμα προτίμησης. Ο αγοραστής posh αυτοκινήτου , όπως το RR (αρ αρ, πειρατικό) ,

δεν ενδιαφέρεται άμα κουδουνίσει και λίγο (!) ή δεν δουλέψει το τάδε ή το δείνα κλπα.Τον ενδιαφέρει να αισθάνεται special , να είναι όμορφο, να πάρει τα βλέμματα ,

να τον δουν με αυτό κλπα. 
Δεν τα αδικώ αυτά, μερικές φορές σε μερικά επαγγέλματα είναι απολύτως απαραίτητα.Άλλες φορές είναι απλή ματαιοδοξία. 

Δεν έχει πολύ σημασία.

 

Τα λέει καλύτερα ο κύριος -> 
https://jalopnik.com/if-range-rovers-are-so-unreliable-why-do-people-still-1728727599

 

Θα έπαιρνα κάτι τέτοιο ? Ούτε καν, για 95 Κ θα έδινα σημασία στην ποιότητα του, αξιοπιστία του και το σκοπό που φτιάχτηκε.

Εδώ δεν κουδουνίζουν οχήματα με πολύ λιγότερα λεφτά, θα ανέχομαι κάτι τέτοιο σε όχημα που κοστίζει δεκάδες φορές παραπάνω?

Προσωπικά, θα με εκνεύριζε 

 

Θα μου πεις , χρειάζεσαι εμφάνιση, μόστρα κλπα όταν κινείσαι σε τέτοιους κύκλους. Σύμφωνοι, 

εγώ θα το έκανα με ένα Lexus κατα πάσα πιθανότητα ή ένα κλασικό G Wagen αν οπωσδήποτε έπρεπε να κινηθώ έτσι και θα δεχόμουν το βάρος/συνέπειες της επιλογής.

Όλα έχουν ένα τίμημα και ένα σετ προτεραιοτήτων.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

RR

Rolls Royce :hehe:

462-Chromed.jpg

καμια σχεση με τη μπορδελικα στη φωτο

 

Καμια φορα το να εχεις λεφτα δε σημαινει πως ξερεις και απο αυτοκινητα

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, UltraB said:

Πως έγινε αυτό; Είχαν ρωγμή απ έξω ή στα έντυσε μέχρι την ένωση που κάνουν τα δύο πλαστικά;

 

Το προβλημα εδω ειναι μονιμο και εμφανιζεται σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα. Το προβλημα ειναι η αποτομη διαφορα θερμοκρασιας (ετσι μου εχουν πει οι νορβηγοι μαστορες). Απο το παρκινγκ που εχεις +20 βαθμους βγαινει το αμαξι στους -15. Κανει ψιλορωγμες κοντα στο λαστιχο του φαναριου εκει που ενωνει με την λαμαρινα. Εντυσα τα πισω με φιμε μεμβρανη (την πιο ανοιχτη) και απο τοτε δεν εχω θεμα. Λογικα καλυψε αρκετες απο τις ρωγμες. Ασε που απο αισθητικης αποψης ειναι πιο ωραιο σε μαυρο αμαξι αλλα καλυψε και τις ρωγμες ωστε να μην φαινονται.

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

 

πριν 57 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

posh αυτοκινήτου

 

Οι κύκλοι που αγοράζουν αυτές τις μαρκες, δεν νοιαζονται καν τι αυτοκινητο έχουν, απλά αγοράζουν το στανταρ γι αυτούς, που τυγχανει να είναι αυτές οι μάκρκες.

Πχ, στην Αγγλία δεν είναι posh το Range. Eίναι το go-to αγροτικό για να πας στο μαντρί. 

Ρosh είναι για κάποιον και τον περίγυρό του όταν μετράνε τις φακές για να πάρουν τον καφέ τους στις γλυφαδο-πεναρουμπιες. Αυτοί θεωρούν posh και το Macbook/iphone...

 

Επίσης, είναι το λιγότερο αστείο το να κρίνεις κάποιον από το αυτοκίνητο που έχει και είναι σίγουρα δείγμα φτωχής και κομπλεξαρισμένης με την φτώχια της κοινωνίας. 

 

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/2/2020 at 9:01 ΜΜ, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

 

 

Οι κύκλοι που αγοράζουν αυτές τις μαρκες, δεν νοιαζονται καν τι αυτοκινητο έχουν, απλά αγοράζουν το στανταρ γι αυτούς, που τυγχανει να είναι αυτές οι μάκρκες.

Πχ, στην Αγγλία δεν είναι posh το Range. Eίναι το go-to αγροτικό για να πας στο μαντρί. 

Ρosh είναι για κάποιον και τον περίγυρό του όταν μετράνε τις φακές για να πάρουν τον καφέ τους στις γλυφαδο-πεναρουμπιες. Αυτοί θεωρούν posh και το Macbook/iphone...

 

Επίσης, είναι το λιγότερο αστείο το να κρίνεις κάποιον από το αυτοκίνητο που έχει και είναι σίγουρα δείγμα φτωχής και κομπλεξαρισμένης με την φτώχια της κοινωνίας. 

 

 

Τροχαίο-σοκ για γνωστό γιαννιώτη επιχειρηματία στην Ιονία Οδό | in.gr

 

Bonus το κολόνακι στο πάτωμα του οδηγού.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 51 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε:

 

Αυτο με το κολωνακι στο πάτωμα το χω κανει με Νισσάν και κολωνακι πινακιδας.

Ομως ήθελε κοπο. Αλλά if it happens, it happens. Σε αυτά δε χωράνε οπαδικά.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

https://www.carscoops.com/2020/01/2020-toyota-supra-outshines-bmw-m2-competition-at-laguna-seca/

 

μου θυμίζει μια διαφωνία που είχα με τον (νεότερο) αδερφό αλλά παρουσίασε βελτιωμένα επιχειρήματα και πήρε το ματς :hehe:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω κλείσει ένα renault zoe για 6 μήνες μέσω mini-lease της sixt Δανίας. Κόστος 500 ευρώ το μήνα με το καύσιμο. Κυρίως για να δοκιμάσω real life την ηλεκτροκίνηση. Θα ενημερώνω σχετικώς όταν το παραλάβω. Από puntoclub, slowclub :p 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.