slalom Νοέμβριος 22, 2019 #8001 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 πριν 56 λεπτά, το μέλος acct έγραψε: Δε θυμάμαι αν το έγραφα εδώ ή στο θέμα της ενέργειας, αλλά είναι δεδομένο ότι οι εμπορικές υποδομές φόρτισης τέτοιων προδιαγραφών απαιτούν και τοπικές αναβαθμίσεις στο δίκτυο διανομής. Κάτι που είναι σχετικά εύκολο στην Ελλάδα, γιατί πρακτικά τα πάντα είναι υπέργεια. Αλλιώς δε θα έχουμε απλώς πτώση τάσης, αλλά συσκότιση. 4 φορτιστές σε peak load μπορούν τα τραβήξουν 1 MW. Βέβαια, συχνά είναι συζευγμένοι, ώστε ανά δύο να μοιράζονται κοινό uplink, οπότε αυτό δεν κλιμακώνεται σε 8 φορτιστές=2MW. Αυτά είναι ψιλά γράμματα όμως. Αρα θελει υποσταθμο, αρα καμια σχεση με το οικιακο δικτυο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Νοέμβριος 22, 2019 #8002 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 Πιστεύεις ότι οι ετεροχρονισμοι στο δίκτυο ΜΤ έχουν λάβει υπόψη Superchargers των 250 kw? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Νοέμβριος 22, 2019 #8003 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 Ακριβώς, καμία σχέση με οικιακό δίκτυο. Δεν μπορεί δηλαδή να φορτίζει ο καθένας σπίτι του, τέλος. Εκτός αν "συμβιβαστεί" με πιο αργή φόρτιση. Πάντως μου φαίνεται απίστευτο που μπορούν να αντέξουν τέτοια φόρτιση τα οχήματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Νοέμβριος 22, 2019 #8004 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 24 minutes ago, GriGaS said: παρεμπιπτόντως στην πόλη μου σχεδόν τα πάντα είναι υπόγεια.... Ε, πόλη τώρα... ο πληθυσμός σας παραλίγο να είναι μικρότερος από τον Ταχυδρομικό σας Κώδικα! Πέρα από την πλάκα, δυστυχώς αυτή η περίπτωση είναι η εξαίρεση. Εδώ υπογειοποίησαν με το ζόρι 2 χιλιόμετρα καλώδια κατά μήκος των κεντρικών πεζοδρόμων και χρειάστηκαν 2.5 χρόνια. 2 minutes ago, slalom said: Αρα θελει υποσταθμο, αρα καμια σχεση με το οικιακο δικτυο Ε, ναι... Όλοι το ίδιο πράγμα λέμε, καμιά φορά με χιουμοριστικό τρόπο. 230-240V/32Α είναι οι "μεγάλοι" φορτιστές που προορίζονται για κοινό μονοφασικό οικιακό δίκτυο AC (συνήθως αποκαλούνται Level 2). Όλοι οι ταχυφορτιστές που συζητάμε, που υποστηρίζουν εκατοντάδες Αμπέρ, είναι DC. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Νοέμβριος 22, 2019 #8005 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 On 18/11/2019 at 9:50 ΜΜ, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Περα απ το τρολινγκ, τελικά ρε παιδια για το ηλεκτρικό κορσακι τιμούλα και διαθεσιμότητα έχουμε? Παίζει να είναι κατω απο 30κ? Update: Μέσα 20' και με τιμή 30κ. Μου το είπε σήμερα πωλητής εδώ στην Opel που παρέλαβαν το νέο Corsa & Astra. Μπορώ να πω πως το πρώτο με εντυπωσίασε όπως είχα εντυπωσιαστεί και με το νέο Polo. Μου άρεσε που παρόλο που πλέον είναι PSA έχουν αρκετά δικά τους στοιχεία και το αυτοκίνητο δεν είναι copy & paste Peugeot. Μου άρεσε επίσης σε εμφάνιση, αν και πιστεύω