Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Καλος ειναι, αλλα σιγουρα οχι τελειος. Ναι, το αμαξι εχει δυναμη, ανοιγει την ουρα οταν μετα το απεξ παταει παραπανω γκαζι, και το μαζευει. Οκ, βλεπω κατι εντυπωσιακο, αλλα οχι τελεια και σωστη οδηγηση.

Βεβαια στην Ελλαδα του σημερα παλι καλα που υπαρχουν κι αυτοι και ριχνουν το χρημα τους και το χρονο τους και κρατανε το θεσμο απο το να σβησει εντελως. Ειναι να τους θαυμαζεις για το πεισμα τους.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Δε θα ξεχασω τον εφιαλτικο θορυβο στο κατεβασμα απο 3η σε 2α...

Πάντως το συγκεκριμένο αυτ/το είναι αρκετά δύστροπο. Αυτά όλα είχαν θέμα με το σασμάν. Το σασμάν πάει πακέτο με το διαφορικό και είναι τοποθετημένο πίσω. 

Ο επιλογέας συνδέεται με το σασμάν με ντίζα, γι' αυτό και είναι στο "περίπου" γενικά.

https://www.drive.gr/posts/classic/alfa-romeo-75-18i-turbo-1986-1992-video

"Τέλος, από το χειροκίνητο 5άρι σασμάν έλειπε η ακρίβεια. Το αυτόνομο μπλοκ «κιβώτιο-συμπλέκτης-διαφορικό», προκειμένου να εξασφαλίσει τη βέλτιστη κατανομή της μάζας ανάμεσα στους δύο άξονες, ήταν πίσω. Οπότε και τη σύνδεση με το λεβιέ αναλάμβαναν ντίζες που ευθύνονταν για την ανακρίβεια."

 

Ένα ακόμα περίεργο είναι τα φρένα που τα έχουν τοποθετήσει εκατέρωθεν του διαφορικού.

image_98689.jpg

 

Φωτό απ' το συγκεκριμένο αυτ/το.

31_alfa_75_1568 (8).jpg

 

Εγώ πάντως τον γουστάρω γιατί το λιώνει και έχει επιλέξει ένα μοντέλο δύσκολο, και όχι τόσο αξιόπιστο για αγώνες.

Θα μπορούσε να τρέξει με Sierra ή Bmw, καλύτερα, πιο βελτιώσιμα και μακράν πιο αξιόπιστα από την εποχή των 80's.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lakisss said:

Ένα ακόμα περίεργο είναι τα φρένα που τα έχουν τοποθετήσει εκατέρωθεν του διαφορικού.

image_98689.jpg

 

Φωτό απ' το συγκεκριμένο αυτ/το.

31_alfa_75_1568 (8).jpg

 

Εγώ πάντως τον γουστάρω γιατί το λιώνει και έχει επιλέξει ένα μοντέλο δύσκολο, και όχι τόσο αξιόπιστο για αγώνες.

Θα μπορούσε να τρέξει με Sierra ή Bmw, καλύτερα, πιο βελτιώσιμα και μακράν πιο αξιόπιστα από την εποχή των 80's.

 

 

Τα φρένα στην 75 όντως μαζί με κιβώτιο ήταν τοποθετημένα  πίσω πάνω στον άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους και θεωρητικά για την εποχή της ήταν ζυγισμένο αυτοκίνητο. Τώρα αν το παράκαναν οι Ιταλοί και ήταν οκ και με πιο συμβατικές λύσεις...κανείς δεν το ξερει ?

 

Το είχα δει στο power κατα τύχη, πολύ ιδιαίτερο build γενικά! 

 

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Παιδια..Με Α75 1.8 μεγάλωσα και σε αυτό έμαθα. Το πρώτο μου αμάξι.

Ξέρω πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι σαν αμάξι, τις ιδιαιτερότητες του, τις κατανομές του, τα σασμαμ του, μηχανές..Όπως επίσης έμαθα τι σημαίνει να μην νιώθεις σίγουρος αν θα βγάλεις το ταξίδι η αν θα πάρει μπρος το βράδυ με την γκομενα μέσα.

Επίσης,

Είχα καταφέρει να σπάσω τους πλανήτες και δορυφόρους του διαφορικού ?? (σε τέτοιο ανθεκτικό σασμαν ετσι) 

Του έπινα το αίμα εννοείται και αυτό τα λεφτά μου.

 

Πάντως, 

Το αμάξι δάσκαλος στην οδήγηση. 

Τι να λέμε τώρα.

Υ.Γ είχα πει μικρός όταν το έδωσα, ότι στα 35 μου θα πάρω ένα διλιτρο twinspark.

 

Έχω ακόμα 2 χρόνια να το σκεφτώ :p

 

 

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Lakisss said:

Ένα ακόμα περίεργο είναι τα φρένα που τα έχουν τοποθετήσει εκατέρωθεν του διαφορικού.

image_98689.jpg

 

με αυτον τον τροπο οι δισκοπλακες δαγκανες κλπ δεν αποτελουν μη αναρτωμενο βαρος, και λογικα εχει καλυτερη προσφυση. θεωρητικα βεβαια, μαλλον θα εχει και μειονεκτηματα, πρωτη φορα το βλεπω αυτο να πω την αληθεια :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 25 λεπτά, το μέλος fuz10n έγραψε:

 

με αυτον τον τροπο οι δισκοπλακες δαγκανες κλπ δεν αποτελουν μη αναρτωμενο βαρος, και λογικα εχει καλυτερη προσφυση. θεωρητικα βεβαια, μαλλον θα εχει και μειονεκτηματα, πρωτη φορα το βλεπω αυτο να πω την αληθεια :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Inboard_brake

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

 

Καλή χρονιά σε όλο το βενζινο-ντιζελο-ηλεκτρο-κέφαλο Lab.