ότι το μονόχρωμο χάνει αρκετά (όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα), το εσωτερικό και η ποιότητα του (νομίζω ένα κλικ πάνω σε σχέση με το Polo). Δεν μου άρεσαν οι χώροι των επιβατών πίσω όπου μου φάνηκαν μικροί αλλά ίσως έχει να κάνει με την θέση που είχαν τοποθετηθεί τα μπροστά καθίσματα. Still όμως νομίζω πως παραμένουν μικροί. Αυτά εκ πρώτης εμπειρίας. Δυστυχώς δε το οδήγησα οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη σε αυτό το κομμάτι, αλλά βλέπω ότι το πλασάρουν αρκετά σαν fun to drive (είναι κάτι που μου ανέφερε και ο πωλητής, όπως και ότι του άρεσε από το ελάχιστο που το οδήγησε). Σίγουρα ενδιαφέρον πρόταση και με δελεαστική τιμή αλλά έρχονται νέο Clio, 208 και Yaris, οπότε κρατάω μικρό καλάθι καθώς και ήδη υπάρχων μοντέλα (Polo, Ibiza, Rio κλπ) είναι αρκετά ενδιαφέρον. PS: Από κοντά πάντως το πρώτο "θέμα" που αναφέρω εδώ δε είναι τόσο αισθητό, αλλά θα προτιμούσα όπως έγραψα να ήταν ενιαίο το πλαστικό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xriantw Νοέμβριος 22, 2019 #8006 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 Το corsa-e δεν εχει ανταγωνισμο, 30.000 για 136 ίππους , 0-100 σε 8, και αυτονομία 330 km . Το πιο κοντινο ειναι το golf με 40.000. , μετα αλλες κατηγοριες και χαος. Μακαρι να εδιναν δανεια οι τραπεζες (και με λογικους ορους), θα ηταν Ν1 σε πωλησεις. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 23, 2019 #8007 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 Εδω ξεκινα απο τα 25900. Στα ιδια περιπου ξεκινα και το Mini electric. Και το Leaf το μικρο αν δεν κανω λαθος. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 23, 2019 #8008 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 πριν 9 ώρες, το μέλος xriantw έγραψε: Το corsa-e δεν εχει ανταγωνισμο, 30.000 για 136 ίππους , 0-100 σε 8, και αυτονομία 330 km . Αυτή η αυτονομία με τι συνθήκες προκύπτει; Αν πάω στο χωριό μου (270χλμ) με τρία άτομα και φορτωμένος από βουνά θα φτάσω; Αντε και φτάνω τώρα, σε τρία χρόνια που οι μπαταρίες θα έχουν κάποια μικρή φθορά τι γίνεται; Ακόμα δεν αξίζουν νομίζω για αγορά. Μόνο για χρήση πόλης. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Νοέμβριος 23, 2019 #8009 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 πριν 9 ώρες, το μέλος xriantw έγραψε: Το corsa-e δεν εχει ανταγωνισμο, 30.000 για 136 ίππους , 0-100 σε 8 Spoiler Spoiler 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 23, 2019 #8010 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 Οι συνθήκες που βγαίνει η αυτονομία δεν είναι ιδανικές αλλά ούτε και αυτό που περιγράφεις. Το πιθανότερο είναι πως τον πρώτο καιρό με το αυτοκίνητο θα φτάνεις στο χωριό, αλλά μετά από 2-3 χρόνια που η μπαταρία θα πέσει περίπου στο 80%, όχι δεν θα φτάνεις. Σε μία χώρα σαν την Ελλάδα που δεν έχει γίνει κανένα βήμα προς την κατεύθυνση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν θα κοιτούσα για ηλεκτρικό παρά μόνο σαν δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, το οποίο κιόλας κάνει αρκετά χιλιόμετρα την ημέρα για να κάνει απόσβεση. Αν και πάλι συζητιέται. Θα σου πω λίγα πράγματα για εδώ και γιατί συμφέρει το ηλεκτρικό: 1) Δεν υπάρχει φόρος ταξινόμησης. Γι'αυτό και η Νορβηγία έχει τα πιο φθηνά ηλεκτρικά σε όλη την Ευρώπη. 2) Δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας 3) Τα ηλεκτρικά επιτρέπεται να κυκλοφορούν στους λεωφορειόδρομους 4) Τα διόδια είναι στο 1/3 της τιμής ενός συμβατικού 5) Η τιμή για να φορτίσεις ακόμα και σε παρκινγκ επί πληρωμή (γιατί στο κέντρο υπάρχουν και πάρκινγ που φορτίζεις δωρεάν) είναι αστεία. Εγώ για ένα Tesla που είχα για μία εβδομάδα, φόρτιζα σε ταχυφορτιστή (2 ώρες ήθελε το 75D) με 12€. Και μου έβγαζε περίπου 300 χλμ. Στο σπίτι λογικά είναι πιο φθηνά γιατί η τιμή της KWh είναι περίπου 4.5 λεπτά του €. (ένα Golf-e που είχα για ένα τετραήμερο και το φόρτιζα στο ίδιο επι πληρωμή παρκινγκ φόρτιζε με λιγότερα από 8€ και έβγαζε περίπου 180χλμ μέσα στην πόλη). 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Νοέμβριος 23, 2019 #8011 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 17 minutes ago, Lakisss said: Αυτή η αυτονομία με τι συνθήκες προκύπτει; Αν πάω στο χωριό μου (270χλμ) με τρία άτομα και φορτωμένος από βουνά θα φτάσω; Αντε και φτάνω τώρα, σε τρία χρόνια που οι μπαταρίες θα έχουν κάποια μικρή φθορά τι γίνεται; Ακόμα δεν αξίζουν νομίζω για αγορά. Μόνο για χρήση πόλης. Συνθήκες WLTP (https://wltpfacts.eu/what-is-wltp-how-will-it-work/). Η λογική υπαγορεύει ότι θέλεις τουλάχιστον 30% απόθεμα, αν έχεις δυνατότητα φόρτισης μόνο στον προορισμό σου. Ειδικά αν η θερμοκρασία είναι χαμηλή, πιθανότατα δε θα φτάσεις στο χωριό. Γι αυτό χρειάζεσαι οπωσδήποτε σποραδικά σταθμούς ταχυφόρτισης κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων. Κάνεις ένα μικρό διάλειμμα, αναπληρώνεις ~100 km και συνεχίζεις. Αλλά γι αυτό κι εγώ πιστεύω ότι χρειάζεσαι ένα νούμερο γύρω στα 500 km, ώστε κάθε οδηγός να αρχίσει να αισθάνεται ασφάλεια. Πέρα από τα υπόλοιπα, η μεγάλη αυτονομία και το εκτεταμένο δίκτυο Superchargers είναι που έχουν οδηγήσει στη μεγάλη δημοφιλία των Tesla. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 23, 2019 #8012 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 Ενημερωτικά και επειδή η Tesla αναφέρεται συχνά, δεν είναι όλα ρόδινα με την εταιρεία, δυστυχώς. Οι πελάτες ακόμα και για το Model X και S, διαμαρτύρονται μόνιμα για θέματα συναρμογής (για το Model 3 δεν θα μιλήσω γιατί θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος, τα έχω δει τα χάλια με τα μάτια μου) και για κακή κατασκευή και το χειρότερο από όλα ειδικά εδώ στη Νορβηγία είναι τα θέματα με το service. Παίρνεις τηλέφωνο για πρόβλημα που μπορεί να έχει το αυτοκίνητο ή για να κάνεις ένα καθιερωμένο service και σου κλείνουν ραντεβού μετά από 1-2 μήνες. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 23, 2019 #8013 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 Έχει δρόμο ακόμα αυτή η τεχνολογία, αλλά είναι θετικό ότι ακόμα και εδώ που δεν υπάρχουν υποδομές, η ιδέα καλλιεργείται. Η τεχνολογία είναι ωφέλιμη, αλλά το κράτος εδώ δυστυχώς εκμεταλλεύεται κάθε νέο κερδοσκοπικά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Νοέμβριος 23, 2019 #8014 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 ειχα μιλησει στη δουλεια με το μανατζερ εταιριας ρομποτικων και καμερων (assembly αυτοκινητων αναλαμβαναν σε γραμμες παραγωγης) και μου ειχε αναφερει οτι η ποιοτητα κατασκευης/συναρμολογησης των εργοστασιων στην αμερικη ειναι για γελια σε σχεση με ευρωπη. δεν εχουν ιδιες διαδικασιες ποιοτικου ελεγχου κλπ. τον ειχε παρει ο ιδιος ο ελον τηλεφωνο και τον επισκεφθηκε αμερικη, οπου και του ζητησε συμβουλες γενικα για τη γραμμη παραγωγης και την ποιοτητα. μου ανεφερε οτι και στην εκθεση ακομα εξω απο το εργοστασιο (νομιζω) 2 ιδια αμαξια ειχαν διαφορες στη συναρμολογηση στις πορτες, λειπανε ραφες μεταλλικες, κομματια κλπ δεν εχω προσωπικη εμπειρια ουτε καν εχω δει απο κοντα, απλα το αναφερω για το παραπανω σχολιο με τα παραπονα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Νοέμβριος 23, 2019 #8015 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 Εγώ θα έλεγα, ποιο αμερικάνικο είναι της προκοπής απο συναρμολόγηση? Οσα έχω δει(chrysler, cadillac, dodge) είναι μετρια στην καλύτερη. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Νοέμβριος 23, 2019 #8016 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 Η εντύπωση που έχω αποκομίσει για τα Tesla είναι ότι τα παράπονα για τη συναρμογή είναι απόλυτα δικαιολογημένα για τα παλαιότερα οχήματα και ειδικά για τα πρώτα Model 3. Όταν πέρασε η αρχική ευφορία και αντιλήφθηκαν ότι ο αυτοματισμός στην παραγωγή έχει όρια και αφού είχαν συσσωρευτεί οξύτατα παράπονα, φαίνεται να άλλαξε ουσιαστικά η φιλοσοφία, με τεράστια βελτίωση και στο τελικό αποτέλεσμα. Τελικά η σταδιακή ενσωμάτωση της εμπειρίας από την εξαγορά της γερμανικής Grohmann μάλλον βοήθησε να βαθμονομήσουν καλύτερα τις προσδοκίες τους για τις "μηχανές που κατασκευάζουν τις μηχανές". Όσον αφορά στην υποστήριξη και το service, ακόμη και στην Αμερική η κατάσταση είναι απλά υποφερτή -κι όχι παντού. Οπουδήποτε αλλού στον κόσμο, είναι εντελώς απαράδεκτη. Εφόσον δεν υπάρχουν διαθέσιμα aftermarket ανταλλακτικά και εξαρτάσαι αποκλειστικά από την εταιρεία, που διαθέτει πολύ περιορισμένο δίκτυο και προσωπικό, απλώς ελπίζεις να μη χρειαστείς κάτι. Κι ακόμη κι αν αυτό ισχύει για τη μεγάλη πλειονότητα των ιδιοκτητών, όσοι χρειαστούν κάτι είναι καταδικασμένοι σε τεράστιες αναμονές και καθυστερήσεις. Πάντως, ακόμη κι έτσι, θεωρώ το Model 3 σημείο αναφοράς στην ιστορία της αυτοκίνησης και θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν ήταν επίσημα διαθέσιμο στην Ελλάδα, έστω για να μπορούμε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση με πραγματικό αντίκρυσμα, αντί φιλοσοφικά. Και μια και μιλάμε για Tesla, αν κάποιος θεωρεί το Cybertruck όμορφο, έχει καθυστερήσει το ραντεβού του με τον οφθαλμίατρο. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Νοέμβριος 23, 2019 #8017 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 16 hours ago, Simon said: Ακριβώς, καμία σχέση με οικιακό δίκτυο. Δεν μπορεί δηλαδή να φορτίζει ο καθένας σπίτι του, τέλος. Εκτός αν "συμβιβαστεί" με πιο αργή φόρτιση. Πάντως μου φαίνεται απίστευτο που μπορούν να αντέξουν τέτοια φόρτιση τα οχήματα. Για φόρτιση στο σπίτι είναι οι ταχυφορτιστές των 4 - 7 kW. 5 hours ago, Lakisss said: Αυτή η αυτονομία με τι συνθήκες προκύπτει; ... WLTP 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xriantw Νοέμβριος 23, 2019 #8018 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 (edited) Μια που λεμε για αυτονομια των ηλεκτρικων, πως μπορουμε να την υπολογισουμε χοντρικα σε σπορ χρηση? Δηλαδη ενα μοτερ 150 ιππων σε μια επιταχυνση 0-100 θα καψει x kw, ή για παραδειγμα σε επιταχυνση απο 50 σε 100 . Στα ηλεκτρικα που κυκλοφορουν ηδη δεν μπορεσα να βρω καποιο review τεστ. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2019 από xriantw Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Νοέμβριος 23, 2019 #8019 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2019 (edited) 2 hours ago, xriantw said: Μια που λεμε για αυτονομια των ηλεκτρικων, πως μπορουμε να την υπολογισουμε χοντρικα σε σπορ χρηση? Δηλαδη ενα μοτερ 150 ιππων σε μια επιταχυνση 0-100 θα καψει x kw, ή για παραδειγμα σε επιταχυνση απο 50 σε 100 . Στα ηλεκτρικα που κυκλοφορουν ηδη δεν μπορεσα να βρω καποιο review τεστ. Αν θέλεις εμβέλειες, για τα Tesla υπάρχει αρκετό υλικό. Ας πούμε, παρακάτω η εμβέλεια σε km για το Model 3 σε διάφορες ταχύτητες (από https://teslike.com/range/). Επίσης είναι εύκολο να βρεις peak power draw (kW) και χρόνους για 0-60 mph, quarter mile, half mile κοκ για όλα τους τα μοντέλα σε διάφορα driving modes (launch enabled/disabled, ludicrous, ...). Αν ψάχνεις κάτι πολύ συγκεκριμένο και δεν το βρίσκεις, πες. Όλο και μπορεί να το έχει πάρει το μάτι μας. Edit: αν θέλεις να λάβεις υπόψη και τη φθορά της μπαταρίας σε βάθος χρόνου, είναι κι αυτή επαρκώς καταγεγραμμένη (βλ. παρακάτω, αλλά έχε υπόψη ότι η Tesla σ' αυτόν τον δείκτη είναι λίγο καλύτερη από τον ανταγωνισμό). Για το Model 3 υπολογίζεις ~20% πιο αργή φθορά σε σχέση με τα S/X. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2019 από acct 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση sotiris Νοέμβριος 24, 2019 Δημοφιλής Δημοσίευση #8020 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2019 Να επανέλθω κι εγώ στα της αυτοκίνησης... τα ηλεκτρικά θέλουν ακόμη και τώρα bonus από το εκάστοτε κράτος. Π.