 

Εσκεμμένα ο οδηγός που βλέπω , έδινε γκάζι παραπάνω σε σημεία , με σκοπό να προκαλέσει υπερστροφή.

Το αμάξι έδειξε πολύ καλό κράτημα ακόμα και σε αυτές τις μεικτές συνθήκες (μισό lane υγρό) 

Αυτό δείχνει παιχνίδι , όρεξη δηλαδή για να παιξεις με την ισορροπία του αυτοκινήτου.

Είναι σίγουρα εντυπωσιακό και δείχνει skill, ο χεράς απο προσωπική άποψη έχει να κάνει με το το να γράψεις χρόνο κάπου.

 

Να πω εδώ , οτι τα φρένα μεσα στον άξονα και όχι στα έξω σημεία του , είχαν περισσότερα μειονεκτήματα απο αυτά που έφερναν 

Συντήρηση , ψύξη, μέγεθος και δυνάμεις φρεναρίσματος μερικά απο τα μειονεκτήματα που θυμάμαι να παρουσιάστηκαν.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

και το hammer έχει τα φρένα εκεί στο διαφορικό και Portal axle αλλά ο λόγος που το έκαναν ήταν για να δώσουν περισσότερο ύψος από το έδαφος

εγώ εδώ είδα πρώτη φορά την τεχνολογία αυτή

 

image.thumb.png.669a9e4f5f8d9e9f5c86116bcba877db.png

 

 

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Συντήρηση , ψύξη, μέγεθος και δυνάμεις φρεναρίσματος μερικά απο τα μειονεκτήματα που θυμάμαι να παρουσιάστηκαν.

Μιλαμε για πισω φρενα οχι για μπροστινα ε?

Ολα αυτα που εχεις γραψει αφορουν στα μπροστινα φρενα

Link to comment
Share on other sites

2020-toyota-gr-yaris-4.jpg

 

2020-toyota-gr-yaris-6.jpg

 

2020-toyota-gr-yaris-5.jpg

 

(σαν να έχουν παίξει λίγο  με αρνητικό κάμπερ πίσω ή είναι ιδέα μου ? ) 

 

https://www.carscoops.com/2020/01/2020-toyota-gr-yaris-is-a-257hp-awd-rally-bred-hot-hatch-for-the-road/

 

Παράθεση

 1.6-litre turbocharged three-cylinder that produces 261 PS (257 hp / 192 kW) and 360 Nm (266 lb-ft) of torque, with the Japanese version being a little punchier, with 272 PS (268 hp / 200 kW) and 370 Nm (273 lb-ft).

The engine is paired to a six-speed manual transmission and four-wheel drive, and can be enhanced with the two Torsen limited-slip differentials available in the Circuit Pack. The latter adds performance-tuned suspension and 18-inch forged wheels, wrapped in 225/40 Michelin Pilot Sport 4s tires.

 

Έχει κάνα μισάωρο που το κοιτώ και ψάχνω να δώ πως κόλλησε η Audi σήματα της Toyota πάνω σε βελτιωμένο  RS1

 

 

Ελλάδα , Τιμούλα ? ->  tenor.gif
 

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Thresh86 said:

2020-toyota-gr-yaris-4.jpg

 

2020-toyota-gr-yaris-6.jpg

 

2020-toyota-gr-yaris-5.jpg

 

(σαν να έχουν παίξει λίγο  με αρνητικό κάμπερ πίσω ή είναι ιδέα μου ? ) 

 

https://www.carscoops.com/2020/01/2020-toyota-gr-yaris-is-a-257hp-awd-rally-bred-hot-hatch-for-the-road/

 

 

Έχει κάνα μισάωρο που το κοιτώ και ψάχνω να δώ πως κόλλησε η Audi σήματα της Toyota πάνω σε βελτιωμένο  RS1

 

 

Ελλάδα , Τιμούλα ? ->  tenor.gif
 

 

Η ιδέα και μονο του 3κυλινδρου δεν με ενθουσιάζει καθόλου, κατα τ΄αλλα σαν σύνολο φαίνεται ωραίο, την τιμούλα άστη, δεν νομίζω οτι θέλεις να την ακούσεις...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος and64 έγραψε:

 

Η ιδέα και μονο του 3κυλινδρου δεν με ενθουσιάζει καθόλου, κατα τ΄αλλα σαν σύνολο φαίνεται ωραίο, την τιμούλα άστη, δεν νομίζω οτι θέλεις να την ακούσεις...

 

θα το κάνω leasing , έχω σχέδιο :hehe:

 

ΥΓ το ότι έμεινες στον 3κύλινδρο είναι εντυπωσιακό, είχες αρνητική εμπειρία με κάποια τελευταία Πεμβέ ? Ήρεμα ρωτάω 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Όσο και αν κοστίζει, το αυτοκίνητο αυτό προορίζεται περισσότερο για πίστα παρά για δρόμο, και ιδίως ελληνικό δρόμο.

Τι να το κάνω αν το πάρω και δε μπορώ να το ευχαριστηθώ; Πέρα από το να πουλάς μούρη που το αγοράζουν κάποιοι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.