χ. ελλάδα, θα πρέπει να ισχύει ο πράσινος δακτύλιος μόνο σε αυτά. Σε όλα τα άλλα κομμένος. Επίσης, υποχρεωτικά ηλεκτρικά ταξί. Να σταματήσουν να ταξινομούνται πετρέλαια. Ταχυφορτιστές στις πιάτσες. Το θέμα είναι γιατί να προμοτάρεις τόσο την Τέσλα αντί των άλλων. Δηλαδή πριν 3-4 χρόνια όταν έδινες κίνητρο για ηλεκτροκίνηση, πρακτικά έδινες χρήματα στην Αμερική. Αμφιβάλλω αν η Γερμανία θα ήθελε ποτέ τέτοια διαφυγή κεφαλαίων από την αυτοκινητοβιομηχανία της. Όταν θα βγάλει κι η Γερμανία αντίστοιχα ηλεκτρικά, θα επιδοτούνται μέσω κανονισμών της Ε.Ε. Δανία που είμαι τώρα είχαν ξεκινήσει δυναμικά σαν τη νορβηγία. Τα αυτοκίνητα εδώ έχουν απ' ότι διάβασα 185% της αξίας του αυτοκινήτου τέλη ταξινόμησης (τιμή καινούριου C1 15-20k ευρώ) και στην αρχή τα ηλεκτρικά δεν πλήρωναν καθόλου. 1-2 χρόνια που έβαλαν τα κανονικά η τέσλα σχεδόν έκλεισε (ελάχιστες πωλήσεις). Επίσης αντί τέλης κυκλοφορίας έχουν ένα ... πράσινο σήμα, το οποίο πάει με βάση μια κλίμακα km/l που έχουν σε ισχύ από το 1997. Αποτέλεσμα να είναι οι καλύτεροι πελάτες σε VW up! και σε Citroen C1 (μιας και τα diesel έχουν πολύ πιο ακριβό σήμα για τα ίδια km/l). Τα μισά αυτοκίνητα είναι τέτοια. Για τις πρώτες 10 μέρες νοίκιασα εδώ ένα Nissan Qashqai Techna + 160ps. Είναι με τον καινούριο 1.3 της renault, και τιμή καταλόγου Ελλάδα 36000 ευρώ. ΟΚ, πολύ ωραίο μέσα (δέρμα, θερμαινόμενα καθίσματα σε 2 σκάλες), δουλεύει αρκετά καλά (φώτα led που στρίβουν, gps καλό, ηχοσύστημα με ωραίο ήχο bose, και πολύ ωραίο σύστημα με τα ρανταράκια και τις κάμερες, σου δείχνει μπροστά / πίσω και κάτοψη, και πάρκαρα το "τέρας" καλύτερα απ το punto), η μηχανή δίνει, αλλά σε κρύα 5 χιλιόμετρα είδα μέχρι και 16 μέση. Σε εθνική με τα όρια οκ πέφτει σε λογικά νούμερα (7). Το κακό του είναι ότι πολύ χαμηλά είναι ψόφιο (1000-1500), αν τουρμπίζει δίνει, αλλά όχι ανάλογα με αυτό που περιμένεις για 160 άλογα. Το 2.4 stilo μου δηλαδή με τα 170 άλογα δεν συγκρίνεται σε αίσθηση, [put clarkson's smile here]. Οπότε δεν ξέρω αν είμαι τόσο φαν του downsizing. Τα μπλιμπλίκια νομίζω έχουν ξεφύγει σε πολυπλοκότητα, εγώ που γενικά καταλαβαίνω από υπολογιστές/ηλεκτρονικά/howstuffworks αδυνατώ να ρυθμίσω το adaptive cruise control εν κινήσει και δεν έχω φτάσει και 60 χρονώνενε.... Επίσης αμφιβάλλω για τη χρησιμότητα των μπλιμπλικιών. ΟΚ, ηλεκτρικές δαγκάνες. Αν θέλω να κάνω χειρόφρενο όμως εν κινήσει, δεν έχω. Επίσης, αν χαλάσει το μοτέρ της δαγκάνας, τι θα κάνω? Στα ταμπούρα σφίγγεις το χειρόφρενο μια φορά στα 5 χρόνια. Start με κουμπί... οκ, πάτησα το κουμπί και χάρηκα, αλλά συνδεδεμένο με το διακοπτάκι του συμπλέκτη (press clutch to start). Αν χαλάσει το διακοπτάκι του συμπλέκτη, στο Punto σου βγαζε εκτός το hill holder. Εδώ θα μένεις και θα θες οδική. Μάλλον είμαι εκτός εποχής 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now